Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 05:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 11:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Błąd może się pojawić i później zniknąć sam bądź przykładowo Elm em, serwis nic nie stwierdzi chyba że zobaczy blaszki pod egr itd... Ale zawsze możesz je szybko wyjąć. Nie mam pewności, lepiej poczekaj na dalsze wypowiedzi kolegów ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 11:58 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Chętnie poczekam na efekty twojego zaslepienia egr. Też mam problem z wypalaniem sie DPF co 150-200km. A robię w większości trasy po 300km. Wczoraj oddałem samochód do serwisu będą mi wymieniać olej w skrzyni, silniku, podkładki pod wtryskiwaczami, czyścić smok i mise, oraz sprawdzą jak wygląda wałek. Po tych operacjach oczekuje poprawy. Pierwszy raz poza serwisem Mazdy. Olej tez nie mazdowski tylko Total

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 12:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Znajac serwisy mazdy to powiedza ze zrobili a nie zrobia nic skasuja i zaprosza na kolejny serwis hehe po gwarancyjny, zebys zaplacil szczodrze za wszystko ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 15:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 72
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
15 kwietnia 2018, o 18:34 Millerek napisał(a):
Pytanie...
Czy to jest wasz diesel??

https://www.youtube.com/watch?v=eJ7W4ssxZZY

Oczywiście że tak, k...a ! :(

...dalej podkładki? Pompa tożsama z 2.2 w GH, tylko z innym smokiem/sitem....



@Millerek - rozmawiałem dzisiaj z Colinem z tego filmiku, twierdzi że akurat w najnowszym facelifcie, to sito jest wymienialne (Ten plastikowy pojemnik z nim) tylko po zdjęciu całej pompy, żeby zdjąć pompę to trzeba zdjąć łańcuch pompy oleju, a żeby dobrać się do tego to trzeba praktycznie wyjąć silnik... Czyli roboty co niemiara, natomiast stwierdził że to nie powinien być problem jeśli się pilnuje podkładek i zmienia regularnie. Dodatkowo polecił mi zmianę podkładek corocznie, razem z olejem. Ma to sens, czy już lekka przesada?
I teraz pytanie - czy ktoś może potwierdzić operację czyszczenia sita na najnowszej wersji (GL) ? Trochę mi się nie chce wierzyć że Mazda tak utrudnia serwisowanie elementu który w poprzednich wersjach nie był tak trudny do czyszczenia.
Dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 17:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
8 maja 2018, o 10:58 ernest016 napisał(a):
Chętnie poczekam na efekty twojego zaslepienia egr. Też mam problem z wypalaniem sie DPF co 150-200km. A robię w większości trasy po 300km.


Przecież o zaślepieniu EGR i jego efektach już było... Ostatnio jak zaobserwowałem wypalanie PO wyłączeniu EGR, to było jakieś 320km. Przy trasie osiągalne jest wg mojej opinii 350km max. W tej chwili średnie wypalanie mam co jakieś 220km i interwał ten pomału rośnie (po wyłączeniu EGR)

8 maja 2018, o 14:09 golec napisał(a):
to nie powinien być problem jeśli się pilnuje podkładek i zmienia regularnie. Dodatkowo polecił mi zmianę podkładek corocznie, razem z olejem. Ma to sens, czy już lekka przesada?


To już jakaś paranoja... Ja GG przejechałem w 12 lat ponad 300kkm, misę zdejnowałem 2x, podkładki zmieniałem 1x. Żadnych problemów z syfem na sitku nie było. Auto pewnie by dalej jeździło gdyby nie zgniło... Olej zawsze lałem 5w30, co zmiana oleju płukanie silnika jakimś preparatem - zazwyczaj był to Wynns, parę razy użyłem też Forte. Ot cały sekret długowieczności wg. mnie.
W obecnym Sky-D też zmieniam olej 2x częściej niż zaleca producent, leję (póki co Dexelię) 0w30 i płukam silnik pomiędzy zmianami w ASO. Mam jakies 63kkm, do miski myślę zaglądnąć po 100kkm czyli za jakieś 3 lata. Jeśli dalej będe miał Mazde...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 07:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaroJ3, jakie masz teraz interwały między wypalaniem?

Jak zaślepisz EGR to po prostu będziesz miał błąd "żółty" który nie przeszkadza w jeździe. Gorzej jest, jak dostaniesz całą choinkę :D np jak przy zaślepianiu odepniesz kostkę od chłodnicy EGR i potem zapomnisz przypiąć :D 2 razy tak zrobiłem i niezłe akcje są :D polecam wszystkim którzy chcą poczuć, co się dzieje przy krytycznym błędzie (m.in skrzynia przechodzi w jakiś dziwny tryb pracy, szarpie, bardzo długo przeciąga biegi itp). Tu akurat chodzi mi o zaznajomienie się z samochodem i bycie przygotowanym na różne scenariusze :)

Co do serwisu i gwarancji to bym się nie przejmował, nawet jeśli coś takiego się zdarzy, to możesz wyjąć blaszkę i jechać do nich z błędem - może Ci jeszcze EGR wymienią na gwarancji w razie czego :lol:

-- Dodano: 10 maja 2018, o 08:40 --

Mam jeszcze pytanie - czy ktoś wymieniał pasek wielorowkowy oraz jakieś inne komponenty (napinacze, rolki) w 2.2 SkyActiv-D?

