Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 13:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1999 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 67  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 10:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
20 listopada 2018, o 18:08 Damian280614 napisał(a):
Uzyskałem odpowiedź że jeśli nie liczę się z wyższą cena za 0w20 to mogę sobie taki kupić i taki mi oni wleją. Natomiast poza różnicą w cenie, nic innego tych olei nie różni.


Kompetentny pracownik :lol: Podrzuć mu na maila tabelę SAE z klasyfikacją lepkości:

https://drive.google.com/open?id=0B9Ddv ... GVGV0VaMGs


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 12:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie sądzę aby pracownik ASO miał na myśli różnice jakości pomiędzy podobnej klasy olei wynikające ze specyfikacji SAE, a raczej praktycznych wynikających z eksploatacji (jego zużycie, wpływ na zużycie paliwa itp.). Musiałaby to być różnica generacji olei. Sądzę, że wielu z nas zmienia ze względu na koszty i przy okazji. Np. w moim przypadku zamiast w aso zapłacić 550 zł kupiłem olej o nieco lepszych parametrach, filtr, podkładkę i zpłaciłem łącznie z robocizną 405 zł. Blisko 150 zł nie chodzi pieszo.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 13:22 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
dropt07 napisał(a):
Nie sądzę aby pracownik ASO miał na myśli różnice jakości pomiędzy podobnej klasy olei


Hahahaha. Czy naprawdę masz tak dobrą opinię o wybitnej i merytorycznej wiedzy pracownika wymieniającego olej silnikowy?
Kiedyś miałem sąsiada, którego syn (po podstawówce) zajmował się na stacji obsługi wymianą oleju. O z nim można było porozmawiać merytorycznie, jak z wyjątkowym specjalistą.
Myślę, że podobnie jest i dzisiaj, przynajmniej w większości wypadków.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 16:30 
Offline
Jeśli nie ma znaczenia to dlaczego w fabryce zalewają 0w20 a nie 5w30 - mimo że średnie temp w Japoni są bardziej przyjazne olejowi 5w30 .


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 17:16 
Amator
Offline
Od: 05.01.2018
Posty: 64
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja ekspertem nie jestem... napisałem tylko opinie które usłyszałem od pracownika Aso. Sam stoję przed dylematem jaki olej wybrać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 17:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Miałem wcześniej 0W20 Dexelia a teraz 0W20 Aimsoil od Czarne Paliwo o lepszych parametrach. Na nowym przejechałem ok 2000 km ale różnicy nie zauwżyłem ani w ewentualnych ubytkach, ani w spalaniu czy pracy silnika. I nie spodziewam się zauważyć po 10 tys. km. Gdybym go postawił na hamowanie i szczegółowo sprawdził jego parametry, wtedy być może coś bym zauważył. Na pewno nie będę go zmieniał gdy za kwartał czy rok wyjdzie coś lepszego.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 19:41 
Offline
Wyjdzie różnica na pewno po 200 tys km - ten na dobrej jakości oleju nie będzie miał spadków koni i będzie w lepszym stanie silnik.
Ciekawe na jakim oleju jest ta mazda 6 2.0 2012 z przebiegiem prawie 600 tyś km. co była podana na forum do sprzedania - gdybym wiedział że to zwykły średniej jakości 5w30 mazdowski to był na pewno olał firmowy 0w20.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 20:40 
Amator
Offline
Od: 05.01.2018
Posty: 64
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jeśli ja robię rocznie ok 10 tyś km to czy faktycznie aż tak mój silnik będzie widział różnicę między olejem 0w20 A 5w30??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 21:43 
Offline
Sam sobie wmawiam że ten drogi olej będzie lepiej chronił silnik. - może i tak jest .

Muszę się dowiedzieć ja jakim oleju zrobil ten kosmiczny przebieg .a to nie diezel tylko pb.

