Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 08:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 06:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Karol6 no u mnie 4h i wyszlo dolem ;p

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 10:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wyjęcie dołem to tylko sanki i zawieszenie? Czy dochodzi coś jeszcze?

Bo nawet jeśli wyjęcie górą jest możliwe, to złożyć będzie dużo trudniej - widoczność i dostęp do śrub mocno ograniczona i łatwiej o pomyłkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 10:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No i dpf do wyrzucenia. Dlatego padla decyzja,ze dolem. Lepszy dostep.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 10:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Gdyby kogoś interesowały siły dokręcania śrub podczas wymiany turbiny.

No bardziej się tego skomplikować to już chyba nie dało...

Poxtazo, którą metodą czyściłeś DPF?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 11:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taka:

https://www.youtube.com/watch?v=xfK2lfmN_MA

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 11:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
I co jest poprawa ??? Po czyszczeniu dpf powinien regenerować się rzadziej prawda ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 11:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie wiem, dopiero auto wyjechalo. U mnie problemem byla kucajaca powoli turbosprezarka nie dpf. Po 130k byl jak nowy. Przeplyw spaln po czyszczeniu poprawil.sie o z 329m3/h do 339m3/h a roznica xisnien 20mbara . Takze niewiele to zmienilo. A filtr sie wypalal.czesto (.ok. 180km) dlatego, ze w niskich predkosciach obrotowych brakowalo mu doladowania i osmalal go szybciej (braki rzedu 0.3-0.5bara na malej turbinie) az wkoncu urwal.sie grzybek calkiem i tryb awaryjny. Low boost i czesc ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 12:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No to jestem ciekaw co ile km teraz będzie się wypalał, daj znac za jakiś czas ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 10:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Hej
Parę dni temu moja Mazda stanęła na drodze "low oil pressure", po wstępnej diagnozie u mechanika przyczyna okazuje się być wytarty wałek rozrządu i opiłki które narobiły niezłego bałaganu w silniku, jeszcze nie wiadomo co dokładnie jest uszkodzone ale naprawa tego silnika może być nie opłacalna. Z tego co wiem to z tym wałkiem to wina producenta podobno zbyt miękkie.
Moje pytania są teraz następujące;

1. Czy ktoś miał podobny przypadek i czy Mazda poczuwa się do odpowiedzialności pomimo minięcia okresu gwarancji w związku ze wałek był wadliwy ?

2. Mam tez wykupione ubezpieczenie w prywatnej firmie, ale czy taka firma nie będzie chciała wziąć na siebie kosztów naprawy w związku z tym że wina leży po stronie wadliwej części producenta?

3. Być może najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana całego silnika, popatrzyłem trochę na allegro i teraz mój silnik to 2.2 diesel SH01 o mocy 175 km,
a) czy różni się on czymś od wersji 150km czy to tylko oprogramowanie ?
b) czy można kupić jakiś silnik po liftingu rocznik 15 czy 16 czy jest jakaś różnica?

Tak czy inaczej czekają mnie ciężki czasy i sporo wydatków dlatego będę bardzo wdzięczny za wszelka pomoc.


Ostatnio edytowano Pn, 8 paź 2018, 19:41 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 18:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ad.1. Cały ten wątek tyczy się głównie 2 problemów z silnikami Diesla - wytarte walki i urywające się grzybki turbiny.
Wystarczy poczytać, a wiele się dowiesz. Auta z wytartymi wałkami jeżdżą nadal. Wałek potrafi skutecznie uwalić turbinę i pompę vacuum. Sam blok i głowica nie wymagają ingerencji.
ad. 2. Wszystko to niestety kwestia szczęścia
ad. 3. Zmiana silnika bieg jest potrzebna


