Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 01:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 7 maja 2017, 08:17 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja w UK miałem przedłużoną gwarancje na caly silnik na 4 lata 160tys km .

A dokladnie tak


"We are confident the repair has successfully eliminated all aspects of premature wear and that due to the fitment of enhanced components, reoccurrence of this issue will not be seen.

 

Whilst noting the above, I accept you have some apprehension over the reliability of the engine and therefore we are also confident to extend the warranty cover on the engine alone for the 4th year/100,000 miles (whichever occurs first). "

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 11:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Temat turbiny załatwiony. Mam nadzieję, że trochę pożyje. Kupiłem regenerowaną turbinę za 1599zł w firmie genesis turbo z Oleśnicy (ale musiałem odesłać starą, wtedy zwrócili 800zł kaucji). Wymianą zajął się serwis Mazdy w Warszawie na Targówku (Gołębiewscy). Za wymianę plus części zapłaciłem 2017,00zł plus wymiana oleju. Całość kosztowała mnie prawie 4tys. zł. Czyli 4x taniej niż wymiana na nową w serwisie.
Dodam jeszcze, że firma regenerująca daje 24miesiące gwarancji bez limitu kilometrów. Obym nie musiał sprawdzać czy uznają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 19:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Posty nie na temat poleciały do kosza. <nie>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 11:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bart, niech Ci posluzy dlugo.
Rozumiem, ze tam gdzie zawiozles swoja turbine uznali, ze jest nienaprawialna, tak?
Jak auto smiga na tej regenerowanej?

Pozdrawiam,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 19:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
remi,
Nie dali rady naprawić - nie mieli dostępu do części chociaż kontaktowali się nawet z fabryką Garet w UK. Po wymianie wszystko działa Ok, tak jakby była nowa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 04:49 
Adept
Offline
Od: 05.05.2015
Posty: 127
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moja przygoda z Mazdą zakończona.

Przez 2 lata /100 kkm/ w tym niezawodnym japońskim aucie:

1) wymiana tarcz i klocków /zwichrowane/,
2) 3 razy byłem zbierany przez lawetę z powodu rozrzedzenia oleju,
3) raz byłem zbierany przez lawetę z powodu czujnika ciśnienia spalin,

Podziękował - nigdy więcej Mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 09:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ale się zirytowałeś... znam ten ból, ale aż tak źle. U innych też laweta się grzeje i są nerwy.
Dziś nie ma reguły.... ale wkurza brak japońskiej legendarnej solidności i zaufania do technologii. Że wszystko z papieru. Zmieniają się reguły gry, niestety.
Hamulce, wałek itd. To już minęło - wszyscy wiemy, jak jest. Ładne to się sprzedaje. Delikatne i cienkie, jak plasterki szynki w opakowaniu w sklepie.
Co męczy ciebie i mnie pośrednio, bo mam to z tyłu głowy:
1. Kwestia oleju, fakt, samego mnie to wkurw****, mogli powiedzieć na początku, że przegląd co 20 tyś a olej co 15 tyś bo więcej nie wytrzymuje, czyli 2 razy do serwisu i dzień w plery, to by się człowiek więcej zastanowił ze 2 razy, że taki silnik delikatny i olej do niego, ale informacja taka powoduje, że nikt tego na długie jazdy nie kupi, bo się średnio opłaca. Mnie podwójny serwis wkurza.
2. a po drugie, mogliby poinformować i się zdecydować wreszcie, czy wolno jednak dalej jechać na tym oleju czy jednak zostaje stać i bezsensownie się wkurzać tylko na olej, jakby różnicę robiło te 100 km w tę i czy tamtą, ale mogliby pomyśleć, co z tymi użytkownikami zrobić i jak to egzekwować, przynajmniej do rocznika 2016 włącznie, że taka a nie inna kontrolka która bez sensu, wedle jakiegoś japońskiego mazdowskiego idea fix podłączona jest tak dziwnie, jak to się dziś uważa, że to jednak bezsensownie oznaczona sytuacja i zczytanie komputera w takiej sytuacji powinno być interpretowane inaczej.... źle jest i ponoć przeprogramowana może być już, ale od rocznika 2017; ja musiałem brać lawetę 3 km od ASO <slabo> ;(( :mur:
Ogólnie raz mnie zaskoczyła laweta, na razie spokój. Hamulce ok. Ale jak się to się widzi tutaj, do czasu. :-P Kolega ma, za chwilę masz ty.
Najgorzej, że jakoś zawsze dziwnie jest, jak mam jechać dalej, to myślę, czy nic nie pokrzyżuje wakacyjnych planów. Na razie liczę na asisstance w UE. I nie kuszę sytuacji już. W benzynach jest jednak łatwiej. I spokojniej. <brawo>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 lip 2017, 14:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Dzisiaj byłem w serwisie Mazdy zapytać czy zrobią mi w ramach gwarancji ten wadliwy wałek rozrządu. To mi odpowiedzielie, że dopuki jest sprawny nie mogą tego wymienić, ale jeśli skończy mi się gwarancja i wałek ulegnie wytarciu, a ja nadal będę u nich serwisował auto to zrobią to w ramach gwarancji nawet gdy jej nie będzie:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 lip 2017, 14:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A masz to na piśmie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 lip 2017, 14:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Nie na piśmie tego mi nie dali

