Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty skroili go jak za zboże. Ja za podkładki i smoka będę płacił coś koło 800 zł. Olej wymieniam przy okazji, bo już czas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
silicon RTV za 438 zł :powalajacy:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Widzę, że ja trafiłem na naprawdę fajne ASO. To jego omijałbym szerokim łukiem. Ciekawe ile za turbinę mu zaśpiewają :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:39 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bylem w kryzysowej sytuacji, bylem w Polsce na swieta I sylwestra I wlasnie w tym czasie pojawila sie awaria. Musialem wybrac taki sposob naprawy bo na dniach czekal mnie powrot do domu ponad 1000km.

Moj aktualny przebieg to okolo 138 000 km.

Zalozmy ze wymienie to turbo- czy czekaja mnie jakies inne usterki?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Elvis145, ja też byłem w podbramkowej sytuacji bo 400 km od domu.. Podkładki robiłem już co prawda w Warszawie, ale z kosztami części wyszło 950 zł :/

Poza podkładkami i turbo raczej nic więcej Cię nie czeka. Podkładki należy wymieniać prewencyjnie, nikt nie wie jednak co ile km - ja sobie założyłem że raz na 100k km będę to robił.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:59 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty dokładnie wychodzę z tego samego założenia. Po przygodzie z turbiną, dzięki serwisowi wymienionej bezkosztowo, teraz profilaktycznie robię podkładki i smoka. I mam nadzieję cieszyć się autem przez dłuższy czas bezstresowej jazdy. Z tego co widać to jest dobry silnik tylko wymaga świadomości przy eksploatacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 20:58 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
a jak to wyglada ze smokiem ? Co ile nalezy sprawdzac jego Stan ?

A co do turbo ... Jak to wyglada z akcjami serwisowymi ? Jest mozliwosc ze taka akcja serwisowa powstanie ?

Z tego co ja widze to zaplacilem jak za zboze :o


Ostatnio edytowano N, 7 kwi 2019, 21:37 przez Elvis145, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 20:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Czy oni wymienili dosłownie jedną podkładkę? Co to za bandyckie praktyki...?! Albo inaczej: gdzie w tym kosztorysie są podkładki?

Swoją drogą, jeśli to było przy niewiele większym przebiegu niż mój (aktualnie 62k mil), to chyba zrobię to jak najszybciej.

Tylko, skoro przy wymianie turbo wymieniłem olej, lepiej zdjąć pokrywę zaworów i dopiero dobierać się do misy? Czy od dupy strony, zrzucać misę i wlać nowy olej?


Ostatnio edytowano N, 7 kwi 2019, 21:03 przez durin90, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 21:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wystarczy wyjać wtryski nie trzeba zdejmowac pokrywy ani miski.
Jak zobaczysz że jakas podkladka puscila to wtedy pokrywa i miska do zdjecia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 21:12 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
7 kwietnia 2019, o 21:59 durin90 napisał(a):
Czy oni wymienili dosłownie jedną podkładkę? Co to za bandyckie praktyki...?! Albo inaczej: gdzie w tym kosztorysie są podkładki?

Swoją drogą, jeśli to było przy niewiele większym przebiegu niż mój (aktualnie 62k mil), to chyba zrobię to jak najszybciej.

Tylko, skoro przy wymianie turbo wymieniłem olej, lepiej zdjąć pokrywę zaworów i dopiero dobierać się do misy? Czy od dupy strony, zrzucać misę i wlać nowy olej?


Sam teraz nie wiem bo powiedzieli ze zostaly wymienione... Jak tu mozna na mechanikach polegac ...

Jesli zadzwonie do ich biura to odpowiedza mi na pytanie ile podkladek wymienili ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 05:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Oczywiscie ze wynienione zostaly. Bo Zostaly wyjete. Nastepna sprawa. Nigdy nienzdejmujemy najpier pokrywy a potem miski. Dokladnie odwrotnie sie robi. Najpierw miske, jak tam jest czysto to u gory tez jest. Jak w misce jest syf to u gory tez i dopiero wtedy zdejmujesz pokrywe.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 06:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mi się nie podoba za bardzo to, że na fakturze są tylko 2 podkładki (SH0114122). Wymienili 4 a policzyli za 2? Nic innego z pozycji na fakturze nie pasuje do podkładek. Dodatkowo nie wymieniono tych górnych "podkładek" pod przewód do powrotu paliwa... Elvis zobacz jak wyglądają te podkładki, on są na górze wtrysków, zobacz czy są urwane blaszki łączące górną i dolną część podkładki. Ja już różne rzeczy w serwisach widziałem, może stwierdzili że pozostałe wyglądają dobrze i nie wymieniamy ich? Trochę absurd, ale cóż...

