Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 10:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Na początek mam 2 pytania odnośnie działania AT. Może ktoś już zauważył jakieś reguły :)

1. Czy ktoś z AT widzi zasadę kiedy skrzynia redukując trzyma wysokie obroty a kiedy minimalne? (nie używamy łopatek)

Chodzi mi o sytuację, że niekiedy czuć, że redukując biegi utrzymuje obroty ~3k a niekiedy zwalniając cały czas widzę ~1-1,5k.

Jeszcze cyctat z sąsiedniej dyskusji:
viewtopic.php?f=65&t=372&view=unread#p105912

szymek1604 napisał(a):
Skrzynia, przy zwalniającym aucie, redukuje biegi. Można to wcześniej wymusić łopatkami (jak ktoś ma) i wtedy mamy klasyczne hamowanie silnikem :)


2. Ostatnio, podczas jazd po mieście, zauważyłem, że skrzynia niechętnie redukuje biegi.
Wydawało mi się, że kiedyś jadąc wolno (20-30) i wciskajac na maxa (ale przed kickdown) skrzynia coś redukowała. Teraz jakoś tego nie zauważam.
Jak już jedzie się poza miastem to skrzynia chętniej redukuje biegi nawet bez kickdown.

Czy u Was jest podobnie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 11:23 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
ad.1 Opisane zjawisko tłumaczę sobie w następujący sposób: gdy jadę na wysokim biegu lub nagle przyspieszam (zwłaszcza z kickdown-em) i z jakiegoś powodu zaczynam wyhamowywać, wówczas skrzynia AT redukuje bieg (i) i jednocześnie przez kilka sekund trzyma podwyższone obroty aby zapewnić kierowcy możliwość równie szybkiego przyspieszenia ze względów bezpieczeństwa, np podczas próby wyprzedzania.

ad.2
Bezan napisał(a):
jadąc wolno (20-30) i wciskajac na maxa (ale przed kickdown) skrzynia coś redukowała. Teraz jakoś tego nie zauważam

A spróbuj w tym momencie wrzucić dźwignię z "A" na "M" aby sprawdzić na którym biegu aktualnie jedziesz i czy przed przyspieszeniem (bez kickdown-a) nie okaże się, że jedziesz na właściwym biegu i nie ma potrzeby redukcji.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


Ostatnio edytowano Cz, 23 paź 2014, 11:24 przez zagryziak, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 11:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2014
Posty: 41
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Mój redukuje w dól normalnie obroty spadają powoli gdy odejmę noge z gazu i prawie nie wyczuwalnie zmienia biegi.
Ale za to przy przyspieszaniu zauwazyłem ze jeśli przyspieszam powoli znaczy nie wciskam gazu zbyt mocno redukcja jest normalna ledwo odczuwalna przy około 3 tys obrotów, gdy już chce przyspieszyć gwałtowniej biegi zmienia mi odczuwalnie lekko szarpnie i zanim zmieni to obroty kreci dość wysoko


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:10 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Takie zachowanie skrzyni, prawdopodobnie wiąże się z programem komputerowym, który nim steruje. Właśnie miałem możliwość zweryfikować słowa zagryziaka. Jeśli chcesz sprawdzić na jakim biegu jedziesz, przesuwasz dźwignię na M i na wyświetlaczu pokazuje się bieg, którym auto jedzie. Trzeba pamiętać, że oprogramowanie tej skrzyni stara się dopasować odpowiednie obroty silnika do aktualnego stylu jazdy kierowcy. Więc czasem, przy konkretnej prędkości, będzie to 3 bieg, a czasem 4.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To chcecie powiedzieć że jak macie ustawione na pełny automat to nie wiecie na jakim biegu jedziecie? Znaczy że nie wyświetla tego wskaźnik pod obrotomierzem?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
tak, to nie jest tak dobrze jak w VW (pochodne) z DSG na DOT'cie

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
]Sektor, tak nie wiemy :) Jednak to "przeszkadzało" tylko na początku. Teraz rzeczywiście mało mnie to interesuje.

zagryziak napisał(a):
A spróbuj w tym momencie wrzucić dźwignię z "A" na "M" aby sprawdzić na którym biegu aktualnie jedziesz i czy przed przyspieszeniem (bez kickdown-a) nie okaże się, że jedziesz na właściwym biegu i nie ma potrzeby redukcji.


