Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 18:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzisiaj wymontowali mi turbinę i zawiozłem tam co rkarcz polecił. Piszą na stronie, że dają roczną gwarancję bez limitu kilometrów, czyli są pewni siebie. Koleś zrobił dobre wrażenie na mnie, powiedział, że rzadko poddają się z jakimś zleceniem więc jestem dobrej myśli.
Serwis około 1000zł kasuje za wyjęcie i włożenie turbiny plus jakieś gumki i przewody.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 18:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No to oby udalo im sie zrobic ci te nieszczesne suszarki. A swrwia kasuje 1000,bo tam jest roboczogodzin zwby to wyjac. Cale podszybie musisz demontowac zeby turbo wyjac górą.do tego troche zabawy na dole jest,tam znow dpf zajmuje duzo miejsce. Malo wdzieczna robota

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 20:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
A tu nie jest, dlatego jest bezawaryjny,o ile dajesz mu sie wypalac. Wiem bo nie raz wypalam go pod domem.


Byłeś na akcji serwisowej odnośnie DPF? Mi od tego czasu (wrzesień 2016) średnio chce się wypalać na postoju - pół minuty i przestaje, to samo jak mam jakąś wielką górę i toczę się w dół bez gazu to przerywa proces do czasu dodania gazu. Aczkolwiek gdy filtr jest pełny (~280% na skali w Forscan) to proces trwa dłużej niż wspomniane 30s. Nie mam pojęcia ile, bo nie mam cierpliwości i po kilku minutach pojechałem dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 21:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ty masz jakas straszna faze na zawierzaniu temu forscan. Ja skorzystalem raz ,pokazywal mi przerozne rzeczy, blad abs,blad skrzyni biegow,blad dpf. A koniec koncow okazalo sie ze jebnal czujnik doladowania. Wiec dla mnie wszystkie diagnostki pod obd inne niz serwisowki czy typowe sprzety za 20k zl sa gowno warte jak ich wskazania i diagnozy. Nie bylem na akcji serwisowej dpf ,bo nie mam z nim zadnycj problemow. Jak rowniez z rozrzedzonym olejem.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 13:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No u mnie zrobili tą akcję bez pytania podczas przeglądu. Dla nich to dodatkowa kasa. A problemów nie miałem i odpukać nadal nie mam.
Może i mam małą fiksację n/t Forscana, jak mi się nudzi to sobie lubię włączyć i patrzeć na cyferki. Ma wady, bo chociażby ilość dolanej ropy do oleju źle pokazuje (co jakiś czas się zeruje) ale jak na darmowe narzędzie jest rewelacyjne. Ja nie serwis, nie trzeba mi sprzętu za 20k.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 13:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No dlatego ze jest darmowe nadaje sie do niczego,a jego wskazania mozna sobie wiesz co;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 14:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
poxtazo, chyba tak nie do końca ponieważ za pomocą tego programu koledzy odblokowują ukryte funkcje w oprogramowaniu Mazdy. I działa to bez zarzutu i nie potrzeba profesjonalnego softu za 20 tys zł.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 16:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ta moze w pierwszym lifcie w mazda connect tak. To nieco co innego niz ECU

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 18:42 
Świeżak
Offline
Od: 28.10.2014
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
poxtazo napisał(a):
Mozesz zostawic na postoju wlaczony silnik i filtr sie wypali. Tak zostal zapeojwktowany,dlatwgo wlasnie tak czesto sie wypala i dlatwgo tak duzo.pali podczas wypalania. Stad tez brak problemow z dpf w mazdzie. Bo nie maja scisle okreslonyxh warunkow do wypalania. Poprostu silnik.ma.byc wlaczony.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Tylko jak na postoju stwierdzisz ze filtr juz się wypalił? Czekasz jakiś określony czas? Np 15 min? Na postoju nie sprawdzisz chwilowego spalania.
Czekam 10 min. Lusterka zimne. Obroty silnika na stałym poziomie

