Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:24

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 19:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja mam narazie tylko niecałe 2k, ale praca skrzyni biegów mnie lekko wkurza. Jedynka sporadycznie nie wchodzi - tylko sie zacina jakby o cos zahaczyła, ale to co sie dzieje z dwójka i trójka to jest jakas padaka. Dwójki wrzucic szybko nie da rady zeby nie stukało/zgrzytało - no chyba ze sie z Nia jak z dzieckiem obchodze i jeszcze w pozycji neutralnej zrobie pauze to jakos działa. Trojka wchodzi lepiej, ale tez stuka (bez zgrzytów). Generalnie daje im jeszcze max z 1k km i jak do 3k sie nie ułożą to jade do serwisu - bo mnie zwłaszcza to lekkie zgrzytanie irytuje - bez wzgledu jakbym nie wciskal głęboko sprzęgła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
rano byli 3 stopnie a juz sarpie jak na nowym , mam juz necale 14tkm

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 23:04 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
MMPOl powiedziałby, że każda marka posiada pewne "cechy charakterystyczne".

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lis 2014, 20:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No to relacja z mojej skrzyni - 2000 przejechane.

1. Czasem nie wchodzi 1, musze przez 2 ja wbic
2. Notorycznie 2 a nawet 4 ze 'schodkiem' w srodku
3. Czasem przy '2' slysze glosny metaliczny trzask

...mam nadzieje, ze to sie jeszcze wyrobi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 10:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Skrzynia się ułoży, nie martw się, taki klimat skrzyni.

Mi się tak już porządnie ułożyła przy około 5tyś.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 11:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Akurat tu będzie dobrze <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 11 lis 2014, 11:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
michal666 - ja mam 25 tys km - jest już miodzio a też miałem problemy. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lis 2014, 11:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sektor koliber1960 tombien taka mam nadzieje i spokojnie sobie nabijam kilometry. Ja jeszcze jestem w tej dobrej sytuacji, ze nie robie duzo rocznie (20-25) i gwarancja bedzie mnie troche chronic


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 13 lis 2014, 11:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Będzie dobrze, zauważalna poprawa po 10 tys. U mnie teraz wchodzą jak w masełko. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lis 2014, 11:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tombien: ja mam juz za chwile 14tkm. Przes lato bylo w miare o.k, ale jak sie ochlodzilo, to znow sie wraca. Rano 10stopni a 3 weszla z mocnejszym haczenim
jutro bede w ASO , to chyba niezapomne sie zapytac na to

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 13 lis 2014, 11:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja mam teraz ponad 24 tys, więc troszeczkę więcej od Ciebie. ;)
Jak zimny olej w skrzyni to biegi chodzą ciężej, czasami coś tam lekko zahaczy, ale to szczegół, na który nie zwracam uwagi. Na pewno nie ma co porównywać do początków. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lis 2014, 22:22 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Panowie, mi właśnie strzeliło 23 tyś. km i nadal zmiana biegów nie chodzi płynnie. To oczywiście nie to co po odbiorze samochodu bo wtedy było o wiele gorzej ale nadal nie jest to co bym chciał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lis 2014, 11:45 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Ku poprawie płynności zmiany biegów można pokusić się o zastosowanie dodatku modyfikującego tarcie. Niektórzy producenci olejów premium np. Millers Oil mają już gotowe oleje przekładniowe korzystające z nanotechnologii.

Swego czasu dobre opinie zbierał dodatek MoS2 od Liqui Moly. Teraz jednak mamy jeszcze lepsze produkty bazujące np. na nanoboranie potasu.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 gru 2014, 01:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 156
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
ZBANOWANY!
Te skrzynie chyba sa tak mocno spasowane + zimny olej i rano problemy. Na samym poczatku jazdy cala skrzynia chodzi dosc opornie a po chwili jazdy wraca do normy.
Mnie haczy 4 bieg, tzn przelaczajac z 3ki 4ke poprostu nie chce wejsc. Czasem jak uzyje wiecej sily to wejdzie ale generalnie trzeba jeszcze raz sprzeglo nacisnac i wtedy wpada. Hehe troche jak w Starze, dwa razy sprzeglo i dopiero bieg :D

