Teraz jest So, 27 kwi 2024, 13:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 15:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ktoś wie jakie ciśnienie ma oryginalny filtr oleju mazdy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 16:02 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1240
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dodam jeszcze, że wg. biuletynu serwisowego Mazdy ciśnienie oleju dla SkyActive-G 2.0 i 2.5 to przy 650 rpm 50 kpa (7 psi) or more, czyli przynajmniej 0,48 bar :wink:

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/ ... 4-2532.pdf

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 17:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Andrzej2010 napisał(a):
12 stycznia 2024, o 08:33 Lewis napisał(a):
ciśnienie otwarcia zaworu obejściowego dla filtra;
- Mann W6018 wynosi 0,8 bar,
- dla W610/3 wynosi 1 bar.
Amsoil dla swoich obu filtrów podaje zakres 11 do 17 PSI czyli 0,76- 1,17 bar.

To są jakieś błędne dane;
- ciśnienie oleju na biegu jałowym to minimum 2,0 bary,
- tak że ten zawór byłby non stop otwarty!!!!


To raczej nie tak, to _ciśnienie otwierające dla zaworu bypass filtra _ to ciśnienie które powstaje gdy zatyka się materiał filtrujący i mamy różnicę ciśnienia między olejem napływającym a wypływającym i ta różnica otwiera ten zawór. Tu ma ilość materiału i jego jakość też jakieś znaczenie poza zabrudzeniem i zatkaniem potencjalnym na co ma ten zawór reagować. Ale to niuanse. Generalnie chodzi z tym zaworem o to żeby miało co smarować, nawet brudny olej - lepszy niż żaden w syt zatkania z jakiegoś powodu filtra na tyle że przez materriał filtracyjny płynąć nie chce. Do silnika popłynie , tyle że nieprzefiltrowany.
To sądzę żadnej 6tce z tego Forum nie grozi ;)

( Ciśnienie oleju w silniku to to powstałe za pompą - różnica między miską olejową a magistralą w silniku. )

Więc sądzę że ten zawór w filtrze jest zamknięty nie tylko przy 2 ale i przy 5 barach ciśnienia w silniku, o ile filtr czysty. Otwarty wtedy może być zawór z kolei w pompie oleju, ale na ile on tam jest ustawiony nie wiem, w innym aucie mam na 5 bar (wolnossąca benzyna) .

BTW zgadza się, 2 bary na jałowych to na zbyt lepkim i/lub niedogrzanym oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sty 2024, 22:06 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2021
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Cześć, czytając posty o odpowiednim dobraniu oleju nie wiem jak się nazywa. Prośba o pomoc w doborze.
Mazda 6 2.2D AWD 2016, już bez DPF
Auto nalatane już 285 000.

Obecnie lane 5w30 DPF mazdy + płukanki.
W ostatniej wymianie ze względu na brak DPF i wymianie rozrządu wlałem Millers C3 5W30, ale czytając tutaj opinię to nie są zbyt optymistyczne. Silnik niby pracuje ciszej ale zauważyłem większy ubytek oleju niż przy oryginalnym Mazdy. Co lac przy następnej wymainie?
Auto nie ciąga przyczep, jazda raczej dynamiczna, codziennie przejechane około 100km, 80 trasa / 20 miasto, auto pod chmurką.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2024, 22:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Pytanie do samodzielnie wynieniajacych olej. Podniosłem auto i nie wiedziałem jak wyjąć/wykręcić te kołki bo są tam dwie śrubki i takie 2 kołki/spinki. Koleś na filmiku normalnie podważa płaskim śrubokrętem i mu to wyskakuje , boje się że mi się to urwie i później nie będę miał co wpiąć.

https://www.youtube.com/watch?v=CXkeLVh ... 6wJ0O1kLNr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2024, 22:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tam są kołki tego typu jak na zdjęciu (tak z grubsza, bo pewnie nie idealnie taki sam, ale zasada działania taka sama).
Wysuwasz ta górna część płaskim śrubokrętem i wyciągasz kołek. Potem montujesz w odwrotnej kolejności. Wkładasz kołek rozsunięty i dopychasz. Obrazek

