Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 11:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 07:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Miałem to samo ale na szczęście w manualu mogłem redukować i jak chciałem to ogień był..
Pytanie o sprzęgło bo w tamtym dziale nie ma odp. zaczyna mi ciągnąć i pewnie mam do wymiany...zamówiłem SH01-16410-Z06 ale też widzę że są 16610..Czy sprzęgła różnią się w zależności od mocy 150 czy 175KM i w różnych latach się zmieniały? Prosze o pomoc bo już zamówiłem używke ale po 13 tyś km rzekomo...Jak sprawdzić sprzęgło czy faktycznie jest super?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 15:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam Wszystkich. Jestem po cały dniu rozmów i maili z ASO i MMP. Hitów co niemiara. Okazało sie że po rozmowie z Gościem z MMP że auto ma wykupioną dodatkową gwarancję do 5 lat. Nikt nigdy wcześniej w żadnym ASO nie informował mnie że mam coś takiego, a za wszystkie wymiany płaciłem ja. Winowajcą usterki jest felerny nit w turbo który się urwał. Póki co została wdrożona procedura gwarancyjna w zakresie tubro i czekam na decyzje. Jak będę wiedział dam znać jak idzie to dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 18:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pytanie o sprzęgło bo w tamtym dziale nie ma odp. zaczyna mi ciągnąć i pewnie mam do wymiany...zamówiłem SH01-16410-Z06 ale też widzę że są 16610..Czy sprzęgła różnią się w zależności od mocy 150 czy 175KM i w różnych latach się zmieniały? rzekomo..

SH01-16410-Z06 to sprzego a SH01-16610 to koło dwumasowe
potrzebujesz cały zestaw raczej...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 18:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Zgadza się zamówiłem zestaw- docisk, tarcza i dwumasa...W Aso wyliczył mi ponad 7tys zł...bo rzekomo jakieś jeszcze dodatkowe część dochodzą...
Na aukcji najwyraźniej Pan podał tylko jeden numer a prawidłowo powinien podać trzy numery ale mam nadzieję że będzie pasować...Jak zweryfikować czy jest faktycznie jak Nowe bo mam takie zapewnienia...?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 18:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To zalezy co oznacza "jak nowe"
Napewno bedziesz widział stan tarczy i docisku


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 19:29 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Może to sprzęgło kogoś z forum ;) ...z innego wątku...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 19:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Oraz lozyska ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 20:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Mam info że po 13 tyś km...
Nie widziałem w dziale sprzedam Ale kto wie...
Łożyska podejrzewam że może nie być.. Pewnie coś tam trzeba będzie dokupić w Aso...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 20:12 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Miałem na myśli wątek o skradzionych ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 20:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak przyjdzie to wrzuc foty ocenimy
Turbo które kupiłem z przebiegiem 40tys wygladało jak nowe,
okopcone w środku nic wiecej nawet rdzy zadnej nie było


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 20:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ka kupilem po 7 tys :) jestem liderem :D

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 20:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
bulczas napisał(a):
Miałem na myśli wątek o skradzionych ;)
Hehe no fakt, może i tak być...Kupuje oficjalnie to mam nadzieję że jednak legalnie.
Ciężko będzie Cię przebić z 7 tysiącami

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 07:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
7 tys km przebiegu ;)

No to dziś pudło wjeżdża na podnośnik. Zobaczymy co się w końcu obsrało w tym doładowaniu. ;)

No i tyle w temacie. Komentarz zbedny. Jednak nie bylbym soba,gdybym nie skomentowal. Jedno slowo - "gownolit"Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pn, 1 paź 2018, 12:10 przez tombien, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 14:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...to samo co u kolegi karol6... :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 14:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie to samo,ale podobnie, spojrz na flansze pozatym u mnie grzybek jest na miejscu ;p ukreciło dzwigienke. Pozostalo jescze poszukiwanie brakujacych elementow ukladanki. Ktore gdzies sobie wedruja,prawdopodobnie po ukladzie dolotowym;) oby nie w cylindrze,ktoryms bo bedzie piwaNiejsza naprawa wtedy:/


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 14:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Faktycznie,, twoje zdjęcie jest od drugiej strony, i trochę nie ostre.

