Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 22:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: N, 8 maja 2022, 18:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Potwierdzam, PM_GEN przyspiesza wypalanie, gdyby nie ten parametr wypalanie odbywało by się znacznie rzadziej.

Ja pracuję nad kontrolką informująca o aktywnym wypalaniu, chociaż słychać po wydechu i widać po spalaniu to myślę że fajnie by mieć kontrolkę, bo często mam ustawiony ekran na temperaturę silnika i nie widzę wzrostu spalania. Może uda się zrobić linijkę LED pokazująca zapełnienie/postęp wypalania.
Udało mi się nawet zamówić z Ali przycisk/kontrolkę z symbolem DPF.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 maja 2022, 20:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
maciekelga kontrolka będzie na podstawie danych z interfejsu diagnostycznego?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 8 maja 2022, 21:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak, będzie musiał być wpięty vlink w gniazdo.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 15:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ciekawe jest to, o czym piszecie. Wydaje mi się, że u mnie wypalanie aktywuje PM_ACC a wyzerowane PM_GEN je zakańcza. Jeszcze z 1,5 roku temu szły te pidy w górę równo, teraz jest duża różnica. Dziwnym trafem stało się to wtedy, gdy przeszedłem z oleju Mazdy na Ravenol. Teraz od początku wiosny znów mam zalany olej Mazdy ale jak na razie nic się nie poprawiło. Zrzut ekranu przed wypalaniem wygląda następująco:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 15:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pablos, PM_ACC zależy od bardzo wielu czynników. U mnie przy wyłączonym EGR wspomniany parametr osiąga max wartość 3 przy krótkich trasach w mieście i ledwo ponad 1 przy długich trasach w lecie. A DPF jest zawsze wypalany gdy PM_GEN osiąga 5.7-5.9.
I to jest głupota, bo bez PM_GEN wypalanie miało by miejsce co 1000km w trasie a nie jak teraz max 300km.

Zastanawia mnie jedynie jak jest to rozwiązane w rocznikach 2019 i nowszych, bo tam interwały DPF są większe.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 19:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To nie kwestia oleju, tylko ogólnego zużycia komponentów ;) Bardziej dymi.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2022, 09:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
8 maja 2022, o 17:56 maciekelga napisał(a):
Potwierdzam, PM_GEN przyspiesza wypalanie, gdyby nie ten parametr wypalanie odbywało by się znacznie rzadziej.


Gdyby tylko znaleźć sposób na szybkie wyzerowanie PM_GEN bez ruszania czegokolwiek innego, albo chociażby zwiększenie jego domyślnej wartości. Wtedy można by przetestować rzeczywiste interwały DPF, a nie takie sztucznie skracane przez PM_GEN


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2022, 09:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ponawiam prośbę o schemat podłączenia wężyków podciśnienia do turbiny? Google nic nie pokazuje, jest tu ktoś na forum kto dysponuje dostępem do takich schematów?
Jest jakaś strona www gdzie można sobie samemu poszukać ?
Dla grupy vag jest etka online i wszystko można dość łatwo znaleźć a z Mazdą non-stop pod górkę :(


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 10 maja 2022, 09:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
MPR4, było w tym wątku już nie raz - schemat demontażu / instalacji turbin (nic więcej nie widzę): https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 05800.html

Najlepiej odnosić się poprzez DTC table przez kolejne linki, można dotrzeć wszędzie: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01500.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 maja 2022, 07:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.04.2022
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: wielkopolski
Mam problem z moją mazda natomiast zdarza się że nie ma mocy do 2500 obrotów ale nie Zawsze po ponownym odpaleniu jest ok mazda 2.2 150km


Ostatnio edytowano N, 15 maja 2022, 23:43 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 maja 2022, 18:03 
Amator
Offline
Od: 17.04.2015
Posty: 73
Rok produkcji: 2022
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: zagranica
Mam pytanie dotyczące wysokiego stanu oleju w silniku.
Wczoraj na trasie wyskoczył komunikat o wysokim stanie oleju w silniku. P252F:00-2f.
Problem w tym że stan oleju na szabelece nie zmienił się od ostatniej wymiany 5000km temu czyli jest równo z drugą kreską.
Wartość Oil_Dil podaje 0.
Czujnik poziomu oleju wydaje się sprawny ponieważ podaję w ForScanie wartość 88mm co daje wartość rzeczywistą plus minus z drugą kropką na szabelce

Czy przychodzi komuś do głowy w czym rzecz ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2022, 00:33 
Świeżak
Offline
Od: 05.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
orbad napisał(a):
26 kwietnia 2022, o 15:35 orbad napisał(a):
Witam forumowiczow.