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2024, 22:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Właśnie obejrzałem drugi filmik gdzie to ładnie widać jak gość je wyjmuje https://www.youtube.com/watch?v=8-pmDKP ... yWBNvxl3-d

A tu ciekawy myk żeby się olejem nie uwalić https://youtube.com/shorts/H7upWfh8mjE?si=2reLO0_QeASpSMYn

Chyba takim kluczem będzie najprościej (akurat posiadam) Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2024, 19:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.01.2024
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyDream
Region: zagranica
Gophfer - oryginalny serwis u mnie oszalał z cenami, toteż przeszedłem na samoserwisowanie.
Co +-13000km wymieniam olej sam poprzez odsysanie (bez filtra), po kolejnych +-13000km z filtrem, chciałem sam ... podniosłem samochód na żabę, 3 systemy zabezpieczenia przed tym żeby się nie zsunął z żaby (2 kobyłki + normalny lewarek), wczołgałem się pod samochód, a i tak kitrałem, że zleci na mnie, ale to moja przypadłość, że się lubię zabezpieczać a i tak ciągle mi mało ... tak zrobiłem jak mirpo pisze:
23 stycznia 2024, o 22:34 mirpo napisał(a):
Wysuwasz ta górna część płaskim śrubokrętem i wyciągasz kołek.

i mi się ***** ostatni kołek ułamał, bo nie chciał się dać :lol:
2 wyszły bez problemu, ale tego trzeciego nie szło ruszyć.

A, że było zimno, miejsca mało, klaustrofobicznie wręcz, to z miłą chęcią zaniechałem dalszego działania.
Następnego dnia odwiedziłem mechanika z własnym warsztatem, umówiłem się na wizytę - ja własny olej, własny filtr, on usługa wymiany ... całość zajęła 10 minut w ciepłym pomieszczeniu, o sporej przestrzeni dookoła, za śmieszne pieniądze w stosunku do serwisu.
A z tego co wcześniej się interesowałem - przygotuj sobie odpowiedni klucz do filtra, bo możliwe, że nie każdy może dać radę ze względu na położenie filtra (kąt natarcia na filtr):
https://d2n97g4vasjwsk.cloudfront.net/2 ... Filter.png

A co ile wymieniasz olej?

Z tym patentem na filtr - oby ktoś nie był w sytuacji, że w taki sposób skaleczy filtr oleju, ale w jakiś dziwny sposób nie będzie w stanie go odkręcić ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2024, 21:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ales mnie nastraszył tym spadnieciem . W poprzednim aucie sam wymieniałem w garażu, fakt dużo trudniej niż na kanale. Ja będę jeszcze robił płukankę tec2000 więc wszystko musi się odkręcić . Klucz do filtra mam, te kołki zapasowe też już. Teraz wymiana u mnie przy 16tys wcześniej 16.5tys i coś ok 17tys


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sty 2024, 22:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.03.2022
Posty: 5
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Chcialbym zasiegnac waszej opinii drodzy forumowicze.Obecnie jezdze na oleju Ravenol DFE 0w20,wczesniej byl Amsoil. Teraz zastanawiam sie na przejsciem na Ravenol DXG 5W30,z tego wzgledu ze zmienil sie sposob uzytkowania samochodu. Krotkie odcinki,dwa razy dziennie po 12 kilometrow,max dwa razy w miesiacu poza miasto.Wyjatek raz w roku,wtedy trasa z UK do PL. Mysle nad zmiana dlatego ze odkad zaczalem jezdzic krotkie odcinki,zdecydowanie czuc paliwo w oleju,czyli podlewa benzynka.Wiec tak naprawde dochodzi do rozrzedzenia oleju,z 0w20 robi sie 0w16 albo jeszcze mniej. Jak mysliscie,warto w tym przypadku przejsc na 5w30?Skrocilem interwaly wymiany do 7000 tys,ale nie jestem pewien czy to wystarczy. Moze Tomek cos podpowie. Madzia ma nalatane 70.000 tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2024, 12:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
O jakich kółkach wy mówicie??? Nie ma śruby z podkładką?? :idea:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2024, 13:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kołeczki plastikowe mocujące fragment osłony plastikowej pod silnikiem, fragment pod filtrem oleju i korkiem spustowym.

