Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 13:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Panowie trafiło mi turbine, problem z tym grzybkiem, standard, olej wymieniany co 12-13 tys km, nakulane mam 75 tys, przed gaszeniem silnika zawsze odczekiwałem okolo 1min, przeglady i serwisy wszystko na czas, samochód 2 mc po gwarancji.
Jeszcze tego samego dnia rano byłem w ASO na przeglądzie, zmiana oleju, 2x akcje serwisowe z PCM, zglosiłem też zaniki mocy miedzy 1000-2000 obrotów.
Skasowali mnie za diagnostyke ale nic nie znalezli.

Jak ogarneliście te problemy, czy zabierać samochod z ASO i ogarniac to gdzies na boku? Jeśli tak to gdzie?
Czy np załatwić jakaś używaną turbine ew. po regeneracji i poprosić ASO o zamontowanie?
Jeśli tak to skąd najlepiej?
ASO bardzo zaskoczone, pierwsze słyszą że turbiny i te grzybki padają, ale Pan serwisant wszystkie kwoty znał na pamięć, ile wymiana, ile nowa.
Twierdzi że MMPol może zrobić mi to po kosztach, bo niski przebieg, chwile po gwarancji, byłem rano na przeglądzie, zgłaszałem problem a ASO nic nie znalazło (inne ASO, awaria stała sie w trasie).
Ja w to niewierze.

Pzdr
hm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 13:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wedlug mnie powinni to sami zrobic. Uderzaj do MMPol

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 13:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Ok napisze do nich, ale jednocześnie szukam planu B, żeby od razu wiedzieć co robić jeśli się nie zgodzą.

Pzdr
hm


Ostatnio edytowano So, 26 sty 2019, 17:14 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 13:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tutaj na forum ktos mowil ze mozna dorwac na alledrogo prawie nowe turbiny za niewielkie stosunkowo pieniadze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 13:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Popielasty, tak to chyba uczciwie powinno wyglądać, zwłaszcza, że nie kosztuje to mało. No nic, po prostu poproszę o możliwość zajrzenia albo jakieś zdjęcia przed i po :>

mHuba, porozmawiaj z nimi, wiedzą o tym problemie. Może Ci wymienią w ramach dobrej współpracy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 14:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
No tak są na allegro, olx, ebay, ale co to za turbiny, może też zajechane, tego nikt nie wie.
Chyba jednak wole coś po regeneracji z gwarancja bo widziałem że te firmy dają gwarancje 1-2lata.

Pzdr
hm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 14:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No tak. Ale nie kupujesz takiej za 500zl tylko ponad tysiac. Niektore jak nowe wygladaja wiec watpie zeby byly dojechane.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 14:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dziwne jest to z turbinami. Ja mam 200k przebiegu, jeszcze nic mi się nie urwało, ale mam spadki doładowania... Na allegro za 1500 jest po regeneracji z uwagą że oddajesz swoją starą turbinę. Z kolei za 600-1200 masz używki, niektóre wyglądają na prawdę na takie z małym przebiegiem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 15:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Bo przeciez wiadomo skad pochodza te prawie nowe ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 15:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
26 stycznia 2019, o 14:36 niebezpieczny napisał(a):
No tak. Ale nie kupujesz takiej za 500zl ....

Dawno temu handlowałem na allegro, jak coś się nie sprzedawało to podnosiłem cene.
Boje się że kupie, zapłace za przełożenie 2 tys a to padnie za 10 tys km.

Na forum dokopałem się że ktoś tu wymieniał http://genesisturbo.pl/ daja 24 miesięcy gwarancji.

http://genesisturbo.pl/sklep/6190-turbo ... aucja-brak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 15:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No ale to po 500zl to widac ze juz maja troche KM za soba wiec szukaj prawie nowych. Regeneracja jak jest dobrze zrobiona to tez posluzy dlugo.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 15:52 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mi też się wydaje że auto słabo przyspiesza. Zarówno na niskich obrotach jak i na wysokich. Nie wiem jak to sprawdzić forscanem. Wiem ze jak pojadę do ASO tu w uk to ch*ja sprawdza. Tak jak pisałem wcześniej, miałem stłuczkę i dostałem Insignia w combi zastępczą, 168 koni, silnik 2.0. No i muszę przyznać że ciaglo do przodu aż koła boksowaly. Reakcja na gaz natychmiastowa, na każdym biegu praktycznie czuć było wyraźne przyspieszenie. Zawsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 16:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tutaj przykładowo regenerowana znacznie taniej niż to co podałeś w linku: https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 7771816897 tu kolejny przykład regenerowanej: https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 7777568245

No i bądź tu teraz mądry i podejmij decyzję ;) ja wiem, że jest sporo tych turbin z aut wiadomego pochodzenia, które na prawdę mają małe przebiegi...