_________________
Mazda3 HB 2.0 skyactiv 165


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sty 2015, 23:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Jako "nowy" na początku witam i pozdrawiam szczęśliwych użytkowników :) .
I od razu pytanie z tzw.grubej rury.Czytam ,że niektórym z Was drga lewarek zmiany biegu.Ja na przeglądzie 20tyś też zgłosiłem taki problem,drganie na 4,nie było tragiczne ale odczuwalne i jakie zdziwienie po 10 dniach telefon z serwisu i propozycja wymiany skrzyni biegów,nie ukrywam zaskoczenia.Czy może macie jakieś doswiadczenia z taką usterką? bo chyba grubo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 sty 2015, 08:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
To trochę dziwna jak na nich decyzja, że tak łatwo wymieniają i aż wymieniają. :arrow: Ale się nie wypowiem, bo mam AT.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sty 2015, 11:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Jestem szczerze zawiedziony skrzynią biegów. Ciężko chodzi. Nie jest to miłe przełączanie. Jeździłem ostatnio focusem czy Hyundajem elantra i tam chodziło pięknie. Do tego coś mi sprzęgło jak by chrobotało. Mam już zrobione 16 tys i poprawy nie widać :mad: Nie mam kiedy jechać do serwisu, bo ciągle w trasie...

Mam jeszcze jeden problem. Przy wrzucaniu dwójki i puszczeni sprzęgła szarpnie raz i dopiero jedzie. Nie jest to jakieś mocne szarpnięcie, ale samochód nie idzie płynnie od razu do przodu tylko musi delikatnie bujnąć . Jakiś pomysł dlaczego może się tak dziać?


Ostatnio edytowano Pn, 19 sty 2015, 10:00 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sty 2015, 18:51 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
michal2101 napisał(a):
Mam jeszcze jeden problem. Przy wrzucaniu dwójki i puszczeni sprzęgła szarpnie raz i dopiero jedzie. Nie jest to jakieś mocne szarpnięcie, ale samochód nie idzie płynnie od razu do przodu tylko musi delikatnie bujnąć . Jakiś pomysł dlaczego może się tak dziać?

Mam/miałem to samo. Mam, bo czasem się jeszcze zdarza. Miałem, bo nauczyłem się puszczać sprzęgło w idealnym momencie. Pomaga też "krótka" jedynka. Dosłownie parę metrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sty 2015, 22:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.06.2014
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mam pytani czy w waszych M6 też haczy delikatnie przy zmianie biegów? Byłem dziś w serwisie na wymianie tarcz (11tyś. km. <oczy> ) zgłosiłem problem ze zmianą biegów że nie wchodzą płynnie tylko z lekkim haczeniem a serwisant na to ze te skrzynie już tak mają i nie ja pierwszy zwracam im uwagę ale nawet wymiana skrzyni nic tu nie pomoże. Wydaje mi się że na testowej mazdzie lepiej to działało ale że było to dawno to mogę się mylić i stąd pytanie do was. Ponadto ma dziwne drgania podczas przyspieszania (w serwisie mi wmawiają ze mi sie wydaje tylko :?: )
I jeszcze pytanie odnośnie i-loop czy odpala wam auto gdy na wyświetlaczu pokazuje jeszcze 2 czasami trzy kreski naładowania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sty 2015, 23:08 
Świeżak
Offline
Od: 07.11.2014
Posty: 19
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
bury182 napisał(a):
Wydaje mi się że na testowej mazdzie lepiej to działało ale że było to dawno to mogę się mylić i stąd pytanie do was

Dokładnie odnoszę takie samo wrażenie. Na jeździe testowej wszystko wchodziło płynnie, aż byłem zaskoczony właśnie precyzyjnym działaniem skrzyni biegów i uznałem to za duży plus gdyż lubię czasem powachlować biegami :) Niestety w moim egzemplarzu też biegi haczą i czasami wchodzą z wyraźnym oporem. Zobaczymy jak to będzie później bo na razie auto jeszcze docieram ;)
bury182 napisał(a):
Ponadto ma dziwne drgania podczas przyspieszania

Również u mnie występuje ten problem ale tylko na 3 biegu co prawda w zakresie obrotów od 2 do 4 tys, później są one już nieodczuwalne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 sty 2015, 23:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
bury182 w sprawie i-ELOOPA jest specjalny temat na forum w dziale GJ. Tam masz wszystkie odpowiedzi.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sty 2015, 12:34 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
34 Tysiace kilometrów i masakra zrobiła się teraz na 2 biegu przy niskich temperatura