Gopfer - łatwość/trudność odkręcenia filtra nie ma nic wspólnego z plukanką, jak ktoś wcześniej dop.. dokręcił mocno za mocnpo bywa problematycznie, ale akurat w maździe dostep jest tkai że tańczyć wkoło można więc nawet taki odkręcić nie powinno być problemu. A to dziurawienie bez sensu, i tak się coś tam pobrudzisz, ale to się akurat łatwo myje.

Co do benzyny w oleju - po zapachu to sobie można wnioskować. Zresztą wśród użytkowników Toyot Camry było swego czasu przerażenie jak to się rozrzedza olej (a tam 0w16 zdaje się) bo pare osób zrobiło badania (koszt analizy coś 100/150zł - taniej niż niepotrzebna wymiana) było bodajże ponad 10% a Camry jeżdżą po świecie nie wiedząc nic o tym .
Można dywagować co bardziej zaszkodzi - ta benzynka w oleju czy bardziej lepki zawsze niedogrzany, zwłaszcza zimą. Ja tam nie lubie niepotrzebnie "grubego" oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2024, 14:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Andrzejsr to że będę używał płukanki to nie chodziło mi o to że się łatwiej odkręci bo niby jaki to ma wpływ. Chodziło mi o to że jak już wleje płukankę to muszę odkręcić/wymienić olej i filtr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2024, 21:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
ok, to źle zrozumiałem.
A co do spadania auta to też mnie deprymuje , niby porządne kobyłki podkładam, jakieś koła jeszcze na wszelki wypadek itp ale jakoś kurcze te półtorej tony nad głową na betonie ... w Maździe plus taki że można dosięgnąć filtra i korka samą ręką minimalizując czas głowy pod autem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sty 2024, 09:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ile wchodzi oleju do M6 2.0 4.2L czy 4.3L. Myślalem żeby wlac cały galon amsoil to będzie 3.78 i do tego pół małej butelki 0.47. Powinno być git chyba 4.25L


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sty 2024, 16:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Pierwsza samodzielna wymiana w Mazdzie za mną. Jakby nie to że nie mam kanału to jest to zabawa. W garażu tylko z podnośnikiem jest trochę trudniej ale i tak spoko.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 28 sty 2024, 08:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2645
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Brawo! Potwierdzam, da się to zrobić bez kanału

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2024, 19:01 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 13.07.2023
Posty: 11
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Odnośnie wymiany oleju w serwisie. Dzwoniłem o wycenę do Goworowskiego w Gdyni. Wymiana oleju wraz z filtrem - 670 zł
Zapytałem czy mogę przyjechać z własnym olejem (oryginał Mazdy 5w30 są dostępne 5 litrów za 180 zł). Oddzwonił doradca, że to się całkowicie nie opłaca bo wtedy stawka za robociznę jest całkiem inna… i tyle rozmowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2024, 10:29 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1240
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ile w takim razie kosztuje sama usługa wymiany oleju bez materiałów?

Znacznie wyższej jakości Ravenol DXG 5w30 + podkładka pod śrubę spustową Elring + filtr Mann to z wysyłką aktualnie koszt poniżej 330 zł. Wg. tej wyceny zostałoby jeszcze 340 zł na robociznę. Mnóstwo pieniędzy.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2024, 10:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
W ASO wszyscy wiedzą że są chore ceny (ale jak ktoś lub płacić, tfu przepłacać za usługę premium to jedzie do ASO) Jak zastanawiałem się w pierwszym roku nad wymiana oleju wcześniej po 10tys w ASO to za samą robotę było coś chyba 600-750 w 2021 w Krakowie


