Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 12:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 21:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Panowie ja mam pytanie odnośnie podkładek pod wtryski.
Rozumiem ,że rozpoznanie należy zacząć od smoka ???
Jeżeli smok zapachany - podkładki na pewno do wymiany - czy źle to rozumiem ?
Na co nalezy zwrócić uwagę przy takiej wymianie i jakie to są koszty ???
Ja mieszkam w Irlandii wiec koledzy z UK może się pochawalą ... polskie koszty tez chętnie poznam.
Planuję taka wymianę jeśli będzie konieczna przy 120k podczas serwisu- kazda porada w cenie.
Dziękuję.

_________________
MAZDA 6 SE-L NAV Stormy Blue 2.2 D 150 KM <pucugg>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 22:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jutro dam znać. Dzwoniłem do lokalnej Mazdy ale zajęcia byli. Zapytam kiedy zalecają wymianę i poproszę kosztorys. U mnie 130k km. Myślę że podkładek akurat w ASO nie trzeba robić, wszędzie indziej powinno być taniej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 09:53 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pytalem w aso Kraków. Zalecaja co 150tys wymianę podkładek. Mysle ze dla pewności wymienić po 100tys


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 10:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cytuj:
Rozumiem ,że rozpoznanie należy zacząć od smoka ???
Jeżeli smok zapachany - podkładki na pewno do wymiany - czy źle to rozumiem ?

Ja myślę że trzeba zacząć od wtrysków, wyjąć wtryski i wymienić podkładki. Jak któraś będzie puszczała to trzeba sprawdzic smok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 11:11 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Podkładki wymienia się obowiązkowo i sprawdza się stan smoka - tak twierdzi ASO :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 11:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekawe które, bo jak robiłem przegląd na 160k km to nikt mi nic takiego nie mówił, a pytałem np o rozrząd (na ile starcza łańcuch itp) - usłyszałem, że tylko to co zaleca producent. Nic o podkładkach :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 11:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 marca 2019, o 11:11 kapu10 napisał(a):
Podkładki wymienia się obowiązkowo i sprawdza się stan smoka - tak twierdzi ASO :D


Właśnie dzwoniłem do Mazdy w Southampton. Mi powiedzieli że tylko pod warunkiem gdy jest widoczny wyciek lub silnik nie pracuje równo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 11:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Powiem tak, obowiązku nie ma ale potem widać co się dzieje. Dlatego chyba lepiej to zrobić przy rozsądnym przebiegu. Ja za miesiąc robię przegląd i przy ok. 110 tys. km zmienię podkładki wraz z inspekcją smoka. Robię to dlatego, że problemy jak widać z tym mogą się pojawić. Zwłaszcza, że przy ustalaniu zakresu przeglądu tak samo usłyszałem, że warto to zrobić. Jak i olej w skrzyni automatycznej. Po prostu te dożywotnie rzeczy według mnie to trzeba rozumieć jako do końca gwarancji, czyli 100 - 150 tys. km. A potem się człowieku martw...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 11:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
skwieradee napisał(a):
11 marca 2019, o 11:11 kapu10 napisał(a):
Podkładki wymienia się obowiązkowo i sprawdza się stan smoka - tak twierdzi ASO :D


Właśnie dzwoniłem do Mazdy w Southampton. Mi powiedzieli że tylko pod warunkiem gdy jest widoczny wyciek lub silnik nie pracuje równo.


Ale te podkładki są pod pokrywą zaworów, nie da się tego sprawdzić, bez ściągnięcia jej chyba?

A jak już się zdejmuje, to lepiej wymienić imo.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 12:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Cytuj:
Ale te podkładki są pod pokrywą zaworów, nie da się tego sprawdzić, bez ściągnięcia jej chyba?


Tak, dlatego jeszcze trzeba wymienić po tym uszczelkę. Ja po tym co zobaczyłem w tym wątku na zdjęciach wolę spać spokojnie i te podkładki wymienić. Jak mówią, jak dbasz, tak masz. A widać, że tu trzeba się zawczasu zainteresować pewnymi tematami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 12:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
No to dochodzi jeszcze uszczelka przy wymianie tych odkładek ... :mad:
Przy moim przebiegu 120k km nie ma sie co zastanawiać widze z wpisów smok i podkładki obowoązkowo...


skwieradee Czy pinformowali Cię o cenie takiej operacji z podkładkami ?