W każdym bądź razie, kolejna lipa w tym samym miejscu....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 16:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Znaleziony ;) wewnatrz turbin ;) nie ma co zaraz bede to publikowal na stronach mazdy gdzie sie da tylko ;)ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 16:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
MAsakra. W benzynach aż nudą wieje,bo nic się nie dzieje . A w diseslach masakra, najpierw wałki, teraz turbiny :/ mam nadzieje ze jest gwarancja .....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 08:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Te zdjęcia są tak nie wyraźne, że gdzie byś ich nie wstawił to Mazda się wyprze, że to nie ich auto :)

A tak na poważnie, to straszna lipa z tymi turbinami. Ktoś powinien za to beknąć.

Przypomina mi się sprawa sprzed kilku dni, o której głośno w UK. Mianowicie Ford miał nazwijmy to podobny problem z silnikami Ecoboost 1.0 i 1.6. Przez dobre 4 lata lał na klientów ciepłym moczem - tak jak Mazda z wałkami i teraz turbinami. Był problem z jakąś rurką cieczy chłodzącej, pękała i płyn sobie uciekał. Zero kontrolek czy ostrzeżeń, auto zwyczajnie pewnego dnia odmawiało posłuszeństwa. Bywały sytuacje, że auto stawało kilka dni po serwisie w ASO gdzie żadnego problemu nie znaleziono. W 99% awarii silnik nie nadawał się nawet do naprawy, jak się komuś "poszczęściło" to robili na gwarancji, w przeciwnym wypadku peszek.
A teraz posypali głowę popiołem i stwierdzili, że gwarancja czy nie - wymienią silnik, a jeśli ktoś już zapłacił za w/w czynność to mu oddadzą wszelkie koszta.

W naszym przypadku problemem jest to, że Mazda w porównaniu z Fordem to produkt niszowy, a patrząc na diesla to nie ma co porównywać. Tych uturbionych pierdziawek Forda to jeździ od zatrzęsienia, a przynajmniej w UK. Opinia publiczna przy mocnym "ciśnięciu" potrawi jednak coś wywalczyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 08:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
W cenie ich rozbiorki i disgnozy mam.2 turbo , zestaw uszczelnien. Olej i filtry na 2 wymiany i zlozony samochod juz. W 2 dni. Takze chiptuning tych jednostek wysoce jest ryzykowny . Skoro seria i to taka na ktora sie dmucha i hucha pada po 130tys km.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 09:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Niech ktoś się wypowie tylko proszę mnie nie załamywać;)
Spotkałem mechanika żeby zerknal i stwierdził że tarcza jak i docisk super ale lekko go niepokoi luz na dwumasie...lekko na boki dalo się ruszać ale może tak ma ta dwumasa?
poradził aby papierem ściernym zeszlifowac te powierzchnie cierne i pozbyć się rdzy...ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 09:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jak dla mnie tarcza i doscisk nie kwalifikuja sie do wymiany. Dziwia.mnie tylko te szare wrzery na docisku.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 10:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ale to jest to "Nowe" sprzęgło co kupiłem do zmiany...chyba dłuższy czas leżało i dlatego obeszło korozja...wytarlem papierem ściernym i wygląda dużo lepiej:)


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 08:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jakis czas temu pisalem, ze kolezance pojawily sie te bledy:

P401:00-EC Wykryto niewystarczajacy przeplyw EGR
P401:C Wykryto niewystarczajacy przeplyw EGR
U3003:1C-08 Napiecie akumulatora

Gosc skasowal ja 280 EUR za wymiane oleju i skasowanie bledow. Oczywiscie jak wspomnialem o czyszczeniu to spojrzala na mnie jak na idiote.
Wiem, ze pojechala z powrotem do goscia bo sie pojawil Engine check i te same bledy ponownie. Mowi do mnie ze zaplacila kupe kasy to niech gosc
naprawia.
Pytam sie dzis jak tam auto, a ona zadowolona jak skowronek mowi: "it is fixed now".
Pytam sie sie co tam jej ten magik zrobil?
To mi mowi, ze wlal jej jakis srodek do diesla i naprawilo sie :lol:

I tak sie widzicie naprawia, nie tak jak my chuchamy dmuchamy, czyscimy, wymieniamy czesto olej,
a laska nie ma problemu z turbo, sprzeglem, dwumasa, trzeba tylko dac do irlandzkiego specjalisty...


