Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 24 sty 2022, 17:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
macenty a na co zwrócić uwagę przy kupnie używki chodzi mi czy wystarczy podać nr katalogowy. I to taki nr D6020. Czy jeszcze jakieś numery trzeba podać.
Bo prawdopodobnie czeka mnie kupno używki bo nie idzie dostać łożysk.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 sty 2022, 21:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
basyl, zadzwoń do Marka Malika (namiar u mnie w podpisie). Może Marek ogarnie, zajmuje się też skrzyniami.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 mar 2022, 22:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z pamiętniczka Marka Malika. Codzienna rutyna, czyli skrzynie, skrzynie, co jakiś czas dieselek.

Tu oczywiście skrzynia zestawiona z 2.2 diesel 175HP 420NM :)

Słabe jaskółcze ogony + 420NM i ktoś o ciężkiej nodze = RIP 6 bieg :P Dokładnie cytując Marka: "prblem to prawie 400 Nm, czeste odpuszczanie i przyspieszanie, bardzo duze przeciążenie i tak sie wybija."

Koło 6-go biegu:
4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Dla porównania koło 5-go biegu:
3.jpg

Góra strona 6, dół 5:
2.jpg

Góra strona 5, dół strona 6:
1.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 mar 2022, 20:10 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
popielasty, niesamowite :arrow: To z 6 czy CX-5? Znasz może przebieg?

Ciekawe na ile zmiana z rekomendowanej przez Mazdę lepkości 75w80 na 75w90 GL-4 spowolniłaby proces zużycia :idea:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 12 mar 2022, 09:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CzarnePaliwo, M6 - ten egzemplarz ok 150k, ale bywały i przy 100k.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2022, 19:40 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
W samochodzie, który jeździ po trasach długo na taki przebieg czekać nie trzeba. Zasmucające :|

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2022, 19:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Co ja tutaj czytam :(. Najpierw turbo teraz skrzynia ;(. Dziwne ze na 6 biegu przecież tam już nie ma takich przeciążeń i nm. Najgorzej na pierwszych biegach hmmmm

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2022, 23:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wszędzie gównolit,
oszczędność się przyczynia,
najpierw wałek,
potem turbo,
teraz skrzynia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2022, 12:57 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Materiał niskiej jakości i/lub niedostatecznie lepki olej. Przy niskim przebiegu można rozważyć profilaktyczne przejście na 75w90 GL-4.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 maja 2022, 20:30 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
U mnie czasami piątka ciężko wchodzi ( przez 5 miesiecy od zakupu 2 razy zdarzyło mi się że nie mogłem jej wbić podczas wyprzedzania ), do tego 3, 4 i 6 też potrafią przyhaczyć. Dzieje się to głownie z rana przy niskich temperaturach a jak się zrobiło cieplej ( 17C ) i jeździłem tylko po południu to ani razu nie było problemu. Wydaje mi się że problem z 5 występuje częściej gdy jestem na łuku w prawo - może niski poziom oleju? Jutro jadę do dealera mazdy od którego kupiłem auto - już przez telefon robili problemy bo chcieli mnie skasować za diagnozę problemu 120Funtów a auto pomimo upływu 3 lat i 2 tygodni od rejestracji jest na gwarancji rozszerzonej. Jak znam życie to niczego nie wykryją więc już na wstępie poproszę o wymianę oleju w skrzyni i smarowanie cięgien.

-- Dodano: 5 maja 2022, o 22:06 --

Oddałem dzisiaj rano auto i po południu telefon że niczego nie wykryli i że nawet kierownik jeździł i stwierdzili że to najlepiej pracująca skrzynia w 6 z jaką mieli doczynienia!!!! Dzisiaj było 20C i powiedziałem pani w Obsludze klienta że raczej niczego nie wykryją. Poprosili o zostawienie auta do jutra i rano zobaczą jesczze raz :lol: Dobrze że dali auto zastępcze. Ręce opadają.

-- Dodano: 7 maja 2022, o 02:42 --

Niczego nie wykryli i nie sprawdzili nawet poziomu oleju ( niby takie wytyczne ) zapytałem ile chcą za wymianę oleju? 100 wliczając nową podkładkę wiec poprosiłem żeby wymienić na mój koszt. Probowali mnie przekonać że teraz mazda daje olej na 10 lat i nie trzeba wymieniać ale ja postawiłem na swoim. Zeszło 1.7L a nowego weszło 2L. Olej wyglądał w miarę normalnie jak na 3letni - troszkę brudny a ile opiłków to nie było za bardzo widać bo dziwne naczynie mieli i oczywiście brak magnesu. Bd teraz obserwował jak się skrzynia zachowuje- na razie jest w miarę ok ale jest ciepło, nawet smarowania cięgien nie zrobili!!! UK to inny świat i klientem jesteś do bramy.