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sty 2015, 15:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Teraz mam 35 tys.km.na liczniku i długo haczyło :mad: szczególnie przy niskich temperaturach a uspokoiło się po jakich 25 tys. i teraz jest OK. :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 sty 2015, 20:58 
Amator
Offline
Od: 25.03.2014
Posty: 95
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: świętokrzyski
Mam 16 tys i tez jeszcze haczy. Szczegolnie jak wrzucam dwójkę. Odkąd staram się bardzo starannie zmieniac biegi
a nie tak od niechcenia jak wczesniej widzę znaczną poprawę. Chyba to wszystko się układa :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 lut 2015, 07:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Myślę,że nie jest źle haczyło a teraz już nie :D .
Jechałem ostatnio Golfem VI :zona: i niby biegi wchodzą bez haczenia,precyzyjnie ale z oporem i o ile pamiętam zawsze tak było.Skrzynka Madzi to rewela <pucu>

-- Dodano: N, 1 lut 2015, 07:39 --

Tylko trzeba poczekać ...trochę :wink: .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lut 2015, 20:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.12.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Witam!
Tak jak wielu z nas mam problem z nieprecyzyjną pracą skrzyni biegów. Po przejechaniu 7 tys. km niestety II i IV bieg nadal pracuje dość opornie. Dodatkowo wczoraj zauważyłem brzęczenie spod dźwigni zmiany biegów, szczególnie na IV, V i VI, pod obciążeniem w zakresie 4 - 5 tysięcy obrotów/min. W poniedziałek jadę do serwisu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 mar 2015, 21:56 
Amator
Offline
Od: 11.10.2014
Posty: 79
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ja tez mam problem z 3 biegiem ale moze to byc w moim wypadku dlatego ze nie przywyklem do zmiany biegow lewa reka.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 08:10 
Adept
Offline
Od: 13.06.2014
Posty: 122
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
Ja miałem problem z 3 biegiem, po 5000 km zniknał. Teraz mam czasem problem z wrzuceniem 1 biegu szczególnie jak musze to szybciej zrobic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 maja 2015, 15:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2015
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Czytając powyższe posty zastanawiam się czy problemu szukać w skrzyni czy raczej w sprzęgle. Skąd ten pomysł? Na podstawie doświadczeń z poprzednim autem (BMW). Auto liczyło sobie już trochę latek. Przebieg >160tys. Od momentu kupna zawsze były problemy z precyzyjnym wybieraniem biegów. Problem zniknął raz na zawsze po porządnym odpowietrzeniu hamulców i sprzęgła - z tego co wiem w Maździe też jest sprzęgło hydrauliczne sterowane tym samym płynem co u. hamulcowy. Dodam, że w starym aucie układ był odpowietrzany wcześniej co najmniej 2 razy ale widocznie nikt nie zrobił tego jak należy. Dodam, że w mojej Maździe też jest z tym problem. Na razie przejechane ponad 1000 km i jest chyba jakiś progres ale kusi mnie żeby podjechać do serwisu i może w analogii do poprzedniego auta zaproponować odpowietrzenie układu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lip 2015, 11:49 
Amator
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 61
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No dobrze, dołożę swoje 3 grosze... 2.2D, manualna, 150kucy. 33tysiące mil. Zauważyłem, że w około 50% przypadków, podczas albo utrzymywania prędkości, albo podczas przyspieszania na 6biegu lewarek zachowuje się jak... popularny wśród kobiet czasoumilacz. Czasem pomaga na chwilę zjazd z biegiem na 5, i powrót po paru sekundach, czasem nie.

Jako że mnie zaczęło wkurzać, podjechałem na serwis. Potestowali, po czym zapodali mnie info która mnie troszku wbiła w podłogę... zacytuję: taa... "pewna" partia Mazdy 6 może mieć problem z jednym takim dynksem w skrzyni, co powoduje że na 6tce haczy o 4 i stąd wibracja po pewnym przebiegu. Zwykle się po jakimś czasie pojawia, u pana trochę niby szybko, widocznie dużo pan jeździ po autostradach na 6tce? Wie pan, recalla to nie ma, ale jak się ktoś zgłasza, to wymieniamy. No i czekam. Na przełomie lipca i sierpnia mają mieć "zestaw naprawczy" i rozdybać to ustrojstwo.

Zastanawia mnie czy to nowe, co mi wsadzą, też się rozleci po następnych 30tysiach?

Kup pan Mazdę, będzie pan zadowolony...

P.S. jak mi wymienią, to się podzielę wrażeniami po...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 245 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.