Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:47 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
11 marca 2018, o 15:11 pedrito napisał(a):
U mnie czasem lekko haczy 2-3 i 3-4 choć po wymianie oleju poprawiło się znacznie.Dodatkowa poprawa o 20-30 proc. i było by prawie idealnie.


I taką opinię ma większość moich klientów. Po wymianie oleju praca skrzyni zdecydowanie poprawia się, ale do ideału jeszcze trochę brakuje.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 00:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dlatego napisałem ,że można by jeszcze spróbować pogrzebać w linkach sterujących,ale bez bodźca lub konkretnej wskazówki nie chce mi się tam grzebać.Jest jak jest i idzie z tym żyć szczególnie przy małych przebiegach.Do pracy mam trzy ulice,prosto,w lewo,prosto ,w prawo,prosto,w prawo i już pod bramą zakładu. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 14:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witam kupiłęm 6 2.2 diesel sky activ z 2013 R. Przebieg 85 tyś mil. Mam problem z nie zbyt gładkim wrzucaniem 2. na postoju biegi chodzą gładko lecz nie podczas jazdy. Olej w skrzyni juz wymieniłem jakie kroki poczynić dalej?


Ostatnio edytowano Wt, 20 mar 2018, 14:57 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 09:19 
Amator
Offline
Od: 09.06.2014
Posty: 77
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Odebrałem M6 2 tygodnie temu z serwisu. Skrzynia po 3 regulacjach linek dalej pracowała ciężko więc zdecydowano się na krok ostateczny. Skrzynię rozebrano, wymieniono kilka części (na przedłużonej gwarancji). Teraz skrzynia pracuje o wiele płynniej, biegi nie haczą i lekko wchodzą we właściwe pozycje. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami to moge podesłać listę wymienionych części itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 16:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.12.2017
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
W mojej M6 już wcześniej (jeszcze przez poprzedniego właściciela) zgłaszane były problemy z haczeniem biegów. Wymieniono jakieś części zdaje się 3. i 4. biegu i było OK. Po jakimś czasie jednak zaczęły się drgania na 4. biegu - występują tylko przez chwilę przy ~2tys. obrotów przy przyspieszaniu. Po dwóch wizytach coś tam jeszcze poluzowano, ale nic to nie dało. Ostatecznie dzisiaj otrzymałem telefon z informacją, że wymieniona zostanie cała skrzynia biegów na przedłużonej gwarancji. Także czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że nowa będzie ok :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 08:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeżdżę już sobie GL jakiś tydzień, zrobiłem około 2500km, zauważyłem również że skrzynia i lewarek zmiany biegów pracują mało precyzyjnie.

Zauważalne haczenie ale bez zgrzytu, po generacjach GY GH, nauczyłem się pewnych nawyków aby ograniczyć ten efekt. Nie jest aż tak źle patrząc na GY czy GH, ale.... tym się jakoś specjalnie nie martwię tak jak innym objawem...

Jadąc na autostradzie, na tempomacie 140km/h, gdy droga zmusi mnie do hamowania a raczej do zmniejszenia prędkości na biegu, pojawia się delikatne wycie w skrzyni.

Słychać to tylko w określonym przedziale prędkości podczas tego hamowania/zmniejszania prędkości.

Wycie pojawia się, i można to spokojnie usłyszeć jak będzie zciszone radio, małżonka też to usłyszała.

Opuszczając pedał przyspieszenia, bądź zwalniając pracę tempomatu, przy 140kmh, jest najpierw ok, ale jak licznik pokaże prędkość między 120 a 110km/h, pojawia się wycie jakby bardzo wysoka prędkość obrotowa elementów pod maską jakby w skrzyni....
Poniżej czy powyżej 110-120kmh problemu już nie ma.

Miał ktoś takie objawy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 15:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witam czy wymieniał z was ktoś skrzynie w gj 2.0 benzyna 165km manual ? ciekawi mnie jak to jest z tymi skrzyniami i ich numerami czy każda pasuje do mojego auta wyjęta z takiego samego 2.0 auta czy musi byc odpowiedni numer do numeru vin? aso mazda napisała mi zebym szukal skrzyni o numerze C635-03-000 większość allegrowych aukcji wymeilowalem i nikt nie ma takiej :idea: Pozdrawiam wszystkich :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 21:55 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.12.2017
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
Odebrałem dzisiaj samochód po całkowitej wymianie skrzyni - podobno może się jeszcze jakiś czas układać, ale różnica odczuwalna od razu. Nic już nie drga na 4. biegu, inne biegi również chodzą zdecydowanie płynniej także jestem bardzo zadowolony, że udało się to wszystko zrobić w ramach przedłużonej gwarancji.