Jak w temacie, pojawil sie check engine po sprawdzeniu bledu ( icar 2 vgate obd )wyskoczyl blad P1051.
W internecie pisza ze moze to byc sonda lambda ktoras uszkodzona.
Pojechalem do mechanika a u niego na kompie wyszlo ze jest slaba jakosc wtrysku na 1-szym cylindrze.
Auto jezdzi, ale podczas przyspieszania czuc takie delikatne szarpanie czy wybracje.
Czy ktos moze juz wczesniej sie spotkal z czyms takim.
Silnik 2.2 skyactiv diesel



Kolektor wydechowy, egr i przepustnica wyczyszczone ale na niewiele sie to zdalo.
Ponoc jest cos z wtryskiem na 1szym cylindrze i dlatego dosc nierowno przyspiesza. Mechanik poradzil mi jakis ulepszacz do wtryskow...zalalem chwile pojezdze i zobaczymy a jak nie to wtrysk do wymiany i powinno pomoc.



Duzo szczescia jezeli tak mozna powiedziec w tym przypadku bo winna naprawy byla warta moze ze 20gr.....mala metalowa uszczelka pod wtryskiem ktora byla lekko wypalona. Drgania przy przyspieszaniu ustaly, check engine zgaszony. Przejchalem jakies 140 km i jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 14 maja 2022, 07:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
orbad, to jeszcze zrzuć miskę olejową :) szybko. Smok może być przytkany.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2022, 08:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
I zdejmij pokrywę zaworów, jeśli były wyjmowane jedynie wytryski. Cały skoksowany syf spod uszkodzonej podkładki wcześniej czy później trafi do miski.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2022, 20:14 
Świeżak
Offline
Od: 05.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
popielasty napisał(a):
orbad, to jeszcze zrzuć miskę olejową :) szybko. Smok może być przytkany.


Miska byla robiona w pod koniec zeszlego roku, egr przepustnica i kolektor czyszczone jakies 2 tygodnie temu. Narazie sie nic nie dzieje...oby tak zostalo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2022, 21:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
14 maja 2022, o 21:14 orbad napisał(a):
popielasty napisał(a):
orbad, to jeszcze zrzuć miskę olejową :) szybko. Smok może być przytkany.


Miska byla robiona w pod koniec zeszlego roku, egr przepustnica i kolektor czyszczone jakies 2 tygodnie temu. Narazie sie nic nie dzieje...oby tak zostalo


Z ciekawości jaka cena czyszczenia EGR kolektora i przepustnicy? UK?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 maja 2022, 11:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2022
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyDream
Region: dolnośląski
28 marca 2022, o 09:10 majamel napisał(a):
Witam Jestem tu nowa(zarejestrowana) ale bardzo lubię czytać wasze forum. Jestem posiadaczką Mazdy CX5 2.2 D rok 2014. Wymarzone autko które używam pół roku i spędza mi sen z powiek. Schody zaczęły się mniej więcej miesiąc po zakupie. Zaczął szarpać przy dodawaniu gazu... okazało się, że 1 i 2 wtrysk nie był zakodowany... (nikt nie wie jak to się stało). Potem wszystko było ok. Teraz pokazał się czek poziomu oleju a później "Vehicle system inspection requied". Na kompie wyskoczył błąd P258B (sterowanie pompą podciśnienia). Olej był już do wymiany, jeżdzę bardzo dużo po mieście i czytałam ze w związku z tym może komputer zwariować bo podnosi się poziom oleju itp. Olej wymieniony i na razie jest ok ale bardzo dręczy mnie ten wałek... Moja mazda jest z 2014 czy to już jest poprawione? Czy to chodzi o wałek na wydechu czy ssący? Dodam, że auto było do samego końca serwisowane w Belgii.


Cześć
Błąd P258B (sterowanie pompą podciśnienia)
Miałem ten sam komunikat. Auto jeździło a na desce palił się żółty trójkąt z wykrzyknikiem. Gdzieś na forum zagranicznym przeczytałem, że to wina vacum pompy, gdyż ona umiera pomału. Po wymianie na nową problem znikł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 maja 2022, 13:22 
Świeżak
Offline
Od: 05.09.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
skwieradee napisał(a):
14 maja 2022, o 21:14 orbad napisał(a):
popielasty napisał(a):
orbad, to jeszcze zrzuć miskę olejową :) szybko. Smok może być przytkany.


Miska byla robiona w pod koniec zeszlego roku, egr przepustnica i kolektor czyszczone jakies 2 tygodnie temu. Narazie sie nic nie dzieje...oby tak zostalo


Z ciekawości jaka cena czyszczenia EGR kolektora i przepustnicy? UK?


