Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 67  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 12:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jak pytalem to powiedzieli ze maja 0W30
Jest jeszcze Castrol 0W30 C3

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 14:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
4 lutego 2018, o 09:32 niebezpieczny napisał(a):
Czy w ASO do diesla leja tylko Supre DPF 0W30? Czy jakis inny 5W30 tez?


To raczej zależy już od konkretnego ASO. Ew. klient ma pole do popisu przywożąc własny olej 0w30 lub 5w30 w specyfikacji ACEA C3.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 15:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wydawalo mi sie ze gdzies widzialem note serwisowa ze maja uzywac wylacznie 0W30 Supra DPF

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 16:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Nie istnieje taki dokument. Mogłeś widzieć zwykłą rozpiskę, która systematyzuje tylko pracownikom serwisu jaki produkt z ich gamy produkowanej przez koncern Total jest odpowiedni do danego silnika. Tak tylko, żeby sami się nie mylili, bo to wcale nie jest takie oczywiste, że szeregowy mechanik ma o tym pojęcie. ASO bardziej prestiżowej marki Infiniti czyni wiele olejowych faux pas.

W przypadku 2.2 SKYACTIV-D akceptowany jest każdy olej 0w30 lub 5w30 w specyfikacji ACEA C3.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 21:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tomek u Ciebie widze nowy olej 0W30 Ravenol VSW. Chyba nic lepszego 0W30 narazie do 2.2d nie ma co?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 22:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
4 lutego 2018, o 20:33 niebezpieczny napisał(a):
0W30 Ravenol VSW

Wg producenta do 2.2d Sky-D przeznaczony jest RAVENOL ALS SAE 0W-30 a nie VSW


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 05:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tomek bedzie taki olej u Ciebie w sklepie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 13:27 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
4 lutego 2018, o 22:49 darrecki napisał(a):
4 lutego 2018, o 20:33 niebezpieczny napisał(a):
0W30 Ravenol VSW

Wg producenta do 2.2d Sky-D przeznaczony jest RAVENOL ALS SAE 0W-30 a nie VSW


Wg. wyszukiwarki oprócz ALS są jeszcze polecane cztery inne oleje :-P Dlatego sugeruję patrzeć na takie narzędzia z przymrożeniem oka :wink:

4 lutego 2018, o 21:33 niebezpieczny napisał(a):
Tomek u Ciebie widze nowy olej 0W30 Ravenol VSW. Chyba nic lepszego 0W30 narazie do 2.2d nie ma co?


Faktycznie, w mojej ocenie VSW 0w30 jest hitem, jeśli chodzi o jakość i parametry pośród olejów 0w30 z ACEA C3. Tutaj jest pełna jego karta danych technicznych: http://www.ravenol.de/uploads/tx_raveno ... 0W30_1.pdf Imponująco wygląda indeks lepkości na poziomie 197. Co więcej, olej zawiera w swoim składzie 25 do 50% uwodornionej bazy PAO.

Występuje w opakowaniach 1, 4 i 5L:
https://czarnepaliwo.pl/glowna/303-rave ... 30-1l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/304-rave ... 30-4l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/339-rave ... 30-5l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 16:59 
Offline
Jest RAVENOL 0w30/ 0w20 to mazdy 2,5, zamiast tego supra0w20 ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 17:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
niko123, Ravenol ma świetne 0w30 C3 do diesla 2.2 - wspomniany wyżej VSW. Do silników benzynowych 2.0 czy 2.5 polecam Amsoila Signature Series 0w20 lub Mitasu Moly-Trimer 0w20:

https://czarnepaliwo.pl/glowna/105-amso ... 0946l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/106-amso ... -378l.html

https://czarnepaliwo.pl/glowna/133-mita ... 20-1l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/134-mita ... 20-4l.html

