Teraz jest So, 20 kwi 2024, 07:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 201  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 11:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ah ci mechanicy i ich wstępne diagnozy. Sprawdził chociaż PIDy, wartość żądaną i aktualną tego EGR? Czy diagnozował na słuch?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 11:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
A mnie to nie interesuje co on sprawdził, sam mechanikiem nie jestem i nie bede go pouczał skoro sam mam takie pojecie co przeczytam. Ma do piątku czas by naprawić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 11:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zakładam się z miejsca ze to nie egr. W ogóle tego na oczy nie widząc. Ten samochód nie ma zbytnio problemów z samymi egr czy chłodnicami egr

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 16:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 stycznia 2022, o 11:15 poxtazo napisał(a):
Korekta nie określą stopnia zużycia wtryskiwacza. Musicie to panowie zakodowac raz ma zawsze. Daje tylko wiedzę na temat ciśnienia i objętości . Ale juz nie powie o tym jak rozpyla w komorze :)

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


Sprawdzić/wymienić podkładki w takim razie najpierw skoro śmierdzi z wydechu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sty 2022, 16:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak śmierdzi spod korka wlewu oleju spalinami / dieslem to tak, do smrodu z wydechu podkładki nic nie mają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sty 2022, 18:36 
Świeżak
Offline
Od: 21.05.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dobry wieczór ;) profilaktycznie postanowiłem skontrolować ciśnienie oleju u siebie - oczywiście z wykorzystaniem forscana (nie mam zaplecza narzędziowego oraz możliwości podłączenia normalnego czujnika. Chciałbym się poradzić specjalistów czy otrzymane wyniki są częstym widokiem w tych silnikach? Generalnie z instrukcji serwisowej Mazdy wyczytałem, że przy 1500kRpm powinno być Lo: 140—190 kPa [1,500 rpm] oraz Hi: 310—450 kPa [3,500 rpm]. Rezultaty przekleiłem do Excela, z którego powstały dwa wykresy (jeden z obrotami drugi z EOP). Nieco niepokoi mnie wartość poniżej 350kPa podczas wyższych obrotów a także zaledwie trochę powyżej 150kPa. Moje pytanie (oczywiście wiadomo, po samych logach pewności nie ma) brzmi - czy takie wartości sugerują zdjęcie miski i ogarnięcie podkładek w trybie ASAP, czy też nie jest są to wartości niebezpiecznie niskie i auto może jeszcze chwilę poczekać (nie ukrywam, chodzi o koszty). Pomiary oczywiście na rozgrzanym oleju, temperatura była koło 80-90 stopni
Obrazek Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sty 2022, 19:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1038
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
MacPiston wykres wygląda ok, tak to w Maździe wykombinowali. Inaczej nie będzie
Jedynie przy wypalaniu dpf pompa oleju działa bardziej agresywnie, czyli nazwijmy to normalnie. W normalnych warunkach wygląda to jakby się jej nie chciało...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sty 2022, 19:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No Ale przecież mieścisz się w normach ;). Jaki masz przebieg ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sty 2022, 19:49 
Świeżak
Offline
Od: 21.05.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Aktualnie 187kkm - wątpliwości wynikają po prostu trochę z mojego przewrażliwienia <oczy>. Myślałem po prostu, że te wartości trzymają się bliżej górnej granicy normy - nie miałem po prostu odniesienia i stąd moje pytanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 sty 2022, 20:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
MacPiston, zrób pomiar przy podjeździe pod estakadę / górkę większą. U mnie pierwsze objawy przytkanego smoka wyszły przy podjeździe pod estakadę na trasie Siekierkowskiej :) Kilka osób też miało podobnie. Możliwe, że gruz w smoku wtedy w jakiś sposób się przesuwa i ciśnienie spada.

Tak czy siak przy takim przebiegu i tak bym zrobił podkładki i inspekcję smoka (o ile już tego nie robiłeś), niezależnie od ciśnienia oleju.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sty 2022, 20:38 
Świeżak
Offline
Od: 21.05.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
O, dobry pomysł - tak zrobię. Jak już auto w niedalekiej przyszłości trafi do serwisu to będzie kompleksowo, bo głównym aktualnie tematem jest nieprawidłowo wykonana wymiana dwumasy.... hałas/telepanie jest momentami okrutne. Podczas czyszczenia dolotu jakiś rok temu ASO niby wymieniło podkładkę pod którymś wtryskiem (tak, liczba pojedyncza... :|... już nie chciało mi się z nimi użerać bo auto było potrzebne) a reszta "była w porządku" - btw ciekawe jak to ocenili xD więc im nie ufam pod tym jedynym względem, choć dolot wyczyszczony całkiem spoko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sty 2022, 08:37 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
27 stycznia 2022, o 21:04 popielasty napisał(a):
MacPiston, zrób pomiar przy podjeździe pod estakadę / górkę większą. U mnie pierwsze objawy przytkanego smoka wyszły przy podjeździe pod estakadę na trasie Siekierkowskiej :) Kilka osób też miało podobnie. Możliwe, że gruz w smoku wtedy w jakiś sposób się przesuwa i ciśnienie spada.

