Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
A jakie ma być przy obrotach 1000?


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 12:46 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
14 grudnia 2018, o 12:02 Marco11 napisał(a):
pompowtryski też ok

Co tam masz za silnik ? ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Czekaj czekaj. W jaki aposob osiagasz 1000obr podczas jazdy? Bo moj silnik na takich obrotach nawet na 6tym biegu nie leci. Chyba ze chcesz mi powiedziec ze sprawdzasz to na postoju ?:)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 13:03 przez poxtazo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
Czytaj uwaznie posty Nie jestem jakimś znawcą pisze to co wiem od mechanika i dlatego pisze zeby się dowiedzieć dokladnie. Napisz dokładnie jakie powinno


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 18:16 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 13:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To ci powiem ze twoj mechanik cie ostro laduje pod c..uj. jak sprawdza jakie cisnienie dmucha turbina na postoju to lepiej odrazu go zmien ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 13:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jest taka posucha w tym wątku, nic się nie dzieje, bo nic się nie psuje, że ludzie normalnie walą drzwiami i oknami jak tylko się jakiś nowy post pokaże :D

Marco11 Jak dla mnie, to pierwszą rzecz jaką powinieneś zrobić to zmienić mechanika, albo przynajmniej nie wierzyć we wszystko co Ci powie.
Po pierwsze, skąd stwierdzenie że EGR do wymiany? Problemy z EGR są sygnalizowane błędem silnika na desce. Zatkanie EGR'a ma raczej pozytywny wpływ na moc, a nie negatywny. Także wg. mnie co do EGR to się chłopina myli. Po 2, to czyszszenie EGR w 95% procentach nic Ci nie da. Tam są jedyne cieplutkie spaliny i zero wilgoci, nie ma co osiadać na ściankach. Jak już czyścić to przepustnicę i kolektor. Tam syfu może być co niemiara, ale znowu - parę koni to by mogło to zjeść w wersji 175 albo już po remapie, 150 jest już wystarczająco przycięty programowo i gubić nie ma co. No i gdzie mierzyłeś moc?
Więc pojechać do mechanika, dokładnie zapytać co i dlaczego zdiagnozował i ładnie, po kolei nam to tutaj przekazać. A my ocenimy poziom ściemy :D

Ale jak już koledzy napisali - wałek albo turbina albo... oba :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 13:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
90% turbo. Walek by tlukl jak kowal w kowadlo

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 13:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
Czyli najlepiej znaleźć innego mechanika i jeszcze raz sprawdzić ciśnienie?


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 18:17 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 15:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W mojej Mazdzie byl wytarty walek i nic nie tluklo.
Silnik chodzil minimalnie glosniej ale dla kogos kto nie slyszal jak powinien chodzic nie do odroznienia.
Ja bym napewno sprawdzil walek na 90% jest wytarty, moja mazda tez jest z grudnia 2013
Jesli vin twojej mazdy to 138007 to sie lapie na walek. Wszystkie do numeru 148781 sie lapia.
Cena walka z popychaczami i uszczelkami w UK 1150£


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 15:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Przy wymianie wałka zawsze trzeba zmienić popychacze ? Czy nowego typu wałek wystarczy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 15:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Popychacze sa wytarte tak samo jak walek.
Potrzebny jest caly zestaw: nowego typu walek,popychacze i uszczelki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 01:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
14 grudnia 2018, o 12:04 poxtazo napisał(a):
1.6 bara to ok ? ;) chyba ci troszke brakuje.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Mógłbyś podać trochę wiecej informacji na ten temat tzn jakie ciśnienie w jakich warunkach jest ok a jakie nie? Czy mierzymy to dp_dpf w forscan? Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 02:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Co ma dpf do cisnienia doladowania ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Oba występują w dieslach <hahaha>


Ostatnio edytowano So, 15 gru 2018, 19:39 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 16:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
15 grudnia 2018, o 02:11 poxtazo napisał(a):
Co ma dpf do cisnienia doladowania ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Może do samego doładowania nie, ale zatkany DPF może uszkodzić turbo (jeśli przepływ spalin jest ograniczony).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 15:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Taaa jak nie ma jak uchodzic juz to moze. Ale zatkany dpf nie zmieni cisnienia doladowania. Zreszta zapchany dpf doctakiego stopnia zeby uszkodzil turbine to kontroleczka swieci piekni3 juz na zolto z napisem"DPF" na zegarach;)takze Panowie merytorycznie a nu3 bajki i basnie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 17:37 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jakie wartości osiągają ciśnienia doładowania dla małej i dużej turbiny? W jakim zakresie obrotów działa mała, a w jakim duża? U siebie zauważyłem na przykład, że do 2,5 tysiąca obrotów samochód przyspiesza jednostajnie a potem jest pierdolnięcie. Czy to normalne? Po za tym spalanie mi teraz wzrosło do ponad 9 litrów kiedy żona jeździ tylko po mieście.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 09:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wszystko zczytasz ze sterownika