Z ciekawości zapytałem też jaki byłby koszt wymiany poza gwarancją i z wyceny wyszło ~12k PLN za same części także ceny w ASO = kosmos. Gdyby nie przedłużona gwarancja to pewnie nie naprawiałbym tego bo dało się z tym spokojnie jeździć aczkolwiek czasem po prostu było irytujące.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 09:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
11 marca 2018, o 00:23 brodski napisał(a):
Pisałem o tym problemie kilka postów wcześniej. 2 haczyła mniej więcej co 20-30 wbicie z jedynki (na mieście nieciekawa sprawa), natomiast 1 nie chciała wbić się raz na ruski rok (może z 4 razy mi się to zdarzyło). Dzwoniłem ostatnio do ASO żeby umówić się na pierwszy przegląd roczny. Opisałem trapiące mnie problemy, obiecali pomóc, aczkolwiek termin przeglądu mam dopiero za ok miesiąc. I teraz ciekawostka - dzień po rozmowie z ASO okazało się, że ... 2 przestała haczyć. Co do 1, to trudno mi powiedzieć, bo zdarzało się to bardzo rzadko. I teraz druga ciekawostka - mam przebieg około 17kkm, czyli tak samo jak u kolegi Peetrossa. Przypadek...? ;)

PS. Żeby nie było tak kolorowo, to 2 nadal nie jest w 100% idealna, przy około co 30 wbiciu coś tam bardzo delikatnie czuć, ale dla mnie jest to w zakresie tolerancji. Obawiam się przed ewentualna korektą i grzebaniem w skrzyni, żeby w ASO czegoś mi nie schrzanili. Wydaje mi się to prawdopodobne, skoro nie radzą sobie z tym tematem.


Z reporterskiego obowiązku aktualizuję swoją poprzednią informację: po 2,3 tygodniach od regulacji skrzynia wróciła do poprzedniego stanu, czyli znowu haczy 2 (rzadko ale jednak...) i raz na ruski rok nie chce wejść jedynka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 09:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.12.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Czy wasze skrzynie też tak głośno pracują? Przejechane 68kk i na każdym biegu słychać cichy szum . Poza tym oczywiście standardowe problemy z 1 biegiem, drganie drążka na 3 biegu przy obrotach ok.2000-2500 i dziwny rezonans na trójce . Skrzynia była już dwa razy regulowana w ASO- pomaga na kilkaset km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 wrz 2018, 16:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.12.2017
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
Masz jeszcze gwarancję (standardową lub rozszerzoną)? Miałem podobny przypadek z tym, że drżenie występowało na 4 biegu (podobny zakres obrotów). Ostatecznie wymieniona została cała skrzynia w ramach rozszerzonej gwarancji (przebieg 46kkm). Jak jest gwarancja to warto chyba przycisnąć ASO i mieć wymienione w całości. U mnie po wymianie wszystko działa zdecydowanie lepiej, zero problemów. Zrobiłem już ok 5kkm i na prawdę jestem zadowolony.

Więcej szczegółów znajdziesz w temacie: viewtopic.php?f=65&t=1420&start=120


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 11:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ostatnio sobie dokładnie poobserwowałem jak u mnie pracuje dźwignia od zmiany biegów po wymianie oleju w skrzyni przy 90 tys. km czyli 8.5 tys. km wcześniej (viewtopic.php?p=293471#p293471).
Sytuacja, że któryś bieg trzeba z użyciem większej siły wybrać już nie istnieje. Wszystko gładko i sprawnie. Jak w "masełko". :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 paź 2018, 11:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam wszystkich :)

Mam mazde 6ke od nowosci, obecnie jakies 5tys km przejechanych. Od jakiegos czasu zauwazylem ze przy zmianie na zimnym silniku z 1ki na 2ke cos chaczy jakby cos nie nasmarowane bylo, jakby metal o metal. Bieg wchodzi bez problemu ale nie tak jak powienien. Po nagrzaniu silnika efekt mija lub znaczaco sie zmienjsza.

Oczywiscie w ASO nic nie znalezli i powiedzili ze tak to jest w Mazdach. Zona posiada 3ke mniej i nie wyczuwam u niej nic podobnego.

ASO tylko powiedzialo ze tak ma byc i sie ulozy z czasem, dziwna odpowiedz jak dla mnie. Pytanko do was czy to ma sie dotrzec czy mam dalej odwiedzac ASO poki cos z tym nie zrobia?
Czy to norma u 6tek tak samo jak z tarczami hamulocowymi ktore bija po kilku tysiacach kilometrow?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 paź 2018, 17:41 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zimą taki objaw miałem w oplu latem normalnie. Jak mniemam olej w skrzyni zimny i dlatego .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 paź 2018, 22:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mi 2-ka czasami zgrzytnęła, przy szybkiej zmianie biegów. Od dłuższego czasu nie mam już tego objawu. Ułożyło się. Przestało przy jakiś 20 tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 12:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
1 października 2018, o 11:47 tombien napisał(a):
Ostatnio sobie dokładnie poobserwowałem jak u mnie pracuje dźwignia od zmiany biegów po wymianie oleju w skrzyni przy 90 tys. km czyli 8.5 tys. km wcześniej (viewtopic.php?p=293471#p293471).
Sytuacja, że któryś bieg trzeba z użyciem większej siły wybrać już nie istnieje. Wszystko gładko i sprawnie. Jak w "masełko". :)


tombien: jak sobie robilesz wymiane oleju, nagrzales go jazdom czy tak na zimno zrobiles i bylo ok ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 16:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Wymieniałem jak był rozgrzany. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 17:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
myślałem ze tak zrobiles, tylko nieznalazlem w opisu :)
dzieki za info przed latom zrobie

