Teraz jest So, 20 kwi 2024, 05:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 12:20 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Tak mialem problem z lusterkami, to jest standard w tym samochodzie.
U mnie tez tak bylo ze nie działały, poźniej działały a poźniej już kaplica.
Mazda to wymienia bez zbednego pierd... ale fakt jak pojedziesz z dziłającymi to mogą jeczęć że no są sprawne, jak mozesz jak bedzie problem nagraj filmik telfonem i przy okazji im go pokażesz.

BTW. Ten wątek jest o problemach z dizlem, i tak to jest jeden wielki śmietnik bo nie ma szans żeby przekopać się przez 100 stron i tysiące wpisów.
Pisanie natomiast tu o problemach lusterek to już lekka przesada.
Jest oddzialny wątek na ten temat plus są wątki ogólne gdzie można wszystkie swoje żale wylewać.

Pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 07:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dorrrota90, bardzo fajnie że interesujesz się swoim autem, szukasz, dociekasz. Tak jak pisał darrecki - temat akcji był już poruszany w tym wątku i wyszło na to, że w UK na stronach rządowych / innych odnośnie akcji serwisowych informacje z zakresami VIN są dość mało precyzyjne. Mazda sama decyduje dla którego auta jest jaka akcja. Pompy Vaccum raczej wymieniają prewencyjnie w obawie o osłabienie działania hamulca w związku z opiłkami z wałka. Gdyby ktoś zginął przez źle działającą vaccum i biegły by stwierdził że to przez wycierający się wałek to zaczęła by się afera. Vaccum jest wymieniane u osób które mają wadliwy wałek. Odnośnie lusterek to zapraszam do tego wątku: viewtopic.php?f=59&t=1806&start=930

Jeśli chodzi o regenerowane turbo z allegro, to podpytałem o sterowanie nimi dla dwóch aukcji, zdałem pytanie:

Cytuj:
Dzień dobry,

wiem że w tych turbinach największym problemem nie są same wirniki, lecz sterowanie wastegate / klapami - czy w turbinach przez Państwa regenerowanych te elementy również są regenerowane / sprawdzane pod kątem sterowania turbinami?


1. https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 7777568245:

Cytuj:
Witam, jeśli w turbosprężarkach przez nas regenerowanych występuje problem z klapami takze je naprawiamy poprzez wprasowanie nowej tulei,oczywiście po zakupie na to również udzielamy gwarancji


2. https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 7771816897

Cytuj:
Wszystkie turbosprężarki sprawdzamy rowniez pod wzgledem domykania klap i zmiennych geometrii przy fabrycznych parametrach zadanych do kazdej turbiny


Osobiście biję się z myślami - czy brałbym regenerowane z gwarancją czy fabryczne z rzekomo niskim przebiegiem...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 14:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dostalem odpowiedz w sprawie podkladek. Sprawdzaja cisnienie oleju oraz czy nie ma zadnych bledow. Jesli wszystko w normie to tylko sprawdzaja sile dokrecenia i to wszystko... <hahaha>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Ale jak sprawdzają tą siłę? Ściągają pokrywę zaworów czy co?

Sent from my Huawei M20p using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja myślę, że po prostu kontrolują siłę dokręcenia kluczem dynamometrycznym tych śrubek na kołyskach, bez zdejmowania pokrywki.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Janusz Marian...

Obrazek

Sent from my Huawei M20p using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
30 stycznia 2019, o 14:03 popielasty napisał(a):
Ja myślę, że po prostu kontrolują siłę dokręcenia kluczem dynamometrycznym tych śrubek na kołyskach, bez zdejmowania pokrywki.


