Teraz jest Pt, 22 paź 2021, 11:12

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 13:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Część, szukam po polsku i po angielsku ale cos nie mogę znaleźć. Powiedzcie mi koledzy czy w Gjtce podobnie jak w poprzedniej Maździe wykonuje się okresową kalibrację wtrysków? Pytam bo forscan w opcjach INJ pokazuje że ostatnia w moim silniku była wykonana 60k km temu? Jeżeli tak to czy możecie wrzucić na to jakąś procedurę? Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 13:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 306
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
W sumie ja tez nie znalazłem jak to zrobić jest wzmianka w wątku problemy z dieslem ze ktoś robi kalibracje ale co z czym to w GJ nie widziałem.
To może ktoś cos opowie a ja filmik nakręcę :>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 18:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6624
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zapewne w forscanie jest opcja kalibracji wtryskiwaczy.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 14:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1906
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja robię co wymianę oleju, opcje serwisowe w Forscan. Trwa to ok 3 minut.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~272000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 15:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
I zauwazyles jakas roznice po kalibracji? Czy warto to robic profilaktycznie? u mnie 230k przebiegu i prawdopodobnie nigdy nie byly kalibrowane, nie mam zadnych problemow z autem wiec nie wiem czy jest sens je kalibrowac.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 15:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1906
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
karol6, kalibruje się samo podczas jazdy co X kilometrów - zazwyczaj 50-60k. Ja jak pierwszy raz skalibrowałem, to ciszej pracował silnik i mniej zaczął palić. Teraz jak kalibruję co 10k to nie czuć różnicy takiej.

Jedna uwaga - przygotujcie samochód odpowiednio przed kalibracją - zadana temperatura (przed uruchomieniem jest info jaka, chyba 65 stopni chłodniczy) - jeśli zaczniecie kalibrację po ostrej jeździe, to może się nie zakończyć - doświadczył tego u mnie mechanik, po wypalaniu serwisowym DPF przejechał się ostro 2 km i od razu zaczął kalibrację - efekt był taki, że później przez 15 minut IDSem oryginalnym nie mógł wykasować błędów po tej kalibracji.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~272000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 20:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 638
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dawno temu za czasów GG póki nie odkryłem Forscana wtrysków nie kalibrowałem wcale, raz tylko oddałem je do czyszczenia. Gdy auto miało z 10 lat i przebieg w granicach 250-280 tyś odpaliłem kalibrację. Auto prychło, potrzęsło i zgasło. Lałem środki do czyszczenia, które niewiele dawały. Nie dawało mi to spokoju, bo inwestować w to auto nie było już sensu (rdza), aż pewnego dnia stwierdziłem, że będę próbował do skutku i jak już miało zgasnąć muskałem pedał gazu. Gdy wreszcie się udało i cały proces przeszedł bez mojej ingerencji, był w 100% powtarzalny (przechodził za każdym razem), a auto odzyskało wigor!
Potem jeszcze kilka razy robiłem kalibrację i do końca nie było z tym problemu.
Wniosek: nie wiem jak w nowszych modelach, ale w starszych automatyczna rekallbracja to raczej mit niż fakt. Za dużo zmiennych musiało być spełnionych żeby takowa sama się uruchomiła.
W Sky-D kalibrację włączam od czasu do czasu, póki co przechodzi bez pierdnięcia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 21:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6624
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak pisałem w temacie poprzedniej generacji, tak też napiszę tutaj.
Według mnie warto robić od czasu do czasu kalibracje forscanem.
Różnice na plus najczęściej bądź też dla wprawionego ucha, sa jak najbardziej do usłyszenia....

Jeśli chodzi o automatyczną kalibracje która i tak następuje, można również zauważyć. Chociażby po korektach w forscanie. Jakie były po ręcznej a jak zmieniły się po automatycznej po jakimś czasie.

Tak samo było w GY czy GH, robiłem to często i obserwowałem zmiany pracy silnika co pokrywało się po zmienionych korektach.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 21:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Dzięki! poszło, co prawda za drugim razem bo chyba go nie dogrzałem. Czy jest lepiej trudno odrazu stwierdzić. Co do dystansu od ostatniej korekty to się nie zmienił, forscan pokazuje dla parametru INJ_WL_DIS ciągle ta sama wartość, może ją źle interpretuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sty 2020, 22:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6624
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A nie ma tam
FI_LRN_01
... 02 03 04?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2020, 13:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, oczywiście te parametry są widoczne i pokazują prawidłowe wartości. Wracając do tego co pisałem wcześniej interesuje mnie za co odpowiadają te:

INJ_AL_DIS - Przebieg podczas ostatniego automatycznego programowania wtrysku.
INJ_WL_DIS - Przebieg podczas ostatniego programowania wtrysku w warsztacie.