-- Dodano: Wt, 25 lip 2017, 15:17 --

A i tutaj dużo osób piszę, że zostają zabierane przez lawete z powodu rozrzedzenia oleju. U mnie to wyglądało tak, że sam zajechałem na serwis w poniedziałek, a oni zrobili mi termin na czwartek i normalnie jeździłem z tym komunikatem kilka dni. Nic nie mówili, że nie można jeździć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lip 2017, 15:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak nie masz na piśmie to się na ciebie wypną. I nie na Ciebie pierwszego...
Poczytaj dokładnie wątek (albo inne fora), były nawet przypadki gdzie na gwarancji zmieniali pompę vacuum, która to pada właśnie przez wałek, a sprawcy nie tykali. Auto stanęło chwilę później ale że po gwarancji to... dokończ sobie sam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lip 2017, 23:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ernest016 napisał(a):
Dzisiaj byłem w serwisie Mazdy zapytać czy zrobią mi w ramach gwarancji ten wadliwy wałek rozrządu. To mi odpowiedzielie, że dopuki jest sprawny nie mogą tego wymienić, ale jeśli skończy mi się gwarancja i wałek ulegnie wytarciu, a ja nadal będę u nich serwisował auto to zrobią to w ramach gwarancji nawet gdy jej nie będzie:)


Ernest, a to masz jakas dodatkowa gwarancje, bo wg rocznika to juz chyba po? Ile masz przejechane?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lip 2017, 11:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Przebieg mam 60tys km. Kupiłem Mazdę rok temu z salonu mazdy jako używaną z przebiegiem 39tys i dostałem 2 lata gwarancji na europe całą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 10:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czytalem niemieckie forum, ktore jest najbardziej rozbudowane odnosnie tego problemu. Niektorzy uzytkownicy, ktorzy mieli jeszcze auto na gwarancji, rzadali zajrzenia pod pokrywe zaworow na wlasny koszt. Kto sie zdecydowal, nic nie musial pokrywac bo w kazdym z tych przypadkow walek okazal sie wytarty. U mnie padl przy ok 85k, po wymianie jest juz 165k i nadal jezdzi, uff...

