Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 21:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na tym forum, takiego przypadku chyba jeszcze nie było....
Powiedz czy auto masz od nowości, czy było już coś naprawiane w silniku etc....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 21:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
U mnie jest to samo. Tylko u mnie raz domyka raz nie :) wastgate a comanded position 0 a u mnie actual wastegate a possition 17% :) takze u mnie nie domyka ;) mam juz turbo mam wszystkie uszczelki, mam nawet zestaw elektrozaworow od sterowania :) czas rozebrac a nie mam kiedy hehw

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 21:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Auto kupiłem 1,5 roku temu z przebiegiem 155tys po leasingowe serwisowane w Mazda UK
Jakieś 3 miesiące po zakupie odkryłem że wałek jest zatarty. Wymiana wałka....
Turbo nie niało nadmiernego luzu.
No i teraz padło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 10:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rozumiem, że gdy klapka odpada to nit leci przez wirnik? W takim wypadku tego się nie da naprawić, bo z wirnika (albo i obu z nich) może niewiele zostać. A nawet delikatne przytarcie może powodować wibracje i w następstwie szybkie padnięcie turbiny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 10:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak, nit leci przez wirnik ale jest za duzy zeby przejsc po miedzy lopatkami malej turbiny do dużej.
Wiec zostaje tam obija sie o wirnik i leci do intercoolera.
Przynajmniej u mnie tak było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 12:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I tak kipisz i tak, mniejszy ale jest....

Oj oj, spada ocena diesla, szkoda....

Dlatego pytałem o jakieś inne dane odnośnie silnika...

Więc mamy tak, 195kkm i nit pękł i rozwalił małą turbawke... nieładnie, nieładnie.... :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 16:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
no w koncu już te diesle pare lat są na rynku ,więc w końcu powinno się to zacząć sypać aż miło ,mòj szrot na razie 230 tys km i oprócz hamulców to hula aż miło ,tym niemniej śledze wątek z zapartym tchem ,w sumie to chetnie bym zajrzał do swojego do srodka ale sam nie zrobie a fachowców brak .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 16:19 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Mi się wydaje ze większość problemów to efekt albo tej serii z wadliwymi walkami albo efekt złej obsługi. Za rzadkie wymiany oleju etc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 18:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
21 września 2018, o 20:01 macenty napisał(a):
ale za to mazda po odpaleniu nie wchodzi na wyższe obroty czyli jest jakiś Plus hehe


A to mnie zaciekawiles, i to bardzo... obserwuj dalej, <spoko> <spoko> <spoko> jak sie okaże że wyłączenie dpf skutkuje rownież wylaczeniem tej opcji startu z wysokich obr. To coś czuje że dni mojego będą już policzone :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 18:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ok

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


Ostatnio edytowano So, 22 wrz 2018, 18:20 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 18:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
21 września 2018, o 20:01 macenty napisał(a):
Niestety nadal przy wyższych prędkościach odczuwane jest falowanie w przyspieszeniu...(czyli jadąc na Maxa jakby co chwilę przyspiesza mocniej i trochę mniej i znów mocniej ).


Ciekaw jestem co bedzie u poxtazo czy efekt ustąpi po założeniu nowego turbo i wymianie elektrozaworów podciśnienia na nowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 19:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam, jestem tu nowy. Zwracam się z prośbą o rade w problemie który wczoraj spotkał moją 6 z 2014 r. Jest to najmocniejszy diesel w automacie. Wczoraj po przejechaniu 600 km z przerwami w jednej chwili zapaliła mi się taka dyskoteka na desce rozdzielczej jak na zdjęciu. Inspekcja silnika, czerwony trójkąt, system sbs, system drss, system scbs, zaczął mrugać i-stop w kolorze pomarańczowym, pomarańczowa ikonka auta w uślizgu i inspekcja silnika. Dodatkowo auto nie ma mocy w przedziale 1500-2500 obrotów. Dopiero jak wciśnie się pedał gazu do całkowitego spodu to od razu wkręca się na 3000 i wzwyż to jest ogień. Ciekawostką jest to że gdy stanę na postoju i zgaszę auto, gaśnie wszystko oprócz silnika. Dziś odpiąłem klemę i silnik znikł. Dodam tylko że w tym dyskotekowym trybie auto ma 3 biegi i przy ich zmianie strasznie szarpie. Pojechał dziś do ASO i zero błędów. Wystarczy pojechać szybciej samochodem i dyskoteka powraca. W Aso zaproponowali mi wymianę akumulatora, ale już sprawdziłem na innej sztuce i to nie to. Drugą propozycją było uszkodzenie jakiegoś modułu sterującego. Auto bez trybu dyskotekowego zachowuje się tak jakby wogule nie reagowało na pedał gazu . Myślę że użytkownicy tego forum w niejednej sprawie zagięli by wiedzą ASO bo czytam na bieżąco, zatem proszę o pomoc. Z góry dziękuje za rady.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 wrz 2018, 19:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Masz auto w trybie awaryjnym. Wiec podepnij kompa i spisz bledy jakie masz i bedzie wiadomo co. W momencie kiedy ma te bledy . Wszystko jest po CAN puszczone tutaj wiec jaki kolwi3k czujnik jebnie i auto w tryb serwisowy. Zgasisz silnik czy odepniesz akumulator kasuje bledy. Diagnoza w trakcie jazdy potrzebna. Jak nie masz gwarancji daruj sobie aso bo ci geniusze wyni3nia ci pol auta za twoj hajs zanim znajda ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 08:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Tak też zrobię jutro. Podjadę w trybie dyskotekowym do mechanika i poproszę o podpięcie. Trochę poczytałem przez noc i wszystkie sugestie z tego czytałem mogą wskazywać na elektrozawor związany z cisnieniem w turbinie.Dodam że wszystko zaczęło się dziać w piątek a we środę miałem przegląd w aso przy 60 tyś. I robili test turbo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 08:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Najprawdopodobniej kucnal czujnik doladowania . Ale to wrozenie z fusow. Komputer powie odrazu. Ktory sie zesral.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 14:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A tak sie przejmują cząstkami stałymi chłopaki w stanach.