Tyle, że tam nie ma siły tylko kąt... a przynajmniej tak jest w serwisówce. Totalna ściema i tyle


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 15:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Raczej nie sciema. Wystarczy klucz dynamometryczny plus katomierz. Tak samo jak sruby glowicy dokrecasz odpowiednim momentwm i katem. Tak wtrysk na lozu , katem i momentem.Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 16:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Procedura dokręcania jest na tyle skomplikowana (dokręcamy przód 2Nm, potem znów odkręcamy o 90°, dokręcamy tył 2Nm a następnie jeszcze 230°) więc nadal twierdzę, że nie da się sprawdzić poprawnej siły nacisku bez luzowania nakrętek. Gdyby to była 1 nakrętka to jeszcze, ale tu są 2 i do tego kołyska. No chyba, że jakiś mądry skośny zamienił kąt na siłę metodą prób i błędów. Ale w takim wypadku to raczej podziękował bym za taką "naprawę".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 08:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Hej,
Czy mieliście problemy z "masłem" pod korkiem?
Wczoraj zajrzałem pod korek i lekko się zdziwiłem, olej zmieniany 2500 km temu.
Zaglądając do silnika też widziałem parę plam tego osadu ...
Obrazek

Przebieg 53 500.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 08:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jak jest maslo to chyba plyn chłodzący dostaje się do oleju wiec uszczelka pod głowicą

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 08:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Tyle że płyn jest czysty i nie ubywa.
Swoją drogą przy tym przebiegu uszczelka pod głowica ... ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 08:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Racja przeczytaj to:
jasna maź osadzająca się na korku podczas zimy to efekt jazdy na krótkich trasach. Zjawisko to powoduje zbierająca się w oleju wilgoć. Osad zniknie po przejechaniu dłuższego dystansu. Jeśli kolor szlamu jest brunatny, może to oznaczać, że do oleju dostaje się płyn chłodzący, a najczęściej powodem tego jest przepalona uszczelka pod głowicą.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 10:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na jakim oleju jeździsz oraz kto ten olej wymieniał.
Ważne też czy jeździsz tylko na krótkich odcinkach, miasto lub kilka kilometrów raptem.
Jaki przebieg auta.
Taki osad nie jest powodem przedostatnia się płynu chłodniczego ponieważ ubytki są do zauważenia..., a takie maselko jest raczej z powodu nie dogrzanego silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 10:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Millerek olej to Mazda Supra DPF 0W30, zmieniłem go sam w listopadzie. Przebieg auta to 53 500 km. Faktycznie ostatnimi czasy robię 20 minutowe przejazdy przez miasto więc niedogrzanie może być powodem. Jak się zrobi ciepło to chyba kupię jakąś płukankę i zmienię jeszcze raz olej ...

W środku widać było tego typu "plamy" Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 12:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, to zrób sobie przejażdżkę po autostradzie 50km, tempomat na 130 przepisowo i zobacz później jak to wygląda.
W tym silniku jest jeszcze el. zaworek na odmie, może szwankowac, może się zatkac po jeździe miejskiej w zimę na krótkich odcinkach jak Twoje aktualne trasy po mieście.
Do tego zaworka i przewodów odmy jest łatwy dostęp, można zajrzeć, ale niestety nie mam Twojego silnika więc nie znam szczegółów ani dokładnej lokalizacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lut 2019, 16:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Pojawił mi się Komunikat Vehicle System Inspection Requlred. Czy ktoś z was miał do czynienia z takim komunikatem?


Ostatnio edytowano So, 2 lut 2019, 19:56 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 lut 2019, 20:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pestox bardzo dużo informacji dostarczyłeś na temat swojego przypadku... Przebieg? Kiedy to się pojawiło? Jakieś inne negatywne objawy? Czerwona ikona czy żółta? Ten komunikat to może być wszystko. Jeśli sam nie wykazujesz chęci na zakup interfejsu diagnostycznego i weryfikację tematu, to jedź do ASO albo jakiegoś innego mechanika.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 15:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam, Panowie proszę o pomoc. Mazda 6 2013 2,2 diesel. Na wyższych biegach 4,5,6 jak wciskam gaz do dechy, obrotomierz dochodzi max do 3000 tyś i nie ruszy dalej. Na niższych biegach nie ma problemy z tym. Dzięki z góry za odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 16:01 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Panowie niedawno kupiłem M6 2.2d , przebieg na razie 35tys ( w kupiona w maju miala 16 tys przebiegu). Czego spodziewać się po tym silniku , na co zwrócić szczególna uwagę ?
Czy problemu najczesciej wymieniane w tym wątku dotyczą modeli z 2017 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 19:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
popielasty już wyjaśniam mam mazde 6 z 2013 roku 2,2 Skyactive 175 KM przebieg 220 000 . Auto śmiga ale boje się że coś się stało.