Z ciekawostek dodam jeszcze, ze na angielskim forum CX5 opisalem swoj przypadek. Zamiescilem ten biuletyn Mazdy odnosnie walka oraz niemiecka liste odnotowanych awarii w pdf.
Moje posty usunieto, zas ja zostalem dozywotnio zbanowany <czekam> .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 10:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
niezłe to angielskie forum


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 11:10 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ktore angielskie forum ? Bo na angielskim forum w dziale mazda 6 gj , ja sam zamiescilem wszystkie dane i watek ma w tym momencie 27 stron wedlug tapatalk

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sie 2017, 06:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
remi napisał(a):
Moje posty usunieto, zas ja zostalem dozywotnio zbanowany <czekam> .


Ciekawa i niepokojąca sytuacja.
U nas zbanowana jest świadomość przez urodę i pijar mazdy <hahaha> Aczkolwiek dziś nie mogę złego słowa powiedzieć na ten silnik. Cichy, elastyczny, mocny, oszczędny, z trasy po Hiszpanii jak jechałem w upale 43 stopnie przepisowo, tak że mi się komórka zagotowała to 4.7 -4.9 l/100. Rewelacja. Hamulce do dupy, ale silnik mniam.
Choć uraz zostaje. I olej mimo długiej trasy wiele procent zużycia nie zjechał. Dziś nic złego powiedzieć nie mogę. Ale kiedyś właśnie to była jazda, ale z serwisem.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 23:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,

Bana dostalem na mazdacx5forums.co.uk

Gdy sie loguje to pokazuje mi, ban za spam. Probowalem sie kontaktowac z adminem
ale nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. .

Chociaz mam chyba gdzies screena z tego felernego posta. Tzn zauwazylem na jednym komputerze, ze mam bana, a na drugim kompie byla otwarta zakladka z dnia poprzedniego wiec jak dobrze pamietam zrobilem prnt screena.

Z drugiej strony, nie bede sie kopal z koniem przeciez...

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 16:30 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Panowie,
mam taką przypadłość że w przedziale obrotów 2,5-3tys obr turbina przestaje pompować tyle ile ma zadane - pompuje ok 0,5 bara mniej. Mam to udokumentowane forscanem. Objaw ten jest nasilony podczas wypalania DPF'u. Najbardziej jest to zauważalne przy wysokiej prędkości na 5 lub 6 biegu.

Próba wygląda tak. ok 2,2-2,3tys obr. 5 lub 6 bieg, pedał gazu w podłogę. Do 2,5 idzie jak burza, potem dostaje muła, a od 3tys obr. dalej idzie porządnie. Aby to sprawdzić potrzebny kawałek jakiejś lepszej drogi.

Pytanie do was, czy ktoś też tak ma? Czy ktoś z dieslem mógłby coś takiego przeprowadzić? - najlepiej przed samym wypalaniem dpf lub w trakcie.

Będę wdzięczny za pomoc.

ps.
podczas miejskiej jazdy nie do zauważenia. najgorzej na autostradzie jak chce mocno przyspieszyć, wtedy muszę zrzucić przy 140-150 na 5 bieg aż obroty przekroczą 3k i tylko tak da się sprawnie przyspieszyć.


Ostatnio edytowano Wt, 5 wrz 2017, 19:37 przez bulczas, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 16:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.07.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
witam ja mam taki problem,ze czasami brakuje mocy ale nie zawsze.Mazda 6 gj data pro.10.2012.179000km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 07:41 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
thomas83 napisał(a):
witam ja mam taki problem,ze czasami brakuje mocy ale nie zawsze.Mazda 6 gj data pro.10.2012.179000km


jeżeli to jest odpowiedź na mój post to czy mógłbyś rozwinąć myśl?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 10:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bulczas, gdzieś koło 2100 przełącza się z mniejszej na większą turbinę. Odpowiada za to chyba jakaś klapka (zerknij do service manual). Wg mnie większa turbina ma problemy ze sterowaniem, ewentualnie problem wspomnianej klapki bądź samej turbiny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 10:20 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
skąd pobrać wspomniany service manual?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 14:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
viewtopic.php?t=7225


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 17:08 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
dzięki.

