Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 67  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 16:51 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 15.08.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Witam Wszystkich,
Przeczytałem dość wnikliwie cały wątek dot. oleju,
niemniej jednak, chciałbym zapytać, czy ktoś z Was zmieniał olej z 5W30 na 0W20 przy przebiegu rzędu 160000 km. Właśnie stoję przed takim dylematem. Pozostać na 5W30, w momencie kiedy od początku był takim zalewany w aso, czy przejść na 0W20. Dotychczas nie zauważyłem poboru oleju przez silnik. Zastanawiam się nad marką Millers Oil - Olej silnikowy Millers Oils XF Longlife 0W20
lub AMSOIL - AMSOIL 0W20 Signature Series 100% Synthetic Motor Oil (ASM)
Pozdrawiam,
M.L.

_________________
________________________________
Honda Accord / Pb95
Mercedes C / Pb95
Audi A3 / ON
BMW E46 / Pb95
BMW E34 / Pb95
Ford Escort / Pb95


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 19:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja bym nie szukał kwadratowych jaj w tym przypadku, masz jakiś już nalot więc nie ma co ryzykować, silnik ułożony na 5W30.
Wiem, że niektórzy napiszą, że nic złego się nie stanie, ale moim zdaniem ryzyko niewielkie jest takie, że 0W20 może Ci trochę wypić.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 20:01 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 15.08.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Moje poprzednie auto też było dotarte przez oleje półsyntetyczne. Accord jeździł na 10w30 od nowości. Zalałem go przy przebiegu ~150000 tys. olejem dedykowanym, czyli 0W20 i nic się złego nie stało. Sprzedałem to auto z przebiegiem ~220000. Nie dolewałem oleju między wymianami.
Moja olejowa wyrocznia, Pan Piotr Dziektarz (zmienolej.pl) gorąco namawia mnie do przejścia na Amsoil 0W20 lub jako swoistego rodzaju kompromis Amsoil 0W30.
Liczę jeszcze na mocno aktywnego na forum kolegę ze sklepu czarnepaliwo.pl

_________________
________________________________
Honda Accord / Pb95
Mercedes C / Pb95
Audi A3 / ON
BMW E46 / Pb95
BMW E34 / Pb95
Ford Escort / Pb95


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 20:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, właśnie okazało się, że wspomniany sklep mam 10 minut od siebie i kupiłem Amsoil 0W20 na dwie zmiany właśnie tam.

Może jest i tak jak piszesz, że stosując olej na lepszej bazie tylko wydłużysz żywotność silnika.
No ja tego nie wiem na 100%, muszą wypowiedzieć się mądrzejsi.

Jeśli chodzi o porównanie właściwości Amsoil`a do Mazdowego Total`a to po karcie charakterystyki, zdaje się wstawianej na forum zresztą przez kolegę czarnepaliwo sądzić można, że te oleje dzieli przepaść jakościowa, na korzyść oczywiście Amsoil.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 22:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: warmińsko-mazurski
Jak lubisz przepłacać kup amsoila , jak chcesz zaoszczędzisz nie tracąc w żadnej mierze na parametrach oleju to shell 0w20 albo mobil 1


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 23:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
ideal Shell i Mobil od chlopakow z ruska, pisali ze robili handel za kolo 100mil eur za rok, to juz troche oleju jest na rinku i w ASO, tylko konkretne info niejest

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 09:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.02.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: warmińsko-mazurski
Widzę ze niezłe masz fantazje , tymbardziej ze shella można kupić nanoficjalniej stronie www


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 15:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie, wiem że zapewne było w tym wątku, ale jakiej klasy jest Mazda ultra dpf 5w/30 - ACEA C3 ? czy C2 ?
Rozumiem że niższa "C" to mniej siarki, fosforu - więc mniej popiołu w DPF.
Chce pozostać przy 5w/30 (Na UK w zupełności wystarczy) a myśle o zmianie na jakiś inny, ale wszystkie sensowne są C3 - co jest akceptowalne przez producenta, ale czy nie przyczyni się do większych osadów popiołu w puszcze(dpf), czy może róznica znikoma pomiędzy C1,C2,C3 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 15:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Im niższe C tym olej jest lepszy i mniej popiołu jest wytwarzane.
Zapraszam do poczytania:

https://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/3516/niskopopiolowe-oleje-silnikowe.html
Pozdrawiam

