Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 20 sty 2017, 22:38 
Offline
Pytanko czy rozwiązaliście, ewentualnie aso rozwiązało wasze problemy z haczeniem skrzyni ? U mnie jest tragedia, 2 za każdym razem wchodzi z wyraźnym tarciem i jakby mini zgrzytem, jedynka często nie wchodzi i trzeba ponownie wdusić sprzęgło i dopiero zaskoczy, podobnie jak wsteczny. Pozostałe biegi działają ok. Przejechane mam 16 tysięcy i od nowości nie widać poprawy. Nie ma różnicy czy lato czy zima, więc temperatury odpadają. Z drążkiem obchodzę się bardzo delikatnie, można powiedzieć, że biegi wrzucam trzema palcami.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Też jestem ciekaw co da się wywojować, ale poczekam z tym do pierwszego przeglądu, bo u mnie haczenie 2 biegu objawia się tylko metalicznym szczęknięciem na zewnątrz, słyszalnym jedynie przy otwartym oknie i niewielkiej prędkości. Sam dźwignia i biegi chodzą bezproblemowo (15kkm) i długo jeździłem w nieświadomości, że coś jest nie tak - gorące lato, włączona klima, zamknięte okna. Dopiero jak gdzieś w Alpach było chłodniej i jechałem przy otwartym oknie, to usłyszałem. Normalnie obciach...
Ale żeby nie było tak różowo, to na trzecim biegu, w zakresie 2100-2200 rpm dżwignia zamiany biegów lub jakiś element jej mocowania czasami (raz na miesiąc) zaczyna basowo rezonować. Jak się przyciśnie ręką dźwignię, to przestaje.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Generalnie jest tak jak shutter opisuję, jak jest otwarte okno to zmiany biegów są mega słyszalne. Nie znam innego samochodu który tak by miał.
Aczkolwiek mi w niczym to nie przeszkadza. Wsteczny faktycznie czasem nie jarzy, ale to wada skrzyń manualnych. W oplu też 2 haczyła czasem dokładnie tak jak opisujesz wchodziła. Skrzynie manualne mają synchronizatory i jak masz pecha to akurat nie chcą jakoś załapać te synchronizatory jakby się przeststawiały czy coś i nie wchodzi bieg. No ale to jest dla mnie wada skrzyń manualnych nie znam skrzyń które na jakiś biegu by nie miały jakiegoś dziwnego zjawiska.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 23:49 
Offline
Najbardziej drażni ta 2. Wyraźny opór na drążku+hałas spod samochodu i uczucie zgrzytu. Może i tak ma być, ale zostawia to w psychice duży dyskomfort. Niektórzy się podniecają niezdrowo tą skrzynią manualną, a tu taki kwiatek.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 23:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dla mnie to najbardziej zadziałało na psychikę. Nowe auto, człowiek lansuje się po Europie i stara się pokazać, że trzyma poziom i że jak Polak, to niekoniecznie 13 letni (taka jest u nas średnia wieku samochodów) dymiący passerati TDI, a tu taki zgrzyt :mad:

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 00:29 
Offline
Dokładnie w 14 letnim tdi skrzynia pracuje podobnie. Wiem bo sam mam. :) Podobnie, z tą różnicą, że na drążku tak perfidnie nie czuć tego zgrzytu i haczenia, widocznie przez 300 tysięcy się wyrobiła.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 06:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
shutter napisał(a):
Dla mnie to najbardziej zadziałało na psychikę. Nowe auto, człowiek lansuje się po Europie i stara się pokazać, że trzyma poziom i że jak Polak, to niekoniecznie 13 letni (taka jest u nas średnia wieku samochodów) dymiący passerati TDI, a tu taki zgrzyt :mad:


Nie jedyny. Tak to w madzi jest. Oby tylko to. :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 07:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
MateZ Już w sumie nie pamiętam, ale chyba przez pierwsze 8kkm też mnie to drażniło, że coś słabo wchodziło. Teraz już tak nie jest.

