Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 01:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 14:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 stycznia 2022, o 08:55 burzaWroc napisał(a):
Dzięki wszystkim za zainteresowanie, jakby coś więcej z tym wypalaniem się działo, to napiszę w wątku związanym z DPF :geek:


Nie dziw się zainteresowaniem, każdy z nas czeka teraz z niecierpliwością na odpowiedź co zrobić aby wypalanie było co 750-1000km :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 16:15 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Po wymianie czujnika zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz. Mianowicie zawsze po uruchomieniu silnika ten wchodził na obroty rzędu 2000/min. na kilka sekund. Odkąd czujnik wymieniłem, to obroty po uruchomieniu zachowują się jak w każdym innym aucie, czyli zostają na jalowych. Może silnik podaje dawki startowe dopóki na czujniku spalin nie pojawi się ciśnienie? :idea: Dżinks od wszystkiego normalnie <o0>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 17:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 stycznia 2022, o 08:40 burzaWroc napisał(a):
10 stycznia 2022, o 12:37 Pablos napisał(a):
burzaWroc, jakie masz wartości PM_ACC, PM_ACC_DSD i PM_GEN? Bo po DP_DPF nie widać, żeby filtr był zapchany.


Przesyłam screena z Forscana:


Wymus regenerację forscanem, wtddy pidy się zerują i od tego momentu obserwuj kiedy będzie następne wypalanie


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 17:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
burzaWroc, nie zawsze. Temperatura ma tu znaczenie, przy mrozie nie ma "fast idle". Może nie zwróciłeś na to uwagi. U mnie potrafi się czasami w garażu włączyć, kiedy jest cieplej.

skwieradee, ale to mu wyzeruje zapisaną ilość cykli wypalania DPF - nie każdy to chce robić :) niech jeździ i obserwuje PM_ACC i PM_GEN - zobaczymy co się będzie działo ;) Dopóki DP_DPF nie jest dramatycznie duże, to nie ma żadnych obaw.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sty 2022, 17:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 stycznia 2022, o 18:14 popielasty napisał(a):
burzaWroc, nie zawsze. Temperatura ma tu znaczenie, przy mrozie nie ma "fast idle". Może nie zwróciłeś na to uwagi. U mnie potrafi się czasami w garażu włączyć, kiedy jest cieplej.

skwieradee, ale to mu wyzeruje zapisaną ilość cykli wypalania DPF - nie każdy to chce robić :) niech jeździ i obserwuje PM_ACC i PM_GEN - zobaczymy co się będzie działo ;) Dopóki DP_DPF nie jest dramatycznie duże, to nie ma żadnych obaw.


A no chyba że. Właściwie to nie wiem bo nie patrzę na ten pid

U mnie wrócił problem z brakiem doładowania, te same błędy co wcześniej. Robiłem jak radziłeś czyli redukcja biegu na wysokich obrotach ale turbo nie wraca. Brak doładowania na całym zakresie tzn ciągłem może do 3k na 2 biegu, na 3 biegu potrzebowałbym z 5 minut żeby robić do 3k. Pedał w podłogę a auto nie przyspiesza. Nie wiem czy wymieniać klapkę czy najpierw czujniki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 11:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mimo, że problemów powodujących błędy z lubiącym padać czujnikiem nie mam, postanowiłem kupić poprawiony - £72, ~390PLN. A nóż osiągi wrócą po wymianie. Jak nie, kolejnym etapem dziurka w rurce od różnicowego.
Po tych czynnościach oficjalnie skończą mi się pomysły, pompy vacuum zmieniać mi się nie chce...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 13:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Wczoraj przeczytałem ciekawy wątek. Kilka info o czyszczeniu DPF bez zdejmowania DPF przy experymentalnym czyszczeniu różną chemią. U użytkownika wg. tego co opisuje poprawa parametrów.

https://forscan.org/forum/viewtopic.php?p=75675#p75675
https://www.youtube.com/watch?v=Zw-EAc_ ... venB.Tuner


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 13:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
lluc, szkoda czasu i kasy. Testowałem to. Było lepiej przez tydzień, później znów przytkany. Ale to tylko dla osób którym PM_ACC_DSD nie spada do 0. Ja tak miałem (spadał do 3.5) i po czyszczeniu wszystko wróciło do normy. Ale czyszczenie FCM pod ciśnieniem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 14:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
13 stycznia 2022, o 12:16 darrecki napisał(a):
Mimo, że problemów powodujących błędy z lubiącym padać czujnikiem nie mam, postanowiłem kupić poprawiony - £72, ~390PLN. A nóż osiągi wrócą po wymianie. Jak nie, kolejnym etapem dziurka w rurce od różnicowego.
Po tych czynnościach oficjalnie skończą mi się pomysły, pompy vacuum zmieniać mi się nie chce...