_________________
MAZDA 6 SE-L NAV Stormy Blue 2.2 D 150 KM <pucugg>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 12:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Pablos napisał(a):
Cytuj:
Ale te podkładki są pod pokrywą zaworów, nie da się tego sprawdzić, bez ściągnięcia jej chyba?


Tak, dlatego jeszcze trzeba wymienić po tym uszczelkę. Ja po tym co zobaczyłem w tym wątku na zdjęciach wolę spać spokojnie i te podkładki wymienić. Jak mówią, jak dbasz, tak masz. A widać, że tu trzeba się zawczasu zainteresować pewnymi tematami.
To wiem, bardziej mi chodzi o to, jak ASO chce sprawdzać czy jest wyciek bez zdejmowania pokrywy.
Po zdjęciu pokrywy to aż się prosi o wymianę tych podkładek, obojętne czy puszczają czy nie

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jak chcą sprawdzić? Jak w tym kawale :lol:

Pewien ginekolog postanowił rzucić pracę. Zastanowił się, co innego potrafi robić. Uznał, iż posiada kwalifikacje mechanika samochodowego. Poszedł do znajomego warsztatu, do Szefa z prośbą o przyjęcie do pracy. Szef mu mówi:
- Jak zda Pan egzamin i poprawnie rozbierze i zmontuje silnik to dostanie Pan pracę.
Szef wezwał Pana Kazia (swego pracownika) i rzecze:
- Kaziu, weź Pana Doktora na warsztat, niech rozmontuje silnik od tego Fiata i potem go zmontuje. Za poprawne rozłożenie silnika dasz Panu Doktorowi 50 pkt., a za złożenie drugie 50 pkt. Po egzaminie zdecydujemy, czy Pan Doktor się nada.
I tak zrobili. Po godzince, do biura szefa wraca pan Kazio i melduje:
- Szefie, Pan Doktor na egzaminie uzyskał 150 pkt.
- Jak to? - wykrzyknął Szef, przecież mogłeś przyznać 50 pkt. za rozłożenie i 50 pkt. za złożenie - razem 100 pkt.?
- Tak, Szefie, dałem mu 50 za rozłożenie, 50 za złożenie i dodatkowe 50 pkt. za to, że Pan Doktor wszystko to zrobił przez rurę wydechową.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski


Dodam, że uszczelka kosztuje jakieś 160-200 PLN. Podkładki to już w ogóle grosze, jedynie żeby to wymienić to trzeba się narobić.

Dodatkowo, coś mi świta, że wypada też wymieniać przewody paliwowe. Nie wiem czy ASO to robi jak się do nich idzie wymienić podkładki (ani ile kosztują).

Jednak dla mnie to i tak będą już groszowe sprawy...

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 marca 2019, o 12:33 pipistrello napisał(a):
No to dochodzi jeszcze uszczelka przy wymianie tych odkładek ... :mad:
Przy moim przebiegu 120k km nie ma sie co zastanawiać widze z wpisów smok i podkładki obowoązkowo...


skwieradee Czy pinformowali Cię o cenie takiej operacji z podkładkami ?


Zapomnialem zapytać więc zadzwoniłem drugi raz, rozmawiałem z innym typem i też stwierdził że nie wymienia się chyba że trzeba zdjąć pokrywę z jakiegoś powodu i widać wtedy że wyciek. Koszt wymiany podkładek plus instalacja wszystkich 4 wtrysków to koszt 550 funtów już z vatem. Minimum bo cena ustalona na półtorej roboczogodziny na wtrysk i jest ceną szacunkowa.

Ja miałem masę problemów z wtryskami w hondzie Civic mk8 i wiem że wadliwy wtrysk może "cykac", buchać śmierdzącym oparem lub nawet dymic i widać to gołym okiem. U mnie wydaje się ok, nie będę rozbierał silnika skoro "nie trzeba" wg Mazdy, ja nie widzę problemów z autem w dodatku cena kosmos.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Kocham brytyjskie ASO i ich ceny.

