Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 13:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Cześć.

Mam problem z późnym załączaniem się turbiny. Włącza się dopiero przy około 3 tys. obrotów. Z 2 miesiące temu w trasie przestała mi w ogolę się załączać, ale reset pomógł. Teraz wyskoczyła litania błędów, ale został " usterka systemu sterowania silnikiem". Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?

Mazda 5. 95 tys przebiegu, automat, diesel 175km

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sie 2020, 21:43 
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2019
Posty: 15
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
"Mała" turbina nie chodzi. Prawdopodobnie do wymiany lub regeneracji (oczywiście całe biturbo).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sie 2020, 08:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zmieniłem padniętą skrzynię, która pod koniec zaczęła już całkowicie odmawiać posłuszeństwa. Roboty przy tym od cholery.
Przy okazji sprawdzone sprzęgło (jak nowe), 2masa (trochę już wyrobiona) i nit małej turbiny. Ten z kolei, o dziwo wyglądał na całkiem dobry. Klapka miała delikatne luzy, ale nit od wewnątrz wyglądał poprawnie - żadnych wygięć czy śladów pękania.
Pasek osprzętu też zmieniłem, bo czytając inny wątek można dojść do wniosku, że jego wytrzymałość jest dosyć niska. U mnie nic z tych rzeczy, jeszcze by pojeździł. Założyłem "ten krótszy".
Zostały mi jeszcze podkładki pod wtryskami.

Ogólnie gdyby nie nagła awaria skrzyni, to nie było by na co narzekać - pozostałe bolączki diesla jeszcze mnie nie dopadły.


Ostatnio edytowano N, 9 sie 2020, 08:33 przez darrecki, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sie 2020, 08:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tabklapka ma miec delikatny luz, tama to konstrukcja. Wazny stan tego nieszczesmego laczenia

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 sie 2020, 08:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jeszcze takie info odnośnie skrzyni. Sam silnik jest "uniwersalny", czy to 3/CX5/6, 150 czy 175Hp - jeden grzyb. Za to ze skrzyniami tak różowo nie ma. Samych manuali jest 3 rodzaje różniące się przełożeniami. Co gorsza, nie są one ze sobą zamienne, więc trzeba znaleźć taką, która ma identyczne oznaczenia. W przeciwnym wypadku cała elektronika zwyczajnie złupienie. Więc zapewnienia handlarzy z alledrogo, że każda skrzynia będzie pasować można sobie między bajki wsadzić. U mnie obecnie siedzi skrzynia z CX5, przynajmniej jak była opisana.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 9 sie 2020, 21:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nit względem klapki powinien być sztywny, nie mieć żadnego luzu (obracając klapkę powinien się również obracać nit), natomiast nit w ramieniu owszem, musi mieć luz. Marek Malik pokazywał mi przypadki kiedy jest ok, a kiedy już zaczyna się źle robić. U mnie już ten luz (nit/klapka) był duży + pojawił się luz na małym turbo, w związku z tym wymieniłem cały zestaw. Natomiast ciekawostka jest taka, że u mnie turbo już było ruszane zanim kupiłem auto (czyli przed przebiegiem 150k km) - zapewne poprzedniemu właścicielowi się już urwało... Widać po śladach na śrubach, niektóre rzeczy były poskładane niestandardowo dookoła turbo (kilku śrubek brakowało przy osłonach itp). Jak pytałem w ASO, to mówili, że auto miało jakieś naprawy przy silniku, ale nie mogli sprecyzować co (albo nie chcieli).

Wrzucam kilka zdjęć, nit jest grubszy w miejscu przejścia przez klapkę i klapka została rozwiercona (3mm oryginalnie, 6mm po modyfikacji). Zaspawane laserowo, pierwsze egzemplarze Marka były spawane normalnie, ale nit słabł przez dużą temperaturę i pękał przy próbie siłowej. Po spawaniu laserowym trzyma się elegancko. Generalnie to ostatnio jakiś wysyp przypadków urwanej klapki, w tym tygodniu w którym ja to u Marka robiłem na grupie fb 2 przypadki i u nas na forum chyba 2 kolejne.