Ostatnio edytowano Wt, 6 lut 2024, 10:48 przez Gophfer, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2024, 10:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Gophfer napisał(a):
Pierwsza samodzielna wymiana w Mazdzie za mną. Jakby nie to że nie mam kanału to jest to zabawa. W garażu tylko z podnośnikiem jest trochę trudniej ale i tak spoko.
Nie wiem na ile to cudowne właściwości amsoil, płukanki czy mojej samodzielnej wymiany ale auto lepiej jeździ, bardziej dynamiczne.
Tydzien temu jechałem do rodziców wymienić olej w garażu, olej już miał 100% zużycia, tydzień do roku od wymiany i dopiero od kilku dni jeździłem na E10. Jadąc autostradą stwierdziłem że jest większy muł niż zwykle no ale zwaliłem to na nowe, pierwszy raz zatankowane paliwo E10.
Powrót następnego dnia ta samą trasą (siły wiatru nie mierzyłem ) z tym samym paliwem, nie tankowałem. Auto żwawsze, bardziej dynamiczne.
No i teraz pytanie czy tak jest po każdej wymianie oleju jak jest świeży. Czy faktycznie płukanka zrobiła robotę, bo jeśli sam amsoil robi taką robotę to będę za niego "przepłacał"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2024, 11:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jednak sprawdź kierunki i siłę wiatru w tamte dni, poważnie, niedoceniasz jego znaczenia, na południu od jakiegoś czasu mocno powiewa , a nie musi być halnego żeby była to znacząca różnica zwłąszcza jak przed wymianą jedziesz pod wiatr , a poz z . Mazda 6 jednak smukłym i przylepionym do asfaltu autem nie jest, blizej jej do SUVa z tym potężnym prześwitem itd.
Po 2gie bardzo silnie przy pierwszych własnych wymianach oleju występuje efekt placebo , wzmocniony ilością zachodu (płukanki, wydatki itp) znam to.
Niestety tzw "tyŁkohamownia" już niejedne cuda odnotowywała ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2024, 11:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
To była moja pierwsza wymiana oleju w M6 ale nie pierwsza w życiu
Napisałem moje spostrzeżenia, wiem że ciężko jest to porównać, tak samo jak ludzie piszą o spalaniu. Nigdy nie ma dwóch jednakowych warunków, no chyba że będziemy mieć jakiś 100km tunel
Czas przestać się cyrkolic z Mazdą i nadal cieszyć użytkowaniem


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 19 lut 2024, 20:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 389
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Czarne paliwo
Ja bym zamówił ravenol 5w30 do mojej madzi ale z 5L bym potrzebował.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2024, 20:50 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1240
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
19 lutego 2024, o 20:07 basyl napisał(a):
Ja bym zamówił ravenol 5w30 do mojej madzi ale z 5L bym potrzebował


Na ten moment mam 79 l na stanie :wink: Zamawiaj śmiało lub jak coś jeszcze potrzeba to pisz na pw lub biuro@czarnepaliwo.pl.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2024, 14:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
basyl ? a Madzia jeżdziła na 5W30? czy 0W20?
jeżeli 0W20 to zamów Amsoila a jeżeli 5W30 to Ravenol DXG

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2024, 15:04 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1240
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
koliber1960, ale basyl ma SkyActive-D 2.2 :)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 20 lut 2024, 19:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 389
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Zawsze lałem ten oryginał mazdowski 5w30, zakładam że czarne paliwo wie co będzie dobre dla mojej madziary, a wysłałem maila ale na forum nie wiem czy odebrałeś.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2024, 08:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3037
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
aaaaaaa basyl sorki bo diesel

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2024, 21:39 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1240
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
20 lutego 2024, o 19:40 basyl napisał(a):
a wysłałem maila ale na forum nie wiem czy odebrałeś

Odebrałem i od razu odpisałem, również mailowo :)

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


Ostatnio edytowano Śr, 21 lut 2024, 21:39 przez basyl, łącznie edytowano 1 raz
Nic nie dostałem na maila?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.