W Hondzie 2.2 smierdziel ma chyba wtryskiwacze na zewnątrz i to wszystko widać. Tutaj wtryskiwacz jest w środku, nic nie widać, może słychać.

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:30 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
skwieradee ja też nie widzę problemów u siebie, ale jak to mówią lepiej na zimne dmuchać niż się gorącym sparzyć. W Polsce taka operacja jest czterokrotnie tańsza, więc raz na 100 tys. km chyba warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
zrzucenie misy olejowej wydaje się mniej pracochłonne i bedzie widać w jakim stanie smok,na tygodniach też zmieniam olej to zlece też magikowi zrzucenie misy i zobaczymy jak to wyglada przy 230 tys km..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A widzisz. Gdybym wiedział to bym przy wymianie oleju też o to poprosił. Miałem swój olej ravenol i filtr z Mazdy, polski garaż wziął 20 funtów za wymianę. Ale wtrysków bym u nich nie robił. Za dużo jebania a konkretną gwarancję daje tak na prawdę tylko ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
czy aso daje konkretna gwarancję ? to jest ciężki temat ,generalnie najlepsza gwarancja to ogarnięty mechanik a o takich ciężko ,no chyba że sam sobie zrobisz,ja to im musze patrzyć na ręce a nie każdy lubi.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
11 marca 2019, o 13:15 skwieradee napisał(a):
Ja miałem masę problemów z wtryskami w hondzie Civic mk8 i wiem że wadliwy wtrysk może "cykac", buchać śmierdzącym oparem lub nawet dymic i widać to gołym okiem


W 2.2 SkyActiv-D podkładki nie dają żadnych oznak ;) wtryski są osadzone są bardzo głęboko pod pokrywą zaworów, stąd nie ma żadnego cykania, buchania spalinami spod korka itp. Bez objawów.

Przewodów paliwowych nie trzeba wymieniać, aczkolwiek manual serwisowy o tym mówi (potwierdzone w jednym z ASO). U Gołembiewskich w Warszawie nie wymieniają przewodów, potrafią je zdemontować bez uszkodzeń ;) koszt to 950 zł (robota, podkładki, uszczelka pod pokrywę zaworów). W domu mam skan faktury to jeszcze sprawdzę ile czasu na to poszło, ale chyba ok 2 godzin. Do tego jeszcze policzyli płyn do czyszczenia DPF (który służył do czyszczenia, pewnie wtrysków i góry głowicy to co można było tam ogarnąć).

Jeszcze co do wtrysków, to od razu mnie uprzedzili że jeśli wtrysk będzie zaklinowany (nie będzie łatwo wychodził) to będzie potrzeba ingerencji firmy zewnętrznej, która ma jakąś specjalną maszynę do wyciągania wtrysków, ale dorzucili jeszcze info że w 2.2 SkyD jeszcze im się to nie zdarzyło (gdzie w GH dość często). Jeśli znalazłbym nawet 300-400 zł taniej gdzieś to i tak oddałbym to do Gołembiewskich w Warszawie, bo jak coś pójdzie nie tak to zawsze mamy na to gwarancję itp, dodatkowo oni znają się na tej robocie.

Co do gwarancji - mam to na fakturze, taką usługę serwisową. Jeśli po 1000 km wywali mi wtrysk, to mam podkładkę że oni to robili i myślę, że nie robili by problemu aby pokryć koszty takiej naprawy. A co zrobi nieautoryzowany warsztat? Nie sądzę że Ci to uznają - zależy od warsztatu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 13:54 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
popielasty napisał(a):
Ciekawe które, bo jak robiłem przegląd na 160k km to nikt mi nic takiego nie mówił, a pytałem np o rozrząd (na ile starcza łańcuch itp) - usłyszałem, że tylko to co zaleca producent. Nic o podkładkach :)