Według mnie nie jest właściwy bo aż słychać, że za wysoki bieg a obroty 1,5k i ledwo rusza...
Może właśnie przez to, że podczas powolnej jazdy nie spodziewał się, że chcę nagle ruszyć szybciej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 13:11 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak myślę Bezan, jedziesz wolno, aż nagle postanawiasz "dać ogień", jak to pięknie opisuje kolega Rees. I skąd, ten biedny komputerek w GJ, ma wiedzieć, że wstąpił w Ciebie demon :-P

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 15:56 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Właśnie, jesli jedziesz powoli na 5 biegu tj. oszczędnie i nagle wstąpi w Ciebie DEMON wówczas wciskasz do oporu (kickdown) następuje redukcja do np. 2 lub 3 biegu i wciska Cię w fotel. Tak jest zaprogramowany komputer. Zresztą przy manualnej skrzyni jadąc wolno na piątym biegu również nie przyspieszysz z szybkością powodująca palenie gum.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 17:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Czyli jadąc wolno i chcąc wyjechać zza auta na boczny, pusty pas mam 2 wyjścia:
a) na maxa ale bez kickdown - spokojnie przyspieszymy powoli wyprzedzając auto jadące przed nami
b) kickdown - zwijam asfalt by zjechać na pas obok ;)

Przy opcji a) jadąc na (załóżmy) 5 spodziewałbym się redukcji na 3, 4 :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 17:19 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale możesz też przejść na M i wybrać bieg, który byś chciał mieć, w danych chwili. Nie wiem, czy masz łopatki, bo tak można prościej i szybciej.
Tylko wtedy, pamiętaj, bez kickdowna!!!

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 19:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Może właśnie do takiej jazdy po mieście spróbuję kiedyś pobawić się łopatkami :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 19:51 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeszcze uwaga odnośnie łopatek, to aby powrócić do automatu trzeba przytrzymać prawą łopatkę (+) przez około sekundę

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 paź 2014, 17:07 
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
szymek1604 napisał(a):
Jeszcze uwaga odnośnie łopatek, to aby powrócić do automatu trzeba przytrzymać prawą łopatkę (+) przez około sekundę


Przecież łopatek używa się po przesunięciu dźwigni w lewo z D na M, to jak się nauzywasz łopatek to po prostu przesuwasz z powrotem na D i gaz. Po co więc trzymać łopatkę + ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 paź 2014, 17:27 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, łopatki używa się na D :)

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 11:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Witam
Problem u mnie polega na tym, że skrzynia potrafi dość znacząco szarpać. Zdarza się to w trybie D przy np. dojeżdżaniu do świateł lub po prostu hamowaniu, moment przed zatrzymaniem czuć szarpnięcie. Coś jakby redukowała nagle na jedynkę i potem się zatrzymuje. Nie wystepuje zawsze, czasem potrafi płynnie się zatrzymac bez najmniejszego szarpnięcia, a czasem tak wali że sprawie pasażerka spada z fotela. ;(( Niezaleznie od tego, czy aktywny lub nie jest system istop.

Byłem z tym tematem w ASO, mistrz warsztatu stwierdził że już jeden taki przypadek się zgłosił, ale nie mieli jeszcze okazji go przebadać więc sprawdzą na moim aucie. Ale chciał jeszcze sprawdzić na postoju przy przełączaniu swoim testem.

Procedura wygląda następująco, zapalamy silnik, trzymając hamulec przerzucamy z P na D. Bieg się zmieni ale po chwili czuć wyraźne szarpnięcie cała budą. Drugi test podobnie, z tym że najpierw z P przełączamy na R. Następnie z R na D, po chwili znowu czuć szarpnięcie. U mnie zrobiono podobno adaptację i wyeliminowano efekty z P na D, ale R na D cały czas są oraz dalej szarpie przy opisanym hamowaniu.

prośba do posiadaczy AT w GJ, żebyście sprawdizli na postoju dwie powyżesze kombinacje i opisali swoje wyniki, oraz czy też macie efekt szarpania opisany na poczatku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 12:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
U mnie niczego takiego nie ma. Automat działa bardzo płynnie i tak jak powinien działać - czyli w ogóle się o nim nie myśli.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 lut 2015, 14:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
mam 37 000 przejechane i nic takiego nie odczułem, nie zauważyłem
Wozo - może zbyt lekko trzymasz hamulec :)

natomiast jeżdżac po stromych serpentynach w dolomitach, w sniegu, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła praca automatu - prawie nie odczuwałem zmian i odbywały się w dokładnie tych momentach w których potrzeba , czy jadąc pod górę czy w dół - naprawdę spoko urządzenie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lut 2015, 11:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
wozo napisał(a):
Witam

prośba do posiadaczy AT w GJ, żebyście sprawdizli na postoju dwie powyżesze kombinacje i opisali swoje wyniki, oraz czy też macie efekt szarpania opisany na poczatku.