ponawiam prośbe o mały test kolegów... pomoże mi to w ew roszczeniu w aso


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 18:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czesc mialem podobnie a mianowicie czulem ze w zakresie od 2500 obr troche leniwie sie wkrecala na obroty i tez nie zawsze to wystepowalo -podobno ten czujnik jest odpowiedzialny syf na nim osiada -przeczyscili w serwisie -i faktycznie auto odzylo-mi to pomoglo madry serwis podpowiedzial ale na rece im nie patrzylem teraz co wymiane oleju co10 tys sam to czyszcze ,faktycznie troche zawsze zasyfiony jest, puki co mam spokoj auto przebieg 200 tys km.to jest chyba czujnik cisnienia map ,znajduje sie na kolektorze naprzeciwko alternator widac .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 18:46 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Map sensor mialem czyszczony ale mam wrażenie że on wyglądał inaczej niż na tym zdjęciu. Wiem też że to nie ułamany słynny grzybek w sprężarce...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 20:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Mi podczas wypalania dpf nie wkrecal sie do konca obrotomierza tylko do jakis 4 tys obr sie krecil potem juz bieda byla tylko ze to bylo juz jakis czas temu jak byl zmulony przez ten czujnik ale sprawdze to bo po czyszcz tego czujnika nie testowalem tego .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 06:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Normalna kolej rzeczy. Zapoznaj sie z zasadami dzialania turbosprezarki wtedy zrozumiesz dlaczego tak jest. Lektur na internecie oporowo w tej tematyce. W skrocie uklady twinturbo chsrakteryzuja sie wysoka sprawnoscia w niskich predkoaciach obrotowych silnika. Masz duzo nm od dolu 1800 czy tak 2 tys to juz max. Potem przebieg momentu obrotowego gwlatownienzaczyna spadac w dol dzieje sie tak dlatego ze prxestawiaja sie klapy wbkolektorze i zaczynaja pompowac 2 turbiny mala i duzo rownolegle. To jest ten moment o ktorym piszesz przed 3 tys obrotow glownie dziala duza tudbo sprezarka zaczyna rosnac krzywa KM auto zaczyna znow jechac. Pozstym jakiej ty oczekujesz elastycznoaci przy 150-175km o 4 cylindrach, aucie przy predkoaciach 150-160km/h? :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 09:04 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zapewne masz rację chociaż wykres trochę inne wartości obrotowe podaje. Jeżeli chodzi o elastyczność, to rozumiem że twoje auto na 6 biegu z gazem w podłodze (bez KD) w zakresie obrotowej 2,5-3 tyś obr tak jakby nie przyspieszało lub bardzo słabo a od 3 tyś zaczyna iść dalej, jest to zauważalne na obrotomierzu, prędkościomierzu i odczuwalne na "ciele" i uważasz to za normalne zjawisko?

Jeżeli chodzi o elastyczność którą poddajesz w wątpliwość to zdaje sobie sprawę że nie jest 400 konne V8 ale przyspieszając jednostajnie z tak samo wciśniętym pedałem gazu auto powinno (wg mnie) przyspieszać płynnie, przyspieszenie będzie oczywiście słabnąć z uwagi na wiele czynników ale będzie słabnąć płynnie. Moim zdaniem to nie jest normalne zachowania samochodu, że przyspiesza, nie przyspiesza a potem znowu przyspiesza i jest to dość mocno odczuwalne.

trochę załączników

sprawna seria
fale dunaju o których mówię, co napisałeś że jest normalnym zjawiskiem

forscan

BP_A_CMD - zadane ciśnienie
BP_A_ACT - aktualne ciśnienie
APP_REL - położenie pedału gazu - nie jest 100 żeby nie zrobić KD

ok 2500 obr
ok 2700 - zobacz co się dzieje z ciśnieniem aktualnym vs zadane
pow 3tys - ciśnienie wraca do normy


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.