Co do zachwytów nad tą skrzynią to temat mnie trapi do dziś. Generalnie tak no jest lepsza niż moja w focusie, bo tam to jak wsteczny haczył to prawie kaplica i chodził dużo mniej precyzyjnie. Jedyne co mogę powiedzeić, że ona jest tak średnia w każdym aspekcie, że aż dobra...
Przynajmniej ja to tak rozumiem. Biegi chodzą precyzyjnie, ale to pratycznie w każdym nowym samochodzie tak jest. Nigdy nie masz pomyłki jak zmieniasz biegi jest git. A reszta uczucia poprostu jest ok. Co do tego hałasu to to nie jest jedyny samochód w którym taką zmiane słychać Fordy też mają głośne zmiany (dobra no nie aż tak :)). Zafira miała średnio głośną. A VAg nie mam pojęcia. :) Póki za oknem to mam to gdzieś :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 21:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja nie rozumiem na czym polega genialność skrzyni biegów MT w Maździe. Tyle się nasłuchałem, aż dostałem auto Mazdę 6 GJ po FL 2.0 MT. Pojeździłem nią kilka godzin, skrzynia jest OK ale żeby to była rewelacja wobec tego, co miałem w Renault z 2010 to nie powiem. Ot zwykła, poprawna skrzynia.

Co innego automat, ale to nie ten wątek.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 21:59 
Offline
No właśnie. Ja chciałem manual, jeździłem na jazdach próbnych. Skrzynia jak skrzynia. Z tą różnicą, że w tamtych testowych autach nie wyłapałem aby biegi haczyły. U mnie jest niestety daleko do ideału. Owszem fajny ma skok lewarka, niektóre biegi wchodzą jak w masło, ale nie rozumiem zachwytu między innymi, dziennikarzy i testerów jej charakterystyką.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 22:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Jezdzilem testowa mx5 z haczacymi biegami. Cholernie nieciekawa sprawa :sad:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 13:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Zrobiłem ok 4k km nową szóstką i chyba z 2 razy zdarzyło mi się, że nie mogłem wrzucić 1 biegu na światłach. Ponadto w zasadzie non stop delikatnie haczy 2 bieg. Czasami (bardzo rzadko) pojawia się problem ze wstecznym. Dodatkowo coś zaczęło skrzypieć przy cofaniu na skręconych na maxa kołach - ale to temat na inny wątek;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 wrz 2017, 11:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Od nowości mam denerwujący problem ze skrzynią biegów.
Jeśli wrzucę bieg 3 to w przedziale 1500 - 2500 obrotów słychać stukanie / wibracje na drążku. Problem jest tylko podczas jazdy po mieście ( mała prędkość ) w podanym zakresie obrotów. Wystarczy, że przejdzie 3000 obrotów i nic nie drga / nic nie słychać.
Generalnie wygląda to tak, jakby drążek miał wypaść z biegu.
Byłem na przeglądzie i powiedzieli, żeby do 20.000 km przebiegu poczekać, może się ułoży, czyli zero konkretów.
Czy ktoś z użytkowników ma podobny przypadek ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 wrz 2017, 17:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam czy ktoś miał już taki problem na 5 biegu przy wysokich prędkościach na lewarku pojawia się drżenie dające dźwięk jakby wibrującego telefonu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 00:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.09.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dokładnie mam tak samo na 3 przy niskich obrotach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 09:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja już byłem na serwisie i nic nie stwierdzili, ale trudno żeby to zobaczyli skoro jest to na 5 biegu przy prędkości powyżej 195, dlamnie jest to jakiś plastik w razie czego ich przewiozę :) No cóż to jest chyba efekt produkcji Mazd w Meksyku .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 09:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
M6 chyba nie robia w Meksyku. Tylko JPN

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 10:27 
Offline
MarcinMarcinMarcin ma Mazdę 3 jak się nie mylę i dlatego Meksyk ( Salamanca)

A M6 robią też w Rosji....