Chciałem to zrobić, ale nie wiem dokładnie co by tam wypadało wymienić... Po jakim przebiegu ASO zaleca wymianę tego? Czy ktoś to robił może w ASO i ma listę części?

Mam takie 'dziwne' jęczenie dochodzące z prawej strony silnika - wydaje mi się, że to właśnie z okolic paska wielorowkowego, słychać to na tym filmie (od 51 sekundy, https://www.youtube.com/watch?v=91lddlco2mk?t=51). Podczas jazdy słychać przy puszczeniu gazu przy dojeżdżaniu do świateł, takie jęczenie...:


_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 15:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Dzisiaj odebrałem auto z naprawy. Wymieniane podkładki pod wtryskami, czyszczenie misy i smoka oraz wymiana oleju na nie Mazdowski tylko Castrol Edge, a także kontrola wałka, który okazał się już w niektórych miejscach troche wytarty, lecz mechanik stwierdził, że przy prawidłowych wymianach oleju i płukaniu silnika jeszcze przez jakies 50tys km by go nie ruszał. W nocy pierwsza trasa 300km zobaczymy czy wszystko ok.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 16:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
10 maja 2018, o 16:53 ernest016 napisał(a):
Mazdowski tylko Castrol Edge

No RF uwielbiał wręcz ten olej. Castrol to badziew.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 16:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Nigdy nie miałem Castrola. Sprawdzę przekonam się

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 17:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
10 maja 2018, o 17:20 login napisał(a):
10 maja 2018, o 16:53 ernest016 napisał(a):
Mazdowski tylko Castrol Edge

No RF uwielbiał wręcz ten olej. Castrol to badziew.

Po czym wnioskujesz ze to badziew?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 19:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
10 maja 2018, o 18:51 niebezpieczny napisał(a):
Po czym wnioskujesz ze to badziew?


W dieslu 1 generacji Mazdy 6 nie należał do polecanych. Potrafił powodować różnego rodzaju komplikacje.
Toyota też zrezygnowała z jego stosowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 19:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tutaj jest chyba mowa o nowym oleju 0w30 FST a nie starym. Pozatym olej często podrabiany stąd rozne opinie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 20:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
10 maja 2018, o 07:40 popielasty napisał(a):
JaroJ3, jakie masz teraz interwały między wypalaniem?

Wypala się co 130 - 200 km. Będzie nieźle jeśli zaślepienie pozwoli przejechać dodatkowe 70 -100 km. popielasty powiedz jeszcze jak to było w Twoim przypadku z tymi błędami przy zaślepieniu EGR bez wyłączenia programowego. Czy pojawił się tylko pomarańczowy błąd, czy dodatkowo przestały działać wybrane układy np i-eloop? Rozumiem, że żadna "choinka" nie wyskoczy jeśli nic nie rozłączę? Po jakim przebiegu pojawia się błąd i czy po czasie znika sam?

-- Dodano: 10 maja 2018, o 20:25 --

@ernest016 jaki masz przebieg i w jakim stanie były podkładki oraz smok?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 21:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
10 maja 2018, o 06:40 popielasty napisał(a):
Mam takie 'dziwne' jęczenie dochodzące z prawej strony silnika - wydaje mi się, że to właśnie z okolic paska wielorowkowego


Jedyna rzecz, która może się kręcić niezależnie od silnika, bo nie jest połączona żadnymi paskami czy łańcuchami to turbina, więc stawiam właśnie na nią.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 16:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
87tys. Smok był delikatnie zanieczyszczony. Podkładki zaś mechanik stwierdził, że należało wymienić bo 2 mogły puszczać. Ogólnie wydaję mi się po wczorajszej trasie, że silnik chodzi bardziej aksamitnie

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 08:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
@ernest016, masz jakieś zdjęcie wałka, podkładek czy sitka w misce? Czy wszystko na tzw. gębę? Mamy 21 wiek, zdjęcie można zrobić nawet kalkulatorem...
Bo historia trochę zagmatwana, wałek trochę wytarty ale dobry, sitko trochę brudne ale wyczyszczone (a wg opinii kolesia z YT, co wysłał film z uwalonym silnikiem czyszczenie jest w zasadzie niemożliwe bez wyjęcia danej pompy), podkładki mogły puszczać ale nie musiały... Jak dla mnie taka bajeczka dla grzecznych dzieci. Ja jestem niewierny Tomasz, jak nie zobaczę to nie uwierzę, też powinieneś stosować tą zasadzę jeśli chodzi o mechaników.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 08:32 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Mechanicy wszystkie zdjęcia pokazywali na firmowym aparacie. Nie brałem zdjęć na wynos bo mi poprostu nie potrzebne. Co do czyszczenie smoka to problem by go wyciągnąć jest chyba w wersjach po lifcie. Moja jest z 2013 roku