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 18:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Super publikacja


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 19:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
według tego artykułu to w zasadzie ACEA C2/C3 to to samo..
A C1 ma jeszcze mniej SAPS, i wszedzie pisze że polecany do fordów i mazd.
A w naszym manualu recommended Supra 0w30(C3) i Ultra 5w30(C2), oraz inne spełniające normę C3
To w końcu można zalać C1 ?> w trosce o jeszcze dłuższą żywotność DPF ? czy nie nadaje się ? ( bo mniej siarczanów fosforanów i coś tam jeszcze, no i smarowanie nie wystarczające..
Pytam bo jest np taki shell Diesel 5w30 C1.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 20:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Kolego Gregolo do mojej Madzi diesel lałem ten:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3142-olej-silnikowy-millers-oils-xf-longlife-c1-5w30-5l-5024081622857
Zrobione 100k na tym oleju, jest w normie właśnie C1, więc tak jak napisałem im niższe C tym lepiej.
Do Ciebie należy wybór jakiej firmy olej kupisz. Na tym forum preferowany jest Ravenol, ale czy kupisz Shell czy inny olej dla mnie, powtarzam dla mnie ma to mniejsze znaczenie.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lut 2019, 21:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jak dobrze pamiętam to w GH 2,2 była nawet naklejka ( różowa :idea: ) informująca o stosowaniu oleju z normą C1

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 10:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 lutego 2019, o 20:54 Zbyk napisał(a):
Do Ciebie należy wybór jakiej firmy olej kupisz. Na tym forum preferowany jest Ravenol,

No tak czytałem, parametry ma ponoć bardzo dobre( nie znam sie na tym) ale jest w specyfikacji ACEA C3. Nie przyczyni się to do szybszego zapchania dpf popiołami? Czy też jest to mała różnica..
Idąc zasadą niższe C tym lepiej wiadomo brałbym C1, ale W GJ nie ma rekomendacji na C1 ( jak w GH)
Gdzieś czytałem że im mniej SAPS tym mniej popiołu, wiadomo, ale też smarowanie gorsze, więc i silnik musi być tak zaprojektowany żeby mógl pracowac na takim oleju.
Poprostu nie chce przedobrzyć :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 12:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie ale C1 gorzej chroni silnik jak C3. Wolicie wymienić DPF szybciej czy robić remot silnika ,??? :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 12:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No to to to właśnie dlatego piszę w tym temacie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 mar 2019, 14:01 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Nie polecam stosowania w silnikach SkyActive-D 2.2 olejów w specyfikacji innej niż rekomendowana przez Mazdę ACEA C3.

Zarówno ACEA C1 jak i C2 oferują niższy HTHS niż C3. Szczegółowe różnice pomiędzy tymi specyfikacjami znajdziecie w tabelce poniżej:

https://drive.google.com/open?id=0B9Ddv ... UtQRFlIeGs

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 14:42 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
26 lutego 2019, o 12:04 Lucasbadboy napisał(a):
Panowie ale C1 gorzej chroni silnik jak C3. Wolicie wymienić DPF szybciej czy robić remot silnika ,??? :wink:


Jak masz 2.2d to nie bedziesz wymienial , mazdy dpf nie pada , musiał byś chyba tylko po miescie jezdzic i gówniane paliwo tankowac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 12:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
kapu10 może nie pada ale po prostu się zapycha i potrzebne jest jego wymontowanie oraz wyczyszczenie, zauważ że czym większy przebieg tym interwały dopalania są mniejsze i po pewnym czasie schodzą do <100km co już jest irytujące. Dlatego też "dbanie" o dpf dobrym olejem pozwoli przedłużyć jego żywot do kolejnego czyszczenia i rzadsze interwały dopalania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 12:54 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zgadza sie. Chociaż to wypalanie nie jest jakieś upierdliwe. U mnie 150-200km. Przebieg 40k.
Na autostradzie dopala się częściej niż na krótkich trasach co mnie mocno zdziwiło u was też?