Na pewno nie zdecydowałbym się na zakup czegoś takiego: https://allegro.pl/oferta/mazda-6-cx5-2 ... 7671911419 :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 17:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
26 stycznia 2019, o 16:26 popielasty napisał(a):
Tutaj przykładowo regenerowana znacznie taniej niż to co podałeś w linku: https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 7771816897 tu kolejny przykład regenerowanej: https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 7777568245


Ok to jak coś to kupie coś z tego powyżej, sporo tego, ale wszedzie pisza że to do CX-5, ale do GJ bedzie ok? wygladają fajnie, dają 24 mc gwarancji, spoko.
W poniedziałem dzwonię albo klikam do MMPol czekam na decyzje i jak się na mnie wypną to kupuje to na allegro.
Co myślicie czy coś tam warto jeszcze zrobić przy okazji?
Wymieniać to w ASO? Z tego co mówili to za wymianę chcą 2000 zł.

Pzdr
hm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 17:34 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
darrecki
Nie mam żadnych zdjęć bo mi nie dali ale przejrzałam się silników i raczej obstawiam że zrobili płukanie bo silikon jest mocno zabrudzony na pokrywie a nie nowy. Pewnie znów coś sciemnili. Zastanawia mnie tylko dlaczego jesteś taki sceptyczny odnośnie mojego przypadku. Pisze tak jak jest. Co mi powiedzieli. Co zrobili i jakie są tego następstwa. Wbrew temu co mówiłeś auta nie sprzedam i jestem daleka od pozbycia się go.
niebezpieczny
Numer z którego dzwonili to 03457484848. Ale nie wierzę że zmienili podkładki skoro dla nich czyszczenie silnika to zrobienie płukanki którą miałam z resztą robiona 3 tyg wcześniej w serwisie.
popielasty
Nie mam pojęcia czy zrzucili miskę olejowa ale jak sprawdzałam na bagnecie to jest czysty prawie jak nowy mimo że zrobiłam już 100 mil.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 18:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dorrrota90 Tu nie chodzi o bycie sceptycznym, chodzi o to co powiedzieli w serwisie i jak to się ma do rzeczywistości. A dokładnie w jak piękne słowa upchnęli ich minimum pracy. Czyli podsumowując: usunęli ten wspomniany węgiel... płukając silnik. Prawda że to brzmi jakby się dużo więcej napracowali niż w rzeczywistości? Pokrywy nie zdjęli, miski również. Mniej się zrobić już nie dało. Auto będzie jeździć aż wałek znów nie rozwali pompy vacuum i dobije turbiny. A wtedy to będzie już koniec - naprawić tego w sensownych pieniądzach w UK nie ma szans. Chyba, że samemu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 18:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
darrecki
Ok. Rozumiem Twój punkt widzenia. A co do walka to sprawdzając mój numer vin nie łapie się na tą całą akcję. Przyjmijmy że wałek jest ok więc jaką może być inna przyczyna padnięcia pompy? I czy może kupić nowy wałek za wczasu wymienić nawet jeżeli ten jest ok i mieć spokój? Jak myślisz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 18:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A sprawdzał Ci ktoś VIN odnośnie wałka? Rejestrację masz 13/63 czy 14? Wałek można sprawdzić zdejmując pokrywę zaworów, nawet jak będzie ok to można zrobić podkładki. Wtedy auto powinno jeszcze długo pojeździć, no chyba że Turbo padnie :)
W poprzednich modelach Diesla Mazdy vacuum było solidne i w zasadzie nie padało. A w Skyactiv przed 2014 chyba każde kwalifikuje się do wymiany - przyczyna to wytarte łopatki przez opiłki z wałka. No chyba, że i vacuum miało wadę materiałową, ale informacji o tym nie ma nigdzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 18:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No wlasnie. Moze jednak te pompy tez mialy jakas wade. Chodz wiadomo ze resztki z walkow im nie pomogly.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 18:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
mHuba, te 2000 zł zawierają w sobie koszty części - uszczelnień?

poxtazo, Ty robiłeś to poza ASO? Z ASO brałeś tylko uszczelnienia?

26 stycznia 2019, o 18:30 darrecki napisał(a):
A sprawdzał Ci ktoś VIN odnośnie wałka?


Ja sprawdzałem na podstawie tego zakresu znanego z internetu :) nie łapie się na wałek... no ale nie dowiesz się, póki nie otworzysz i nie poprosisz zdjęć tak jak ja. Ja przynajmniej wiem, że ten wałek po poprawce jest faktycznie ok, żadnego zużycia nie ma.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 19:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Z aso uszczelki podkladki itd bo w pl tego nie dostaniesz poza aso. Ale w UK juz bezproblemu ebayem wszystko sobie zamowisz za grosze. Ja bralem z aso bo potrzebowalem to na juz a nie czekac 2tyg na paczke. Ktos tam pisal ze 2000zl twierdza ze wezma za wymiane turbin?;) srednio mazda liczy sobie 300zl netto za roboczo h. Tyle bynajmni3j Kozlowski w Szczecinie. W 6h czy 7h, nie ma opcji tego zrobic :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 19:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 59
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Kozłowski to jest jedno wielkie nieporozumienie

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano So, 26 sty 2019, 19:13 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 20:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Zgadzam sie ze Kozlowski to nieporozumienie, ten drugi serwis w Sz podobnie.
Kiedys mnie nawet perfidnie oszukali, jedno powiedzieli, co innego napisali do MMPol.