Po pojawieniu sie Vehicle System Inspection Requlred miałem dziwną sprawę , ten komunkat był podświetlony na pomarańczowo i wyaliło mi ten trójkącik z wykrzyknikiem. Jadąc pod górę przy wymijaniu depnołem trochę i przy wymijaniu innego auta zapaliło wyawliło tym razem komunikat o niskim ciśnieniu oleju na czerwono oraz check engine . Przeraziło to mnie bardzo bo auto jakby straciło moc zjechałem zgasiłem , objawy znikneły ale nadal komunikat jest .

Podłączyłem SDPROG z V gate pokazało błąd P055F , błąd usunięty tym programem wszytskie komunikaty znikneły ale obawy zostały.

Co robić jechać z tym do ASO czy jakiegoś warsztatu .

Dodam że po kasacji tych błędów jest ok , poziom oleju ok . Dziś tylko znowu mi wyświelił Vehicle System Inspection Requlred ale po ponownym uruchomieniu znikło.

Podpowiecie co się dzieje bo czytałem że różne opcje z wymianą wałków , popm oleju itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 19:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przeczytaj ten wątek, parę stron do tyłu - możesz zacząć od tego postu viewtopic.php?p=315361#p315361 <hahaha>

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 19:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
P055F- niskie cisnienie oleju w obwodzie sterujacym. Sprawdz jakie masz cisnienie oleju. Nie pytaj jak,odkop post. Poczytaj jest tu opisane wszystko. Jak nie miescisz sie w nornach prawdopodobnie sitko smoka olejowego zalepione ,w gorszyn wypadku pompa umiera. Tyle.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lut 2019, 22:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Ok dzięki za info . Skontaktuje się z ASO i jak się czegoś dowiem to się podzielę jak sprawy wyglądają .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 10:04 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Odnośnie mojego uszkodzonego turbo.
Mazda wziela napraww na siebie, pomimo że samochód po gwarancji.

Pzdr
hm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 10:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
<spoko> <brawo>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 10:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 lutego 2019, o 10:04 mHuba napisał(a):
Odnośnie mojego uszkodzonego turbo.
Mazda wziela napraww na siebie, pomimo że samochód po gwarancji.

Pzdr
hm


Możesz dać więcej szczegółów? Pisałeś do MMPol czy ASO wszystko załatwiało?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 10:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Podpowiedzili że tak się raczej na 100% da, sami wszystko ogarneli.
BMG Goworowski ze Słupska, naprawdę spoko serwis.
Jeszcze rozmawiałem w miedzyczasie z ASO Kozlowski w Szczecinie u którego przez ponad 3,5 roku regularnie serwisuje samochód (byłem już tam 15 razy).
Tam oczywiście nic się nie dało, a naprawa jak to stwierdził kierownik serwisu "baaardzoo kosztowna >10k".

Co do ASO jedno jak u drugie upiera się że 2.2D to bardzo niezawodny silnik i poza moją awarią to praktycznie nikomu ona się nie przydarzyła.
Podobno w Mazdach jedyny problem jaki jest to z lusterkami ;) reszta śmiga jak ta lalal.
A informacje z for internetowych o rzekomym nagminnym padaniu tego turbo i ogolnie problemach z tym silnikiem to pewnie pochodzą od ludzi którzy nawet tego samochodu nie maja, tylko coś o nim słyszeli.

Pzdr
mHuba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lut 2019, 10:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Swietny marketing :) niezawodna maszyna ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 10:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Mam wizyte w ASO w Kielcach w poniedziałek w sprawie tego niskigo ciśnienia oleju , bedą sprawdzać mam nadzieje że to nic poważnego . <boisie>
Dodatkowo powiedzieli mi że mam dla mojego auta trzy niezrealizowane inspekcje serwisowe związane z hamulcem ręcznym , z pompą ciśnieniową i wtryskami i mają to wymienić. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.