Teraz jest N, 28 kwi 2024, 09:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 5 lut 2021, 18:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Z tego co pamiętam to mi montowali wszystkie nowe uszczelnienia też.
W takim razie tylko życzyć powodzenia :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lut 2021, 10:55 
Świeżak
Offline
Od: 02.03.2016
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
4 lutego 2021, o 19:20 popielasty napisał(a):
Koniecznie odczyt błędów, ale to że nie możesz zwiększyć obrotów wciskając gaz to znam jeden taki przypadek - brak łańcucha napędu pompy oleju - ale oczywiście pewności nie ma.

Tak jak zwrócił uwagę poxtazo - czy po wymianie oleju skasowana została inspekcja / stan rozrzedzenia?


Auto u mechanika. Na dniach okaże się w czym problem. Oczywiście opiszę dla innych na przyszłość.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 lut 2021, 13:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
metal, dzięki - koniecznie daj znać co wyszło.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 09:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
cześć,

trochę tej lektury w wątku było, ale nie znalazłem odpowiedzi na problem.
Mazdę mam od kilku dni i nie ogarniam wszystkiego jeszcze. 2.2 diesel, 2015r, 77k przebieg

Jadąc dziś rano nagle wyrzuciło mi kilka kontrolek:
-SCBS Forward Malfunction
-i-stop
-kontrola trakcji - wyłączyła się sama
Dodam, że warunki dziś mocno zimowe.
Wyłączyłem silnik i problem zniknął, jednak nie jechałem dalej.

Kompletnie nie wiem czy/jak się zabrać za temat, dlatego proszę o radę i wyrozumiałość :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 09:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
JJ83, zakup interfejsu diagnostycznego (np. iCar Vgate3, dla Androida po BT, dla iOS WiFi) + aplikacja ze sklepu play za 20 zł (Forscan Lite) i odczyt błędów. Nic więcej na tę chwilę nie pomożemy. Ewentualnie szklana kula, ale ja się nie podejmuję :D

Gdybyś był bliżej Warszawy to zapraszam do mnie na odczyt błędów :) ewentualnie może jakiegoś usera z okolic znajdziesz z interfejsem. Ale ogólnie polecam zaopatrzyć się w interfejs, koszt z aplikacją ok 100 zł a będziesz miał bardzo potężne narzędzie diagnostyczne w samochodzie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 09:52 
Świeżak
Offline
Od: 02.03.2016
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
8 lutego 2021, o 13:49 popielasty napisał(a):
metal, dzięki - koniecznie daj znać co wyszło.


Info z dzisiaj: pękniety łancuch pompy oleju :/
Wkrótce podam co przy okazji było robione i koszty.
Mechanik (dobry znajomy) zasugerował że jak już będzie miał odsłonietą strone pod wymianę łańcucha to żeby wymienić rozrząd. Wiem że jest łańcuch, ale....Przebieg 201 tyś.
Wymieniać czy szkoda kasy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 10:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wymieniaj. Masz rozgrzebane. Warto zrobić.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 11:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 lutego 2021, o 19:20 popielasty napisał(a):
Koniecznie odczyt błędów, ale to że nie możesz zwiększyć obrotów wciskając gaz to znam jeden taki przypadek - brak łańcucha napędu pompy oleju - ale oczywiście pewności nie ma.


Czyli trafiłem. Fajnie, mamy już kolejne potwierdzenie akcji na zasadzie "skutek - przyczyna". Niskie ciśnienie oleju + brak możliwości zwiększenia obrotów - brak łańcucha.

Co do rozrządu - zdecydowanie wymieniać w takiej sytuacji. Kilka stów więcej a będzie święty spokój.

BTW - mechanik dał znać czemu pękł łańcuch? Któraś z prowadnic pewnie już się zutylizowała, powstał luz? Podrąż u niego trochę temat.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 12:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
popielasty strzał w 10. Łańcuch pęka, bo jest z gównolitu + nieumiejętna jazda.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 18:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
fabek, tu co do tego łańcucha to nie wiem czy to bezpośrednio jego wina. W SkyD ten łańcuch jest znacznie wytrzymalszy niż GH 2.2 - nie wyciąga się, wiem że w GH 2.2 był z tym spory problem. Tutaj raczej nie ma tego problemu, za to wydaje mi się, że ślizg może się zużywać nadmiernie...

10 lutego 2021, o 12:00 fabek napisał(a):
nieumiejętna jazda


Co tu masz na myśli? Pałowanie na zimnym, "strzały ze sprzęgła"?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 19:17 
Świeżak
Offline
Od: 30.01.2021
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Problemów ciąg dalszy. Turbosprężarka założona, wszystko podpięte. Pochodził jakieś 15 sekund po czym zgasł, teraz jak odpali to wariuje z obrotami na poziomie 2000. Jeden i ten sam błąd, jakieś pomysły?. Mnie przychodzi jeden, zepchnąć z dużej górki, ale jeszcze powalczę.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 19:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli w warsztacie w którym był odpalany było ciepło (+10) a po odpaleniu wszedł na wysokie obroty i utrzymały się kilkanaście sekund to mogło być fast idle - normalna sprawa. O ile chodził stabilnie, czy falował?

