Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 18:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 19:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Mam pytanko,czy po liftigu w 2015 problem z manualna skrzynia tez wystepuje?,czy juz poprawili i jest ok


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 19:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja mam 2015 po fl i haczą biegi niesamowicie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 18:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
To co teraz,wychodzi na to ze automat jest bardziej trwaly i bezpieczny niz manual?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 20:03 
Świeżak
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Skrzynia działa coraz lepiej, więc na razie jeszcze wstrzymuję się z serwisem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 20:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.12.2013
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
A u mnie dalej kijowo chodzi. Chyba się zgłoszę do ASO tylko czy nie powiedzą że tak ma być i mnie zleją. Czasem nawet na zimnej skrzyni jedynka nie chce wskoczyć muszę puścić sprzęgło poruszac lewarkiem i jeszcze raz....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 12:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: lubelski
5 stycznia 2019, o 15:00 tombien napisał(a):
Aquos ciężko powiedzieć czy przy tak małym przebiegu to nie za szybko na taką wymianę. Ta skrzynia (w moim przypadku) przestała haczyć przy 80 tys. km, a wymiana oleju przy 90 tys. km spowodowała, że jeszcze lepiej wszystko pracuje. Przy tak niskim przebiegu jak u Ciebie możesz nie poczuć różnicy. Pewnie znaczenie ma też jaki nowy olej będzie wlany. U mnie jest Ravenol MTF-2 75w80 polecony przez CzarnePaliwo. Z drugiej strony koszt oleju (niecałe 2l) i usługi jest dużo niższy niż takiej wymiany w silniku. Zatem dużo w razie czego nie stracisz a przy okazji napiszesz na Forum czy warto. :)


Panowie,
Dziś właśnie wymieniłem olej w skrzyni przy przebiegu 62 tyś gdyż tak jak już wielu pisało haczenie na 2,4 szczególnie zimą było coraz bardziej uciążliwe. Mechanicy, którzy oglądali olej stwierdzili, że jest dość zużyty i miał już dość ciemny kolor. Po wymianie na RAVENOL MTF-2 75W80 różnica jest ogromna na plus i dla mnie przebieg 180 to jakieś pobożne życzenie Mazdy a nie realna konieczność. Haczenie jest praktycznie niewyczuwalne a precyzja skrzyni jest w końcu taka jak być powinna.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 13:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
jb05 czyli opinia zbieżna z moją - cieszę się, że u Ciebie też jest poprawa. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 21:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jb05: zalany sam Ravenol czy jescze cosz jako AR9100 ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 22:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: lubelski
Zalałem samym olejem Ravenol.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 08:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
19 lutego 2019, o 12:42 jb05 napisał(a):
Panowie,
Dziś właśnie wymieniłem olej w skrzyni przy przebiegu 62 tyś gdyż tak jak już wielu pisało haczenie na 2,4 szczególnie zimą było coraz bardziej uciążliwe. Mechanicy, którzy oglądali olej stwierdzili, że jest dość zużyty i miał już dość ciemny kolor. Po wymianie na RAVENOL MTF-2 75W80 różnica jest ogromna na plus i dla mnie przebieg 180 to jakieś pobożne życzenie Mazdy a nie realna konieczność. Haczenie jest praktycznie niewyczuwalne a precyzja skrzyni jest w końcu taka jak być powinna.