Ostatnio edytowano Śr, 3 paź 2018, 08:17 przez remi, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 08:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak to jest z mechanikami... Ja mam swojego mega pewnego, ale skubany nie chce mi podkładek wymienić i miski zrzucać - mówi że przesadzam. Otwierał korek wlewu oleju i mówił, że na dźwięk i zachowanie spalin jest ok i nic tam nie puszcza... Jak go przekonać? :D nie chce za bardzo gdzieś indziej oddawać... Chyba że ktoś w Wawie to robił i może polecić jakiś serwis.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 06:55 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam wszystkich, wczoraj odebrałem auto z Aso. Wymienili turbinę na nową i mazda wzięła to na siebie. Auto działa jak wcześniej :) Dziękuje wszystkim za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 18:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja rowniez dzis wyjechalem ale nie z ASO. Auto z nowa turbina podaje jak nalezy. Koszt calkowity 3.5k z prewencyjnym czyszczeniem dpf-500zl(skoro i tak byl wyjety) ,ale wyszlo ze stan wzorowy po 130k km . Olej swiezy,znow wymienie po 2k km. Wiec jakby podwojna zmiana oleju mi przyszla. Turbina i nieszczesne uszczelki z aso za 700 zl czyli cene tuebosprezaeki z allegro.Jak widac na zdjeciu moze miec te 7k km przebiegu(stan oceniam na bdb ,brak luzow widocznych uszkodzen. Wirniki idealne, zero zarysowan korpusow). Sama robota 1000zl. A jest co robic zeby te ustrojstwo wyjac. Cale zawieszenie trzeba zdjac niestety. Wiec na koniec dojdzie jeszcze geometria. Pierwsza i oatatnia Mazda ;) urwany grzybek od sterowania przy takim przebiegu to jakas kpina

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
ObrazekObrazek


Ostatnio edytowano Cz, 4 paź 2018, 18:31 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 18:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli co, nie da sie jednak tego ustojstwa wyciagnac od gory? :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 18:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Podobno da. Demontujac podszybie. Stwierdzilismy ze jednak sprawniej i bezpieczniej bedzie dolem. Poniewaz duzo gratow mozna bylo zdemolowac od gory a jako ze brak wieku czesci nadal jest w Polska ( chodzi o to ze nie mozna pominac aso i ich smiesznych cen z dupy) a czekajac na dostawe z USA pozbawialbym sie auta. Wybralismy opcje gdzie nie ds siw nic popsuc ;) bo uzuskalem dostep do katalogu online czesci i do dieala i do benzyny. Takiegoxsamego jakim.dysponuje ASO a to tak przy okazji. Wiem gdzie jaka nawet najdrobniejsza podkladka.idzie i jaki ma.numer ;) dla przukladu 3 zdjecia

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
ObrazekObrazekObrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 21:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja swoja sam robiem.
Wyciągałem turbo do góry.Nie trzeba wyciagac podszybia normalnie wychodzi.
Jest dosc ciasno ale bez problemu. 3,5 godziny i turbo wyjete
Mam ten sam katalog. Uszczelki tez z mazda UK tylko £100 wychodzi taniej niz w polsce :idea:

-- Dodano: 4 października 2018, o 22:49 --

2 października 2018, o 10:06 macenty napisał(a):
Niech ktoś się wypowie tylko proszę mnie nie załamywać;)
Spotkałem mechanika żeby zerknal i stwierdził że tarcza jak i docisk super ale lekko go niepokoi luz na dwumasie...lekko na boki dalo się ruszać ale może tak ma ta dwumasa?
poradził aby papierem ściernym zeszlifowac te powierzchnie cierne i pozbyć się rdzy...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

wygląda ok tylko te wrzery trzeba usunąć
dwumasa moze miec mały luz

-- Dodano: 4 października 2018, o 22:53 --

1 października 2018, o 15:19 poxtazo napisał(a):
Nie to samo,ale podobnie, spojrz na flansze pozatym u mnie grzybek jest na miejscu ;p ukreciło dzwigienke. Pozostalo jescze poszukiwanie brakujacych elementow ukladanki. Ktore gdzies sobie wedruja,prawdopodobnie po ukladzie dolotowym;) oby nie w cylindrze,ktoryms bo bedzie piwaNiejsza naprawa wtedy:/

U mnie było to samo dzwigienka powinna byc taka wygieta
Poprostu grzybek pękł


Ostatnio edytowano Cz, 4 paź 2018, 21:56 przez tombien, łącznie edytowano 2 razy
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.