Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 08:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
W piątek odebrałem auto z serwisu przegląd I na 20 000 km . W dniu wczorajszym po przejechaniu 107 km zapaliła się w trakcie jazdy kontrolka oleju , sprawdzam stan oleju jest ok . Coś wyczytałem że po pierwszej wymianie oleju do 1000 km od wymiany muszą być wyzerowane parametry rejestrowane przez sterownik silnika - nie wiem co zrobić z tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 08:34 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Serwis zapomniał wykasować zmiany oleju , po każdej zmianie musi to byc kasowane

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 08:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Podjechać do serwisu nie uszkodzę silnika w czasie jazdy , a może jakoś samodzielnie jestem w stanie to zrobić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 08:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Tak, jesteś w stanie zrobić to samemu. Poszukaj "kasowanie inspekcji olejowej".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 08:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sorry ale gdzie znaleźć to kasowanie inspekcji olejowej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 08:52 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Chmooreck ale ty nie mówisz przypadkiem o przypomnieniu o inspekcji olejowej bo kolega Klew napisał ze mu sie zaswiecila kontrolka oleju a nie powiadomienie o zmianie ??

Klew co ci sie zaswiecilo ?

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


Ostatnio edytowano N, 3 sie 2014, 09:56 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 09:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wykonałem kasowanie poprzez naciśnięcie dolnej części przycisku INFO wg zaleceń ale bez żadnego efektu nadal jest komunikat Low oil pressure Engine damage possible Check oil level i świeci się główna lampka ostrzegawcza


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 10:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
klew jedz do serwisu i niech sprawdza stan oleju i jego wlasciwosci. Mozliwe, ze jest problemem jest DPF.
W

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 10:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dzięki właśnie tak zrobię , wezwałem na jutro assistance dam znać co wyszło po naprawie


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 10:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Masz moze wersje 175KM?
Tak samo bylo w UK.
klew napisał(a):
wezwałem na jutro assistance

i prawidlowo.
Obym nie mial racji z tym DPF-em <modlisie>

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 10:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nowoczesny diesel potrzebuje czasem uwagi serwisu
Ile kolega robi tras w miesiącu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 sie 2014, 10:42 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Pomyślcie trochę . Zmienili mu olej i kontrolka mu sie zaswieciła. Komputer cały czas monitoruje gęstość oleju. Oni zmienili mu olej i jak nie włączyli informacji do komputera ze jest nowy olej, gęstość sie zmieniła z nowym olejem a komputer to wyłapał bo ma dalej zapamiętane parametry starego oleju. Dlatego wali błędami. To jest moje zdanie i obym miał racje bo to bedzie 5 minut roboty.

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 08:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zainteresowanych informuję że sprawa ma się na dziś następująco po analizie .
Do wymiany wałek rozrządu + turbina . W moim serwisie stoją 2 szt. na to samo . Do tej pory słyszałem że już zrobili 3 szt. też na to samo ale musi być niezły popyt bo Mazda części jest w stanie dostarczyć ok. 3-4 tygodni od zamówienia przypominam zainteresowanym że moja mazda 6 nie ma jeszcze przejechanych 20000 km .

Jak się sprawa rozwinie i gdy odbiorę auto to będę dalej informował


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 09:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
wow... to malo ciekawie :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 09:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
niefajne :( a były jakies inne objawy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 15:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie jedynym objawem była zapalona kontrolka oleju tuż po pierwszym przeglądzie Low oil pressure Engine damage possible Check oil level i ...................................


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 18:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
ciekawe i niepokojące...
aż dziwne nic poza kontrolką, żadnych oznak?, jak do tego doszli?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 20:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Uszkodzona turbina i zwiększone zużycie oleju idzie często w parze. Ale z jakiego względu zakwalifikowali do wymiany wałek - wytarły się może jakieś elementy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 20:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
to jeszcze powinien mocno smierdząco dymić paląc olej


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sie 2014, 21:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
To chyba idzie w DPF ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 21:19 
Świeżak
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 33
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
klew napisał(a):
Nie jedynym objawem była zapalona kontrolka oleju tuż po pierwszym przeglądzie Low oil pressure Engine damage possible Check oil level i ...................................


Dziwię się, że wyraziles zgodę na grzebanie w nowym silniku ... Twardo stał bym na stanowisku wymiany kompletnego silnika, albo wymiany auta. Kupiłeś nowe auto na gwarancji. To jest parodia żeby w nowym silniku grzebal serwis.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 21:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
chyba nie bardzo mamy możliwość decydować zgadzać się lub nie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 22:07 
Świeżak
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 33
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hmmm powiem Ci tak, przerabialem taki temat z firmą renault, sprawa poszła do sądu i wydali mi nowe auto bez dyskusji.

Od tego jest gwarancja a potem rekojmia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 22:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
obys z mazdą nie musiał wojować bo ja bym nie chciał :) (oby się taka usterka u nas nie ujawniła nigdy )
Klew nie napisał czy mu grzebali w silniku i kto decyduje i skąd taka szybka decyzja jak tu w PL trzeba uruchomić procedurę (oględziny zdjęcia czekanie na decyzje MMP) na wymianę BT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 22:30 
Świeżak
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 33
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W aucie za 150 tys nie widzę możliwości remontu silnika po 20kkm przez serwis.

Niestety to jest Polska gdzie wszystko może się zdazyc.
Zrobiłem ledwo 1300km i póki co jest ok :).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sie 2014, 00:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
czy kolega Klew napisał ze to Polska ?
w jakim aso taką diagnoze postawiono ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 sie 2014, 20:27 
Świeżak
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 33
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sławek aleś Ty precyzyjny :)

Nie napisał, że to nie Polska :)

Może jakby profil miał uzupełniony to byś pytać nie musial:)

Z reszta co to ma za znaczenie gdzie i o ma wałek do oleju i turbiny;)
???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 01:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
no właśnie że ma znaczenie :) bo po co taki zwrot? bo jak by to były Niemcy albo Ukraina ( a tez mimo wojny sprzedają tam gj) to co wtedy? jaka bylaby procedura ? inna?

bo jestem uczulony na takie zwroty? bo mnie się zdarzają same dobre rzeczy właśnie Tu w Polsce ? i tym się cieszę ? tak właśnie tak


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 sie 2014, 16:16 
Świeżak
Offline
Od: 28.07.2014
Posty: 33
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To bardzo Ci zazdroszczę ;) bo ja po partackich serwisach non stop poprawiam ;)
Tym optymistycznym akcentem kończę tzw off top i wracajmy do tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 wrz 2014, 10:39 
Świeżak
Offline
Od: 18.09.2013
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.U mnie moja mazda ma przejechane 29000km.Rowniez wymiana walka rozrządu ale bez turbiny.Wytarl się taka diagnoza z Łodzi.Wlasnie się dowiedziałem ze turbina również do wymiany. Nic tylko czekać, po rozmowie z serwisem mazda nie wymieni całego silnika.Bardzo dziwne ze kolejne auto z ta sama wada.


Ostatnio edytowano So, 20 wrz 2014, 08:21 przez tonetti, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.