Super informacje, w takim razie ja też zmieniam przy serwisie za miesiąc. Przebieg 130 tysięcy kilometrów, dzwoniłem po firmach tu w UK które zajmują się tylko skrzyniami i w dwóch mi powiedziano że w manualnej skrzyni wymiana oleju nic nie da dlatego postanowiłem się wstrzymać. Dam znać jak efekty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 16:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: lubelski
Kolego, ja usłyszałem dokładnie to samo w serwisie w którym dokonywałem wymiany oleju w skrzyni. Jednak jak zobaczyli zużyty olej to stwierdzili że to dobra decyzja oraz wysili się na stwierdzenie "kto dba ten ma". Wymianę robiłem w serwisie specjalizującym się w Hondach i tam wymiana zgodnie z ASO następuje po 120 tyś a w praktyce robią to wcześniej. Mam nadzieję, że w Twoim aucie też będzie podobny efekt do mojego <spoko> Daj znać czy pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 18:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja żałuję, że nie wymieniłem wcześniej. Myślę, że co 60 tys. km trzeba olej w skrzyni wymienić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 18:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zalałem dzisiaj ravenol jak kolega jb05. Na razie różnicy nie czuje, zmiana biegów wyraźnie "twarda". Może się poprawi z czasem na nowym oleju. Przebieg 130k km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 15:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
GL FL 2017 MT 2.0 G, auto ma niecałe 53kkm, od 40kkm (wcześniej nie wiem, bo wziąłem z Selection) wibruje, rezonuje i buczy 3. bieg przy obrotach 1600-2400 / min. Dwa razy zgłaszałem w ASO, dwa razy odesłali mnie z kwitkiem "ten typ tak ma, nasz manager też ma 6-tkę i jest jeszcze gorzej". Mówią, że mogą napisać do MMPOL, ale sugeruję, że raczej odrzucą reklamację (gwarancja). Haczenia biegów jakiegoś upierdliwego nie zauważyłem, czasem żeby 1. wrzucić trzeba dwukrotnie zapiąć sprzęgło, ale tak naprawdę poza tą wibrującą 3. nic nie więcej (jeszcze) nie dzieje. Czy ktoś z podobnymi objawami miał jakoś skutecznie usuniętą usterkę? Obawiam się, że "to za mało" na wymianę skrzyni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 21:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.12.2017
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
Ja miałem bardzo podobną sytuację (opisana kilka postów wcześniej) tylko, że na 4 biegu. Za pierwszym razem rozebrali skrzynie i coś tam poprawili niby, ale nie wiele to dało. Potem był nagrywany filmik podczas jazdy z zachowania się skrzyni (widać było drgania w pewnym zakresie obrotów). Ostatecznie wymieniona została cała skrzynia na gwarancji rozszerzonej. Po wymianie skrzyni całkiem inna praca, pozostałe biegi też jakby płynniej wchodzą. Od wymiany niedługo minie prawie rok w ciągu którego zrobiłem ~12tys. km i skrzynia nadal bez zarzutu.

Także moim zdaniem być może jest to dość często występująca wada, ale zdecydowanie da się to naprawić więc powinno się walczyć. Może warto zmienić ASO? W którym ASO Cię odesłali? Ja wszystko załatwiłem we Wrocławiu (Jaremko).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 21:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
MaSt napisał(a) napisał(a):
Może warto zmienić ASO? W którym ASO Cię odesłali? Ja wszystko załatwiłem we Wrocławiu (Jaremko).


W Długołęce (Wróbel). "Mistrz serwisu" dwa razy jeździł i twierdzi, że tak ma być i (choć dwa razy zaznaczałem do zgłoszenia, że nie o to chodzi, bo nawet wideo nagrałem jak lewarek sobie lata sam) "proszę ręce trzymać na kierownicy, a nie na lewarku" <spoko>

Napiszę maila do MMPol, opiszę sytuację (dwukrotne zgłoszenie do serwisu), załączę nagranie. Może przywołają ASO do porządku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2019, 01:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możesz wrzucić film na forum?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2019, 06:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.12.2017
Posty: 43
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
No to ewidentnie powinni zadziałać i naprawić usterkę. U mnie w zasadzie w tej samej sytuacji nie dyskutowali w ogóle tylko zajęli się sprawą. Trwało to chwilę zanim podjęto decyzję o wymianie całej skrzyni, ale ostateczne efekt mnie bardzo cieszy. Drgania tego lewarka potrafi być irytujące.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 16:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
#1 https://www.youtube.com/watch?v=TPoTKd9aL2g
#2 https://www.youtube.com/watch?v=ZgMwXCofzjo
#3 https://www.youtube.com/watch?v=4mQ6J4b6TTI

Na #1 i #3 najlepiej widać (i słychać). 3. bieg, obroty od 1500 do 2500, zależy od obciążenia (np. jazda po płaskim, jazda pod górkę).