Który to czujnik? Ten na jednym wężyku czy dwóch? Trzeba adaptować?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 14:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na jednej rurce. Chyba kupiłem ostatni z allegro:
https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisni ... 1361687762

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 18:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok dzięki bardzo. Wystarczy wymienić czy potrzeba jakiejś adaptacji?

Auto mi wciąż nie jeździ, nie ma doładowania na całym zakresie. Rozebrałem dzisiaj i zajrzałem jeszcze raz do klapki, nie wydaje mi się żeby coś z nią było nie tak nawet jeśli luz jest większy niż powinien być. Otwierałem ja ręcznie i zamyka się za każdym razem, link do filmu poniżej. Po złożeniu i skasowaniu błędów forscanem po chwili znowu błędy i brak przyspieszenia, teraz inne błędy forscan pokazał. Dzwoniłem wczoraj do Marka z Ksawerowa i mogę ogarnąć klapkę z tym że nie wiem czy to na pewno to? Może jednak ten czujnik?

Rozumiem że adaptacja tego drugiego czujnika na dwóch wezykach jest konieczna tak? Samemu idzie to zrobić a jak nie to czy mechanik będzie wiedział/umiał?

Dziękuję z góry za pomoc

https://www.youtube.com/watch?v=tYo6R_zUBr4


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 18:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
skwieradee ja właśnie wymieniłem czujnik, odczyty na nowym są identyczne jak na starym, więc był/jest sprawny. Napisz na PM, mogę Ci podesłać stary to sobie podmienisz.
Klapka ma widoczny luz na nicie, więc jest już bliżej niż dalej od całkowitego odpadnięcia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 19:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ale ona ma chyba luz od nowości? Większy luz może powodować że się przycina tak jak na jednym filmie na YouTube, myślałem że gdyby moja była w złym stanie to by się przycinała nawet jak nia ruszam ręcznie.

Napiszę na priv o czujnik, dziękuję bardzo za ofertę pomocy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 13 sty 2022, 21:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 388
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
10 stycznia 2022, o 10:56 fabek napisał(a):
basyl wymiana i adaptacja, inaczej będzie źle wypalał dpf-a.


Pod warunkiem że go posiadam :twisted:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 15 sty 2022, 15:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak dodam od siebie - mam takie same odczucia jak niektórzy z Was - przy wypalaniu DPF ten samochód zamienia się w demona. W sensie przyspiesza minimum 25% lepiej niż bez wypalania :-D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 09:59 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
15 stycznia 2022, o 16:49 popielasty napisał(a):
Tak dodam od siebie - mam takie same odczucia jak niektórzy z Was - przy wypalaniu DPF ten samochód zamienia się w demona. W sensie przyspiesza minimum 25% lepiej niż bez wypalania :-D


Tak jest . Trzeba by zobaczyc hamowanie podczasz wypalania i bez wypalania :D.

Ja narazie jestem na etapie korekty programu ktory "tuner" mi zwalil .

Wypalanie co ok 150-200km , przebieg 110k, na "programie" zrobilem ok 50 tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 10:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
popielasty to normlanie, przy wypalaniu dolewa mu fest paliwa i jest moc.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 10:53 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 stycznia 2022, o 11:36 fabek napisał(a):
popielasty to normlanie, przy wypalaniu dolewa mu fest paliwa i jest moc.


A jak to sie ma do "customowych" programow ? Dawka idzie ponad to co jest w bazowym programie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 11:13 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
11 stycznia 2022, o 14:21 darrecki napisał(a):
11 stycznia 2022, o 08:55 burzaWroc napisał(a):
Dzięki wszystkim za zainteresowanie, jakby coś więcej z tym wypalaniem się działo, to napiszę w wątku związanym z DPF :geek:


Nie dziw się zainteresowaniem, każdy z nas czeka teraz z niecierpliwością na odpowiedź co zrobić aby wypalanie było co 750-1000km :D