:wink: czas wozo na ustawkę :piatka:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lut 2015, 18:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
sprawdziłem.
Z P na R, spoko,
Z R na D - spoko
Z D na R - lekkie "szarpnięcie" (to za mocna nazwa), po prostu tendencja jak przy ruszaniu z ręcznego - inaczej auto na amorach chodzi.
Z R na D - jak wyżej.
Żadnych anomalii, wszystko wygląda normalnie.

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lut 2015, 00:32 
Adept
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Również sprawdziłem.

Faktycznie ciut skacze.
W szczególności jak zaczynamy przekładać P-R-P-D.
Na pewno wpływ ma kąt skręcenia kół - jak są prosto wtedy mniej podskakuje. Na skręconych wyraźnie bardziej.
To jak mocno trzyma się hamulec też ma znaczenie.

Do tej pory nie zwróciłem na to uwagi - wszak to mój pierwszy automat. Dużo większym szokiem było skrzypienie przy ruszaniu.
Nawet chwilę mnie to denerwowało - teraz przywykłem.
A już tym bardziej jak posłuchałem jak skrzypi vovlo xc90 sąsiada :wink:

Reasumując - coś tam zauważam, ale się nie skarżę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lut 2015, 21:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
slawek napisał(a):
Wozo - może zbyt lekko trzymasz hamulec

Nie ma to wpływu żadnego, testowałem z pedałem wbitym w podłogę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lut 2015, 22:49 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
U mnie żadnych "szarpnięć". Natomiast to skrzypienie jest naprawde irytujące, ale cóż zrobić ten typ tak ma.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lut 2015, 22:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Z R na D szarpie, nawet mocno, ale nie ma to wpływu na hamowanie czy cokolwiek innego. Ta skrzynia nie jest taka delikatna jak w E-klasie, ale nie jest też tak brutalna jak potrafiła być DSG. Ogólnie nie widzę powodu do walki z serwisem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 mar 2015, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.07.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Swarozyc napisał(a):
Ogólnie nie widzę powodu do walki z serwisem.

Mi nie chodzi absolutnie o walkę z serwisem. Serwis zauważa problem i próbuje pomóc przy jego eliminacji. Ostatnio zrobili telemost z gwarantem, niestety to nic nie pomogło. Teraz poszedł wniosek o wymianę skrzyni biegów.

-- Dodano: Pn, 16 lut 2015, 22:58 --

Dziś ok 15 min jechałem w korku. Non stop hamowanie i ruszanie. Przy puszczaniu hamulca (jeszcze bez gazu) skrzynia mocno szarpała aż mnie ch*j milion razy strzelił.

Ale dobre info takie, że nowa skrzynka w drodze. W piątek wymiana.

-- Dodano: N, 22 lut 2015, 18:27 --

Skrzynia wymieniona. Na razie wygląda, że jest znacznie lepiej, ale zrobiłem dopiero może 150 km.

-- Dodano: Pt, 6 mar 2015, 19:10 --

UP

Po zrobieniu 1000 km skrzynia zaczęła znowu szarpać, na postoju i w czasie jazdy. Masakra!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 mar 2015, 21:32 
Offline
A może winne są gumy pod skrzynią lub pod silnikiem ? :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 mar 2015, 21:38 
Adept
Offline
Od: 30.06.2014
Posty: 134
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja też u siebie zauważyłem szarpanie zwłaszcza jak z 4 wchodzi na 5 i z 5 redukuje na 4. Problem nie występuje zawsze i nie ma reguły czy jadę spokojnie czy dynamicznie :/
Przy tzw. kick downie także czasami odczuwam wyraźne stukanie ale tutaj nie wiem z jakiego i na jaki bieg redukuje bo producent stwierdził, że przy AT nie musimy wiedzieć na jakim biegu jedziemy...
Jakieś pomysły? Zauważył ktoś coś podobnego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 mar 2016, 10:30 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Mam 70 tysiecy przejechane, czasami odczuwam tez szarpniecie przy wolnej redukcji i jak ruszam rano pod gorke wczesniej cofajac to jak dam D czuje drobny uslizg zanim ruszy? Tez tak macie? Moze trzeba wymienic olej ale serwis tego nie przewiduje :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 mar 2016, 13:12 
Offline
land86 wymieniaj i nie czekaj aż serwis ci o tym przypomni.. ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 mar 2016, 00:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
O jakim skrzypieniu piszecie przy ruszaniu?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.