-- Dodano: 28 czerwca 2019, o 17:21 --

Robię update: Auto w ASO zostało zweryfikowane, wszystkie wymagane przez MMPol kontrole były przeprowadzone, nagrano filmiki, zdjęcia, parametry, kody błędów, wszystko co chcieli dostali i Dział Techniczny MMPol stwierdził, że skrzynia biegów do wymiany. Została ona zamówiona, ASO decyzję techników przekazał do Głównego Gwaranta do ostatecznego klepnięcia wymiany. Do końca przyszłego tygodnia powinienem odebrać auto (przy okazji mają zweryfikować akumulator, który się nie doładowuje i i-stop działał mi przez ostatni rok chyba z kilkanaście łącznie, po dłuższych trasach głównie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 23:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.08.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam
Dopiero co kupiłem swoją wymarzoną Mazdę. Auto z salonu, używane, ich auto demo/zastepcze. Z ichniejszego SkySelection. 2017 rok, ale rejestracja 03.2018, 2.0G, 165KM manual. przebieg 26k km kupione, obecnie blisko 29k km (3 tygodnie mam autko).

Przy zimnym samochodzie bardzo dziwnie chodzi skrzynia - biegi ciezko wskakuja. Jestem przyzwyczajony do 'pykniecia' lewarka samymi paluszkami - z biegu (dajmy na to 3) popchnac w dol lekko i po wskoczeniu w luz, popchnac w bieg (dajmy na to 4). W innych autach - bez zarzutu. Tutaj - haczy cos na srodku. Niezaleznie z ktorego biegu w ktory - jest to samo.
Jak auto sie nagrzeje (kilkadziesiat KM) to zdecydowanie to sie zmniejsza ale dalej jest wyczuwalny opor na srodku.

Bylem w salonie (gdzie kupilem)- jechal ze mna "mistrz serwisu" i stwierdzil - ze nic sie nie dzieje, tak ma byc. Pojechalem do znajomego mechanika (rodzinny, znamy sie 20+ lat, zaufany, mianiak aut). Twierdzi rowniez ze 'tak ma byc' i ze niestety ale te mazdy tak maja. szczegolnie 2.0 i zeby dbac o olej bo panewki szybko padaja...

Niemniej dalej nie daje mi to spokoju.
Jestem umowiony na serwis (lustereczka :) ) na polowe pazdziernika. Przy okazji chce zmienic olej (po 10k od ostaniej zmiany) i byc moze zamontowac Android Auto (o ile uda sie sparowac telefon z tym).

Wracajac do pytania - czy ktos spotkal sie z tym? walczyc z nimi? Naciskac na wymiane czy jezdzic?

Poza tym zadnych problemow - obroty nie skacza (zimny, rozgrzany nie ma znaczenia), drazek nie dgra, autko jezdzi jak trzeba.

Mam sie martwic?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 23:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Moja też haczy i podobno Mazdy tak mają. Ja już się przyzwyczaiłem choć w moim ASO powiedzieli że mogę umówić się na regulację lewarka i powinno pomóc, ale nie wiem czy i na ile pomoże bo się jeszcze nie umówiłem. W salonie też haczyło w wystawionym samochodzie - oczywiście mówię o M6 bo już w CX-5 i M3 skrzynia chodzi jak masło...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 wrz 2019, 00:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.08.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Na testowych jedzilem M6 w sumie 3. W zadnym tego nie bylo. Ba, kurde, jezdzac tym w testowej tego nie wyczulem. Jakby byla... wygrzana.
A jechalem po czarnego automata....:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 wrz 2019, 06:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Haczyło i w manualu demo w Katowicach 2018 którym jechałem. Potwierdzam.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 24 wrz 2019, 10:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Mczerniawski na dole mojego postu z wymiany oleju w skrzyni są wnioski, przeczytaj je proszę. viewtopic.php?p=293471#p293471


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 lut 2020, 12:15 
Świeżak
Offline
Od: 07.07.2019
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A czy ktoś wie jak się reguluje linki zmiany biegów? Ew jak się dostać do mieszka zmiany biegów,chodzi o przesmarowanie wnętrzności.

