Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 18 cze 2020, 21:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jak caly czas serwis to pisz do MMPOL niech zwracaja kase.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 07:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
18 czerwca 2020, o 20:19 dareh napisał(a):
Cały czas serwisowane w ASO


Jeśli robiłeś wszystkie przeglądy w ASO, to możesz negocjować z nimi udział w kosztach.

Czy znaleźli jakiekolwiek opiłki w misce? Jeździłeś coś na tej kontrolce? Pojawiała się wcześniej? Mi po zdjęciu miski, powiedzieli że na pewno nic się nie przytarło (panewki/wał), bo byłyby wióry w misce, poza tym potwierdzili, że czujnik ciśnienia jest wyskalowany tak, że aby zatrzeć silnik to trzeba się postarać i ignorować te kontrolki. Ja jestem 40k po wymianie podkładek i czyszczeniu smoka i silnik śmiga. Ciekawy jestem, jakby było u Ciebie gdyby panewek nie wyjmowali, tylko wyczyścili smoka i złożyli wszystko. Może u mnie też tak panewki wyglądają? Czy już by był "wyjący bocian na żabobraniu" przy takich panewkach? W sensie byłoby słychać je?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 11:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ty popielasty ty wez te teorie swoje przyhamuj trochem widziales zdjecia tych panewek i stopek? O czyn ty czlowieku mowisz ?!?! Jakie opilki?!. Rysy sa na gladziach, miedz wytarta do stali. Tu nie ma co szukac drugiwgo dna. Ten silnik to trup!

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 11:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Się dzieje....
A to wina tylko podkładek za około 100zł
No i....., będzie się działo dalej (wcześniej bądź później) , dopóki nie wymieni się podkładek
150.000zł za słupek zamiast 100zł za podkładki .....

W RF7J, było standardem (poza serwisem) , że wymiana co 60.000km i spokój...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 11:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja bym męczył Mazdę, jeśli auto było regularnie serwisowane, to powinno przejść te ich wszystkie akcje serwisowe, które nic nie dawały
oprócz satysfakcji. (chociażby jedna na podkładki, druga na nagar w dolocie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 12:01 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
17 czerwca 2020, o 14:19 Mihu11 napisał(a):
Dzięki. Poszukam numerów na UK chyba że ktoś mógłby podesłać jeśli ma pod ręką.
A co do wałka to pytałem czy wystarczy tylko wymiana wałka ale zdaję sobie sprawę że to mało prawdopodobne.


Jezeli w UK walka bedziesz szukal to Mazda sprzedaje to jako zestaw z popychaczami za okolo £200+, nie daj sie naciagnac na walek i popychacze oddzielnie bo koszt bedzie okolo tysiaca.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 13:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
18 czerwca 2020, o 05:42 popielasty napisał(a):
17 czerwca 2020, o 12:15 darrecki napisał(a):
8/2014 cały czas łapie się na wałek


8/2013 łapie się, 2014 już raczej nie (chociażby moja CX-5 jest jakoś z przełomu 2013/2014).


Masz rację, zupełnie pomieszałem fakty. Nawet moja jest z 2014 i problemu z wałkiem brak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 cze 2020, 14:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mieli sprawdzić tylko smok i podkładki wymienić ale sam nie wiem czemu sprawdzali panewki.
Napisałem w tej sprawie do MMPOL wiec w niedługim czasie powinienem mieć jakaś odpowiedz.
Być może gdyby nie sprawdzali to wystarczyło wymienić smok i podkładki i wyczyścić nagar z dolotu i głowicy i wszystko byłoby dobrze.

Dziwi mnie ze tak się dzieje z tym silnikiem bo w drugiej M6 mam już 254 kim przejechane z czego ha zrobiłem ponad 100 kkm i żadnego problemu nie ma. Żadnych wycieków czy pocenia się silnika.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 cze 2020, 16:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Drodzy forumowicze, chciałbym zrobić jakiś profilaktyczny serwis żeby zapewnić mojej maździe dłuższą żywotność. Z autem wszytsko ok ale jak już wiadomo z doświadczenia innych nawet podkładki potrafią napsuć krwi jak nie wymienione. Także w planach mam wymianę podkładek i czyszczenie smoka, poradzicie co warto by jeszcze zrobić. Aktualny przebieg ok 130tys km.

Z góry dziekuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 04:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
1. Zdjąć pokrywę zaworów, sprawdzić stan wałka i ewentualnie wyczyścić syf po puszczających podkładkach. Jeśli takowy będzie, wyczyścić smoka
2. Wyczyścić dolot, wyłączyć EGR co by dalej nie syfił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 11:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie ruszać smoka jak wałek czysty?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 12:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Walek to jedno a smok i podkładki to drugie.

