Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 20:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W ostatni weekend zrobilem trasę Manchester -Edynburg i z powrotem, jakieś 350 km w jedną stronę. Prędkosci miedzy 130/140 a 150/160 km/h najwiecej czasu 140 -150 km/h. Jazda jednostajna, prawie zero ruchu nie na tempomacie.
Wypalania mniej wiecej po 130 km, ktore trwały po 60 - 70 km . - jechalem caly czas na 6 biegu, obr./min 2300 do 2500. Temp wydechu odpowiednia, 600st i wiecej. Masakra.
Acha. Chwilowe spalanie przy wypalaniu 6 bieg 150km/h - 15.6 L/100. Nie wiem czy to egr czy co, ale pm_acc rosło 2x szybciej niz pm_ gen. Przykład po 114km od ostatniego wypalania:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 20:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Do jakiej wartości spada PM_ACC_DSD po wypalaniu?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 20:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Myśle zrobic egr off przy nastepnej wizycie po-recall -owej u tunerów, bo to jakas farsa z tym wypalaniem w trasie!! Już przestałem patrzec na ten dpf, ale jak podliczylem spalanie po tej trasie to mi sie ostatni włos na głowie zjeżył.
@popielasty, darrecki jak to bylo po tym egr off, to pm_gen zamiast pm_acc warunkuje start wypalania, które jak pamietam z poprzednich wypowiedzi będzie nieco krótsze niż 70km ?!!!!!! :mad: :mad: :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 20:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie po wyłączeniu EGR wypalanie triggeruje PM_GEN - o ile jeżdżę spokojnie. Jazda z pedałem w podłodze powoduje bardzo szybki wzrost PM_ACC.

Jaką masz wartość PM_ACC_DSD po wypalaniu?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 20:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
6 listopada 2018, o 20:24 popielasty napisał(a):
Do jakiej wartości spada PM_ACC_DSD po wypalaniu?

popielasty spada do 0.03. W ogole te pidy żyją wlasnym życiem, mialem motyw że pm_acc =, pm_gen=0, a pm_acc_dsd = 0.27 i wypalanie cały czas trwało, az powoli zeszło ( p o w o l i ) do circa 0.04. Wypalanie to trwało bardzo dlugo, prawie 70km. Mam zapisany log z tego eventu, podrzucilbym, ale nie bardzo wiem jak, bo to jakis dziwny plik co sie otwiera tylko forscanem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 21:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Napisałem Ci maila - podeślij mi w odpowiedzi ten plik.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 11:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Witam!
Czy na problem wycierającego wałka rozrządu powstała jakaś akcja serwisowa ? Jak ten temat się zakończył ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 20:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy którys z kolegow UK byl juz na recallu PCM? Ja dostalem dzis list, smierdzi to sciema na kilomertr, bo jak oni niby chca programowo wyeliminowac usterke sprzetowa? Albo fizycznie beda sprawdzac zamocowanie wtryskow, albo beda chcieli przemycic jakies nowe "bardziej przyjazne srodowisku"mapy zaplonu (a recall to tylko wymowka). Innej opcji nie widze.

Szkoda mi remapu i egr - bedzie tragedia jak ktorejs z w/w nie bedzie mozna ponownie wrzucic do oprogramowania z powodu np. zbyt duzych roznic w sterowaniu zaplonem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 01:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To samo mi przeszło przez myśl.. jak sie ma jakas rzekoma zwara na krotkim obwodzie sterowsnia wtryskami do updatu oprogramowania..
Ktos tam nawet, pisal w zakładce "akcje serwisowe GJ/GL" na ogólnym, że zajęło to szpejom 4h.. podejrzane
Ja list dostałem 2 tyg temu, a teraz wysłali mi sms( od Mazda Uk że na moje auto jest recall, i żeby skontaktować sie z dealerem.