Tak czy siak przy takim przebiegu i tak bym zrobił podkładki i inspekcję smoka (o ile już tego nie robiłeś), niezależnie od ciśnienia oleju.


U mnie przy 100k :

Podkładki były przparowane olejem, mechanik uznał że wszystkie do wymiany. Smok / Sito były czyste kompletnie. Widać ze duże różnice między autami sa , ciekawe z czego ty wynika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 sty 2022, 11:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: podkarpacki
Witam. Może mi ktoś sprawdzić czy ten model silnika ma wadliwy wałek??
Vin JMZGJ691621113190


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sty 2022, 11:58 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam. Kilka postów wczesniej pisałem i dziwnym dzwięku z okolic silnika po rozgrzaniu się auta. Okazało się, że uszkodzona jest pompa Vacum. Zamówiona jest już nowa. Jutro montaż


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lut 2022, 18:47 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie wysypała ci błędu wcześniej ? U mnie nie było dźwięków ani objawów , error tylko się wysypał.


Ostatnio edytowano Cz, 3 lut 2022, 18:47 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lut 2022, 18:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2020
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam szanowne grono.

Liczę na waszą pomoc.
Jestem posiadaczem mazdy 6 gj skyactiv 2.2 150 km z roku 2012/2013
Około 4 miesięcy temu uszkodzeniu uległ łańcuch pompy oleju. Na szczęście nie doszło żadnych uszkodzeń, po wyskoczeniu komunikatu samochód został odwieziony na lawecie do mechanika.
Po rozebraniu miski i pokrywy zaworów oceniono straty i padło na wymianę kompletnego rozrządu.

Po wymianie można powiedzieć że samochód odzyskał wigor aż do tamtego tygodnia.
Wyskoczył błąd na desce Vehicle system inspection required. Po diagnozie kod błędu P1336 - wadliwy czujnik położenia wałka rozrządu. Zamieszczam zdjęcie.
W necie znalazłem opcję kasowania niestety w mazdzie GH o GJ nic nie piszę. Próbowaliśmy wykonać synchronizację wtryskiwaczy niestety bez powodzenia.
Od tego momentu samochód cały czas jest w trybie awaryjnym, brak mocy. Odpala na zimnym jak i gorącym tak samo co świadczy o nie przestawionym rozrządzie.
Czy jest możliwe że łańcuch po 4000 km się naciągnął ?
Próbowałem szukać czujnika aby podmienić niestety bez skutku - nigdzie nie ma.

Może ktoś miał podobny problem i podzieli się opinią. Ewentualnie posiada taki czujnik i poratuję.

Dodam że podczas wymiany rozrządu został wymieniony olej. W sobotę podczas pobytu na warsztacie okazało się, że oleju przybyło - prawdopodobieństwo nie dopalonego DPF z racji krótkich przebiegów.

Za każdą odpowiedź będę wdzięczny.

Pozdrawiam
Robert


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 lut 2022, 13:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odczytaj wartość parametru CC_DIFP_WOA.

Co zostało konkretnie wymienione przy "kompletnym rozrządzie"? Czy założono cały, oryginalny zestaw czy zamiennik? Mazda wypuściła poprawioną wersję koła zębatego na pompie oleju i łańcucha napędu pompy oleju.

Serwisówka do błędu: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 17400.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lut 2022, 13:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2020
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
popielasty Został założony zamiennik - nowe koło pompy oleju, łańcuch na pompie, łańcuch rozrządu, ślizgi.
Po wymianie samochód pracował jak przed awarią.
Martwi mnie jeszcze podwyższony poziom oleju.

Dzięki za opis serwisowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 lut 2022, 18:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2022
Posty: 2
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: warmińsko-mazurski
Witam, bardzo pilnie potrzebuję pomocy.

2.2 150km, 12/2013 140.000km przebiegu.