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2 ... 364df5dc95


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 23:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niko123 nie ma co przywiązywać nadmiernej uwagi do oleju. Jeśli spełniają normy producenta, a do tego są jeszcze z górnej półki to nie ma się o co obawiać. Przejechałem jednym ze swoich poprzednich samochodów z silnikiem 1.6 benzyna blisko 400 tys aż go sprzedałem i odjechał z nowym właścicielem. Do 180 tys jeździłem na Mobil 1 0W40 syntetyk. Później przeszedłem na półsyntetyk tej samej marki 10W40. Zmiany oleju dokonałem gdy zauważyłem nieco zwiększone jego zużycie. Pod koniec zużywał oleju więcej ale i tak mieścił się w normie zużycia podawanej przez producenta. Natomiast roczne średnie zużycie paliwa przez kolejne lata było takie same 7.4 l/100 km. Ten olej który stosujesz jest o wiele lepszy, wiec tylko od warunków i sposobu eksploatacji zależy ile nim pojeździmy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 08:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Warto jeszcze wspomnieć o filtrze powietrza w kontekście filtrowania powietrza ale nie powietrza do spalenia, tylko to co w powietrzu się znajduje i część ląduje w oleju silnikowym... To równie ważny element Jak oliwa....
Nie wiedzieć dlaczego, ale wymieniam zawsze filtry wszystkie przy każdej zmianie oleju silnikowego. Wszystkie..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 09:35 
Amator
Offline
Od: 05.01.2018
Posty: 64
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Trochę nie na temat... Ale mówiąc o filtrach powietrza czy ktoś z was zdecydował się na filtr K&N ? W ASO dowiedziałem się że mogę mi taki założyć jeśli przywiozę im na przegląd i gwarancji nie stracę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 20:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Już kiedyś pisałem o tym ale jeszcze raz - do 120 tys jeździłem na oleju Mazdy 0W20 , na120 tys wymieniłem świece i olej , olej AMSOil 0W20
Mam wrażenie graniczące z pewnością,że poprawiły mi się osiągi tzn,autko jest zrywniejsze i niewiele ale jednak mniej pali o -0,2-03 l/100km.
W tej chwili bez problemu mam 5,8 nawet 5,7 l/100km nie zmieniając stylu jazdy,jeżdżę jak dotychczas. Czy to zasługa oleju? <niewiem> może tak a może wszystkiego po trochu <zauroczony> .
Jednak zastosowanie oleju o dobrych parametrach ma znaczenie, szczególnie gdy na takich olejach jeździ się od początku,jeśli nie na teraz to na przyszłość. :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 12:02 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
koliber1960, spadek spalania, który odnotowałeś wynika najpewniej z zawartych w Amsoil Signature Series modyfikatorów tarcia. Ich ilości / jakości :wink: Nic tylko się cieszyć :)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 16:41 
Offline
Ja już kupiłem ten Amsoil 0w20 od CzarnePaliwo - wymiana za miesiąc. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 10:38 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
niko123, daj znać jakie będziesz miał spostrzeżenia :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 11:26 
Offline
No ba. :)
Po pewnym czasie sprawdzę miernikiem na na wolnych obrotach czy jest ciszej i chwilowe spalanie na postoju podawane w L/h. - dokładnie wiem ile mam teraz bo co jakiś czas to sprawdzam.
Co do pomiarów miernikiem na wolnych obrotach to nie wiem dlaczego po wymianie oleju ( ostatni zalane supra 0w20 ) miałem wartości przez 3 miesiące 39,4- 40,1 db - po tym czasie nie mam mniej jak 39,9 -41,2. - nie ma znaczenia jaki wiatr itp. - pomiary zawsze ja ciepłym silniku i wyłączeniu dmuchawy.
Spalanie chwilowe na ciepłym to 0,46- 0,64 L / h . na godzinę bo tak podawane jest na wolnych obrotach.

Mam nadzieje że silnik będzie cicho pracował cały rok a nie tylko przez pierwsze 3 miesiące jak na suprze. - teraz też chodzi cicho ale było deczko lepiej zaraz po wymianie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 15:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Chciałbym się zapytać M6 117 tyś przebiegu na 5w30 czy warto teraz przejść na 0w20 ? Obecnie oddałem auto :zona: czyli będzie więcej jazdy w mieście i mniej kilometrów

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lis 2018, 20:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli już to z 0W20 na 5W30 a nie odwrotnie, moim skromnym zdaniem. Osobiście pozostałbym przy 5W30. Napisz do CzarnePaliwo na PW.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lis 2018, 21:44 
Offline
Chyba nie powinno być problemów, to nie stare 10 letnie auto że olej 0w20 rozczelni układ.
Niech się wypowiedzą znawcy ale gdzieś czytałem że nie poleca się taką zamianę tylko w starszych autach co mają luzy , spalają olej i taka wymiana może rozczelnić silnik i zwiększyć spalanie oleju.
Jeśli silnik jest ok , nie spala oleju to nie ma przeciw skazań bez względu na przebieg.
Wiele było na necie o tym jak '' Janusze '' z przebiegiem 200tyś km zmieniają olej z 5w30 na 10w mimo że silnik jest ok i nic się nie dzieje - przebieg nie ma znaczenie a tylko jego kondycja.
Prawda to co napisałem ?
Zmiana z 5wna 0w czy 10w na 5w jest kontrowersyjna ale dlaczego w innych markach wiele ludzi zmiania olej na gęsty tylko dlatego że auto ma wielki przebieg mimo że silnik chodzi jak zegarek i nie spala oleju. - jakiś brak wiedzy.
Sam kupiłem kiedys koledze z DE astre z przebiegiem 170 tyś km, zalany olejem 10w , po zrobieniu trasy 1000km z DE do PL astra nie spaliła oleju i silnik chodził ok lekko się posil z jednej strony ale brak wycieków - w Pl wymiana na fabryczny olej oplowski 5w i przez nastepnie 5 lat silnik chodził jak zegsrek i nic się nie działo - dlaczego ktoś zalał go wcześniej padłem 10w ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lis 2018, 07:33 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A czy ktoś z Was leje do 2.0 olej 5w50? Ja zawsze wlewalem Mobil 1 5w50, czasem tańszego Wolffa. Tak robiłem w Corsie 1.0 i teraz w Corsie 1.2. Ojciec taki olej leje do Astry 1.4. Zamierzałem w Madzie jak kupię i przejadę z 3-4 tys. sam wymienić na taki olej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lis 2018, 08:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
To nie ten olej kolego. Tu masz 0W20. W instrukcji jest napisane co masz lać.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 26 lis 2018, 08:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
21 listopada 2018, o 21:43 niko123 napisał(a):
Sam sobie wmawiam że ten drogi olej będzie lepiej chronił silnik. - może i tak jest .