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 15:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jasne, tylko, że mi chodzi o to, jak powinno być. Widzę, że to forum zamienia się trochę w Elektrodę, najlepiej jakby pytający poszukał sobie sam i nie truł innym dupy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 15:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Koze.troche wlasnej inwencji ? Sterownik ma wartosci zadane zczytujesz aktualne i masz odp. Takie to.trudne? Trzeba tylko chciec troche samemu ,a nie daj mi gotowe, potem jeszcze sie wyklucac "bo w aso mowia" albo "wiem lepiej" :) niechce ci sie poszukac albo pomyslec, jedz do aso zaplac. Zrobia , lepiej lub gorzej;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 16:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Oczywiście, że sobie sprawdziłem, czy wartość aktualna odpowiada zadanej. Skąd mam wiedzieć kiedy ma się załączyć mała sprężarka a kiedy duża? Nie wszyscy są tak wybitnie mądrzy jak Ty :wink:
A do ASO i owszem, że pojadę bo jeszcze mam gwarancję do 2020. Ale tak czy inaczej dzięki za pomoc, w porządku jesteś <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 16:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Duże turbo tak od około 2.5k zaczyna dmuchać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 16:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No jestem na tyle madry ze wiem ze skoro sa 2 turbosprezaeki to jedna i druga ma zadane wartosci i czujniki ktore pokazuja czy je osiagaja czy nie. No skoro masz gwarancje to jedz i zapytaj :) ale podobno sprawdziles to juz wiesz ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 17:20 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Rzygać sie chce...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 17:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo ma kiepski okres ostatnio. Ciężko się coś od niego dowiedzieć, popielasty nadal nie dostał obiecanej informacji które to PID odpowiadają wałkowanemu ostatnio ciśnieniu doładowania. No chyba, że przegapiłem to biję się w pierś...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 18:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Poprostu niechce mi sie tlumaczyc i powtarzac po 10x. Skoro ja znalazlem to kazdy moze znalesc. Lubie z kims rzeczowo pogadac ,a tutaj malo jest rzeczowej dyskusji tylko duzo fantastyki i braku elementarnej wiedzy. Wiec tak mozna powiedziec ze mam ciezki czas. Nie mam czasu ani checi biegac i podawac na tacy bo mam dilion innych zajwc a tu zagladam e miedzy czasie.. Wszystko jest w internetach. Mi nikt tego nie dal . No poza programowaniem dodatkowyfh funkcji. Bo na tym sie nie znam i wdzieczny jestem.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 18:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
17 grudnia 2018, o 15:26 Pablos napisał(a):
Widzę, że to forum zamienia się trochę w Elektrodę


Forum to może nie, ale ten wątek za sprawą poxtazo z pewnością :)

17 grudnia 2018, o 17:20 bulczas napisał(a):
Rzygać sie chce...


Właśnie tak ;)

17 grudnia 2018, o 18:05 poxtazo napisał(a):
Poprostu niechce mi sie tlumaczyc i powtarzac po 10x.


Ale klepać kolejne posty z dupy już Ci się chce... Ten temat to śmietnik, znalezienie czegokolwiek tu to udręka, więc dobrze czasem przypomnieć jakieś istotne tematy dobrym i klarownym wpisem, no ale Ty nie będziesz się do naszego poziomu zniżał, żeby powtarzać 3 razy jak to wszystko działa. Tylko że tu pada konkretne pytanie - jakie ciśnienie doładowania osiągają turbiny i kiedy jest moment przełączenia jednej na drugą? Trudno Ci odpowiedzieć? Nie wiesz? No to nie klep bez sensu... Z jednej strony piszesz że nie masz czasu tłumaczyć, a z drugiej sypiesz posta za postem. Lepiej napisz jednego konkretnego zamiast 10 miernych. I ogarnij sobie słownik w telefonie, bo czytanie Twoich postów to udręka, zero interpunkcji, literówka jedna za drugą.

Ja niestety nie mogę odczytać aktualnego ciśnienia Froscanem. Nie wiem z czego to wynika, może w CX-5 jest inny PCM.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 19:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie jestem komputerem ani tak tez zaj3bisty jak ty ,zeby uczyc sie tego na pamiec ;) Potrzebuje ,wlaczam komputer i juz wiem. Al3 wlasnie dla takich niewdziecznych wygadanych znawcow tematu jak ty,wole napisac marny post niz schodzic do auta i marnowac akumulator i paliwo zeby podac ci te wartosci. Takze rzygaj i placz ze nie wiesz jak powinien dzialac twoj samochod. Nie czytaj tez moixh marnych postow, ze straszna interpunkcja. Ty jestes mistrzem ogarniania telefonu i interpunkcji, meczysz sie z moja niepoprawna pisownia-straszne. Natomiast wiesz bardzo malo o samochodzie, ktorego uzywasz na codzien:) Potrzebujesz serwisu zeby cokolwiek w nim zdiagnozowac, a ja ze swoimi wszystkimi wadami radze sobie z tym sam. Takze buziaki na Swieta dla Ciebie . Mam nadzieje, ze teraz interpunkcja i pisownia odpowiednia dla twoj3go wysokiego poziomu.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 19:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
poxtazo po co te złośliwości ? Nie chcesz pomagać to po prostu nic nie pisz.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 09:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Amba Fatima był poxtazo i go ni ma. Same trafne komentarze panowie wyżej. Najlepsze że napisał, że znalazł na necie co potrzebował także sam też kiedyś musiał z czyjejś wiedzy (pomocy) skorzystać. Hipokryta w dodatku pyskaty.

Żeby nie było że tylko offtop. Jakbym nie jeździł to wypalanie dpf mam co okolo 200km. Spalanie średnie z pełnego baku 7.6 l/100km. Jestem zadowolony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.