W moim przypadku koszty to 950 zł (robota + turbo w idealnym stanie ze zmodyfikowaną klapką). Zobaczymy ile to wytrzyma, ale mam wrażenie, że będzie lepsze od fabryki.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 sie 2020, 15:21 
Świeżak
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 19
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Auto naprawione. Winna okazała się uszczelka pod głowicą. Na jazdach próbnych wszystko ok,. Zobaczymy jak będzie zachowywać się w codziennej jeździe. Przy okazji wyczyszczony dolot i sprawdzona turbina.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 14 sie 2020, 16:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
misakipl24, a jak doszliście do tego? Test CO2? Czy było widać coś na bloku?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 sie 2020, 16:20 
Świeżak
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 19
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Test co2 wyszedł pozytywnie, następnie podmiana chłodnicy EGR i ostatecznie decyzja o demontażu głowicy. Głowica sprawdzona na szczelność, brak pęknięcie. Na bloku i na głowicy brak było śladów.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 sie 2020, 17:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Czyli uszczelka. Czlowiek jednak poznal te pudlo jakim jdst mazda,lepiej niz serwis aso heheh.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 sie 2020, 20:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tutaj trochę o usterkach 2.2, oglądam sporo tego gościa, naprawdę konkretny mechanik, mało takich:

https://www.youtube.com/watch?v=HyyeDHkjzp4

UPG, gruz z kolektora, itd. Sporo o przypadłościach 2.2 w tym materiale.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Pt, 14 sie 2020, 20:54 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 sie 2020, 20:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale tu jebla scianka w glowicy

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2020, 11:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Korektor rozebrany rurka przeczyszczona i błąd zniknął. Dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2020, 20:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Doskonały film na reklamę silnika 2.2 Mazdy <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 02:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przecież na tym filmie to ta mazda (oprócz uszczelki rzecz jasna) jak nowa. Przebieg 190k, a przedmuchów na wytryskach nie było widać, nagaru tyle co nic - u mnie przy przebiegu 50k było więcej...
Do tego wałek cały, a auto wydaje mi się, że z pierwszych wypustów, bo osłona silnika kolorowa. Z głowicą zwyczajny peszek i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 10:18 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Witam ponownie.

Niestety namiary na Mechanika z Lodzi (Dzieki popielasty) przeczytalem za pozno i oddalem auto do innego warsztatu zajmujacego sie turbosprezarkami.

Panowie stwierdzili wade duzego turbo i zlecilem wymiane calego bloku turbo na nowe regenerowane. W piatek odebralem auto i wydawalo sie wszystko ok. W sobote ruszalem w trase. Po ok 600km na autostradzie - spokojna jazda ok 130kmh - po zjezdzie na parking zaswiecila sie lampka Check Engine. Od tego momentu male turnbo nie dzialalo a duze sporadycznie. Wczesniej auto zachowywalo sie calkiem normalnie.

Poprzednia wada zaczela sie podobnie. Dluzsza jazda autostrada, po zjezdzie zapalila sie lampka Check Engine, tyle ze poprzednio padlo duze turbo.

OBD pokazuje mi nastepujace bledy: P0471, P2262

Za pierwszym razem pojawialy sie jeszcze jakies bledy odnosnie zbyt wysokiej temperatury turbo ale nie wiem jakie konkretne numery.


Czy ktos spotkal sie juz z czms takim? Nie wiem czy wyjsc z zalozenia ze trafilem po prostu na zle zregenerowane turbo czy cos innego wywoluje ta usterke?

Z gory dzieki za wskazowki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 10:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Krzaczek napisał(a):
Witam ponownie.

Niestety namiary na Mechanika z Lodzi (Dzieki popielasty) przeczytalem za pozno i oddalem auto do innego warsztatu zajmujacego sie turbosprezarkami.

Panowie stwierdzili wade duzego turbo i zlecilem wymiane calego bloku turbo na nowe regenerowane. W piatek odebralem auto i wydawalo sie wszystko ok. W sobote ruszalem w trase. Po ok 600km na autostradzie - spokojna jazda ok 130kmh - po zjezdzie na parking zaswiecila sie lampka Check Engine. Od tego momentu male turnbo nie dzialalo a duze sporadycznie. Wczesniej auto zachowywalo sie calkiem normalnie.

Poprzednia wada zaczela sie podobnie. Dluzsza jazda autostrada, po zjezdzie zapalila sie lampka Check Engine, tyle ze poprzednio padlo duze turbo.