-- Dodano: 15 maja 2022, o 21:28 --

https://www.youtube.com/watch?v=BeZPr6caNMQ?t=61


Tak to umnie wygląda, występuje bardzo rzadko i ciężko to nagrać. Akcja zaczyna się około 1minuty filmu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2022, 07:32 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2021
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cześć,
Podpowiecie mi jakie podkładki miedziane zastosować (jakie wymiary) przy wymianie oleju w skrzyni?
I czy spotkaliście się z procedurą regulacji cięgien w tych skrzyniach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2022, 07:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
10 marca 2022, o 21:16 popielasty napisał(a):
Z pamiętniczka Marka Malika. Codzienna rutyna, czyli skrzynie, skrzynie, co jakiś czas dieselek.

Tu oczywiście skrzynia zestawiona z 2.2 diesel 175HP 420NM :)

Słabe jaskółcze ogony + 420NM i ktoś o ciężkiej nodze = RIP 6 bieg :P Dokładnie cytując Marka: "prblem to prawie 400 Nm, czeste odpuszczanie i przyspieszanie, bardzo duze przeciążenie i tak sie wybija."


Dokładnie to spotkało mnie latem 2020 jadąc do PL. Miałem mniej niż tydzień na ogarnięcie tematu więc kupiłem używkę - póki co działa. Dzwoniłem do magika, nie miał tyle czasu żeby to ogarnąć, ale poradził jaki model kupić.

Objawy:
Na starej od lat miałem ciągłe wibracje w okolicach 110-130km, w szczególności na 6 biegu. Nie dało się tego w żaden sposób całkowicie usunąć. Pod koniec, który nastąpił szybko i gwałtownie lewar na 6-tce skakał jakby ubijał masło, do tego bieg wyskakiwał po kilku/kilkunastu sekundach. Tłukło się to niemiłosiernie. Każdy inny bieg - OK. Co najśmieszniejsze ja wtedy spałem a kierowała małżonka :lol: 99.9% przebiegu tym autem robię ja, ona 0.1% a i tak "zepsuła"
Na nowej nie ma tych wibracji, nie muszę doważać kół po zmianie opon jak to miało miejsce do czasu zmiany skrzyni. Autem można jeździć bez ciągłego wkurw..., znowu zacząłem je lubić.

Stara przeżyła jakieś 80-90kkm, od początku na programie od Disi ~200hp/450Nm. Bardzo lubiłem/lubię korzystać z momentu, ale nie na 6 biegu. Więc nie jestem pewien czy mogło to mieć jakiś związek z awarią.

Stara ciągle leży w garażu na podkarpaciu...
Popielasty, nie wiesz może jakie są koszty naprawy? Nie wiem czy ją trzymać, naprawić i sprzedać czy zwyczajnie wyrzucić.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 maja 2022, 09:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zapytam Marka.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 21:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
darrecki, naprawa 6 biegu - graty 1600 zł, robota 400 zł (jak przywieziesz do Marka skrzynię). Naprawić i sprzedać to raczej się nie opyli, bo kto Ci zapłaci tyle, żeby to się zwróciło ;) Jak "jeść" nie woła, to ja bym ją zostawił na czarną godzinę. Jak jest w PL, to transport do Marka problemem nie będzie w razie czego ;) Ewentualnie mogę jeszcze zapytać czy Marek może by chciał odkupić, ale za taką skrzynię na pewno dużo nie da ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 cze 2022, 08:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzięki popielasty. Naprawa faktycznie nie ma sensu, nie wiem jak kształtują się ceny obecnie, ale mnie skrzynia kosztowała 800pln 2 lata temu. Pewnie będzie leżeć w garażu aż się: a) na coś przyda; b) sama zutylizuje.
Ewentualnie jak ktoś będzie chętny (z forum), oddam w dobre ręce. Warunek - transport we własnym zakresie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 15:13 
Amator
Offline
Od: 15.08.2021
Posty: 63
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
A ja nie będę się rozpisywać, tylko w oparciu o własne doświadczenia podzielę się tym, że warto najpierw zbadać pedał sprzęgła bo w wielu przypadkach problem zaczyna się tam a nie w skrzyni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2022, 06:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Krzysztof... Ale chyba w GH a nie w GJ/GL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2022, 13:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam
Jak jadę to nie mogę płynnie szybko zredukowac ani w górę. Auto zawsze szarpie. Mam służbowego opla nowego intu wogole nie ma takich problemów.
ASO twierdzi że to normalne ale ia mam.np problem ruszyć pod strome górkę. Auto rozpędza się do 200 więc nie wiem.czy to sprzęgło czy może skrzynia.
A może mazda tak.ma.i taki jej urok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lip 2022, 22:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Taki jej urok, taki upiorny system załączania biegów zero jedynkowy w mordę jeża...
Jak mam ciężki dzień, zmęczenie daje we znaki, to jak wsiadam i mam przejechać miasto w godzinach szczytu to aż mnie bierze....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2022, 07:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Coś w tym musi być. Nie umiem płynnie jeździć benzyniakami Mazdy, w moim dieslu to nie występuje - pewnie efekt turbodziury :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2022, 08:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
W automacie tez będą takie problemy z szarpaniem ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lip 2022, 10:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie, automat i benzyna to bardzo zgrany duet

