Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 08:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 17:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Moim zdaniem za te podkładki mazda powinna rekompensować za usterki . Albo przynajmniej opracować trakie które były by lepsze i wymieniać ja na swój koszt.
Silniki jak ma robione cykliczne wymiany oleju nie powinien się zatrzeć. Tak jak tam pisałem wcześniej trzeba pilnować i tu rada dla nowo kupiących używane auto że trzeba sprawdzić podkładki i smok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 18:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Podkladki i smok to temat znany juz od GG

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 18:02 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 59
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Co ile wymieniac podkladki i czyscic smog? Co wymiane oleju?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 18:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Planuję wymienić podkładki w swojej, albo w kwietniu albo w sierpniu jak będę w Polsce.
Porobię zdjęcia jak wygląda spód i góra.


Co wymianę? Chyba nie. Nie planuję wydawać tysiaka na wymianę oleju 3 razy w roku

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lut 2019, 16:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam serdecznie. Czy może ktoś polecić jakiegoś rozsądnego mechaniora znającego się na GJ?
Na jesień zaświecało się engine inspection required. Samochód przechodził w tryb serwisowy i zmieniał biegi na niskich obrotach. Przeważnie błąd gasł samoistnie . (2 razy skasowany komuterem). Całą zimę później był spokój a przejechane jakieś 10tyś km. Od wczoraj świeci znowu + dzisiaj doszło SCBS inspection require + czasem zaświeca się SBS inspection require i zaczyna mrugać ESP i i-loop . Skrzynia wtedy zaczyna szarpać mega mocno że strach jechać.
Parę razy zgaszę silnik i zapalę i zostaje tylko błąd silnika i SCBS. Wtedy skrzynia zmienia biegi idealnie.
Jakieś pomysły? gdzie to ogarną w rozsądnych kosztach?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 09:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
28 lutego 2019, o 16:36 Frygrys napisał(a):
Przeważnie błąd gasł samoistnie . (2 razy skasowany komuterem).


Jaki to był kod błędu? :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 11:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Niestety nie wiem jakie były kody. Opisałem tylko to co się wyświetla. Potrzebuję kogoś ze Śląska kto by się tym zajął


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 11:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To ten "kasowacz" powinien przed usunięciem błędów zapisać chociaż ich kody. Jak mamy Ci pomóc jeśli nie wiemy co konkretnie się dzieje...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 mar 2019, 15:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Tak się chwalilem, że nie mam problemów, że karma sobie przypomniała Obrazek

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 09:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Posiadacze Mazdy6 2.2D dzielą się na trzy kategorie tych co mieli problemy z silnikiem, mają i będą mieć.
Kwestia czasu kiedy trafi nastepnego, nic tu nie zmieni wymiana oleju co 10 tys km czy kilkuminutowe chłodzenie turbiny przed wylaczeniem silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 10:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Nie zapominaj, że to nie turbina pada tylko urywa się badziewna klapka. Na YouTube są filmiki jak się wpisze ten numer błędu.
Faktycznie do tej pory był wałek, teraz turbo, no i jeszcze podkładki.
Faktycznie eksploatacja nie ma nic do tego jeśli coś jest zrobione z gównolitu.
Chyba, że jest jeszcze coś o czym nie wiemy? :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 11:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Kwestia taka, że jakby te klapki faktycznie tak padały, to byłoby o tym słychać jak o wałku.

Jutro dzwonię do ASO zapytać ile kosztuje ta poprawiona(?) turbina SH01-13-700E. Na ebayu same używki "niewiadomoskąd", regenerowane i "nowe", ale z oznaczeniem A na końcu.

Być może sam jestem temu winien, chociaż starałem się eksploatować auto raczej zgodnie z wszelkimi zaleceniami - studzenie, nie deptanie itp. Dodatkowo cholera wie kto i jak jeździł tym wcześniej, bo auto kupiłem używane.
Jestem jednak zaskoczony, że turbina wytrzymała niecałe 100kkm. Padła właściwie od razu, jechałem szybszą drogą bez problemów, potem wjechałem w miasto, zaraz po wyjeździe z miasta od razu poczułem, że coś jest nie tak - do 2.5k rpm 0 mocy, potem kop jak wcześniej od <2000rpm.