Wałek się wyciera i to widać.

Jak podkładki puszczą to też widać, ponieważ masz dookoła wtryskiwacza nagar w postaci lepkich granulek.
Te granulki to skoksowany olej silnikowy ktory zalepia sito w smoku olejowym i wtedy miska leci w dół do wyczyszczenia smoka z tych granulek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 13:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzięki za radę, bardzo doceniam. Chciałem wyczyścić smoka profilaktycznie bez względu na puszczające podkładki. Jak będzie czysto przy wtryskiwaczach i wałek ok to smoka nie potrzeba czyścić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2020, 13:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Powinien być czysty. Sprawdzić nie zaszkodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 cze 2020, 18:45 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 24
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Panowie problem znów z autem ,podczas odpalania cały motor się czesie,nieraz nie odpali w ogóle, nieraz odpali przebiera przez 3 sekundy zapali się żółta kontrolka silnika,po chwili zgadnie i chodzi równo,pomocy jutro mam jechać na urlop do PL


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lip 2020, 19:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.05.2020
Posty: 11
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Po waszej radzie został wyczyszczony dolot w aucie i przez pierwsze 50km było jakby OK bez szarpania ale powróciło ponownie a nawet 2x zdarzyło się że jakby kompletnie brakowało jej mocy do 2.5k obrotów.
Do czyszczenia został odłączony akumulator więc może przez te pierwsze ok 50km ECU zbierał dane i nic nie wariowali.
Standardowo brak błędów.
Mechanik mówił że chłodnica EGR była totalnie zapchana a pozostałe elementynie tak źle
Co teraz radzicie panowie?

https://wrzucplik.pl/pokaz/2065588---bqwo.html


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 07:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dużo tego "dolotu" na zdjęciach. A kolektor i przepustnica gdzie? To tam jest problem, mnie w EGR i jego chłodnicach...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 11:29 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie zostala wymienione chlodnica egr'u, tez byla zapchana, Mazda nie chciala jej czyscic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 12:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak dla mnie jedyną przyczyną zapychania się chłodnic EGR jest totalny syf w dolocie. Musi być tam tak dużo nagaru, że spaliny nie mają wystarczająco pędu aby przelecieć dalej osiadając na żeberkach chłodnicy. Analogicznie powietrza w dolocie też zdecydowanie za mało, mieszanka paliwo-powietrze zaburzona, auto nadmiernie dymi, spalin więcej, jeszcze większy syf się robi. Do tego DPF często się wypala, auto może nie mieć mocy, nawet zgasnąć w ekstremalnych przypadkach.
Także fajnie, że wyczyścili u kolegi knopix suchą część recyrkulacji spalin, bo dolotem tego nazwać nie można. Teraz jeszcze niech wyczyszczą sam dolot, tam olej z odmy i sprężarek pięknie wszystko zalepia....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 19:13 
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2019
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Panowie i Panie ja wyczyściłem egr, dolot kolektor przy 120 tyś., przy 150 tyś. Wymienione podkładki i smok. 155 tyś. - po dwóch tygodniach szukania usterki - wymiana silnika (brak ciśnienia oleju w silniku). Załamka. I nikt nie może mi powiedzieć że nie dbałem o samochód. Od nowości przeglądy tylko w aso i co 20 tyś. jak książka pisze . Olej wymieniany co 10 tyś. Wszystko na oryginalnych częściach. Do dupy to wszystko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 22:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
sebaho1 twój przypadek raczej podchodzi pod pecha - jak cały 2020...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 00:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.05.2020
Posty: 11
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Robię update zdjęć z czyszczenia. Nie jestem specjalistą więc do końca nie wiem co jak się nazywa.
Kolektor na pewno nie był ściągany.
Powiedzcie co jeszcze poza kolektorem zdjąć do czyszczenia. Poproszę ojca aby mi to ogarnął bo już nie chce mi się szukać "mechaników".
Tato co prawda zaczyna emeryturę ale całe życie w mechanice pracował więc jeden dzień damy radę. Przy okazji wymienię podkładki i sprawdzę smok.
Czy potrzebuje wymienić jakieś uszczelki po zdjęciu kolektora, przepustnicy ... Czy można użyć starych?
Jakiś konkretny środek polecacie do czyszczenia?
Wcześniej ktoś pisał że to może być Turbo... Odpuscic czy mieć to na uwadze?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 13:00 
Amator
Offline
Od: 01.11.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
knopix na ostatnim zdjęciu otwór który masz zatkany szmatką na dole - tam zajrzyj bo znajduje się tam ten nieszczęsny grzybek od sterowania turbinami - poruszaj tą gruszką która nim steruje. To musi chodzić w miarę luźno. Posprawdzaj też podciśnienia.