Manual do tego błędu: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 68700.html

Diagnostyka czujnika: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 17200.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 19:27 
Świeżak
Offline
Od: 30.01.2021
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Obroty falują, do tego wyrzuca Check Engine, zapomniałem dodać.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 lut 2021, 19:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Drukuj mechanikowi manuale, niech sprawdzi ten czujnik.

BTW: pomyliłem wątki, przecież to nie u Ciebie ten łańcuch napędu pompy...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lut 2021, 12:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Gruszka źle ustawienia, lub awaria czujnika. Stawiam na to pierwsze.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2021, 11:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
KOLEDZY troszke nie jezdziłem swoją Madzią 8 dni stała w ciepłym garazu --wczoraj ją przewietrzyłem i wyskoczył mi bład -- Usterka układu pojazdu- oddaj pojazd do kontroli do serwisu

z autem sie nic nie dzieje. co polecacie zrobić>??? czyżby mroźna jazda miała na to wpływ---wczesniej nic takiego się nie działo.

_________________
Mazda 2.2d automat 2015R. :rozejm:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 16 lut 2021, 11:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dariusz78, nie mamy szklanej kuli. Albo sam odczytaj błędy interfejsem diagnostycznym, albo jedź do mechanika na odczyt kodów błędów - bez tego nic nie pomożemy.

Samochód mrozów się nie boi...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2021, 11:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
rozumieć--- dzieki za info papa

_________________
Mazda 2.2d automat 2015R. :rozejm:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lut 2021, 14:36 
Świeżak
Offline
Od: 30.01.2021
Posty: 18
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Padł sam czujnik, po wymianie wszystko wróciło do normalności, w końcu jeździ bezproblemowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 lut 2021, 16:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
panowie wyskakuje mi błąd 258B00 kasuje i za 2 dni znowu wywala

co to jest<>>???

-- Dodano: 19 lutego 2021, o 16:01 --

panowie wyskakuje mi błąd 258B00 kasuje i za 2 dni znowu wywala

co to jest<>>???

_________________
Mazda 2.2d automat 2015R. :rozejm:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2021, 17:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.10.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam,

Pacjent mazda 6 2013 2.2 175 km, 110kkm

Problem wygląda następująco:

Po rozgrzaniu auta jadąc jednostajnie w okolicy 2 tys obrotów puszczam pedał gazu uruchamia się eloop obroty spadają do 1,7 tys następnie dodaje minimalnie gazu i jest delikatny 1 sekundowy brak reakcji 2krotne szarpnięcie i dalej normalne przyspieszanie skrzynia manualna, nadmienie że przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu problemu nie ma, czy ktoś z was spotkał się z czym podobnym? Proszę o radę, przy 100kkm czyszczone były wtryski gniazda zaworowe dolot wymienione podkładki itd (dodam że pojawiło się to po mrozach wcześniej takiego czegoś nie było, zastanawiałem się czy przyczyną może być stary filtr paliwa?)

Dziękuję za pomoc!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2021, 18:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.02.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam czy ktoś z was miał taki problem albo wie co poradzić. Mianowicie w czasie jazdy auto wchodzi w tryb awaryjny i wyskakuje engine check kod bledu to P2262 Mazda 6 2016 2.2 175km. Blad oznacza problem z turbodoladowaniem. Ale np następnego dnia odpalam i jadę do pracy 0 problemów nic się nie dzieje a jak wracam to np engine check wyskakuje ale moc wciąż jest . Czytałem że to może być problem z sensorem ciśnienia? :X
.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 mar 2021, 19:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 234
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Nikt yczliwy nie chce poradzić w innych wątkach to może tu znajdzie się ktoś uprzejmy :) muszę kupić filtry paliwa, oleju i powietrza. Poradzi ktoś jakie marki najlepiej?

Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 mar 2021, 20:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.05.2019
Posty: 44
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja odrzucam najtańsze i najdroższe i tak mój wybór padł na MANN-filter


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 mar 2021, 20:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Hej, jeśli chodzi o filtr oleju to polecany jest oryginalny z ASO. Nie jest drogi, więc nawet nie opłaca się kombinować z innym. Jeśli chodzi o filtr paliwa to też mnie czeka w tym roku wymiana (w dieslu jest chyba co dwa lata) i raczej też wezmę ten z ASO. Jedynie co to zastanawiam się nad filtrami powietrza i kabinowym. Te z ASO są dość drogie, kabinowy wymieniają co roku a powietrza chyba w standardzie co dwa lata (jeśli nie jest brudny to po roku jest tylko czyszczony). Kabinowy z ASO w standardzie jest zwykły (nie węglowy). Mi poradzono kiedyś w poprzednim ASO, że jak chcę brać filtry sam to najlepiej z Manna lub Knechta. I chyba ku nim się skieruję w tym roku. Mój plan to kupić samemu kabinowy i powietrza a oleju i paliwowy wziąć podczas serwisu z ASO. Nie biorę pod uwagę żadnych Filtronów i jakiś innych wynalazków, które ktoś tu kupował na forum za śmieszne pieniądze. To są rzeczy, które się wymienia raz do roku, te filtry to jeszcze na ten moment ułamek ceny auta, więc według mnie nie ma co januszować :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 mar 2021, 09:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 234
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Oleju jest tanioszka w UK od mazdy i zawsze ten bralem ale za paliwa wołają trochę za dużo dlatego chciałem zamówić wszytsko z autodoc za jednym zamachem. Mają w ofercie chyba z 10 różnych marek, MANN między innymi też

-- Dodano: 5 marca 2021, o 09:12 --

Witam ponownie. Czy filtry marki MAHLE warto brac? Niemiecka master sport czy może lepiej japońskie? Widzę też że niektóre filtry paliwa mają polacze IE do czujnika wody,czy taki jest konieczny do mojej mazdy?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 5 mar 2021, 10:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Proszę nie robić offtopic w tym wątku, kolejne posty nie na temat będą kasowane.

skwieradee w wątku z eksploatacją (Przeglądy serwisowe GJ/GL - dyskusja / Zamienniki filtrów) jest sporo postów mówiących filtry jakich firm są godne polecenia, trzeba poczytać.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 mar 2021, 21:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam na kokpicie wyskakuje mi błąd "Vehicle System Inspection Required"
I czerwony trójkąt.
Na kompie wyskoczył błąd P258B - Vacuum pump.
Po skasowaniu pojawia się od razu na nowo.

Zacząłem troche szperać w internecie i znalazłem taki link:
https://car-recalls.co.uk/recall/mazda- ... zjPvcy9ld8
Gdzie pisza że była na to akcja i Mazda wymieniałą te pompy bo zużywały się za szybko.
Mój VIN też podchodzi pod tą akcje.
Zadzwoniłem do Mazdy w moim mieście w Szkocji, a oni że nic nie wiedzą w tym temacie i nie mają w systemie informacji o tym żeby moje auto miały jakikolwiek recall na tą pompę.
NA stronie Mazdy gdzie można sprawdzić po vinie jaki recall jest obecnie na auto, też nie ma informacji o tej pompie.
Co dalej radzicie zrobić?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 mar 2021, 06:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
MPR4 a zaglądałeś do wałka rozrządu? Bo patrząc na Twój VIN łapie się na wadę związaną z jego zużyciem, co dalej przekłada się na uszkodzenie pompy vacuum oraz turbiny. Na pewno rok produkcji to 2014, może data pierwszej rejestracji? Z VIN wychodzi 2013.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 mar 2021, 09:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2020
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Witam,
Będzie to mój pierwszy post, chociaż biernym użytkownikiem forum jestem od 2014, kiedy kiedy stałem się posiadaczem M6, GH 2,0 MZR-CD. Auto było na tyle bezawaryjne,że zdecydowałem się na odświeżenie - kupiłem M6, GJ 2,2 Skyactiv 175 km AT.
Wszystko pięknie tyle,że nie dojechałem nią do domu - po zakupie (jazda próbna, przegląd , podłączenie do kompa - żadnych błędów) przejechałem ok 140 km autostradą jadąc jednostajną prędkością ok. 130 km. Wywaliło błąd silnika - zatrzymałem się na poboczu, chwilę stałem, wyłączyłem silnik i po odpaleniu błędu nie było. Ruszyłem dalej jednak po chwili błąd powrócił, po chwili załączył się tryb awaryjny w którym dotoczylem się do najbliższego zjazdu z autostrady (3-4 km?). Po ponownym odpaleniu od razu wywaliło błąd silnika, oraz pojawiła się kontrolka ciśnienia oleju. Pojawił się także metaliczny stukot taki jak na filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=Zn0QBAmvWkI

Silnik na luzie wkręca się na obroty (nie wiem jak wysoko, bałem się sprawdzać). Wezwałem lawetę.

Oczywiście w międzyczasie kilkukrotnie dzwoniłem do sprzedawcy, oczywiście był w szoku, nigdy takich problemów nie i oczywiście skoro wyjechałem za bramę to już mój problem. Na razie tego nie będę komentował, proszę o pomoc wytypowaniu potencjalnych przyczyn, przebieg stosunkowo nie duży - 48k


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.