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 10:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Aha rozumiem. A te M6 robione w Rosji to tez chyba nie ida na EU.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 08:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dokładnie Mazda 3 ogólnie wydaje miś się ze jakość wykonania jest taka średnia

Albo mogło by być lepiej. Spasowanie chociażby spasowanie elementów w środku jak i wykończenie bagażnika to Poprostu majstersztyk cięcia kosztów :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 08:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Witam

Ostatnio zauwazylem dziwne drgania na gałce skrzyni na 6 biegu .
Gałka bardzo telepie przy prędkości od 100-120 k/h potem przestaje .
Również na 4 biegu zaraz po wrzuceniu słychać dziwne ciche wycie .
Czy ktoś sie spotkał z taka usterka ???
Auto to :
Mazda 6 2.2 diesel 2013 rok skyactiv

Dzieki z góry za odpowiedzi i pozdrawiam Marcin


Ostatnio edytowano Pt, 15 wrz 2017, 08:07 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2017, 10:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie ok rok temu tez sie ten problem pojawil glownie na 6stym biegu, czasem na 5. U mnie przy 120-130km/h
i tez nie zawsze sie pojawia. Czasem jest wibracja, czasem nie ma. Wydaje mi sie, ze najczesciej na zimnym silniku.
Czasami pomaga gdy zmienie bieg na nizszy i z powrotem na wyzszy.
Gdzies tam wyczytalem, ze w niektorych wymieniano jakies podkladki na sprzegle, ale ze to niewiele dalo.

Tez jest nota serwisowa odnosnie tego haczenia i wibracji ale to dla modelu 6 od 2014 :

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiTrMu2xcLWAhWsLsAKHVv2BlIQFggmMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.rx8club.com%2Fattachments%2Fgeneral-automotive-49%2F211530d1447661903-ford-sells-remaining-stake-mazda-hard-shifting-shift-lever-vibration.pdf&usg=AFQjCNEL8gPtO6RZGlrVu80fFNQQxDyQ1A


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 17:00 
Amator
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie wibrowało na 6 biegu w zakresie obrotów 1500-2200... rozebrali skrzynię i powymieniali tam coś, wibrowało nadal ale mniej...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 22:36 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pisałem jakiś czas temu o haczeniu przy zmianie z 1 na 2 ... i... nagle ustąpiło :) :) :) . To potwierdza regułę ze skrzynia musi się ułożyć. Obecny przebieg 17kkm z kawałkiem, ustąpiło po 16kkm. <%>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 gru 2017, 08:58 
Amator
Offline
Od: 09.06.2014
Posty: 77
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Odnośnie haczenia - dwukrotnie regulowano mi skrzynię bo ciężko wchodziła 2, 4 i 5. Po Świętach jadę reklamować 3-ci raz, tym razem 1 bo każde światła mnie wnerwiają. Mazda ma przejechane 60kkm i jest tragicznie z tą skrzynią. Dam znać co Panowie z ASO ustalą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2018, 23:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Cz, 28 sie 2014, 19:56 Powergrip napisał(a):
Przejechałem 3100km. Na początku kilka razy nie weszła jedynka. Trochę wstyd, bo zostałem na skrzyżowaniu, choć dwa wydechy zapowiadały start rakiety. :) Teraz to się już nie zdarza. Jednak zarówno trójka jak czwórka wchodzą czasem trochę nieprecyzyjne, może i to się kiedyś ułoży. Natomiast jak ruszam rano albo po dłuższym parkowaniu wyraźnie słyszę stukanie przy wrzucaniu dwójki, chyba że zrobię to wyjątkowo wolno i delikatnie. Wtedy nic nie słychać. Generalnie tragedii nie ma, ale w poprzednim aucie (nie Mazda) eksploatowanym tez od nowości, nie było nigdy żadnych takich zjawisk.