Ogólnie ściągaj wszystko - cały dolot. U Ciebie na zdjęciach to nawet połowy nie ma.
Ja kupiłem w sklepie szczotkę drucianą na wkrętarkę i tym czyściłem z grubszej sadzy a później traktowałem wszystko dimmerem/czyściwem do egrów/czyściwem do hamulców. Jak te wszystkie części pięknie się doczyściły tak z samym kolektorem miałem niezły problem bo była tam dosyć gruba warstwa tej sadzy. Ale dowiedziałem się że ludzie rozbierają ten kolektor w drobny mak i traktują normalnie myjką ciśnieniową. Najlepiej jakbyś pojechał gdzieś na miasto bo u siebie to cały garaż ubrudzisz jak ja :)
Oczywiście nie zapomnij o kanałach dolotowych w silniku które też będą pięknie wyglądać - tam tak samo szczotka na wkrętarkę/szczotka druciana mała i do tego śrubokręt. Później odkurzaczem i sprężonym powietrzem wszystko traktujesz. Tam nie używałem chemii.
Podkładki dawałem stare tylko przeczyściłem je i potraktowałem czyściwem do hamulców.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 13:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bardzo ciekawa porada z tym srubokretem i druciakem do kanalow w glowicy. Odradzalnym ta metode poniewaz brakuke jej jednego istotnego elementu. Mianowicie kolega zapomnial dopisac ze musisz krecic walem korbowym zeby kanal ktory aktualnie czyscisz byl zamkniety zaworem. Bo w przeciwnym razie moze.ci wpasdc tam kawalek zweglondy sadzy, podeprze ci zawor i masz.glowice do remontu ;)

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 13:38 
Amator
Offline
Od: 01.11.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
poxtazo tak samo może też się sam oderwać i wpaść podczas zwykłej pracy silnika. Dobry kompresor i wszystko wydmuchał :)
Ale fakt w ASO kręcą wałem żeby pozamykać zawory.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 14:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Już był kolega, który czyścił kanały wlotowe bez zamkniętych zaworów.
Taki traf że nie obrócił już wałem i jak szybko skończył tak szybko szukał nowego silnika.

Tak więc zamykać zawory podczas czyszczenia kanałów i będzie ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 16:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Millerek nie słyszałem o tym przypadku, a ten wątek czytam regularnie
ukciooo normalnie hardkor. Że Ci to auto jeszcze jeździ należy zaliczyć jako niezły fart...
knopix na ostatnim zdjęciu (ze wspomnianą wyżej szmatką) kolektor dolotowy jest nadal na swoim miejscu. Czyli to, co powinno być wyczyszczone - nie jest, więc czeka cię ponowne rozbieranie. Ja bym poszedł do tego Twojego fachowca po zwrot kasy. Na żadnym ze zdjęć nie ma niczego, co by wymagało czyszczenia. Nawet ten 1-2mm suchej sadzy różnicy nie zrobi...

Uszczelki pasuje zmienić wszystkie, tak dla zasady - 2gi raz już tego robił nie będziesz
cd90cd55-f605-4e9d-a9ab-4ff07ce6cc36.jpg



A poniżej masz przykład tego, co należało wyczyścić (auto kolegi niebezpieczny)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 16:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sluchaj Dareckiego bo dobrze ci mowi. Ktos co tobie robil to , slabe ma pojecie. Nie wie gdzie, strzela w ciemno na dodatek tam gdzie latwo sie dostac. Kasuje cie, auto nie jedzie.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 17:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kolega Tomasz30 miał takie kwiatki. Nie pamiętam kto mu to czyszczenie kanałów robił ale przy próbie rozruchu siadł oryginalny rozrusznik, drugi rozrusznik też nie pomógł obrócić wału. Poparło zawory, i chyba skończyło się wymianą słupka albo samych zaworów i remoncie głowicy.
Ogólnie chłopak miał inne i to poważne problemy z silnikiem. Nie chcę wszystkiego pisać bo mogę się mylić w szczegółach co w jakiej kolejności było u kolegi robione, ale ogół wyglądał koszmarnie.

Raczej chciałem wyżej napisać żeby czyszczenie kanałów robić na zamkniętych jednak zaworach, logicznie....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 18:14 
Amator
Offline
Od: 01.11.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
darrecki a hardkor bo? Dużo tekstu, ładne zdjęcia - zero konkretów kolego :)
U mnie było to samo, nie chcesz chyba powiedzieć że czyściłeś to silną wolą albo pędzelkiem z końskiego włosia żeby przypadkiem nic nie porysować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Adaware, piwo i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.