Coś im się spieszy z tym....może boją sìe jakiegos skandalu jak VW???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 10:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam Panowie. Mieszkam w Uk i też jestem posiadaczką Mazdy 2.2 diesel Semi Automat. Moja jest z grudnia 2013 roku. Jezdze nią krótko bo od maja. Dzisiaj Dostałam list z lokalnego salonu aby się do nich zgłosić celem sprawdzenia czy wszystko działa poprawnie. Mój VIN nie zalicza się do tych wadliwych ale czytając Wasze posty zaczynam się martwić. Podczas jazdy nic sie nie dzieje. Nie dymi moc jest nie swieca się żadne kontrolki. Zastanawiam się czy to tylko sprawdzenie czy może coś jest skopane A nie ma żadnych oznak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 10:55 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Semi automat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 11:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czepiasz sie ... wiadomo ze automat. Mowisz ze twoj vin nie zalicza sie do tych wadliwych. O jakiej wadzie piszesz? Bo na walki to sie raczej lapie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 12:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Na wałek rozrządu jest jakaś akcja serwisowa wymieniająca go ? Bo ja miałem tylko na pompe vacum mimo że zepsuła się zapewne od opiłków z wałka ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 12:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Na walek nie bylo oficjalnej akcji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 12:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
To co wymieniają osprzęt który zniszczył się w skutek samego wałka a same wałek serio nie ruszają? Czy może robią to po cichu przy okazji?
Czytałem też gdzieś że istnieje nota: R074/14C i w niej zawarta jest wymiana, ale nie wiem czy obowiązuje wszystkich :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 15:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Posiadanie rocznika 2012 - 2013 to jak stąpanie nad przepaścią z 2 promilami alkoholu we krwi. Spaść spadniesz, tylko nie wiesz kiedy. A akcja na vacuum to totalna ściema, bo wyeliminują skutek a nie przyczynę. Za rok-dwa znów padnie ale już 2x akcji przecież nie zrobią, a auto międzyczasie stanie na amen... Mazda powinna porządnie po dupie dostać za takie potraktowanie jakby na to nie patrzeć poważnego problemu.

Ciągle zastanawia mnie ta akcja na przeprogramowanie PCM i wpadła mi do głowy kolejna teoria spiskowa. Bo patrząc np. na "nowy" model 6 to w katalogach, to można zauważyć papierkowy przyrost mocy w wersji 2.5 benzyna i 2.2 diesel. A kogo by nie zapytać to jeździ to słabiej od poprzednich wersji. Pytanie dlaczego tak jest? No i teraz przyszło mi do głowy, że Mazda postanowiła w programowy sposób rozwiązać problem grzybka w turbinie. Trochę przytniemy tu, trochę gdzie indziej, ograniczymy używanie wadliwego zaworu i podziała dłużej... Tak tylko głośno myślę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 15:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Masa wieksza w nowych 6 ... wiec moze dlatego osiagi gorsze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 15:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mysle ze nie tak to dziala. Zadnym softem nie zmienisz tego ze upierdala sie zawor . Pozatym nowa 2.2d ma wicej i mocy i nm wiec jaka tu logika?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
Zadnym softem nie zmienisz tego ze upierdala sie zawor

No popatrz, a softem chcą rozwiązać problem z podkładkami :)

poxtazo napisał(a):
Pozatym nowa 2.2d ma wicej i mocy i nm wiec jaka tu logika?

Wystarczy to policzyć wg. nowych zasad (wymyślonych przez Mazdę) i wyjdzie że więcej będzie mniej...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak policzysz inaczej moc i moment obrotowy ? A akurat peoblem podkladek moga rozwiazac softem. Zmniejsza cisnienie na wtrysku i juz podkladka.nie bedzie zie tak szybko zuzywac.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No gdziee.. od razu byś wyczuł ze slabiej jezdzi, każde 0.1bara na cisnieniu bedzie odczuwalne, po za tym z tego co ktos pisal to są 2 akcje, mniejsza na PCM, a większa na PCM, podkładki.i... - chyba vacum??

Ogolnie temat też mnie interesuje, bo jak pisałem wcześniej ja dostałem list tylko na PCM update, a wadliwe podkładki moj VIN na bank dotyczą, bo mi jedna sie przedmuchała, i sami robili obesrańce.