Lada dzień zostaną uzupełnione zapasy tych olejów :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 20:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Czarne Paliwo nie bardzo mam możliwość kupić AMSoila.
Teraz mam zalany Liqui Moly po 8,8 tyś wygląda bardzo ładnie i tylko lekko ściemniał. Pytanie o Ravenol Eco Synth ECS SAE 0 W-20 A1/B1 czy Ravenol EFS SAE 0 W-20 C2 (chyba raczej do Diesla).Takie mogę kupić po 10€/L.
Czy pozostać przy LIQUI Moly 9701 Special TEC AA 0 W-20 API SN GF 5.
Auto użytkowane w zasadzie tylko na bardzo krótkich dystansach (ledwie zdąży zagrzać się silnik).Od czasu do czasu długie trasy i jazda w gorącym klimacie (Hiszpania).Styl jazdy spokojny ale bez zamulania i nadmiernego przekraczania prędkości.Przebieg 190 tyś ,od ostatniej zmiany oleju nie ubyło nawet 1mm. Ewentualnie coś innego , ale może być problem z dostępnością i ceną . Nie jestem zwolennikiem produktów z najwyższej półki (szkoda kasy to tylko maszyna)wolę częściej zmienić na coś o przyzwoitych parametrach. Dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 10:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.01.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
WITAM! Jaki lejecie olej? Mam 45 tys. przebiegu i zabieram się do wymiany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 10:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witam

Przeczytałem około połowy wątku ;-)
Który z olejów polecicie? Zamierzam wymienić po około 3-5k po dotarciu.
Rocznie będę jeździł około 13-15k rocznie i pewnie w takich interwałach bym jeździł na przeglądy z wymianą oleju.
Głównie Warszawa, w większości korki, ciężkie warunki, jakaś część tras to obwodnica, ale powiedzmy 1/3.
Trasy 15 lub 25km.
Myślę tylko o 0w20, o czymś najlepszym dla silnika 2.0 165km, dobrej sprawdzonej jakości.

Z tego co się dowiedziałem to:

1. Supra już jest passe, przez to, że jest europejska i nie ma smarowidła
2. Amsoil Signature Serie - nie ma smarowidła, jest SN i GF5
3. Mitasu Hybrid Moly-Trimer, GF4, ale jest moly
4. Penrite Enviro+, GF5, brak moly?
5. Millers, ale który typ? i gdzie taki dostać z pewnego źródła? Czy to ten MILLERS OILS XF LONGLIFE 0w20 ?
6. Liqui Moly 0w20, GF-5
7. Eneos Premium Ultra 0W20, GF4
8..
9..

Dzięki!


Ostatnio edytowano Wt, 13 lut 2018, 11:06 przez mazter, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 10:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
13 lutego 2018, o 10:26 mazter napisał(a):
Supra już jest passe...
:lol:

U mnie przebieg podobny circa 10k -12k rocznie głównie miasto czasem jakiś plener. Samochód dostaje w piz... jak to w mieście. Co rok wymiana oliwy z filtrami. Supra 0w20 od nowości i wszystko git. Lepsze jest wrogiem dobrego ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 12:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja też na Suprze i jest dobrze . Przebieg 110000 km , wszystko dobrze :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 07:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dzięki za opinie o Suprze, wszytko rozumiem, ale wówczas jak zalewaliście po raz pierwszy były nieco inne informacje niż są teraz.
Zapewne w 99% przypadków Supra jest OK czy bardzo OK.

Natomiast ja chcę tu mieć wspominany tu wcześniej spokój ducha, czyste sumienie, jakby się coś zadziało przy 100k. Stąd też chęć zmiany po 3-5k po dodarciu i wybór oleju, który wiem, że na obecną chwilę do mojego stylu jazdy oraz do warunków i przebiegów rocznych oraz uwzględniając specki dostępnych olejów, oraz możliwości zakupu z pewnego źródła będzie najlepszym wyborem ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 11:36 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zapytaj Tomka, na 10-12 tys km poleca Mitasu, na 12-15 tys Amsoil oba 0W20 . W Mazdzie gosc powiedział , że bardzo dobry olej przywiozłem, gdyż 90% procent aut zalewaja mazdowskim 5W30, bo klient chce jak najtaniej....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 13:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
mazter Najlepiej dla maszyny wg mnie dla cyklu mieszanego i różnego stylu jest regularna wymiana co 10kkm. Czy to supra, mitasu lub amsoil spełnią całkowicie swoje zadanie. Jeśli faktycznie katujesz motor to już o odpowiednią oliwę i modyfikatory tarcia pytaj Czarne Paliwo :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 17:00 
Offline
Co 10 czy 15 ok ale co 30 jak w innych markach to przesada z tą wymianą oleju.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 10:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
13 lutego 2018, o 10:26 mazter napisał(a):
1. Supra już jest passe, przez to, że jest europejska i nie ma smarowidła