Tak już pisałem u mnie w obu przypadkach jest to dystans 60k i ma to chyba nie wiele wspólnego z procedurą kalibracji wtryskiwaczy.


Ostatnio edytowano Wt, 7 sty 2020, 13:43 przez basyl, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sty 2020, 17:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6624
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mnie chodziło o wyniki kalibracji które zawsze są inne od poprzednich.
Manualna kalibracja będzie się zawsze różnić od automatycznej.
Różnica polega na zmienionych korektach wtryskiwaczy.
FI_LRN_01
FI_LRN_02
FI_LRN_03
FI_LRN_04

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 sty 2020, 00:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 176
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja jak robiłem u siebie to licznik km od ostatniej kalibracji też nie został wyzerowany


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 23:37 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 306
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Millerek chodzi tobie o te korekty?
I czy można wyzerować ten licznik km.?Obrazek

Wysłane z mojego SM-J415FN przy użyciu Tapatalka

To pochwale się nowym filmikiem. Zaznaczam że cały czas się uczę. Proszę o wyrozumiałość.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 kwi 2020, 15:35 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 49
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam, tak tylko dorzuce do watku - pierwszy raz robilem dzis u siebie, dzieki wielkie dla Millerek za opisanie co i jak w tym i innych watkach :)
U mnie poszlo za drugim razem, za pierwszym blad kalibracji, System Malfunction <oczy> , poczytalem ze moze byc poza zakresem parametrow - poczekalem 15 min, odpalilem jeszcze raz - poszlo.
Co do bledu po pierwszym razie - skasowalem DTC, nie usunelo informacji i niedokonczonym kalibrowaniu, ale tez nie odpinalem klemy, po prostu uruchomilem ponownie jak autko troche wystyglo i poszlo. Wskaznik postepu zdazyl dojsc do 50% i zakonczone pomyslnie.

Wyniki w zalaczonym, czy auto chodzi ciszej - mooooze :wink: , poslucham i posledze jeszcze jak pojezdze wiecej..

Parametr INJ_WL_FRQ zmienil sie z 1 na 2, czyli wyglada na to chyba w pierwszym warsztacie ktos sie przylozyl :wink:

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lis 2020, 16:23 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Cześć,
potrafi mi ktoś mniej więcej wytłumaczyć różnicę między INJ1_CMP a FI_LRN_01, analogicznie do reszty?
Podczas dodawania gazu, w granicach 1,5 tyś obr/min INJ1_CMP się zmniejsza aż do 0.
Jak to wpływa na pracę wtryskiwaczy podczas jazdy, tj. skoro INJ1_CMP wynosi 0, to może mieć bezpośredni wpływ na to jak pracuje silnik przy wyższych obrotach, czy są to niepowiązane ze sobą wartości zależne tylko od ciśnienia?


Posiadam co prawda GH, ale parametry są odczytywane takie same.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 26 lis 2020, 19:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1906
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Korekty wtryskiwaczy (INJ1-4_CMP) sprawdza się na postoju, na biegu jałowym.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~272000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 08:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 638
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A czy jest ktoś w stanie napisać, jaki zakres INJx_CMP jest ok i nie świadczy o jakimś większym zużyciu wtrysku? U mnie mam przedział od -0.3 do +0.5 i wydaje mi się trochę dużo. Ostatnio wymieniałem podkładki i oglądałem wtryski - wyszły bez problemu, podkładki ledwo nadgryzione (110kkm), a same wtryski lekko przybrudzone, więc raczej nie przelewają.
Ciężko zrobić test przelewowy, bo Mazda wrzuciła metalową "szynę" odprowadzającą nadmiar ropy. Trzeba by było takową kupić i pociąć - innej opcji nie widzę.

Nie, że coś się dzieje z autem, zwyczajnie szukam zaginionej mocy... Wtryski to ostatnia rzecz jaka została, cała reszta ogarnięta.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 09:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1906
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety, chyba Mazda nie podaje referencji dla wtrysków... A szkoda.