Ostatnio edytowano Cz, 8 lis 2018, 16:25 przez Gregolo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zmniejszenie ciśnienia chyba nie odbija się pozytywnie na osiągach? Szczególnie przy remapie? Nie wspominając o fakcie, że jeśli podkładki są już wybite to się magicznie same nie naprawią. To jak z wymianą vacuum gdy problemem jest wałek - po najmniejszej linii oporu.

To tylko cyferki - poprzednio każda benzyna i niektóre diesle miały zapas mocy w porównaniu do wartości katalogowych. Teraz wystarczy zmniejszyć tą różnicę albo nawet zejść delikatnie pod. No i już mamy "większą moc" na papierze, niekoniecznie w rzeczywistości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Co do osiagow na papierze 10% jest roznica w normie. Co do zuzytych podkladek wiadome jeat, ze nie naprawi sie ich zmiana w sofcie. To bardziej dzialanie prewencyjne. Mozna zmniejszyc cisnienie na wtryskach ,a zwiekszyc doladowanie stad zmienna geometria w duzej turbinie w nowym dieslu ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No.. np nowy (Euro 6 d-temp) 2.5sky-g ma 194 kuce, o 2 wiecej w porownaniu z poprzednikiem. Wczesniejszy miał koło 8 sec do 100tki, a nowy" lepszy" jakos 9.2 .. dżimbaji sraj, - bajki ooopowiaadajjj. :-P

Ps: Chyba że te dwa dodatkowe kuce doczepili z tyłu karocy, aby hamowały- i od już masz rozwìązanie słabych hamulców w GJtach <hahaha>


Ostatnio edytowano Cz, 8 lis 2018, 16:38 przez Gregolo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Masa auta wzrosla. Pozatym to silnik amtosferyczny. Wiec o czym tu mowa w ogole przy wzroscie 2km ;)?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
8 listopada 2018, o 15:41 darrecki napisał(a):
można zauważyć papierkowy przyrost mocy w wersji 2.5 benzyna i 2.2 diesel. A kogo by nie zapytać to jeździ to słabiej od poprzednich wersji


O tym mowa..
Masa urosła ale o ile ?? O 150kg??? żeby miał być wolniejszy o ponad 1 sec??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 16:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
150kg to jest bardzo duzo. Odciaz samochod o te 150kg i zobaczysz jaka bedzie roznica. Pozatym pomiar bez hamowni lub urzadzenia gps jak prologic w roznych warunkach i na podstawie odczuc subiektywnych kierowcow. To jak mierzenie sily wiatru na podstawie odczuc jego dzialania na wlasnej twarzy ;) Takze slaby argument przytaczasz. Fizyka jest fizyka. Nie oszukasz. Pamiwtaj masa wrogiem prsyspieszenia.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 17:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie zrozumiales ironi.
150 kg plus wiem żeby zrobilo robote.., tak napisalem abstrakcyjnie, bo przeciez chyba nie o tyle fl3 jest cięzszy od poprzednika..??! No bez jaj.
Tu bardziej chodzi o economie, żeby nie waadzac GPF do wozu, pokombinowali pewnie z zapłonem albo coś, a i u mazdy jak zwykle o wizerunek- + 2 konie, żeby nowszy był bardziej mojszy od mojszego..

A co za problem naposac program, gdzie w peaku bedzie 194KM przy 6300 obr/ min przez 0.01 sekundy, a reszta wstającej krzywej pod krechą..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 17:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moc przewaznie jest w peaku najwyzsza ;) tu bardziej sie rozchodzi o przebieg momentu a tego chyba jeszcze nikt poza inzynierami nie widzial. No chyba ze hamow ktos juz nowe 6tki. Ale z wolnossaka przebieg momentu raczej bedzie rownomierny. Dwa mysle ze nie zaplonem tu sie bawli a stopniem sprezania bardziej. No i mysle ze spokojnie mogla przytyc o 150 kg nowa wersja.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 18:40 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Proszę
http://cloud.tapatalk.com/s/5be474fb59219/mazda%206.pdf

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.