Andora Kraków


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 19:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 marca 2019, o 13:53 popielasty napisał(a):
(...)
Jeszcze co do wtrysków, to od razu mnie uprzedzili że jeśli wtrysk będzie zaklinowany (nie będzie łatwo wychodził) to będzie potrzeba ingerencji firmy zewnętrznej, która ma jakąś specjalną maszynę do wyciągania wtrysków, ale dorzucili jeszcze info że w 2.2 SkyD jeszcze im się to nie zdarzyło (gdzie w GH dość często). Jeśli znalazłbym nawet 300-400 zł taniej gdzieś to i tak oddałbym to do Gołembiewskich w Warszawie, bo jak coś pójdzie nie tak to zawsze mamy na to gwarancję itp, dodatkowo oni znają się na tej robocie.
(...)


No to zmienia postać rzeczy jeśli wtryski są montowane inaczej, jeszcze bardziej żałuję że nie kazałem sprawdzić smoka przy wymianie oleju.

Co do specjalnej maszyny do wyciągania zaklinowanych wtrysków to miałem przyjemność korzystać z takiej usługi właśnie w hondzie. Jakieś 15 minut zajęło to chlopu z serwisu Boscha - 160 funtów za robotę plus dojazd. Nawet nie widziałem jak to robił bo auto stało w garażu w którym nie umieli sobie poradzić


Ostatnio edytowano Pn, 11 mar 2019, 19:08 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 19:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 marca 2019, o 12:29 Pablos napisał(a):
Cytuj:
Ale te podkładki są pod pokrywą zaworów, nie da się tego sprawdzić, bez ściągnięcia jej chyba?


Tak, dlatego jeszcze trzeba wymienić po tym uszczelkę. Ja po tym co zobaczyłem w tym wątku na zdjęciach wolę spać spokojnie i te podkładki wymienić. Jak mówią, jak dbasz, tak masz. A widać, że tu trzeba się zawczasu zainteresować pewnymi tematami.


Panowie co Wy za bzdury wypisujecie. Jakbym sam tych podkladek nie wymienial to bym moze jeszcze uwierzyl. Do wymiany podkladek, nie sciaga sie pokrywy zaworow! Jakies 1,5 roku temu zrobilem relacje z wymiany tych podkladek. Cofnijcie sie w tym temacie to ja przeczytacie , niestety fotki zostaly juz wywalone z serwera fotosika czy jakos tak, ale opis zostal. Sciaga sie tylko przewody paliwowe i troche zlaczek, nic ponad to. Byle laik to zrobi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 19:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Czyli z igły widły....Dziękuję za porady już mnie to przerażało. <spoko>

_________________
MAZDA 6 SE-L NAV Stormy Blue 2.2 D 150 KM <pucugg>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 20:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1039
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bez zdjęcia pokrywy nie sprawdzisz czy i jak bardzo podkładki przepuszczały, nie sprawdzisz też stanu wałka. Takie rozebranie ma sens (a w zasadzie nie ma) gdy mamy pewność, że podkładki są ok. Przecież wyjęcie wtrysków to 3/4 całej roboty, pokrywa to przy tym pryszcz. No chyba, że szkoda komuś 200pln na uszczelkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 20:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dokładnie, przecież cały pic polega na tym, żeby to wszystko w razie czego dokładnie wyczyścić. Dlatego też się tu głównie płaci za robotę, podkładki w tym wszystkim kosztują pewnie grosze.
Przy okazji wymiany oleju ściągnięcie miski i sprawdzenie zabrudzenia smoka też moim zdaniem ma sens.
Zwłaszcza, że było tu trochę wrzuconych zdjęć i widać na nich jak to wszystko wygląda po dłuższym przebiegu. Po co później gdzieś w trasie dostać komunikat o niskim ciśnieniu oleju?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 08:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Na ile ASO wycenia inspekcję smoka?

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 08:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak myślę o tej inspekcji smoka ze mogłem zrobić jak wymieniałem olej ale z drugiej strony jest forscan który ciśnienie oleju pokazuje w tolerancji dla poszczególnych zakresów rpm. Po co rozbierać jak komputerem można zczytac większość parametrów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 08:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Poleganie na elektronice, w mechanice. W przypadku takim jak mazda. Bezcenne ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.