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 gru 2018, 23:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie po wymianie oleju w skrzyni dalej tak samo haczą biegi. Nic nie dało. Może przyczyną być olej bo kupiłem Shell?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 19:35 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Terminator181, jaki olej dokładnie zastosowałeś?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 19:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Taki.
Obrazek
Druga strona.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 09:26 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Terminator181, nie wiem jaka jest dokładnie przyczyna haczenia biegów u Ciebie, ale ten Shell nie ma z pewnością powalającej bazy olejowej skoro jest płynny do -39'C:
http://www.olio-oleje.cz/oleje-a-maziva ... icky-list/

Na ten przykład Ravenol MTF-2 75w80 jest płynny do -51'C, bo realnie bazuje na PAO:
https://www.ravenol.de/uploads/tx_raven ... 5W80_0.pdf

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 16:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pewnie olej ma znaczenie, ale takich mrozów u nas nie ma. A wymieniłem w październiku. Aczkolwiek po wymianie biegi chodzą chyba gorzej niż przed wymianą oleju. Wydaje mi się, że przyczyna nieprecyzyjnej pracy skrzyni leży w mechanice, a dobry olej coś tam minimalizuje problem. Najgorsze, że mam już po gwarancji. Pojadę zapłacę, a oni coś poregulują niby, a problem wróci bo tak już niektórzy mieli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja zalałem polecanym Ravenol MTF-2 75w80 i jest płynniej praktycznie bez haczenia nawet na zimnej skrzyni a zdarzało się 1->2 i 2->3 szczególnie na zimno . Postaraj się posmarować linki cięgien i ślizgi przy skrzyni biegów , bo tam jest to niczym nie osłonięte i potrafi się zasyfić a smarowanie zaschnąć.Znajdziesz to jak wymontujesz obudowę filtra powietrza,która po zdjęciu pokrywy i wykręceniu 2 śrub z tyłu +2 na belce przedniej gdzie zasysa powietrze ,jest wciśnięta w karoserię.Jak ktoś w środku porusza gałką biegów to od razu zobaczysz te elementy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 20:06 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ok. Dziękuję za radę. W wolnym czasie postaram się to zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.12.2013
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam.
Drodzy użytkownicy mam pewien problem. Otóż kupiłem auto nowe ma przejechane około 1100km i ciągle mam problem z biegami. Mianowicie ciężko wchodzą szczególnie 1 i 2 i tak jakby haczyly czasem. Do tego jak położę rękę na lewarku zmiany biegów i dodam gazu czuć pracę skrzyni. Czy to normalne a może jeszcze nie dotarło się wszystko? Nie wiem czy mam zgłaszać się do serwisu n gwarancję czy poczekać jeszcze żebym na idiote nie wyszedł. Wcześniejsza moja nie miała takich problemów. Nie było czuć pracy skrzyni żadnych mini drgań na lewarku. Dzięki z góry


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja miałem podobnie w GH. Pomogła regulacja cięgien w ASO.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 14:40 
Świeżak
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Mam bardzo podobną sytuację, jak dadycool powyżej - nowa M6, użytkowana od niespełna miesiąca, 1100 km przebiegu, przy zmianie biegów czuć bardzo wyraźne haczenie, szczególnie przy 1., 2. i 6. biegu (wrażenie jakby bieg wchodził "na dwa razy").
Sądzicie, że powinienem to zgłosić w serwisie już teraz, czy poczekać do przeglądu, który planuję zrobić przy około 5 tys. km przebiegu (taki przyspieszony przegląd i wymianę oleju silnikowego polecił mi dealer przy zakupie auta)? I druga sprawa, czy od razu zlecić wymianę oleju w skrzyni biegów?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 15:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Aquos ciężko powiedzieć czy przy tak małym przebiegu to nie za szybko na taką wymianę. Ta skrzynia (w moim przypadku) przestała haczyć przy 80 tys. km, a wymiana oleju przy 90 tys. km spowodowała, że jeszcze lepiej wszystko pracuje. Przy tak niskim przebiegu jak u Ciebie możesz nie poczuć różnicy. Pewnie znaczenie ma też jaki nowy olej będzie wlany. U mnie jest Ravenol MTF-2 75w80 polecony przez CzarnePaliwo. Z drugiej strony koszt oleju (niecałe 2l) i usługi jest dużo niższy niż takiej wymiany w silniku. Zatem dużo w razie czego nie stracisz a przy okazji napiszesz na Forum czy warto. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 15:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Aquos w fl2 2017 skrzynia chodzi perfekcyjnie nic nie chaczy wiec powinienes to zglosic. Byc moze jest to kwestia regulacji, jesli tak to bylaby bardzo cenna informacja dla sporej grupy uzytkosnikow ktorzy narzekali na skrzynie szczegolnie wersje przed fl.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.