Czyli co mowicie ze 2000 zl za wymiane turbiny jest nierealne?
Tak mi powiedzial BMG Goworowski ze Słupska w którym teraz jest mój samochód.
Pytam sie mniej wiecej ile kosztuje naprawa tego samochodu, ziomek mowi ze >10k, ale mowi ze niedawno mieli podobna sytuacje i klient zapłacił 6 tys bo reszte wzięła na siebie Mazda.
Mówię ok, a co jeśli dostarcze wam turbinę i tylko ją podmienicie, ziomek ze 2000 zł.

Pzdr
mHuba


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 20:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
26 stycznia 2019, o 19:00 poxtazo napisał(a):
Z aso uszczelki podkladki itd bo w pl tego nie dostaniesz poza aso


Mazparts.pl - tam na pewno dostanę i to taniej niż w ASO ;) pytanie tylko czy chłopaki będą wiedzieć dokładnie co potrzeba. Przykładowo napinacz paska osprzętu w ASO 1200 u nich 500 zł :)

Ja może we wtorek podjadę do Gołembiewskich w Wawie i zapytam ile robocizna sama.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 11:26 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
darrecki
Mam 63 w rejestracji. Data pierwszej rejestracji była pod koniec grudnia. Ja sprawdzałam sama A także podawałam na tym forum mój VIN numer i jeden z użytkowników także potwierdził że ten który mam jest wolny od wady. Podam Ci go. Możesz sprawdzić
JMZGJ621821149464.

-- Dodano: 27 stycznia 2019, o 11:26 --

Można jakoś samemu zdjąć tą pokrywę i sprawdzić czy jechać do mechanika albo do Mazdy żeby otworzyli i wtedy zobaczyć? Już sama nie wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 11:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2019, o 11:26 dorrrota90 napisał(a):
Można jakoś samemu zdjąć tą pokrywę i sprawdzić czy jechać do mechanika albo do Mazdy żeby otworzyli i wtedy zobaczyć? Już sama nie wiem.


Nie polecam, chyba że masz dużo czasu i umiejętności techniczne, trzeba wyjąć wtryski żeby zdjąć dekiel... W Polsce wymiana podkładek (zdjęcie dekla, wyjęcie wtrysków) kosztowała 950 zł.

Wklejam jeszcze raz zakres do jakiego VIN był problem, wszystkie nowsze nie powinny go mieć:

Kod:
Mazda6:
EC Spec: JMZGJ**** ** 148781 September 17, 2013
ADR Spec: JM0GJ**** ** 122521 September 17, 2013

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 12:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Popielasty, nie pisz w Polsce, tylko w Warszawie :wink: Mi zaproponowali to samo o trzy stówy mniej, plus inspekcja smoka za dwie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 20:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dorrrota90 Jeśli nie ma UK spec, czyli innego zakresu VIN niż dla EC, to faktycznie wałek powinien być ok. My możemy się jedynie sugerować tym, co jest dostępne, a być może lista VIN jest bardziej specyficzna. Proponuję zapytać u dilera albo bezpośrednio w Maździe o dokładną datę produkcji. Jeśli będzie po 17 września 2013 to bym zostawił wałek w spokoju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 06:02 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
darrecki
Ok. Zapytam jutro bo i tam musze do nich podjechac . Musza mi zrobic lusterka bo sie rozkladaja tylko do polowy po jednym przekreceniu. Oczywiscie zbieg okolocznosci bo najpierw ze strony kierowcy to sie stalo a pozniej juz z dwoch. A stalo sie to dzien po wizycie u nich. Musze przekrecic jeszcze raz zeby sie otworzyly calkowicie. Ale czytalam na forum ze ludzie mieli takie problemy z lusterkami bo czesci sa w lusterkach z plastiku. Ciekawa jestem czy w Mazdach z 2018 roku tez sa takie problemy. Wyslali mi list ze mozna oddac swoje auto i w zaleznosci od modelu placa 6 tysiecy na poczet kupna nowego modelu.

-- Dodano: 28 stycznia 2019, o 04:49 --

To dziwne bo po 2 dniach lusterka znów działają jak potrzeba. Miał kos tak kiedyś że lusterka się otwierały tylko do połowy A później zaczęły działać normalnie jak gdyby nigdy nic?

-- Dodano: 28 stycznia 2019, o 05:57 --

Hej. Wychodzi na to że pompy vaccum też mają wadliwe. Weszłam na stronę uk car recalls i znalazłam 4 odnośnie pompy i innych. Wrzucę zdjęcia razem z numerami vin.
Powiedzcie co o tym myślicie koledzy z uk.

-- Dodano: 28 stycznia 2019, o 06:00 --


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 09:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
O tym już była dyskusja. To są informacje ogólnikowe, czyli wszystko wrzucone do jednego wora. Tylko Mazda na dokładne dane, czyli wszystko wyprodukowane przed wrześniem 2013 łapie się na pompę, a cała reszta już nie. To samo z dokręceniem wtrysków. Końcówka 2013 i nowsze łapią się tylko na programowanie (żeby było śmieszniej, są na to aż 2 różne akcje).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.