OBD pokazuje mi nastepujace bledy: P0471, P2262

Za pierwszym razem pojawialy sie jeszcze jakies bledy odnosnie zbyt wysokiej temperatury turbo ale nie wiem jakie konkretne numery.


Czy ktos spotkal sie juz z czms takim? Nie wiem czy wyjsc z zalozenia ze trafilem po prostu na zle zregenerowane turbo czy cos innego wywoluje ta usterke?

Z gory dzieki za wskazowki!
Czujnik cisnienia spalin do wymiany. Turbo zapewne. Sprawne. Przerabialem temat.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 10:44 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Dzieki poxtazo. <spoko>

Czyli mozliwe ze pierwsze turbo tez bylo ok i wymiana na marne... nu super :mad: . Panowie mowili ze geometria duzego turba byla popruta przez co sie blokowalo jak sie rozgrzalo.

Czy da sie wymienic ten czujnik cisnienia spalin nie rozbierajac calego silnika? Ma moze ktos jakis obrazek schematyczny, zebym mogl sprawdzic gdzie to ustrojstwo w ogole jest?

Byl bym bardzo wdzieczny za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 10:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Da sie wymienic. 10min roboty. Z ktorego roku masz auto?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 10:57 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
2015

Dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 11:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To cie oszukali. Nue masz zmiennej geometri w turbinie ani malej, ani duzej.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 11:05 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
No nic... Jeszcze skasowali 6600pln...

Pociesza mnie tylko to że przy dużych obrotach coś stukało i może faktycznie było cos popsute.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 11:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 sierpnia 2020, o 12:05 Krzaczek napisał(a):
6600pln


Dramat... U poleconego przeze mnie mechanika poniżej 1000 zł byś się zamknął. Tak jak poxtazo napisał, trochę Cię zrolowali, bo tu nie ma zmiennej geometrii...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 11:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Może chodziło o geometrię jako już niewyważenie bo coś do środka wpadło, a nie mechanizm zmiennej geometrii. Przecież turbo chyba faktycznie rozkręca się stopniowo i przy wyższych obrotach może być słyszalne i odczuwalne bicie, to normalny wirnik przecież jest. Może na spawanie nitu było już też za późno.

A jeśli chodzi o wymianę to faktycznie drogo, podejrzewam, że za tyle można już byłoby umówić się z ASO na nowe turbo. Używane sprężarki nie są jakieś drogie, a robota to jeden dzień, więc też nie wiem skąd ta cena w niezależnym serwisie.

darrecki, mi się wydaje, że piolsm ocenił ten film pozytywnie. Ja obejrzałem i raczej mechanik dobrze się wypowiadał na temat tego silnika. Ta uszczelka to faktycznie przypadek. O smoku, nagarze w dolocie przecież każdy wie, taki urok. A wałek, czy turbo to już niestety wpadka ze słabymi komponentami, kto naprawił może już raczej o tym zapomnieć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 11:42 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
3600 za regenerację turbo
1700 robocizna
600 komplet uszczelek
Reszta to olej, cleanery i inne pierdoly

Nie wiem czy mogę tu napisać kto to robił ale chętnie napisze żeby ocalić innych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 11:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Na bigato cie policzyli heheheh

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 12:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No to za turbo nieźle sobie policzyli, pierwszy, lepszy link:


https://allegro.pl/oferta/turbo-mazda-6 ... 252203f90d


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 13:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Krzaczek napisz kto tak się ceni.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2020, 18:59 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Auto Manufaktura
Wileńska 4/8
94-029 Łódź

-- Dodano: 16 sierpnia 2020, o 15:00 --

@poxtazo: Moglbys mi jeszcze napisac gdzie znajde ten czujnik? Internet mi wypluwa zdjecia samego czujnika ale nie gdzie go znajde w silniku.

Z gory dzieki!

-- Dodano: 16 sierpnia 2020, o 19:59 --

Czujniki znalezione. Mam tylko problem z identyfikacja ktory jest numer 1 a ktory numer 2.

Mogl by prosze ktos obeznany potwierdzic czy dobrze zaznaczylem na zalaczonym obrazku?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sie 2020, 05:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nr 1. Kupuj zadnych uzywek. Ten ktory masz jwat plastiowy. Mazda zrobila nowa wersje tego czujnika. Metalowy. Taka sobie zorganizuj po numerze starego. Problem zniknie.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.