Supra jest passe, ponieważ od zawsze miała średnie parametry, ale była mocno promowana przez ASO Mazdy w całej Polsce. Wywierano presję na klientach, tworzono aurę która sugerowała, że inny olej przyczyni się do utraty gwarancji. Obecnie szlaki są od dawna przetarte. Klienci wiedzą, że mogą przywozić na przeglądy gwarancyjne własny olej, byle był zgodny z zapisami co do lepkości i specyfikacji zawartymi w instrukcji obsługi. Obecnie narracja pracowników ASO uległa zmianie. Potwierdza to choćby relacja Zacpac:

14 lutego 2018, o 11:36 Zacpac napisał(a):
W Mazdzie gosc powiedział , że bardzo dobry olej przywiozłem, gdyż 90% procent aut zalewaja mazdowskim 5W30, bo klient chce jak najtaniej....


Supra wychodzi w testach przeciętnie: https://drive.google.com/open?id=1JCjTl ... jNUEeagD0I
Noack 13,2%, punkt płynięcia -40'C, CCS w -35'C 4540. Można lepiej.

14 lutego 2018, o 11:36 Zacpac napisał(a):
Zapytaj Tomka, na 10-12 tys km poleca Mitasu, na 12-15 tys Amsoil oba 0W20 . W Mazdzie gosc powiedział , że bardzo dobry olej przywiozłem, gdyż 90% procent aut zalewaja mazdowskim 5W30, bo klient chce jak najtaniej....


Tak, zgadza się. Polecam tak z uwagi na znacznie wyższą liczbę zasadową (TBN) Amsoila Signature Series 0w20. Odpowiada ona za neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa. Olej o wyższym TBN dłużej będzie radził sobie z zanieczyszczeniami. Mitasu ma za to korzystniejszy CCS, dlatego nieco bardziej można go polecić na krótkie odcinki, częste uruchamianie silnika. Podkreślam, że jest to już jednak aptekarstwo. Kwestia podejścia :wink: Co do długości interwałów jeszcze to pamiętajcie, że tak najprecyzyjniej można je ustalić tylko wysyłając próbkę oleju z eksploatacji do laboratorium. Inaczej to wartości trochę na oko. Wiele zależy od indywidualnej eksploatacji. Trzeba jednak coś przyjąć ;)

talib, ma słuszność z regularnością wymian. Są bardzo ważne. Podobnie jak oryginalność oleju :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 17:04 
Offline
Pamiętam jak na forum forda tak samo za maist oryfinalnego fordowskiego zalewali pełny syntetyk Millers XSS, wiele ludzi chwaliło ten olej .
Do mazdy znalazlem taki :

http://www.millersoils.pl/produkty/prem ... life-0w30/


http://www.millersoils.pl/produkty/prem ... e-c1-5w30/


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 20:19 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Lałem tego Millersa do swojego Superba 3.6 i byl swietny!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 20:40 
Offline
Ale nie znam sie na tych normach i czy ten minerals 0e30 to bardziej do starszych mazd czy do naszych nowych moze zastapic supre 0w20.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 23:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
16 lutego 2018, o 17:04 niko123 napisał(a):
Pamiętam jak na forum forda tak samo za maist oryfinalnego fordowskiego zalewali pełny syntetyk Millers XSS, wiele ludzi chwaliło ten olej .
Do mazdy znalazlem taki :

http://www.millersoils.pl/produkty/prem ... life-0w30/


http://www.millersoils.pl/produkty/prem ... e-c1-5w30/


Nie wiem z jakiego powodu, ale jakiś czas temu z kart danych technicznych olejów Millers zniknął parametr TBN, przestano go podawać.

