Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 17:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 14:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
viewtopic.php?f=62&t=695#p19407

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 14:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
JaroJ3 napisał(a):
30 kwietnia 2019, o 12:29 izud napisał(a):
Nadaje sie do wymiany, byly na to z 3 akcje serwisowe w ASO

Nigdy nie widziałem informacji o akcji na pompę vacum, tak jak i na wałek rozrządu. Istnieją tylko procedury testowe/naprawy.
Orientujecie się jaki koszt pompy w serwisie?
https://uk.car-recalls.eu/listing/mazda-6-2012-2016-vacuum-pump-may-wear-prematurely/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 20:51 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Siemka chlopaki.
Dalej wchodze na forum i sprawdzam co i jak. Jak na razie po wymianie pompy auto smiga jak szalone.
tak jak jeden z kolegow napisal objawy mialam takie same ale hamulce byly sprawne.
zeeno
Napisalam Ci na priv moj numer telefonu to sie odezwij. Moze bede w stanie podpowiedziec jak zalatwic wszystko z tymi dziadami z Aso z Coventry bo pewnie tam sie udasz. A ja mialam z nimi troche problemow. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 07:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Demontował ktoś osobiście smoka, lub ma jakiś manual do tego? Bo podobno dostęp jest mocno utrudniony, nie chcę się o tym przekonać osobiście :D W GG miskę zrzucałem 2x, w obu przypadkach smok był czysty. Aczkolwiek teraz nie jestem co do tego przekonany...

-- Dodano: 1 maja 2019, o 06:25 --

Przeprowadziłem małe śledztwo odnośnie demontażu smoka. I tak: (czytać od dołu)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 13:18 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dorrrota90 bylem w Mazdzie w Coventry i stwierdzili ze pewnie turbo mam walniete ale na wydruku widze ze napisali ze walki i zawory powinny byc sprawdzone.

Udalem sie do innengo warsztatu (VRS w Coventry) i poprosilem o inspekcje walka, okazalo sie ze jest wytarty w 3 miejscach i czekamy na czesci z Mazdy.

Najlepsze jest to ze najpierw ASO chialo sprzedac walek z 4 popychaczami za prawie £1000 (£150 za jeden popychacz) a pozniej sie okazalo jak warsztat zadzwonil do innego dealera ze jest kit serwisowy za bodajze £200+ funtow i cena naprawy spadla z £1450 na £700. Ogolnie nie polecam ASo w Coventry!!!

Poza wymiana bedziemy czyscic smok, wymienia olej i filltr i wkldki pod wtryskami nowe. Pompa vacuum byla zmieniona w Pazdzierniku i auto przejechalo tylko kilka tysiecy od tamtej pory.

Za wszystko placi sprzedawca samochodu. Jak go odbiore to dam znac jak poszlo i czy faktycznie jest roznica.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 14:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie w Mazda Doncaster tez chcieli prawie £1000 za kit walek,popychacze i uszczelki. Kupiłem z ebaya za £50 jak jeszcze ludzie nie zaczęli ich masowo kupować. Teraz są po £300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 16:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Kiedys Wam pisalem, ze u mojej kolezanki wyskoczyl jakis czas temu pomaranczowy Check Engine. Caly czas jezdzila z tym ( sprawdzalem jej blad i wyszlo niewystarczajacy przeplyw powietrza w EGR ). Sugerowalem zeby dala do czyszczenia calosc: EGR, manifold, przepustnica. Oczywiscie olala to, zalali jej tylko srodek do czyszczenia injectorow i tak jezdzila dalej az po ok 4 miesiacach wyskoczyl jej na trasie czerwony Check, a auto weszlo chyba w awaryjny tryb bo nie jechalo wiecej jak 80km/h.
Auto 2013, walek i turbo wymieniane przy ok 140k. Glownie jezdzi krotkie trasy, czyli na zimnym duzo. Najlepsze, ze pojechala do ASO w Dublinie i stwierdzili, ze trzeba przepustnice przeczyscic, cena 1300EUR <hahaha> . Na moja sugestie, zeby przeczyscili calosc to stwierdzila, ze Oni wiedza co maja robic bo ogladal to specjalista <nuta> :-P

Powiedzcie mi, jeszcze za co jest jeszcze odpowiedzialna pompa vacuum? Bo duzo ludzi wymienialo jak samochod cos tam mulil albo obroty wariowaly. Poza tym ASO wymienialo te pompy masowo jak walek byl walnietey nie zagladajac wogole do walka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 16:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dlatego ja omijam większość ASO szerokim łukiem :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 16:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No wiem Karol. Zreszta dzieki Tobie z wyczyscilem te injectory i wymienilem podkladki. No i poza tym dzieki Twojemu wypadkowi z wywalonym injectorem dokrecilem je mocniej niz ta stara instrukcja przewidywala.