280€ bo to Irlandia


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 15 maja 2022, 23:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 maja 2022, o 08:25 kubala10 napisał(a):
Mam problem z moją mazda natomiast zdarza się że nie ma mocy do 2500 obrotów ale nie Zawsze po ponownym odpaleniu jest ok mazda 2.2 150km


Scaliłem z istniejącym tematem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 10:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Exhaust pressure sensor? Nie pojawia się błąd?


Ostatnio edytowano Pn, 16 maja 2022, 10:15 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2022, 12:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Hej czy wy tez tak macie, że chwile przed wypalaniem DPF auto łapie "muła" po czym następuje wypalanie i autko znowu ciągnie jak trzeba?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2022, 13:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie nie ma żadnej różnicy z wyjątkiem mocno wyczuwalnego turbo laga podczas wypalania. Najbardziej jest to wyczuwalne podczas zmiany biegu, gdy na niższym ciągnie już większa turbina, a na wyższym zaczyna mniejsza.
Miałem to na samym początku jak kupiłem auto, potem albo znikło albo znacząco się zmniejszyło, że przestałem zwracać uwagę, a teraz znowu wróciło (dobre kilka miesięcy temu)
Ale nie czuć muła przed/po wypalaniu, przynajmniej na dupohamowni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2022, 00:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
17 maja 2022, o 13:55 pawols82 napisał(a):
Hej czy wy tez tak macie, że chwile przed wypalaniem DPF auto łapie "muła" po czym następuje wypalanie i autko znowu ciągnie jak trzeba?

Mam takie same odczucie


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 18 maja 2022, 06:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja to mam ogólnie wrażenie, że jak DPF się zapełnia, to silnik ma ciężej, przy wypalaniu i po wypalaniu jest szybszy :P

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2022, 07:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Trzeba dziada usunąć ;))). Ja już myśle nad tym od 4 lat. Pomyślcie ile plusów. Jaki ciężar z głowy. Zero myśli czy wypalił się filtr czy nie itd <spoko> :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 maja 2022, 10:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Hehe Popielasty czy się szybszy robi sprawdzę:) ale miło, że tez macie takie doczucia, znaczy wszystko w normie.

Wyciąć najłatwiej ale tak się poddawać od razu;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2022, 22:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.05.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: wielkopolski
Witam,
Mam problem z mazdą 2015r 2.2 sky activ. Od pół roku mam problem z DPF, po dłuższych trasach od 200 km w górę na trasie zawsze dostaje komunikat że filtr cząstek stałych jest pełen. Jak jeżdżę krótsze odcinki a jeżdżę nią codziennie po 30-40 km do pracy błąd się nie wyświetla. Wtedy pomaga reset czujnika różnicy ciśnień, oraz wypalenie serwisowe na postoju programem Delphi . Wymieniałem już czujnik różnicy ciśnień, nie wiem gdzie szukać przyczyny ? Dziwi mnie fakt że to właśnie na trasie błąd się zapala. Błędy jakie pokazuje Delphi. 245800. 246300. 242F00. Macie jakieś pomysły ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 maja 2022, 07:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie wiem czy znajdziesz to tu na forum, ale na pewnym innym krajowym na 100%. Otóż w starszej generacji 2.2D w GH bywał podobny problem - przy dłuższych trasach przy jednostajnej jeździe zapychał się DPF, a w mieście wszystko było OK. Z tego co pamiętam problemem był któryś z czujników temperatury na wydechu. Widziałem też 1 podobny przypadek w 2.2D GJ na angielskim forum, tam podobno pomogła wymiana wiązki do czujników pod autem. Ale za dużo szczegółów nie ujawnili.

Zakup jakiś tani interfejs na bluetooth, forscana na telefon i włącz logowanie w trasie. Masz spore szanse, że znajdziesz przyczynę w logach. Dodaj pidy PM/DPF/TEMP/DIST i powinno wystarczyć. Wszelakie podłączanie komputera po fakcie nie pokaże Ci gdzie jest problem, a co najwyżej że wystąpił bez podania przyczyny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 18:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czesc. Od jakiegoś czasu po odpaleniu pojawia się błąd P0A8D 14 volt power module system voltage low. Resetuje się ładnie forscanem ale coś jest na rzeczy skoro wraca. Znalazłem serwisowke do tego błędu ale jest kupa sprawdzania wielu rzeczy, może ktoś się z tym błędem spotkał i da się to łatwo wyeliminować? Z góry dziękuję


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 cze 2022, 20:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tu serwisówka do poczytania: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 09400.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.