Gdyby nie fakt, że wymieniłem opony tydzień temu, to już bym szukał nowego auta. Tak to poczekam na finalną diagnozę jutro i będę myślał nad opcjami.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 11:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
U mnie było to samo. Eksploatacja nie ma nic do tego. Ja akurat załapałem się na darmową wymianę. Nowe turbo te pewnie z 7 tys. PLN plus jeszcze uszczelnienia. Jeśli nie masz już gwarancji to spróbuj zagadać. Może chociaż część kosztów pokryją.
Dlatego ciekaw jestem, czy to koniec przygód, bo sam zastanawiam się co dalej. Też muszę już opony i akumulator na jesień kupić nowe i potem będzie szkoda sprzedać. Już i tak trochę włożyłem, tak już jest, jak się używane auto kupuje. Coś za coś.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 11:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Spróbować zawszę mogę, ale nie mam czasu zostawiać auta w ASO, żeby potem kombinować z innym warsztatem.
Potrzebuję auta właściwie codziennie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 12:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Masz rocznik 2015. Jeśli cały czas serwisowałeś w ASO, jest szansa, że zrobią Ci to po kosztach.
Ja się jeszcze na wiosnę szykuję na podkładki i inspekcję smoka przy wymianie oleju. Ciekawe jakie niespodzianki tam będą :D
Najgorsze jest to, że przy kupnie przeczuwałem, że Mazda i diesel równa się problemy. We wcześniejszych dieslach od 626 poprzez pierwszą 6 znajomym coś padało. Myślałem, że przy trzeciej generacji Mazda się ogarnęła, a tu klops.
Z drugiej strony o żadnych innych awariach nie słychać, więc chyba nie jest tak źle <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 12:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Meh, ostatni serwis w ASO był przez poprzedniego użytkownika. Ja serwisuje sam, częściej niż ASO rekomenduje :)
To mój pierwszy diesel i póki co to jedyny, odpukać, duży problem jaki mam. Podkładki i tak planuję sprawdzić.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 12:54 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
tak się zapytam, wy kupujecie te diesle żeby później je pasjami remontować? :wink: :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 13:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Tak. I żeby odpowiadać na durne pytania przy okazji.

A tak serio, to co? Było kupić benzynę? Na Facebooku ktoś się chwalił, ile to głowic już nie pękło w benzynie.
Mogłem kupić inną markę, ale to Mazda miała najwięcej bajerów w moim budżecie. A że jestem gadżeciarzem, to kupiłem. Czemu diesla? Bo benzyna 2.0 jest słaba i pewnie spalanie byłoby dużo większe (te niskie spalania z forum wkładam między bajki, znam siebie i jak jeżdżę 8 wiem, że nie osiągnąłbym nic zbliżonego). Nie mówiąc już, że w kraju w którym żyję benzyn jest śmiesznie mało.

Ale po co tłumaczyć to trollowi, który tu przyjdzie poklepać głupoty w internecie...

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


Ostatnio edytowano N, 3 mar 2019, 13:19 przez durin90, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 13:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pewnie trzeba coś robić w wolnych chwilach. :wink:
A tak powaznie jest to bardzo dobry silnik mało pali i można z niego wyciągnąc spokojnie 200KM i 450 Nm bezynki w porownaniu wypadaja slabo
Problemy ma praktycznie te same co kazdy inny diesel albo nawet mniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 14:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Moja ma 4.5 roku, jeżdżę od nowości. Przez ten czas tylko problem z hamulcami, na dzień dzisiejszy rozwiązany. Przebieg 80 tys km, auto przez większość czasu męczone po mieście, tylko w lecie jeździ dłuższe trasy. Także narzekać na razie nie mogę.
Aczkolwiek czekam aż mi turbina zdechnie, aż się dziwię że przy moim stylu jazdy jeszcze dycha. Rzadko przekraczam 2.5 tys RPM, więc większość czasu pracują klapki w małej turbinie - a padają właśnie one. Auto od 4 lat jeździ na mapie od DISI wyciągając coś ponad 200 koni i 460Nm, gdzie przy tym 2.0 w benzynie nie jedzie. Co się przesiądę do benzyny to mnie cholera bierze, także każdy kupuje co chce. A że ryzyko awarii większe w dieslu? Cóż, przeżyję.

Nowa turbina to koszt 1500 funtów + VAT w UK


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 14:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja tez sie zdecydowalem na diesla (zreszta swojego pierwszego) bo benzyna 2.0 poprostu nie jedzie. Ale nie ma co porownywac wolnossacego silnika do turbo diesla. Gdyby tylko w europie byl dostepny 2.5T to bez zastonowienia bym bral. A tak jezdze dieslem ktory nie chce sie popsuc mimo tego ze jest z wadliwej serii. 100tys na blacie i jezdzi.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 15:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
darrecki napisał(a):
Moja ma 4.5 roku, jeżdżę od nowości. Przez ten czas tylko problem z hamulcami, na dzień dzisiejszy rozwiązany. Przebieg 80 tys km, auto przez większość czasu męczone po mieście, tylko w lecie jeździ dłuższe trasy. Także narzekać na razie nie mogę.
Aczkolwiek czekam aż mi turbina zdechnie, aż się dziwię że przy moim stylu jazdy jeszcze dycha. Rzadko przekraczam 2.5 tys RPM, więc większość czasu pracują klapki w małej turbinie - a padają właśnie one. Auto od 4 lat jeździ na mapie od DISI wyciągając coś ponad 200 koni i 460Nm, gdzie przy tym 2.0 w benzynie nie jedzie. Co się przesiądę do benzyny to mnie cholera bierze, także każdy kupuje co chce. A że ryzyko awarii większe w dieslu? Cóż, przeżyję.