Jeszcze mam sie samemu zabrac za to czyszczenie manifolda ale mam pietra troche <boisie>

Wiesz moze co z ta pompa vacuum? Mam akurat ponowny recall na to


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 18:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Vaccum wytwarza podciśnienie, potrzebne przede wszystkim do wspomagania hamowania. Możliwe, że wytwarza też podciśnienie dla sterowania wg w turbinach? Ale tego nie potwierdzam, tylko przypuszczenia.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 20:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
W instrukcjach serwisowych jest cały diagram, gdzie to podcisnienie jest używane

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 20:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Turbo i serwo hamulca

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 22:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Kiedys wrzucalam w poscie fajny filmik z youtube jak dziala i za co jest odpowiedzialana pompa vaccum. U mnie bylo tak ze obroty skakaly. Silnik czasem dzialal normalnie i wtedy bylo ok a czasem po odpaleniu byl dzwiek jakby silnik lapal lewe powietrze i wpadal w drgania po czym auto wchodzilo w tryb awaryjny. Odczuwalny byl spadek mocy ale z hamulcami nie mialam problemu oprocz tego ze pedal byl twardy. Na dole wrzucam link do tego filmiku odnosnie pompy.
https://www.youtube.com/watch?v=kfxinY1vROM
zeeno
Co do Mazdy Coventry ja mialam z nimi przeboje. Odwlekali mi wymiane bo a to czekali na pompe a to pozniej niby nie mieli odpowiedzi z glownej siedziby czy zrobia w ramach gwarancji czy nie. Po miesiacu napisalam do Mazdy Uk. Jeszcze tego samego dnia zadzwonila mila pani powiedziala ze zadnego zgloszenia od tych konowalow nie miala i ze zalatwi wszystko. I od razu po jej telefonie odezwali sie do mnie z Cov ze mam przyjechac na wymiane za 2 dni w ramach gwarancji. Z nimi trzeba krotko. Nie chca czegos zrobic dzwonic do glownej siedziby.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 23:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Pedal byl twardy takze mialas problem z hamulcami. Bo serwo nie dzialalo. Wymienili pompe,bo sie zacierala i stawiala opor na walku. Stad problem z zaplonem wystepowal.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 11:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
W przyszłym tygodniu będę miał wymieniany wałek w ASO - zamówiony jest kit A i kit B. Kita A to, jak pamiętam, wałek i popychacze. Nie było mowy o zaworach i teraz się zastanawiam czy nie trzeba ich również wymienić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 11:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie, zaworów nie trzeba na cale szczescie wymieniac. Jest to grubsza robota i bylo by to dosc kosztowne!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 12:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JaroJ3 - w ramach gwarancji / good will? Czy Ty sponsorujesz wymianę?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 14:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja płacę.

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2019, 23:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A że tak zapytam, widziałeś osobiście ten wałek, w swoim wozie?? Pokazali Ci ? Czy tylko powiedzieli.. a zdjęcie jakiegos starego.

PS: Dzisiaj jadąc z pracy z prędkości 130km/h wcisnąłem dość mocno 4x hamulec, za 5 i kolejnym pedał był bardzo twardy jakby ktoś cegłę podłożył, a hamowanie mizerne dojezdzając do świateł to w zasadzie zwalniałem a nie hamowałem. Czy to znaczy że vacum siada?? Póżniej 2-3 s i wszystko wraca do normy ( tzn hamulec) .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 06:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety, złą sławą owiany... Co prawda zaznaczyli głównie bolączki początkowych roczników (wałek) i DPF przed akcjami serwisowymi na zmianę bagnetu / softu.

https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-wa ... r0#slajd-6

diesel.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 09:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
3 maja 2019, o 00:00 Gregolo napisał(a):
A że tak zapytam, widziałeś osobiście ten wałek, w swoim wozie?? Pokazali Ci ? Czy tylko powiedzieli.. a zdjęcie jakiegos starego.