Ok, dobiłem do 630 km i filtr się wypalił <pirat>

Ale żeby nie było zbyt nudno, najprawdopodobniej czeka mnie teraz wymiana tylnej poduszki silnika. Ktoś już wymieniał? Jest coś godnego polecenia? Na znanym portalu aukcyjnym jest oferta łapy marki NTY za bodajże 74zł, ale nie wiem czy testować taki chiński wynalazek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 11:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przecież dolewa gdy zawory wydechowe są otwarte, więc teoretycznie większość paliwa wylatuje do wydechu a reszta spływa do oleju.
Moc przy wypalaniu jest większa, bo wszystkie eko pierdoły są wyłączone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 11:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie wiem co wy za moce niepojęte tam odczuwacie, ale co najmniej zabawne to co niektórzy tu wypisują. Jak wyżej napisał Darecky przy wypalaniu dpf, wydłuża się czas otwarcia zaworu, po to żeby niedopalone paliwo dostawało się do nagrzanego od spalin katalizatora. Następna sprawa to żeby zwiększyć mu moc z dawki paliwa potrzebne jest powietrze. Zresztą jak w każdym turbinowcu. Jest takie coś jak AFR ( air fuel ratio ) No i zalewanie paliwem nic nie da oprócz tego że zostanie one zmarnowane i wyleci wydechem. Potrzeba tu ciśnienia doładowania, którego z tej gownolitowej turbinki można uzyskać niewiele. Rekcja na gaz jest lepsza bo wszystkie bypassy od egrów są pozamykane.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sty 2022, 12:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
17 stycznia 2022, o 12:13 burzaWroc napisał(a):
Ale żeby nie było zbyt nudno, najprawdopodobniej czeka mnie teraz wymiana tylnej poduszki silnika. Ktoś już wymieniał? Jest coś godnego polecenia? Na znanym portalu aukcyjnym jest oferta łapy marki NTY za bodajże 74zł, ale nie wiem czy testować taki chiński wynalazek.


Tylko oryginał robi robotę.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 19 sty 2022, 18:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
burzaWroc, jak sytuacja z wypalaniem DPF?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 sty 2022, 14:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Od pewnego czasu w mojej m6 słyszę dziwne nie jednostajne dzwięki z prawej strony silnika. Oprócz tych dzwieków nic innego z samochodem się nie dzieje. Dodam, że dzwięk ten pojawia się wyłącznie na rozgrzanym silniku. Dodaje filmik na którym jak się głośno słucha owy dzwięk się pojawia. Miał ktoś podobnie??

Mazda M6 2.2 175km 2013r. Przebieg 240tyś km

https://www.youtube.com/watch?v=5DBCeJbLhHk&ab_channel=ErnestGizan

Dzwięk ten jest słyszalny między innymi pomiędzy 6-9 sek, 15-17sek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 23 sty 2022, 18:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ernest016, szczerze to bardziej bym się martwił tymi kropkami na pokrywie silnika. Dużo tego jest? Nie masz ubytków płynu? :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 sty 2022, 18:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Te białe kropki to po soli drogowej:) Płyn jest


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 04:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Drodzy koledzy (i kolezanki jesli takowe sa na forum) ja z kolejnym zapytaniem - od jakiegos czasu smierdzi z rury koszmarnie, az dusi a najgorzej na postoju chociaz zapewne w trakcie jazdy tak samo tylko tego tak po prostu nie czuc. Czasem czuje tez delikatnie w trakcie jazdy w kabinie. Mialem problem z brakiem doladowania ale po wymianie czujnika cisnienia spalin (dzieki Darrecki) odczyty exhpres1 wrocily do normy i auto jezdzi jak nalezy. DPF wypala sie jak kiedys przy okolo 200km, PM_ACC i PM_ACC_DSD rosna rownomiernie. Paliwo lalem z 3 roznych stacji, to samo. Wydech czysty. Serwis robie co rok ale leje Ravenol sugerowany przez CzarnePaliwo ktory pozwala dociagnac do 10tys km miedzy serwisami

Gdzie szukac? Co sprawdzic?

Z gory dziekuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 09:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ernest016, uff. To dobrze, bo już kilka uszczelek pod głowicą siadło w ostatnim czasie ludziom (mi też). Warto obserwować stan płynu, przegonić samochód na autostradzie przez kilka minut pojechać te 140km/h...

Co do dźwięku - mam wrażenie, że u mnie bardzo sporadycznie też to się pojawia.

skwieradee, u mnie też czasami mocniej zaśmierdzi z wydechu. Najgorsze jest to, że nigdzie nie ma referencji dla sprawdzenia wtrysków przez odczyty z kompa. U mnie już prawie 280k km, niby korekty są bardzo spoko...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 10:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Korekta nie określą stopnia zużycia wtryskiwacza. Musicie to panowie zakodowac raz ma zawsze. Daje tylko wiedzę na temat ciśnienia i objętości . Ale juz nie powie o tym jak rozpyla w komorze :)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 25 sty 2022, 10:57 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 10:54 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Moja mazda robi tygodniow 800km po autostradzie:) Więc przeganiać jej nie muszę bo cały czas jest ganiana:D Wczoraj zaprowadziłem do mechanika i pierwsza diagnoza to przycinający się egr. Jeszcze nie dzwonił, ale jak zadzwoni i powie co było to dam znać


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.