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 18:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Przejade sie 200m jak laduje eloop to znaczy ze skonczyl.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 09:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo napisał(a):
Przejade sie 200m jak laduje eloop to znaczy ze skonczyl.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Temu nieladowaniu eloopa to nie za bardzo bym ufal. Chociazby dzis, w drodze do pracy zalaczylo mi sie wypalanie dpf ( skok zuzycia paliwa i nie spadanie do zera gdy jade bez gazu,
eloop nie laduje ) po 2-3 km zaczal znow ladowac, a spalanie spadlo. Za chwile znow wzroslo i tak przez nastepnych 6km ( staralem sie jechac powyzej 2k rpm ).
Obserwowalem to juz nie raz, ze niby skonczylo sie wypalanie a za chwile znow spalanie rosnie i dopiero po paru km jest normalnie. Dlatego gdy to widze widze to kasuje licznik i mniej wiecej co 280-300km wiem ze sie sie zalaczy ponownie i sie nie skonczy przez ok 10km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 09:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bo co tyle teoretycznie powinien wypalac filte.U mnie roznie sie to dzieje,raz 200km raz 250km raz 180. Zalezy jak uzywam turbosprezarek :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 09:33 
Świeżak
Offline
Od: 28.10.2014
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ja wczoraj miałem podobne obserwacje do remi. Ilooop raz zadziałał później przestał. Czy forskan pokazuje kiedy wypala się dpf?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 maja 2017, 18:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Hej

Szybkie pytanko, pewnie gdzieś już o tym było ale ...

Dostałem kontrolkę Low Oil Pressure Engine Damage Possible Check Oil Level samochód do serwisu, tam wyszło że olej rozrzedzony, że to przez DPF, trzeba wymienić i to na mój koszt, do przeglądu mam jakieś 4-5 miesięcy lub 8kkm.
Moje pytanie czy to taka standardowa procedura?
Ja z ASO się wykłócam że samochód został unieruchomiony z nie mojej winy, ze jest na gwarancji i według gwarancji i instrukacji do wymiany mam jeszcze czas.
Oni swoje że musiałem przerwać procedurę wypalania DPF, że ropa dostała się do oleju.
Moj styl jazdy to tylko trasy minimum po 100 km, po trasie czekam około 30-60 sek przed wyłączeniem silnika.
Jak to u was wyglądało, płaciliście za ten olej czy nie?
Jeśli to mój problem to dlaczego Mazda dała mi lawetę, samochód zastępczy na swój koszt ale oleju już nie?

Pzdr
mHuba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 maja 2017, 21:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tak to działa. Sam to przeżyłem, również lawetę i wymianę oleju.
Bo wymiana oleju może niestety następować szybciej i tak się dzieje, przeważnie jest on szybciej niż sam przegląd co 20 tyś. km. Wkurza, bo trzeba się pojawiać jakby 2 razy, a nie o to chodzi.
Jazda czy taka czy siaka, niestety olej nie wytrzymuje do przeglądu 20 tyś. km. Mi jakieś 16 tyś km.
Przy kupnie tego się nie mówiło, niestety, wyszło to w praniu, poza tym do 2017 roku kontrolka "ponoć" czy tzw. oprogramowanie przestrzela sytuację, bo pokazuje że nie wolno jechać jakby była awaria, ale teoretycznie można by było, ale nie idzie tego przeprogramować. Pomaga ustawione w monitorze o serwisie o przeglądach tzw. procentowe zużycie oleju.
Niestety tak jest, choć jak auto się kupowało, nikt tego nie wspominał. Jest to stresujące, choć można założyć, że 15 tyś i zmiana oleju.
Co do lawety na gwarancji wskazuje kontrolka, że nie wolno kontynuować jazdy. Więc ze względu na charakter kontrolki i sytuację jedzie laweta z asistance, ale olej jak olej po prostu jest zużyty. Na pewno 30 tyś nie przejedzie. 20 tyś chyba też. :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 maja 2017, 06:20 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
mi , choć zmieniam olej co 10 tyś, to taka sytuacja zdążyła się po 9 tyś.km od wymiany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 maja 2017, 15:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie załamuj mnie :arrow: :mad: <%>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 maja 2017, 15:26 
Świeżak
Offline
Od: 28.10.2014
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Czy niedotyczyło to M6 z 2013? Czytałem na forum ze nowsze juz nie mają problemu i można robić wymianę po 20k. Osobiście i tak bym wymieniał co 10k