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 22:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.06.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mazda bierze na klate walki i turbiny tylko że do każdego podchodzą indywidualnie... Tzn auto musi być serwisowane w ASO i mieć jako taki przebieg.... Ja miałem wymieniany wałek i turbine w sierpniu br. I dostałem częściowa refundację a mam auto też z 2013 i niecałe 92 tys przebiegu. Skasowali Mnie 4600 za olej, robociznej i jakiś procent z każdej części doliczali. Całkowity koszt naprawy wycenili na ok 15000zl. Sama turbina ok 6000 zł wałek chyba 1800 do tego wymiana smoka i czyszczenie całego lilnika. Tyle tylko że o tym czy mi zrefunduja czy nie dowiedziałem się dopiero po 4 dniach jak rozebrali silnik i stwierdzili zakres uszkodzeń.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 07:01 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No tak, ale chyba problem z wałkami dotyczy silników do pewnego okresu - w 2014 roku wyeliminowali to. Ciekawe jak się ma sprawa z turbinami. Czy też to dotyczy jakiejś partii?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 07:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taa dotyczy to parti, wszystkich :) hehe a odnosnie czesciowego zrefundowania, to niech sie ciagnie Mazda. Wedlug wlich widzimi misie,moze naprawimy,moze nie , moze 10k zl zaplacisz moze 5k. Zenada. Wada fabryczna, ukryta i powinna byc usunieta przez akcje serwisowa,darmowa ! To ja wole sobie sam wymienic za 3.5k i zrobione chociaz jak nalezy przez czlowieka z pojeciem a nie piekarza po przekwalifikowaniu na mechanika ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
W sumie to przy rozszerzonej gwarancji powinni to zrobić bezkosztowo, wydaje mi się, że obejmuje silnik i turbo. Jak byłem w ASO to słyszałem, że już w dwóch robili tą turbinę. Szkoda, że nie dopytałem na jakich zasadach. Fakt, że to samo poleciało, więc ewidentnie jakaś wada fabryczna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Robia na takich zasadach ze rozszezona gearancja obejmuje tylko turbosprezarke. Wszystkie gruszki,przewody,uszczelki,plyny, olej ,filtry itd. itp. Koszty sa po stronie wlasciciela auta. Robote oczywiscie pokrywa ubezpieczenie czyt. Rozszezona gwarancja. Bo nienjest to juz gwarancja producenta tylko ubezlieczenie zewnetrznej firmy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja sie tylko zastanawiam z czego oni robia te rzeczy? Z gownolitu chyba ... nie sa to raczej usterki konstrukcyjne tylko podwykonawcy zrobili walki z gowna. Tak samo turbo. Garrett dal dupy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To nie garett. To honeywell ale skladany w korei ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Bylem pewny ze mam garretta :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dzis to jedna firma Honeywell Garett . Z tym ze jak widac, nie do wszysykiego leci garett. Wiem ze mozna kuoic od garetta te turbiny do mazdy. Po moich znizkaxh w Intercars to koszt niecale 8k zl. Z tym ze to gole komoletne muszle.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 09:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ok, tylko pytanie, czy to faktycznie tak masowo pada. Podejrzewam, że są tu na forum osoby z dużymi przebiegami i mogą potwierdzić. U mnie dobija właśnie do 100k i jak na razie, odpukać, z autem się nic nie dzieje. Na ASO też nie mogę narzekać, w jednym mi wymienili na gwarancji moduł Bluetooth (problem z USB), w drugim zaciski przy okazji akcji serwisowej. Klocki przód i tył dopiero niedawno wymieniałem pierwszy raz. Jedynie ten pasek osprzętu też trzeba było (kondycja już była słaba) co zrobiłem z napinaczem. Oprócz standardowego przeglądu, myślę, że nie jest to dużo, jak na używane auto, które kupiłem. Jakoś mnie omijają bolączki opisywane na forum (albo ich nie widzę), jak na razie jestem zadowolony z samochodu i obsługi w ASO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 10:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mysle ze nawet nie masz pojecia ,ze masz przeladowanie na turbo albo niedoladowanie . Ale to wszystko mozna latwo sprawdzic. Komouter plus hamownia.i bedziesz wiedzial co i gdzue boli twoje auto. A nie wierze ze jest lala. Jednemu predzej, drugiemu pozniej. To musi sie stac. Bo to poprostu jezt ulepione z gownolitu. Blad technologiczny. Objawy nie musza byc takie ze odrszu brak doladowania check engine u koniec. Tak jeat juz na samym koncu. A u mnie auto powoli tracilo moc i moment. Zaczelo sie od czestrzega wypalania filtra gdy auto latalo wokol komina. A problemem nie byl filtr dpf. Bo pomiar przed i po czyszczeniu dpf byl niemal, ze identyczny. Wypalanie co 180km czasem mniej. Problemem byl, ze grzebek od malej turbiny juz zaczynal niedomagac. Raz domykal raz nie. Raz auto jechal, raz gorzej. Podczas wypalania w ogole nie jechalo. Byly tu spekulacje, ze podczas wypalania auto niby gorzej idzie. No i tak i nie. Jest moze nieco slabsze ale, nie tak wyraznie odczuwalnie. Idac dalej. Za male doladowanie w niskich predkoacisch obrotowych powoduje to, ze produkujemy wiecej sadzy (za duzo paliwa za malo powietrza) filtr sie szybciej zapycha i regeneracja ( stad wieksze spalanie srednie =wiecej wypalan). Wiec ja uwazam ze jeali ktos.ma takie objawy to moga byc pierwsze objawy umierajaxej turbiny. Oczywiscie dotyczy ti tylko tych ktorsy nie zamulaja tylkk uzywaja obu turbin.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 11:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jasne rozumiem, u mnie wcześniej jeździła kobieta (stąd małe zużycie klocków) a teraz w większości żona, więc turbo nie było/jest tak intensywnie wykorzystywane. Czy jest możliwość jakoś samemu tego sprawdzenia bez hamowni, tzn. Forscan plus trasa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 11:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Forscanem mozesz sprawdzic sam. Nie uzywane turbo to nie dobrze , i dla turbin ( zarosna brudem ) indla dpf ;) (niskie temp. na wydechu )

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 12:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A wiesz może na jakie parametry i wartości zwrócić uwagę? Wiem, że turbo trzeba przeganiać, to nie pierwszy mój diesel. Ja staram się jeździć dynamicznie, ale weź to wytłumacz kobiecie, gdzie jeszcze jest skrzynia automatyczna :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 12:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Automat nic tu nie wadzi. Musisz zwrocic uwage na cisnienie doladowania Zadane A i B oraz cisnienie doladowania A i B

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 12:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wiem, że nie wadzi, może nie ma siły żeby kickdown'a wcisnąć :> Dzięki za poradę, sprawdzę, jak wreszcie będę miał okazję pojeździć :cool:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 13:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Napiszę to 3 raz - czy ktoś jeszcze ma tak, że nie może w Forscan odczytać doładowania? Ja mam jedynie zadane...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 14:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Naumieć się obsługiwać urządzenie. Wszystko tam działa i jest ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 9 paź 2018, 14:09 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 14:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Akurat o to się nie martw. Forscan jakimś cudem nie wyświetla mi tego PID'a...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 14:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Co zrobisz ? Mi wyswietla. Stad zdisgnozowalem.sobie awarie sam, nie potrzebujacncudownej wiedzy aso ;p

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.