Problem z szarpaniem podczas przyspieszania na pierwszym i drugim biegu w dolnym zakresie obrotów, a także przy stalej predkosci (56kmh, 3 bieg, ok. 2000 obrotow). Do tego szarpanie przy dodawaniu I odpuszczaniu gazu (szarpie też ale bardzo delikatnie podczas hamowania silnikiem, ale tylko w mieście do prędkości 60kmh).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 lut 2022, 22:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2020
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
popielasty

Witam
Dzięki za Twoją pomoc. Błędy udało się skasowac.
Pozostał błąd z turbiny. Prawdopodobnie jest zapchana rurka od czujnika co mierzy ciśnienie. Czujnik znajduje się od góry pokrywy zaworów niedaleko DPF.

Czy masz może jakiś schemat który pomógłby w wykręceniu tej rurki i przeczyszczeniu ?

Z góry dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 lut 2022, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.04.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam Mazda w czasie jazdy weszla w tryb awaryjny i święci engine inspection requiret .Po odwiedzeniu mojego mechanika i podpięciu do komputera wywaliło 2 błędy o nr.047100 a drugi 226200.Prosze o pomoc w Rozszyfrowaniu kodów błędów .Dziękuję z góry


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 lut 2022, 23:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.02.2022
Posty: 3
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam,
Mam problem z mazdą, podczas jazdy silnik stracił moc i zgasł, następnie po próbie odpalenia silnik pochodził z 5 sekund po czym zgasł. Ściągnąłem samochód na lawecie do domu po czym spróbowałem ją odpalić i tym razem popracowała ok minuty i zgasła, a przy kolejnych próbach znowu 4/5 sekund i gaśnie. Po dodaniu gazu silnik niby nie gaśnie ale obroty falują i brak mocy. Nie wyrzuca checka a po sprawdzeniu komputerem też brak błędów, natomiast jest niskie ciśnienie na listwie 90 na wolnych obrotach i 120 na wyższych. Wymieniłem filtr paliwa myśląc że może ogranicza przepływ ale objawy nie ustąpiły. Czy winna może być pompa wtryskowa? A może coś z turbo, po zrzuceniu węża wyczuwalny jest luz na wirniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 03:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Andi821 - kody błędów:

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 16800.html
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 45700.html

Możliwe, że urwany nit na klapce turbo.

grzesiek0511, jak wyrzuca check'a to błędy muszą się zapisać. Potrzebny inny interfejs diagnostyczny.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 11:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.02.2022
Posty: 3
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Problem w tym że nie pali się check, silnik gaśnie jakby się zdusił na biegu i tyle, żadnej informacji od komputera


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 11:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nie musisz mieć check-engine, a błedu w sterowniku bedą. Zrób jak mówi popielasty

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 11:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Hej, mam pytanie bo właśnie padła mi turbinka niestety:( Czy do zdjęcie interoolera trzeba zrzucać zderzak czy jest jakiś inny patent na to?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lut 2022, 18:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.06.2019
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam szanownych forumowiczów.

Do wymiany turbina w silniku 2.2 175km auto 2014 rok.
Znajomy mechanik myśli i nie może wymyślić - nie widzi innej opcji jak wyciągnięcie silnika.
Ktoś może rzucić radę jak się do tego zabrać?
Czy faktycznie trzeba silnik wyciągać, lub przesuwać np. w przód

Będe wdzięczny za odpowiedzi.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 lut 2022, 14:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
pawols82, raczej zderzak do zdjęcia, ciasno tam.

MPR4, mechanik do zmiany. Bez sensu wyjmowanie silnika do wymiany turbo. W CX-5 demontaż podszybia wystarczy, w M6 w najgorszym wypadku demontaż sanek od dołu, ale Marek Malik robi od góry normalnie - wszystko wychodzi. Twój mechanik nie ma doświadczenia w tym silniku, lepiej niech się za to nie bierze.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 lut 2022, 14:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 212
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zgadza się, mój wyciągnął turbo od góry, bez zdejmowania sanek. Roboty trochę było ale zawsze mniej niż przy rozpinaniu sanek.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka

-- Dodano: 21 lutego 2022, o 15:17 --

A z ciekawości koledzy, ile Was wyniosła regeneracja?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 lut 2022, 14:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
pawols82, a co było robione u Ciebie? W sensie nit wpadł w wirnik? Ja u Marka jak robiłem to dostałem od niego dobre turbo, poprawioną klapę i robociznę za 900 zł z tego co pamiętam. Miał wtedy jakieś turbiny z ASO po nicie urwanym, ale nit nie wpadł w wirnik. Brak luzu na wirniku. Aktualnie Marek ma dostęp do nowych wirników, nie wiem skąd to wytrzasnął...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6009 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 201  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.