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2022, 23:34 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Po batali z dealerem jako że raz na 20 razy 5bieg mi nie wchodził wymieniono mi w końcu skrzynię biegów ( nie widziałem ale mam na to papiery od Mazdy koszt 2689GBP pokrył ubespieczyciel salonu ). Po 2 tygodniach czekania w końcu dostarczono mi auto pod dom i zabrano zastępcze. Wsiadłem do auta, ruszyłem i ku mojemu zdziwieniu wszystkie biegi chodzą dokładnie tak samo jak przed wymianą ( myślałem że wyczuję różnicę bo nowa skrzynia podobno jakiś czas się układa ) - Przejechałem od tego czasu jakieś 100km i już miałem raz albo dwa podobny problem z wbiciem 5 jak wcześniej. Nie wiem już co myśleć, zaglądnąlem pod maskę i skrzynia wygląda na nową z góry ( świeci się jak psu jaja ). Co o tym myśleć panowie bo ja już głupieję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2022, 13:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Umyli starą skrzynie i warsztat zatrzymał se kaske ??;))

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2022, 10:56 
Świeżak
Offline
Od: 02.12.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
@lordkim dzięki za odpowiedź, ja dzisiaj byłem u mechanika, w związku z wibrująco & wyskakującą czwórką i wspomniał, że to może być synchronizator skrzyni biegów i, że skrzynia właściwie do wymiany. Koszt wstępny na oko 2 tysiaki.

-- Dodano: 23 sierpnia 2022, o 11:56 --

@lordkim dzięki za odpowiedź, ja dzisiaj byłem u mechanika, w związku z wibrująco & wyskakującą czwórką i wspomniał, że to może być synchronizator skrzyni biegów i, że skrzynia właściwie do wymiany. Koszt wstępny na oko 2 tysiaki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lis 2022, 14:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.11.2022
Posty: 46
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: warmińsko-mazurski
Witam
Mam taki problem ze swoja Mazda 6 2.2 skyactiv d skrzynia maunalna ze jak wciskam pedal gazu na maksa od biegu 3 i wyżej na obrotach pomiędzy 1.5tys-2.5tys mam takie drgania czy wibracje. Zaczęło się to gdy oddałem auto na wymianę oleju i sprawdzenie walka, smoka na pompie oleju no i przy okazji wymienione zostały podkładki na wtryskach. Błędów na forscan żadnych nie ma. Mechanik sprawdzał auto i mówi że wtryski itd wszystko gra. Dodam jeszcze że wtryski byly regulowane po wymianie podkładek.
Czy ktoś się spotkał z takimi objawami?
Dziękuję za wszelką pomoc.


Ostatnio edytowano Cz, 3 lis 2022, 14:28 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lis 2022, 07:48 
Świeżak
Offline
Od: 19.10.2021
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Mi lekko wibruje tylko na 3 biegu w okolicach 2 tysięcy obrotów przez jakieś 2-3 sekundy i żeby było śmieszniej też nie za każdym razem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lis 2022, 09:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
3 listopada 2022, o 13:21 embru napisał(a):
Dodam jeszcze że wtryski byly regulowane po wymianie podkładek.


Regulowane ??

W manualu diesla zazwyczaj pada 6 bieg, wibracje na wielu biegach i tylko w ograniczonym zakresie to raczej nie problem skrzyni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 lis 2022, 09:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.11.2022
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam

Mam podobne objawy w swojej mazdzie czyli czasami blokuje mi się 3bieg i 4ty przy wrzucaniu. Ogólnie wszystkie trochę haczą ale nie zawsze i czasami wchodzą jak po sznurku. Mam też bardzo duże wibracje tak pomiędzy 110-130km/ h i zastanawiam się na wymianą bo jest to coraz bardziej irytujące. Biegi mi nie wyskakują jak zostaną bynajmniej narazie. Powaznie zastanawiam się nad wymianą i mam pytanie czy skrzynia z modelu 2019 roku będzie pasować do mojego rocznika? Na naklejce ma kod CW FB C6360


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 gru 2022, 12:59 
Świeżak
Offline
Od: 20.04.2022
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Na haczenie pomógł dodatek do oleju przekładniowego Liqui Moly 2652. Wcisnąłem 3 tubki i po kilkuset kilometrach odczułem dużą zmianę na plus. Wibracji nie miałem, nie wiemy czy to ten sam przypadek, ale zanim wymienisz skrzynię, może warto wydać 100 złotych na LM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MacPiston, TadeusZ i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.