-- Dodano: Cz, 25 sty 2018, 23:46 --

N, 5 lip 2015, 22:59 popeye napisał(a):
U mnie na liczniku 4000 km. Skrzyni jeszcze daleko do płynnej pracy, biegi czasem haczą. Czasami nie mogę wrzucić wstecznego. Co do sprzęgła, też mi auto zadrga po zmianie biegów. Szczególnie na 1 i 2. Nie mogę wyczuć tego momentu, żeby płynnie poszło :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 20:20 
Amator
Offline
Od: 09.06.2014
Posty: 77
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dziś M6 była w serwisie, skrzynia będzie rozbierana (haczy wszystko poza 4ka, serwisant potwierdził ),3 razy zgłaszane. Tak więc w połowie marca będę wiedział czy naprawa pomogła (dopiero wtedy jest miejsce...)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 11:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Mam pytanie czy aso rozwiązało wasze problemy z haczeniem skrzyni ? Jedynka często nie wchodzi i trzeba ponownie wdusić sprzęgło i dopiero zaskoczy (zdarza się to około 20 razy w miesiącu), podobnie jak wsteczny. Serwis dokonał wymiany synchronizatora 1 biegu , ale to nie przyniosło żadnego pozytywnego skutku. Czy w podobnym przypadku serwis dokonał jakiejś naprawy?
Miałem również problem z 3 i 4 biegiem, ale na to jest akcja serwisowa mazdy. Pozostałe biegi działają ok. Problem zaczął się po przejechaniu około 20 tysięcy i nie widać poprawy. Nie ma różnicy czy lato czy zima, więc temperatury odpadają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 23:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
10 października 2017, o 22:36 Peetross napisał(a):
Pisałem jakiś czas temu o haczeniu przy zmianie z 1 na 2 ... i... nagle ustąpiło :) :) :) . To potwierdza regułę ze skrzynia musi się ułożyć. Obecny przebieg 17kkm z kawałkiem, ustąpiło po 16kkm. <%>


Pisałem o tym problemie kilka postów wcześniej. 2 haczyła mniej więcej co 20-30 wbicie z jedynki (na mieście nieciekawa sprawa), natomiast 1 nie chciała wbić się raz na ruski rok (może z 4 razy mi się to zdarzyło). Dzwoniłem ostatnio do ASO żeby umówić się na pierwszy przegląd roczny. Opisałem trapiące mnie problemy, obiecali pomóc, aczkolwiek termin przeglądu mam dopiero za ok miesiąc. I teraz ciekawostka - dzień po rozmowie z ASO okazało się, że ... 2 przestała haczyć. Co do 1, to trudno mi powiedzieć, bo zdarzało się to bardzo rzadko. I teraz druga ciekawostka - mam przebieg około 17kkm, czyli tak samo jak u kolegi Peetrossa. Przypadek...? ;)

PS. Żeby nie było tak kolorowo, to 2 nadal nie jest w 100% idealna, przy około co 30 wbiciu coś tam bardzo delikatnie czuć, ale dla mnie jest to w zakresie tolerancji. Obawiam się przed ewentualna korektą i grzebaniem w skrzyni, żeby w ASO czegoś mi nie schrzanili. Wydaje mi się to prawdopodobne, skoro nie radzą sobie z tym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 15:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
brodski jeśli się zdecydujesz i będą grzebali np w naciągu linek sterujących spróbuj zerknąć co regulowali jeśli pozwolą (lub dopytaj).Wiem,że niektórym to regulowali i pomogło.
Może dało by się wyregulować to samemu metodą prób i błędów.Dojście nie jest skomplikowane.
U mnie czasem lekko haczy 2-3 i 3-4 choć po wymianie oleju poprawiło się znacznie.Dodatkowa poprawa o 20-30 proc. i było by prawie idealnie. :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.