Tak to wygląda w serwisówce: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00600.html

Tu moja faktura z wymiany podkładek:

PODKLADKI.JPG

Tak wyglądają wymienione podkładki "górne" (tak je nazwijmy):

IMG_20190327_114757 (Medium).jpg

IMG_20190327_114805 (Medium).jpg

IMG_20190327_114745 (Small).jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 06:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale na tej fakturze pozycja nr 2 to sa podkladki pod wtrysk ktore sa w glowicy. Widze po numerze czesci. Sa 4 sztuki. A co oni wpisali na fskture to juz inna sprawa ;)


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 07:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
poxtazo... Czytaj ze zrozumieniem. Przecież na fakturze którą pokazał Elvis145 pozycja nr 2 to olej. Na mojej owszem, pozycja nr 2 to podkładki - wszystko się zgadza, ale rozmawiamy o fakturze którą pokazał Elvis145. Widzisz podkładki pod wtryski na fakturze którą pokazał Elvis145?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 07:31 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cytuj:
Popielasty

Po sciagnieciu gornej oslony silnika bede widziec czy podkladki zostaly wymienione?
Mozna zbadac samemu stan turbo czy radzicie to zostawic dla specjalisty ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 07:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Aaa fakt. Nie dopatrzylem. My fault

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 07:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Elvis145 nie ma szans żeby zobaczyć czy wymienili podkładki. Trzeba byłoby wyjąć wtryski. Jedyne co możesz sprawdzić, to te górne podkładki pod przewód paliwowy które pokazałem - jeśli wyglądają na nowe, to jest szansa że wymienili je + te dolne też 4 wymienili, tylko nie napisali / policzyli ich na fakturze a np policzyli je w robociźnie (może jakieś chachmenty robią?).

Proponuję podjechać do serwisu albo zadzwonić i porozmawiać z pracownikiem serwisu który prowadził tę naprawę... Inaczej się nie dowiesz. Zapytaj go, czy wymienili wszystkie podkładki pod wtryskami.

Co do turbo to można zajrzeć tam do środka rozbierając część dolotu, ale ja bym wolał oddać do ASO, ktoś pisał że procedura oceny stanu turbo kosztuje 200-300 zł - sam jestem ciekawy jak to robią...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 08:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Żeby zobaczyć klapkę po stronie dolotu trzeba zdjąć akumulator z podstawką i kilka węży. Powinna być widoczna.

Reszta to pewnie sprawdzenie luzu sprężarek (sprężarki? Do małej trudno się dostać IMO)

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 08:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zobacz jak wygladaja sruby mocujace od wtryskow jak widac na nich oznaki kontaktu z kluczem to ktos to ruszal.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 13:28 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie zostaly wyjete cztery wtryskiwacze bo mam to wszystko na zdjeciach. Poprosilem ich aby kazda rzecz ktora wykonaja udokumentowali mi .
Czy po wyjeciu wtryskiwaczy jest obowiazkowa wymiana podkladek czy nie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 13:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak, i frezowanie gniazda.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 13:36 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
8 kwietnia 2019, o 14:30 poxtazo napisał(a):
Tak, i frezowanie gniazda.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ahh . Musze do nich zadzwonic i dokladnie sie dowiedziec co zostalo zrobione :/ .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 15:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak jak pisałem - zadzwoń i zapytaj czemu nie ma podkładek wliczonych na fakturze (czemu są 2 a nie 4 tak na prawdę). Bo jest to mocno zastanawiające...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 07:42 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam ponownie.
Z racji takiej ze wizyte w Mazdzie mam jutro postanowiem podjechac pod prywatny garaz aby sprawdzili mi turbo. Po diagnostyce a dokladnie po tym ( dolaczam zdjecia ponizej) stwierdzili ze turbo padnie predzej czy pozniej bo ma przecieki.
Nie sprawdzil mi tego drugiego bo na podstawie tego ocenil ze turbo nalezy wymienic.

Co wy o tym myslicie ?

Zdjecia :
https://ibb.co/fdPdzd0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 08:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wez tych specjalistow pozdrow. Niech wroca do pieczenia ciastek a nie naprawy samochodow. Wspaniala diagnoza. Godna tytulu mechanika roku. Wogole jaka inspekcja hahahah. Nie z tej strony co trzeba. Zenujace jest ,ze tacy ludzie biora pieniadze za naprawy samochodow.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 08:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Jakby nie było, to coś tam cieknie, więc jakaś diagnoza to jest.

Jednak to raczej nie jest ten problem.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 08:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Elvis145 zobacz sobie co Ci prawdopodobnie padło.

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... wOkFpXHylu

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... LH3Gd30Zxn


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 08:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Co cieknie? To jest normalna sprawa. W kazdej trubi sprezarce bedzie olej. Odsylam do googla dlaczego tal jest a nie inaczej

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 10:51 
Świeżak
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
9 kwietnia 2019, o 09:14 Pablos napisał(a):


Nie jestem mechanikiem dlatego szukam pomocy na forum . Na mechanikach to nie mozna polegac :/ a co to jest dokladnie ?- To cos w srodku ...

Cos powaznego czy nie. ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 11:09 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jeśli urwał Ci się nit łączący klapkę z tym popychaczem to trzeba wymienić turbo.
Nie trzeba być mechanikiem, wystarczy poczytać kilka wpisów tutaj i skorzystać z wujka Google.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.