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 07:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
No właśnie mam w cx5 diesla z 2015 i wytrzymał jakieś 16 tyś km. Też przeżyłem lawetę, wezwanie asistance i wymuszoną de facto wymianę oleju na mój koszt.
Co innego przegląd co 20 tyś km a co innego wymiana oleju i ta dwutorowość mnie powiem osobiście wkurza, ale co zrobić. Gorzej, jakby mnie to złapało gdzieś na bezludziu bądź za granicą, to mogłoby być mocno stresujące.
Teraz na kompie jest ustawione procentowe zużycie oleju w aucie i można jakoś wyczuć, choć podejrzewam, że max 16 tyś i znów zmiana.
Co dziwne, bo pierwszy raz wytrzymał 20 tyś km a potem już 16 tyś km. Chyba, że przy przeglądzie 1. coś zmieniają w oprogramowaniu i to potem się dzieje.
Ogólnie to dla mnie kolejny męczący punkt mazdy i motywacja, by ją sprzedać. Nie jeżdżę już tyle co kiedyś, mam firmowy inny w domu, robię niewielkie przebiegi i niepotrzebnie generuję tym podwójnym ASO koszty. Choć z drugiej strony mi po prostu szkoda tego auta. Bo coś w sobie ma. I na dziś bezproblemowe.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 08:25 
Offline
crow a czemu nie zmieniasz co 10kkm? Miałbyś święty spokój.
Masa osób zmienia tak w benzyniakach a w dieslu to już w ogóle nie ma się chyba nad czym zastanawiać.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 13:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zaniedbanie, mało czasu, schodzi, nie tak miało być, a co 10 tyś to dla mnie za duży pierdolec. :/
Niestety ale teraz wiem, że co 15 tyś będzie trzeba wymieniać i sytuacja wymusza i uważam, że powinno to na dziś wystarczyć. :mad:
Balansując między świętym spokojem a marzeniami, nie mam na tyle miłości do tego auta, nie jest to jakaś poważna zabawka czy auto-hobby żeby na zesranie tak przy nim często latać, bo ma być do jeżdżenia. Gdybym miał macana turbo S to bym latał. Jakbym tego zchiopował to wiem, że też trzeba by było. <niewiem>
Auto poprawne, ale dla mnie za dużo eksploatacyjne na minus, żeby pochłaniał zbyt dużo mojego czasu poza tym, co trzeba. Mazda uważam, że w takiej sytuacji mocno naciąga serwisowanie, o czym nie wspomina. :?
Dla mnie w aucie mimo, że nie jest źle, to jak w maździe jest za głośno, za dziwne siedzenie jak dla mnie wielkoluda, za mała regulacja kiery itd. Więc jeżdżę bo jeżdżę. Na razie nie ma też co mnie za mocno wkurzać, bym się obraził na niego mocno i go puścił za bezcen. I nie natrafiłem na okazję, że ktoś mówi, biorę, chcę taki jak pan ma, jak pan odda to biorę. Poza tym, na co miałbym zamienić, na dziś, nie mam sensownej alternatywy za jakieś normalne pieniądze <niewiem> Silniczek ładnie pracuje i się zbiera, więc czego mi więcej trzeba na dziś. Większej tylko wygody i komfortu siedzenia. <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 14:24 
Offline
Nie no ja zamierzałem do tego że jak chce się uniknąć lawety to 10 kkm to mus. I wtedy jest planowo i bezstresowo. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 14:49 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Moja zrobilem pierwszych 19k km i planowany serwis (marzec 17), oleju przybylo troche chyba z 3 mm nad max.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 maja 2017, 14:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
rkacz, wiem, ok, ale gdyby to było mitsu evo X to byłoby łatwiej a tak uważam to za naciąganie przez system. Gdybym naprawdę bym był zakochany i świadomy to może bym tak robił, ale samo że lubię bo muszę mnie nie motywuje. Ale fakt, jak coś w planach lepiej zrobić od razu niż stracić za granicą podwójnie kasy i stresu.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 maja 2017, 11:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mala obserwacja z dzialania eloopa i wypalania dpf. Dzis przy 240km wlaczylo mi sie wypalanie dpf. Zaobserwowalem, ze podczas wypalania, przy 2-2.5 RPM i-eloop nie laduje. Po przekroczeniu 2.5 RPM zaczynal normalnie ladowac. Spadek ponizej 2.5 i znow przestaje ladowac.
Zauwazylem, tez ze po wymianie oleju w ASO ( laduja Castrol Magnatec Pro zapewne 5w30 ) wypalanie zaczyna sie przy 230-250km. Gdy mialem zalane Supra 0w30 to co ok 300km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 maja 2017, 14:44 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Dlaczego ASO leje Castrol Magnatec Pro, z tego co wiem leja "mazdowski" olej ?