-- Dodano: 29 lutego 2020, o 12:15 --

?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 kwi 2020, 14:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
tombien napisał(a):
Mczerniawski na dole mojego postu z wymiany oleju w skrzyni są wnioski, przeczytaj je proszę. viewtopic.php?p=293471#p293471


Niestety po wymianie oleju w skrzyni na ten sugerowany sytuacja nie uległa poprawie. Dalej haczy:/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 kwi 2020, 17:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Hej brodski, jaki masz przebieg w samochodzie? W moim przypadku mam przejechane 45 tysiecy i na moje szczęście wymiana oleju pomogła na plus ALE nie rozwiązała problemu całkowicie. Największe haczenie pozostało na 4 biegu. Jest to pewnie problem mechaniczny, tylko nie wiem czy problem jest ze sprzęgłem czy z samą skrzynią bo biegi raz haczą a raz nie. Na razie jeżdżę, jak się pogorszy to będę myślał o naprawie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2020, 20:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: lubelski
Witam wszystkich

przy zmianie biegów kiedy wciskamy sprzęgło pojawia się strasznie dziwny dźwięk, jak by jakieś terkotanie, jest to dosc głosne, co to moze byc? Nic innego się nie dzieje z samochodem, jest się czym martwić ?


Nie znalazłem podobnego problemu na forum, jeśli gdzieś przeoczyłem proszę o link do tematu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 lis 2020, 16:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Witajcie, czy ktoś z was zrobił większy przebieg mając drgania na 3 i od czasu do czasu haczenie 3/4 biegu i jest w stanie powiedzieć czy się to jakoś pogłębia czy jak po gwarancji to można się przyzwyczaić i nie przejmować? Mam 117kkm nalotu auto z końca 2015 nie wiem od kiedy to występuje dokładnie bo przy zakupie tego nie wyczaiłem :( dopiero po jakimś miesiącu jazdy a z tego co czytam to w większości te objawy dość wcześnie się pojawiały i coś tam ASO radziło. Po wymianie oleju z dodatkiem ceramizera i przejechaniu 3kkm jest minimalnie lepiej, jak jest silnik zimny to tak 3-4 pierwsze wrzucenia 3/4 biegu potrafią przyhaczyć i wejść z oporem po rozgrzaniu zdarza się to bardzo rzadko tak jak by skrzynia musiała się nasmarować po ruszeniu. Poza tym wibracja tylko 3 biegu nie jest jakaś bardzo duża ale zdarza mi się usłyszeć rezonans lewarka, ręce raczej mam na kierownicy ale jak już zostanie na lewarku to wibracje czuć bez przerwy między 2,5-3tyś obrotów.

Jakoś bardzo mi to wszystko nie przeszkadza bardziej zastanawiam się ile tak pośmigam i czy coś się sypnie jak oleje temat, może ktoś tak jeździł i np. zaczęła w końcu 3 wyskakiwać albo skrzynia umarła całkiem albo co bardziej by mnie ucieszyło zrobił duży przebieg i nic nie padło ?

Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 21:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie wiem czy było już wrzucane było i czy to coś Ci pomoże. W USA problemy z 3cim biegiem były

2012-14 Mazda GJ Mazda6 with SkyActiv-G engine and manual transmission: hard to shift or shifter jumps out of 3rd gear
In November 2014, Mazda USA issued Technical Service Bulletin 05-008/14 for Mazda GJ Mazda6 vehicles which:
Had ‘SkyActiv-G’ petrol engines mated to manual transmissions;
Were manufactured before 8 August 2014; and,
Had VINs preceding JM1GJ******203425.
These vehicles may exhibit the following symptoms:
Hard to shift into third, fourth, fifth and/or sixth gear; or,
The shifter may jump out of third gear when driving over a road bump at speeds between 40 and 60 km/h.

According to the bulletin, these symptoms were caused by a failure of the related clutch hub(s). To fix,
The transmission was to be removed;
The 3-4 and 5-6 clutch hubs were to be replaced with modified hubs; and,
If third gear was jumping out, the third gear was also to be replaced.
To correct the problem of hard shifting, the shape of the 3-4 and 5-6 clutch hub was subsequently changed. Furthermore, a surface treatment was added to the 3/4 clutch hub to prevent third gear from jumping out.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.