Muszę się dowiedzieć ja jakim oleju zrobil ten kosmiczny przebieg .a to nie diezel tylko pb.

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-2 ... 364df5dc95


To jeździło w Dubaju, może "złotem" było zalewane :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lis 2018, 22:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Jakiś czas temu wymieniłem olej z Castrol Edge 0W30 C3 na Ravenol VSW 0W30.
Zbiegło się to w czasie dość mocno z akcją serwisową na przeprogramowanie PCM, wiec nie wiem czego to "zasługa".

Wydaje mi się, że auto nieco mniej pali, a silnik chodzi nieco kulturalniej.

Apropo wymiany 5W30 -> 0W20: nie wiem co miałoby być przeszkodą przed tym zabiegiem, szczególnie przy 117kkm nastukanych


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lis 2018, 22:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
A co ma przebieg do oleju. Nie zmienia się jego lepkości przez cały okres użytkowania.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 09:12 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
26 listopada 2018, o 22:36 Zbyk napisał(a):
Nie zmienia się jego lepkości przez cały okres użytkowania.


Zmienia się, jeśli jest taka potrzeba. Bez najmniejszego problemu. W niektórych samochodach stosuje się nawet rozwiązania typu: 5w50 na sezon wiosenno-letni i 0w40 na jesienno-zimowy. Piszę np. o agresywniej eksploatowanych samochodach hot hatchach, które przy dobrych warunkach pogodowych zaliczają jazdę torową dla zabawy.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 11:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
CzarnePaliwo czyli zamawiać 5w30 ale amsoil ?

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 16:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1238
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
PIOTR, wyżej odpowiedziałem na wypowiedź kolegi Zbyk. Nie jest prawdą, że należy trzymać się jednej lepkości przez cały okres użytkowania jednostki. Jest to kwestia indywidualnego przypadku / określonych warunków eksploatacji, które mogą się zmienić. W Twojej sytuacji, kiedy oddałeś samochód żonie w związku z czym będzie użytkowany głównie w mieście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dotychczas zalewany olej 5w30 zmienić na 0w20. Z punktu widzenia zimnych rozruchów silnika będzie to zmiana in plus. Amsoil Signature Series 0w20 zda egzamin.

Odwrotnie także. Jeśli ktoś na ten przykład od nowości zalewa swój silnik 0w20, ale jego eksploatacja ulega zmianie i od teraz regularnie będzie ciągnąć przyczepę to bez problemu można z uwagi na wyższe obciążenie przejść na 5w30.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 17:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
CzarnePaliwo :hi:
zamówienie będzie w niedalekiej przyszłości juz na stronie sklepu ale jednak pozostanę przy 5w30

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 gru 2018, 12:25 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Niebawem czeka mnie okresowa wymiana oleju. Dotychczas zalewałem oryginalnym mazdowskim Original Oil Supra 0w20, zresztą od CzarnePaliwo. Z Waszych opinii wynika, że Amsoil Signature Series 0w20 posiada lepsze parametry wobec tego zamierzam nim zalewać. W związku z tym mam pytanie dotyczące pierwszego zalania: ponieważ zostało mi z poprzednich wymian ok. 2 litrów Supry (moja M6 zupełnie oleju nie bierze), czy można pomieszać te dwa oleje podczas pierwszej wymiany? Czy to nie wpłynie negatywnie na pracę silnika? Jeżeli tak to czy lepiej będzie dokupić gdziekolwiek 3 litry oleju Supra i zalać nim silnik po staremu, a nowy olej wlewać dopiero przy kolejnej wymianie.
Po prostu nie chcę wywalić nie wykorzystanego oleju na śmietnik.
Czy ktoś posiada doświadczenie w tej materii?.
CzarnePaliwo?
Riki?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1999 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: burzaWroc i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.