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 08:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
To nie ten sam silnik przed i po lifcie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 08:47 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
A i jeszcze mechanik pokazywał mi różnicę między oryginalną podkładka pod pokrywę zaworów, a zamiennikiem. Trochę się różnią i warsztat nie gwarantował na zamienniku szczelności.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 08:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
golec napisał(a):
15 kwietnia 2018, o 18:34 Millerek napisał(a):
Pytanie...
Czy to jest wasz diesel??

https://www.youtube.com/watch?v=eJ7W4ssxZZY

Oczywiście że tak, k...a ! :(

...dalej podkładki? Pompa tożsama z 2.2 w GH, tylko z innym smokiem/sitem....



@Millerek - rozmawiałem dzisiaj z Colinem z tego filmiku, twierdzi że akurat w najnowszym facelifcie, to sito jest wymienialne (Ten plastikowy pojemnik z nim) tylko po zdjęciu całej pompy, żeby zdjąć pompę to trzeba zdjąć łańcuch pompy oleju, a żeby dobrać się do tego to trzeba praktycznie wyjąć silnik...



Czyli czyms się różni....

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 14:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ta klape mozna zdjac przeciez , dieselek w ropownice psik psik i wyczyscisz to. Ale zgadzam sie, ze serwisantom nalezy patrzec na raczki, bo c@esto na faktrurze usluga widnieje a w praktyce miejsca nie miala ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 00:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@poxtazo... O co chodzi? :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 09:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja zrozumiałem <metal>
Pierwsza część o czyszczeniu smoka a druga o solidności mechaników. Ale w sumie @poxtazo musiał mieć udany weekend <%>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 09:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Prawda , byl udany , w sumie jeszcze trwa ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 06:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
10 maja 2018, o 22:05 darrecki napisał(a):
10 maja 2018, o 06:40 popielasty napisał(a):
Mam takie 'dziwne' jęczenie dochodzące z prawej strony silnika - wydaje mi się, że to właśnie z okolic paska wielorowkowego


Jedyna rzecz, która może się kręcić niezależnie od silnika, bo nie jest połączona żadnymi paskami czy łańcuchami to turbina, więc stawiam właśnie na nią.


wow, serio myślisz że taki dźwięk może turbo wydawać? ja bardziej myślałem o sprzęgle na alternatorze ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 09:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
@Popielasty - gorąca prośba o odniesienie się do mojego postu:
viewtopic.php?p=295648#p295648


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 09:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odnośnie DPF i jego wypalaniu...

Nie wiem czy była prowadzona dyskusja ale w odniesieniu na tankowane paliwo.
Dokładnie chodzi mi o paliwa Diesel ale klasy Premium.

Paliwa Premium znacznie przyspieszają interwały regeneracji DPF. Zastosowane w nich dodatki różnej maści, ulegają rzecz jasna spaleniu w cylindrach, ale co dalej.... Tutaj nie dość że spala się normalna ropa ale i te dodatki, jak one się spalaja i co z nich po spaleniu pozostają tego nie wiemy.

Osobiście już od dawna nie tankuje paliwa Premium, nie dość że się kompletnie nie opłaca, to i jeszcze wypalanie jest częściej.....


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 10:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
14 maja 2018, o 10:22 JaroJ3 napisał(a):
@Popielasty - gorąca prośba o odniesienie się do mojego postu:
viewtopic.php?p=295648#p295648


Nie mam i-eloop (mam CX-5). Tylko żółty ostrzegawczy dostałem po zaślepieniu fizycznym EGR (bez wyprogramowania), bez czerwonych zabraniających jazdy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 12:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek ja tez nie tankuje paliwa premium bo nie wiadomo co tam tak naprawdę jest. Dodaje za to co tankowanie Archoil AR6900-D MAX 500ml wypalanie filtra trwa krócej i zmniejszyła się częstotliwość . Do tego autko żwawsze jest, zbiera się o wiele lepiej a koszt dodatku znikomy.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 16:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja raz na 4-5 tankowan leje premium, v-pow badz bp-ulti.. teraz mam drugi raz z rzedu zalane texaco supreeme. i faktycznie zauwazylem dzisiaj w drodze do pracy ze regen odpalil mi sie o jakies 20 km wczesniej ... Chyba tez sie przerzuce na dieselka z marketu + jakies dodatki...
Ten Archoil AR6900-D MAX 500ml nadaje sie tez do tych naszych Sky-D ??
Znajomy kiedys twierdzil ze niektore dodatki moga pompe paliwa zarznac,, nie wiem na ile to prawda wiec traktuje to troche jak wrozenie z fusow :lol: :P

-- Dodano: 14 maja 2018, o 16:54 --

PS : Uzywasz calej butelki 500 ml na jedno tankowanie ??
wg instrukcji 1ml - 1 L paliwa . . wiec nie wiem czy zamontowales bak od Kamaza, czy w proponowanej dozie specyfik malo daje ... ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.