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 maja 2017, 16:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
RADI napisał(a):
Ja wczoraj miałem podobne obserwacje do remi. Ilooop raz zadziałał później przestał. Czy forskan pokazuje kiedy wypala się dpf?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


Porednio tak.
W momencie wypalania DPFu znaczaco wzrasta temperatura na czujniku Cat B2S1 (Torque).
W moim przypadku temperatura w trakcie jazdy to pomiedzy 200 a max 400 st C (w miescie 200-300 st C). W trakcie wypalania temperatura oscyluje w okolo 600 st C (580 - 650). Przy rownych obrotach w granicach 2000 po zakonczeniu wypalania temperatura spada momentalnie z 600 do ok 300 st.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 maja 2017, 11:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
adas13 napisał(a):
Dlaczego ASO leje Castrol Magnatec Pro, z tego co wiem leja "mazdowski" olej ?



Dlaczego leja Castrol, hmm... bo duzy wiecej moze?
Ponizej odpowiedz od Mazdy jaka dostalem:



Good morning Mr Skoczylas,

Thank you for the latest email correspondence and I am sorry for any delay in response.

Mazda would always recommend using Supra or Ultra DPF oils for this vehicle. Whilst the vehicle is within the warranty period we would recommend these engine oils are used.

All Mazda Dealerships are individually owned franchised businesses and make decisions on a day to day basis. The Joe Duffy Group is very large in Ireland and they may have an agreement with Castrol. As long as all oil specifications are the same this can be used within the engine although will not have been fully tested by Mazda so we are unable to recommend other brands.

I would recommend contacting Joe Duffy Mazda directly to discuss the oils used and to make sure all specifications are the same.

If there is anything else I can do to help in the future, please feel free to reply to this email or call me on 03457 484848.

Yours sincerely,
Stuart Stringer

Customer Relations Manager
Customer Services Department





-- Dodano: So, 6 maja 2017, 12:44 --

Tu jeszcze odpowiedz na moje zapytanie odnosnie gwarancji po naprawie walka. Z odpowiedzi wynika, ze jesli zrobia to na gwarancji to gwarancja normalnie do 100k lub 3 lat i umywaja rece. Nawet na wymieniona czesc nie chca dac oficjalnie gwarancji. Chyba, ze sam kupisz i wymienisz u dealera to masz 2 lata lub 60k. Gdybym to ja jezdzil tym autem, gdy walek byl wymianiany to od razu bym ich cisnal o przedluzenie, a tak to moge ich cmoknac teraz.



Good afternoon Mr Skoczylas,

Thank you for the latest email correspondence. I note the request for information in relation to a previous repair.

I do appreciate encountering any difficulties at such an early stage in the vehicle’s life is not expected. Mazda vehicles are extremely reliable, something we are renowned for and this may have been a factor in the decision to purchase the Mazda6. We take every precaution from the initial design stage through to the final manufacturing process to ensure the end product is produced to the highest possible standard. Despite this, problems do occasionally occur as no part is infallible. A manufacturing defect may be present when the car is new or become apparent soon after the vehicle is used and it is for this reason the vehicle carries a comprehensive 3 year /100,000km (whichever comes first) warranty.

I have looked at the warranty system and can see this repair was completed on the 27 March 2015 and was paid for in full by Mazda under the warranty system. A fully comprehensive investigation is undertaken and any parts which may be affected are replaced. I can see a full engine flush was also completed at this time.

If a part fails during the warranty period and requires replacement, this will continue to be covered during the 3 year period. This is true for a part requiring replacement during the first two weeks of ownership or with one day remaining. Further warranty is not applied to parts covered by the warranty process or any parts paid for my Mazda UK.

If any parts are purchased by the customer and fitted by a Mazda Dealership, these are then subject to a 2 year (or 60,000km, whichever comes first) parts warranty.

If a vehicle falls outside of warranty and there is no optional extended warranty in place, we do look to assist with repairs with our discretional goodwill policy on a case by case basis.

The warranty for this vehicle will have expired on the 30 June 2016 as it was registered on the 1 July 2013.

I hope this helps in answering the question and if there is anything else I can do to help in the future, please feel free to reply to this email or call me on 03457 484848.

Yours sincerely,
Stuart Stringer

Customer Relations Manager
Customer Services Department


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 maja 2017, 12:10 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Zawsze jest gwarancja, na to co zrobia, nie znam calej sytuacji wiec trudno cos napisac.

Co do oleju wynika ze sobie mogles wybrac, mazdowski czy castrol, bo chyba maja na stanie owe modele.

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 maja 2017, 22:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
U nas dało się to kiedyś wydłużyć tę gwarancję na silnik, chyba do 5 lat i 150 tyś czy jakoś tak. Może do 4 i 120 tyś. Kiedyś to już w tym wątku było.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.