Umawiając się na wymianę podkładek pod wtryskiwaczami zaznaczyłem, że chcę podejść do auta jak będzie zdjęta pokrywa aby ocenić stan wałka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 10:48 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Drobna aktualizacja ode mnie, auto stoi w warsztacie od poniedzialku, walek byl wytarty i zostal wymieniony z popychaczami, miska zdjeta i od dolu wszystko wyczyszczone, bylo przytkane z tego co mi powiedzieli. Turbo okazuje sie miec bardzo duzy luz wiec tez jest do wymiany (jak chcecie to wkleje filmik jak bede mial chwile). Czekamy na turbo i bedzie zmienione w przyszlym tygodniu.
Firma gwarancyjna pokrywa czesc kosztow reszte sprzedawca obiecal pokryc ale chyba sie nie spodziewal ile tego bedzie.

Wydaje mi sie ze poprzedni wlasciciel nie wiedzial o koncepcji wymiany oleju w samochodach, ktos go powinien kijem nauczyc.

Wracajac do firmy gwarancyjnej, od razu stwierdzili ze wiecej zadnych prac naprawczych na tym silniku nie pokryja z uwagi na jak rozlegle uszkodzenia w nim byly (walek, popychacze, turbo...)

Zastanawiam sie teraz jak juz wszystko zostanie naprawione na jak dlugo zostawic ten samochod? Cos jeszcze moglo sie przytrzec poza walkiem, turbo i pompa vacuum?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 11:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zapodaj filmik :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 11:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja mialem to samo.
Wymienilem walek i turbo chociaz turbo pozniej jak mi sie grzybek urwal.
Pompy vacuum nie wymienialem, nie mam problemu z nia.
Przejechalem jakies 40-50tys od naprawy i wszystko OK. Wiec mysle ze teraz powinno byc wszystko ok u Ciebie tez!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 12:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzieki wszystkim za odpowiedzi zwiazane z Vacuum Pump. Nie wiedzialem, ze moze byc odpowiedzialna za tak wiele rzeczy. Pewnie dlatego w rocznikach 2013 przy czesciowo wytartym walku na poczatku wymieniali tylko pompe bo ta widac pierwsza sie zacierala i dawala objawy, maskujac prawdziwy problem. Teraz tak sobie mysle, zdazylo mi sie kilka razy miec twardy pedal hamulca, zaraz po rozruchu silnika. Dzis oddalem auto na recall z softem, pompa i injectorami, zobaczymy czy paramatry pompy sa ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 16:22 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
3 maja 2019, o 11:22 popielasty napisał(a):
Zapodaj filmik :)


Filmik w linku ponizej

https://www.youtube.com/watch?v=gNbDuJzgCZo


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 17:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Osz kur.... :D nieźle...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 17:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Masakra :arrow: . To chyba mój pierwszy i ostratni diesel w mazdzie :-P. A tak powoli już się rozglądałem za gj w dieslu, ale czytając ten wątek coraz bardziej mi się odechciewa :-P . W gh się nadziałem na łańcuch. W sumie oprócz tego nic więcej nie robiłem. Turbo orginalne, sprzęgło, wtryski tez a auto ma 10 lat. Nie wiem co sadzić tak do końca ....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 18:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Turbo padnie w każdym turbodieslu, prędzej czy później. Koszt takiego turbo to 1000 zł + wymiana - czy to dużo?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 maja 2019, 19:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
3 maja 2019, o 18:49 Lucasbadboy napisał(a):
powoli już się rozglądałem za gj w dieslu
3 maja 2019, o 18:49 Lucasbadboy napisał(a):
Nie wiem co sadzić tak do końca

Ja Ci powiem. 2.5 skyg. Jeśli dalej Ci sie podobają mazdy( a to głóównie dlatego je wszyscy kupilśmy- nie czarujmy się) to jedyny słuszny wybór. Nie będę się rozpisywał dlaczego, bo to wszyscy wiemy, a wzbudzę tylko znów grono "obrońców zwierząt" z tatuażem loga mazdy na lewej piersi. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.