W przypadku XF LL C1 5w30 to w ogóle nic nie wiadomo:
http://www.millersoils.co.uk/source/dat ... 1-5w30.pdf

- punk płynięcia podany jako zakres, nie wiadomo ile dokładnie wynosi,
- punkt zapłonu podany jako zakres, nie wiadomo ile dokładnie wynosi,
- CCS podane jako maksimum dla lepkości 5w30 ustanowione przez SAE, a przecież im CCS niższy tym korzystniej,
- brak wartości TBN,
- brak wartości Noack.

Trochę taki kot w worku ;)

Weźmy dla porównania kartę danych technicznych Ravenola FLJ 5w30 w specyfikacji ACEA C1: http://www.ravenol.de/uploads/tx_raveno ... 5W30_0.pdf
To jest transparentny produkt, podany jest każdy parametr.

Tyle, że my rozmawiamy o olejach ACEA C1, których nie wymaga żaden silnik w GJ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 16:27 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
http://allegro.pl/oe-mazda-filtr-olej-0 ... 86695.html tego zestawu nie polecacie?to pierwsza moja Mazda,zazwyczaj lalem Millersa lub Motula,ten filtr oleju chyba troche inny niz u mnie,mój bardziej chyba podluzny,Usa vs Europa mogą sie róznic?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 16:55 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Od początku używam takich zestawów od Tomka "Czarne Paliwo" (olej w bańkach 5 l lub 5 x 1litr wraz z filtrami) i nie mam żadnych problemów. Między wymianami (co ok 15.000km) nie dolałem jeszcze grama oleju.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 17:58 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Ma lepszą cene niz na tej aukcji?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 18:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Tommy83, nie ma lepszej ceny, bo nie prowadzi już sprzedaży Supry, gdyż:

16 lutego 2018, o 10:28 Tomek napisał(a):
13 lutego 2018, o 10:26 mazter napisał(a):
1. Supra już jest passe, przez to, że jest europejska i nie ma smarowidła


Supra jest passe, ponieważ od zawsze miała średnie parametry, ale była mocno promowana przez ASO Mazdy w całej Polsce. Wywierano presję na klientach, tworzono aurę która sugerowała, że inny olej przyczyni się do utraty gwarancji. Obecnie szlaki są od dawna przetarte. Klienci wiedzą, że mogą przywozić na przeglądy gwarancyjne własny olej, byle był zgodny z zapisami co do lepkości i specyfikacji zawartymi w instrukcji obsługi. Obecnie narracja pracowników ASO uległa zmianie. Potwierdza to choćby relacja Zacpac:

14 lutego 2018, o 11:36 Zacpac napisał(a):
W Mazdzie gosc powiedział , że bardzo dobry olej przywiozłem, gdyż 90% procent aut zalewaja mazdowskim 5W30, bo klient chce jak najtaniej....


Supra wychodzi w testach przeciętnie: https://drive.google.com/open?id=1JCjTl ... jNUEeagD0I
Noack 13,2%, punkt płynięcia -40'C, CCS w -35'C 4540. Można lepiej.


Jeśli jednak jesteś nastawiony tylko i wyłącznie na olej Mazda Supra 0w20 to proponuję korzystać ze sprawdzonego źródła, naszego forumowego partnera mazparts.pl viewtopic.php?f=55&t=1169&start=180


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 21:09 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Wiadomo ze super nie bedzie bo to Total jest,Milersom,Motulom ,Ravenolowi i innym niszowym markom nie dorówna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 20:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Czy ktos z Was juz zmienial samemu olej silnikowy i filtr oleju w silniku 2.2 diesel Skyactiv? ( chodzi mi o to , czy jest dobry dostep do filtra i korka spustowego , w passacie sam wymienialem zawsze) <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.