Nowa turbina to koszt 1500 funtów + VAT w UK


To może ta turbina lubi takie warunki?
Ja mam ciężkie buty, do tego mam japońca, kręcę do (prawie) końca ;)

1500 to nie jest jeszcze tak źle. 1000 kosztuje nówka na Ebay ale raczej jakiś początek produkcji. Podzwonię, popytam.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 16:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U nas są używki od 700 zł do ok 1500 zł oraz regenerowane w zakresie 1300 zł do 2000 zł. Może warto pomyśleć? :)

darrecki ja mam podobny styl, praktycznie nie przekraczam 2500 RPM, w sumie nie widzę potrzeby przekraczania :P bardziej martwi mnie, że duże turbo nie pracuje u mnie za bardzo przez jazdę w tym zakresie...

durin90 - czy to jest tak, że walnęło błędy i koniec? Skasowanie nic nie daje? Urwało się coś, czy po prostu spadło doładowanie na tyle, że wywaliło błąd?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 17:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Używki i regenerowane też kosztują podobnie. Jednak nie wiem, czy chce mi się bawić w tę samą konstrukcję i liczyć na to, że nie padnie ponownie przed sprzedażą.

Mniej więcej wyglądało to tak, że wciskam gaz, a auto stoi. Po 2.5k rpm znowu leci. Po jakiś 10 minutach jazdy zapaliła się kontrola trakcji i wywaliło SCBS error i któryś jeszcze od trakcji. Kasowanie nic nie daje, pojawiają się znowu. Te plus jeszcze to co na załączniku kilka postów temu. Nie słyszałem żeby cokolwiek się urwało, auto dosłownie 15 minut wcześniej jechało normalnie.

Można powiedzieć, że to sobie wykrakałem, bo kilka dni temu kupiłem skaner pod WIFI, żeby móc sprawdzać telefonem, i też zauważyłem, że ciśnienie doładowania nieco mniejsze niż DSD.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 17:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jakie miałeś różnice między żądanym a aktualnym ciśnieniem? Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 18:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Zależy od prędkości obrotowej silnika, ale na niższych obrotach po kilka kPa nawet.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 18:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Miałem to samo, nic nie stuka, nic nie puka. Auto traci moc, przechodzi w stan awaryjny i tyle. Z turbo nic wielkiego się nie dzieje. Kto nie wciska gazu ten pewnie nie poczuje, że jest coś nie tak.
Akurat turbina jest Honeywell'a więc to oni poczynili ten szajs. Mam nadzieję, że w nowej to poprawili.
Różnica między ciśnieniami będzie, żaden układ PID nie jest doskonały. A turbo jak ma paść to padnie, nie ma sensu tego sprawdzać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 18:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok dzieki. U mnie jest zawsze niższe niż żądane, nawet na wysokich obrotach. Nie jestem zadowolony z tego jak auto przyspiesza ale też nie muli tak żebym mógł podejrzewać awarie. Jest ktoś na forum komu auto jeździ normalnie i mógłby sprawdzić forscanem pidy MAP i MAP_DSD.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 18:56 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
3 marca 2019, o 13:06 durin90 napisał(a):
Ale po co tłumaczyć to trollowi, który tu przyjdzie poklepać głupoty w internecie...


durin90 czy ja Cię swoim pytaniem obraziłem? zadałem zwykłe pytanie i kilku kolegów umiało napisać sensownie i z klasą, Tobie chyba brakuje ogłady skoro oceniasz ludzi po jednym wpisie, ale rozumiem możesz być zdenerwowany bo Ci się diesel psuje.... PEACE

Zadałem pytanie, bo miałem diesle wcześniej i właśnie ze względu na ich awaryjność, mimo książkowego postępowania podziękowałem. Koszty napraw wydawały mi się absurdalne i zupełnie nieopłacalne versus PB. Nie czuję komfortu wiedząc, że wcześniej czy później turbina mi padnie i tylko odliczam kilometry do jej wymiany

btw. jeżeli jeszcze kogoś obraziłem to przepraszam PEACE

sorki więcej tematu nie będę zaśmiecał


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 19:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
3 marca 2019, o 13:06 durin90 napisał(a):
Na Facebooku ktoś się chwalił, ile to głowic już nie pękło w benzynie.

Swoją drogą to ciekawe, że na Forum o tym nie ma ani słowa. A tu wychodzi każdy problem. Być może jest tak jak ze sławną skrzynią manualną, która pada cały czas w tym samym egzemplarzu. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.