Ostatnio edytowano N, 10 mar 2019, 12:54 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 16:43 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Panowie pytanko w kwietniu musze wymienic olej nie wiem jaki jest dotychczas wlany auto z usa co polecacie wlac inwestowac w amsoila czy styknie mazdowski 0w20 supra bo raczej nie odczuje roznicy miedzy tymi olejami a moze.sie myle


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 17:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Odpowiedź zależy od:
- jak eksploatujesz auto (miasto? szybka trasa? normalna trasa?)
- portfela
- jak czesto chcesz zmieniać olej

Przy dłuższych przebiegach z dynamiką autostradową i interwałach wymiany co ~15tys oraz braku węża w kieszeni - olej z najwyższej półki to najlepsze rozwiązanie.

Małe roczne przebiegi i normalna jazda po miescie, gdzie wymiana każdego oleju będzie rozsadna co 10tys - tu supra jest wystarczajaca.

Czy zauważysz różnicę, czy nie - to sam ocenisz. To podobnie jak z paliwem- niektorym wydaje się, że wyższa liczba oktanowa doda mocy a przecież uzasadnienia naukowego zdecydowanie nie ma.
A więc części forumowiczów droższy olej nie przekłada sie na kulture pracy motoru, dla pozostalych wręcz przeciwnie.
Na innych, niepolskich forach aż takich emocji nie ma.
U nas króluje bojowe zawołanie cycatej z reklamy Rankomatu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 22:14 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Przebieg max 10 tys rocznie teraz glownie 70% trasa zmiana pracy wczesniej bylo na odwrot
Olej wymieniam zawsze co roku niezaleznie ile przejechane czasem zdarzalo sie ze i po 6tys


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 22:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Wg mnie (ale to tylko moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgodzić) amsoil to optymalne rozwiązanie zagłębiając się w parametry i porównując do oleju firmowanego przez Mazdę. Cena? Praktycznie to samo, a jednak parametry o wiele lepsze. Ktoś napisze, że to efekt placebo? Pewnie po części będzie miał rację, ale jak mam auto po gwarancji, serwisuję poza aso, to na materiałach nie oszczędzam. Po prostu "inwestuję" kasę zaoszczędzoną na robociźnie poza aso w najlepszy moim zdaniem olej, który jednak swoją ceną kieszeni nie rujnuje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 05:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Nawet ciekawy artykuł na temat olejów:

https://m.interia.pl/magazynauto/news,nId,2647998


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 10:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Po ostatnim przeglądzie przejechałem 10 tys.km na Amsoil 0W20
1)na pewno auto mniej pali, na dobrym paliwie za każdym razem poniżej 6litrów a w trasie nawet 5,3-5,5 bez problemu :D
2)silnik się wyciszył
Chyba, na pewno, oczywiście, wydaje mi się,że w stosunku do Supry jest inaczej tzn.lepiej <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mam podobne rezultaty co koliber (niższe zużycie paliwa i gładka praca silnika) porównujac Suprę i Amsoila w swoich dwóch Mazdach z identycznym silnikiem.
Konkretnie: GJ 2.0 na Amsoilu średnio 7.2, na Suprze 7.5 ;
KF 2.0 na Amsoilu 8.4, na Suprze 8.7. Oba auta z AT.
Kiedyś lałem Amsoila do intensywnie używanego Jeepa 3.7 (LPG) - mniej go ubywało niż Shella (z najwyższej półki), Mopara czy Castrola. Na 10tys dolewka 0.5 vs 1.0 , no i zupełnie inna kultura pracy.
W Subaru nie było żadnej różnicy za wyjątkiem bardzo cichej pracy na jałowym.
Z mojego punktu widzenia bezcenną zaletą Amsoila jest pewność źródła oraz jakości oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:36 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cena za amsoila 230 zł za suprę 140, także cena nie jest podobna;) Auto i tak zamierzam sprzedać za rok. Także myślę, że supra będzie okej, bo przecież nie uszkodzi silnika. ;)


Ostatnio edytowano Wt, 12 mar 2019, 12:09 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
No to nie ma co dyskutować. Opłaca się lać lepszy jak posiadasz automobila dla siebie i na dłuższy czas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 16:30 
Świeżak
Offline
Od: 04.03.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam kolegow :)
ponieważ nie udało mi się znaleźć na forum możecie powiedzieć jakim olejem zalewa fabryka silniki 2.0 165km ? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.