https://www.youtube.com/watch?v=3EN4azRpzZ4

https://www.youtube.com/watch?v=YP38714VuCQ


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 14:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
A czy ten czujnik da się namierzyć nierozpierajac połowy auta. Turbina jest za silnikiem ale nie widziałem tego ustrojstwa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 15:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sa przy skrzyni biegow. Nad nia dokladnie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 19:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam dziś ustawiłem że kod błędu to p0299.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 19:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy to nie było za niskie ciśnienie doładowania?

...może zasyfiony czujnik bost sensor w kolektorze ssącym...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 16:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Słuchajcie dostałem wstępną diagnozę z Aso. Urwany jakiś grzybek w turbosperzarce. Rada Aso wymiana turbosprężarki lub jej regeneracja. Czy to możliwe. Zaznaczam że awaria nastąpiła w piątek a ja byłem we środę na przeglądzie przy 60000 i wszystko z turbo ok :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 17:24 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Standardowa awaria tej sprężarki. Jak mieli to zdiagnozować? Urwał się i już, to jak z dziurą w oponie. Diagnostyka polegała zapewne na pomiarze parametrów które na dany moment były ok. Naprawa gwarancyjna.

Jaką cene ci zaśpiewali?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 18:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Powiem wam nie wiem co o tym sądzić. Jutro mam dostać info odnośnie rozwiązań i ich cen.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 20:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jeśli to turbina, a ASO (MMP) się wypnie i nie zrobią za swoje (wada fabryczna) to czym prędzej zabierz od nich auto - zwyczajnie szkoda kasy.
Najgorsze jest to, że te turbiny faktycznie zaczynają padać. Jakby nie było, to już 4 przypadek na forum w ostatnich miesiącach.
Padnięte turbo to nie koniec świata, byle tylko jakieś dobre wyrwać na allegro, zmienić i jeździć dalej.
Ciekawi mnie, czy jest jakieś info od kiedy wprowadzili modyfikację tego felernego nita.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 20:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Foster masz auto od nowości i serwisujesz tylko w Aso? Jak tak to Masz szanse na wymianę wadliwej turbiny nawet po gwarancji...U mnie po zwykłej gwarancji wymienili na koszt MMPol a nie z rozszerzonej gwarancji więc cisnij temat że jedno ASO wymienia a drugie nie???
Przebieg masz bardzo mały jak na 4 lata

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 21:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Więc to raczej znany temat. Auto od nowości serwisowanie w Aso. Wszytko co było robione to tylko w Aso. Mały przebieg wynika z faktu że wcześniej autem jeździł mój Tato od którego kupiłem wóz więc wiem co o jak. Data pierwszej rejstravji to 24.10.2014.Z tym nitem to wada fabryczna? Który serwis tak wymienia po gwarancji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 21:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 296
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Tak u mnie poleciała przy 104 tyś km i pisałem o tym wcześniej...Napisze Ci PW

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 21:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Macenty z góry dziękuję. Zobaczymy tylko jak asy z Aso na to zareagują


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 22:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
WoW to u mnie wytrzymała całkiem długo 195tyś <spoko> <brawo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 03:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A ucm i3 dzis w trasie do Holandi (980km) po 300 powiedziala pie...dole nie jade. P0299 czyli niskie doladowanie. No i albo zesral sie czujnik calkiem albo grzybek sobie juz odfrunal ;) najlepsze ze kolejne 980 z.powrotem w trybie awaryjnym z calkowitym braki3m doladowania do.2.5tys obrt. No i szarpiaca skrzynia. Miodzio jak ciezarowka.sie lepiej napedza a nie.mozna.zbic biegu manualnie ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: maciejczar i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.