U mnie ostatnio w zakresie -0,085 do 0,288, ale różnie to bywa i czasami jest też ok 0,500 :) trochę jak na loterii :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~272000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 09:33 
Stały bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 909
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Niby tak ogólnie trzeba się zacząć martwić jeśli wartości mg/suw wynoszą +-1.5-2.5:

https://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci ... ryskiwaczy

Forscan podaje w mm3 ale to można przeliczyć (mg = mm3 x 0.835).

U mnie na szczęście są to na razie setne wartości, nawet nie dziesiąte, więc jeszcze śpię spokojnie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 10:50 
Amator
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
U mnie na potrafiło dobijać do ok 1. Wtryski były na sprawdzeniu w Pezalu (podobno jeden z 3 serwisów w Polsce Denso). Wyszło, że wszystko w normie. Teraz jak zatakłem oba EGRy to do 1,5 dochodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 12:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 638
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przeglądam internety i po sąsiedzku znalazłem takie coś:

"No i następna sprawa – czy sprawdzając korekty, ważniejszy jest parametr "FI_LRN_**", czy też "INJ*_CMP" ??
Odpowiem sobie sam:
Zdecydowanie ważniejszy jest parametr "FI_LRN_**" – jeżeli ma wartości większe niż +/– 100 po 3 próbach kalibracji, może to oznaczać uszkodzenie/wyeksploatowanie wtryskiwacza

Parametr "INJ*_CMP" pokazuje natomiast bieżące, krótkotrwałe korekty i twórcy Forscana nie mają żadnych informacji, czy parametr ten może być stosowany do diagnostyki wtryskiwaczy i jaka jest wartość progowa"

Co prawda tyczy się to MZR 2.0D Mazdy, ale nie wydaje mi się aby się coś w tej kwestii zmieniło w SkyD.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 paź 2021, 09:49 
Amator
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Coś w tym jest, kiedyś jak byłem w ASO z szybko zabijającym się DPF, to w drugiej turze po wymianie podkładek, robili kalibracje i dawali mi wydruki właśnie z parametrem "FI_LRN_" i wtedy chyba miałem max 28.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 paź 2021, 08:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 909
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
elkermitos, a coś w końcu doszli co z tym DPF? U mnie max wartość 44 dla pierwszego FI_LRN. Ale wypalanie po mieście spadło już do 120 km, a spalanie wzrosło do ponad 9 litrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 paź 2021, 11:19 
Amator
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Nic nie wyszło, zaślepiłem oba EGRy i mam wypalania powyżej 250 km przy moim trybie jazdy, ale nadal wypalane z PM_ACC_DSD, chyba że będę jechał w ciągu w trasie to wtedy PM_GEN i powyżej 300. Ja cały czas jednak obstawiam te wtryski pomimo sprawdzenia, no ale wiadomo że nie wymienię wszystkich na nowe. W dalszej kolejności sugerowali czyszczenie DPFu i kolejno podmieniania czujników, ale w związku z unormowaniem sytuacji odpuszczam, ze względu na koszty i tak naprawdę brak jakichkolwiek realnych szans sukcesu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 paź 2021, 20:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 638
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
elkermitos jak po zaślepieniu masz takie przebiegi pomiędzy regeneracjami to z filtrem wszystko jest ok, czujniki też w porządku, a problem ewidentnie leży gdzieś w nieprawidłowo działającej recyrkulacji spalin.
Co najwyżej mogę teraz polecić wyprogramowanie obydwu EGR z PCM i mieć spokój.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 19 paź 2021, 05:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1906
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podrzucam wartości korekt i FI_LRN u mnie:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~272000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 paź 2021, 11:24 
Amator
Offline
Od: 24.08.2020
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
18 października 2021, o 21:07 darrecki napisał(a):
elkermitos jak po zaślepieniu masz takie przebiegi pomiędzy regeneracjami to z filtrem wszystko jest ok, czujniki też w porządku, a problem ewidentnie leży gdzieś w nieprawidłowo działającej recyrkulacji spalin.
Co najwyżej mogę teraz polecić wyprogramowanie obydwu EGR z PCM i mieć spokój.


Taki jest plan :) Sam EGR podmieniałem na inny i nie było zmian, natomiast z bypasem troche roboty jest i nie chce mi się za to zabierać :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.