Teraz jest N, 9 sie 2020, 04:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4352 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 142, 143, 144, 145, 146  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 lip 2020, 22:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 561
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pierwsza odpowiedź na Twój problem dotyczyła nitu w turbo, więc diagnoza forumowa była poprawna. A że jeszcze wtedy nie odpadła klapka, to nie było to aż tak oczywiste niestety.
Czyszczenie dolotu napewno w niczym nie zaszkodziło :)

Czyli koleś ogarnął wszystko w 2h? Łącznie z wyjęciem i ponownym założeniem turbiny? Kozak jakiś


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 05:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.05.2020
Posty: 11
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Masz rację @darecki że zostało zasugerowane małe turbo/ grzybek tylko z racji że nie jestem mechanik średnio wiedziałem co to. Po oddaniu auta do czyszczenia dolotu mechanik też niczego nie wypatrzył a miał wszystko rozebrane więc dla tego ważne jest znaleźć dobrego mechanika ;-)
Co do czasu pracy , to nie musisz wykręcać całego turbo. Tylko dolot i ta część z grzybkiem/klapą.
Marek ma już kilka takich gotowych klap z przyspawanym grzybkiem i tylko podmienia. Te 2h to i tak czas z lekka górka bo zrobił to szybciej.
Moja informacja ze zdjęciami jest po to aby przy podobnych objawach bez czyszczenia dolotu odrazu sprawdzić stan turbo za nim ten nieszczęsny nit w nie wpadnie i zmieli maly wirnik , tak jak np u kolegi @popielasty.
Oczywiście czyszczenie dolotu nie zaszkodzi;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 13:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam. Mam mazda 6 2.2D 175 automat. Problem jest taki ze od 3 miesiecy pojawia sie i znika check engine i kod bledu p0401. Zawor egr zostal przeczyszczony i sprawdzono wszystkie rurki wszystko jest okey. Blad nie chce zniknac lub znika na dwa dni. Nie ma zadnych innych oznak nie ma spadku mocy ani wiekszego zuzycia paliwa. Auto ma dopiero 93000 przejechane. Ma ktos pomysyl co moze byc nie tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 13:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1412
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Kolektor do zdjecia i rozebrania na elementy pierwsze, do kolektora idzie rurka montowana na 3 sruby 10tki od gory trojkatno-ovalny ksztalt dekla. Zapchane to jsst oporowo. Wyczyscisz blad zniknie. Nr 20-420 na zdj.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 13:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzieki dam znac czy to. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 13:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 561
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
I teraz mi powiedzcie sensowność akcji mazdy na zacinającą się przepustnice (czy jak tam się zwała ta akcja). Totalna ściema, a nawet jest gorzej niż było - wcześniej jakoś nie słyszałem o tego typu problemach, teraz jak grzyby po deszczu. Już wszystkie auta z felernymi wałkami padły, to zaczyna się dolot. 2016 to jeszcze "nowe" auto, przebieg 93 jeśli prawdziwy to pryszcz. Ale nie ma się co dziwić, swego czasu jeździłem z forscanem i w lecie temperatury dolotu oscylowały w granicach 70-80°C, EGR praktycznie non stop otwarty. Wystarczyło wyłączyć to ustrojstwo, a temperatury praktycznie nie przekraczają 50°C. A sam wlot spalin do kolektora to majstersztyk - nic dziwnego, że to się zatyka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 15:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1463
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Właśnie, Bishop spróbuj podjechać do ASO - jest akcja serwisowa na to (zacinająca się przepustnica przez nagromadzony nagar), może zrobią Ci za free. Dobrze, że darrecki przypomniał...

Ale fakt, bez sensu to jest - moje auto ma odhaczoną tę akcję a jak mi się zablokuje za rok to co wtedy? :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~240000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 17:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.07.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam. Na akcje nie bede jechal bo auto mam od nowosci kupilem w angli i jak zjechalem do Polski to go przerobilem wiec pewnie powiedza ze bede musial zaplacic juz i tak chcieli mnie ponaciagac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lip 2020, 19:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
Cześć to mój pierwszy post tutaj. Mam Mazde 6 2.2 diesel awd z 2015 polift. Auto mam od nowości, przejechane prawie 140k km. Przy około 65k km miałem wymienianą maniejszą turbinę - diagnoza niby wada fabryczna uf jeszcze na gwarancji było. Chciałbym auto użytkować dalej bezawaryjnie. Przeczytałem część wątku i tu wychodzi że powinienem wymienić podkładki pod wtryskami, czyszczenie smoka, dolot itd. Dzwoniłem dzisiaj w tej sprawie do jednego z serwisów w południowej polsce i powiedzieli mi tam że wszystkie te problemy i akcje serwisowe związane z ww dotyczyły przed liftów to wkońcu jak to jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 30 lip 2020, 20:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1463
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
BadMax, bzdury gadają. Przedlifta (części przedliftów) dotyczy problem z wycierającym się wałkiem. Podkładki, zasyfiony dolot jest aktualny minimum do 2018 roku (w 2019 jakieś lekkie zmiany nastąpiły zdaje się, ale jeszcze nie mamy wiedzy dokładnej na ten temat). Zdecydowanie polecam wymienić podkładki jeśli nie robiłeś tego.

Przy okazji pytanie do Ciebie - często jeździsz na małej ilości paliwa? Zdarzyło Ci się kiedyś, że samochód Ci gasł, gdzie miałeś jeszcze paliwo? :) Pytam, bo przy AWD jest słabo rozwiązany bak i pompa i mnie ciągle prześladuje ten problem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~240000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 10:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 631
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
BadMax, ja też miałem wymienianą turbinę na gwarancji, niestety urwany grzybek. Potem zdecydowałem się jeszcze wymienić podkładki i zrobić inspekcję smoka oraz wałka na swój koszt. Przy okazji akcji serwisowej z dolotem serwis mi też to wyczyścił. Jak na razie, odpukać, z autem nic się nie dzieje, przebieg prawie 130k, ja jestem zadowolony. Podkładki i smok chyba warto zrobić żeby potem się nie obudzić z błędem niskiego ciśnienia oleju i w najgorszym przypadku zatartym silnikiem. Jeśli nie robiłeś wymiany paska osprzętu to też trzeba się przyjrzeć, nie są wytrzymałe, wtedy najlepiej z napinaczem bo rolka też się zużywa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 13:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
30 lipca 2020, o 20:04 popielasty napisał(a):
BadMax, bzdury gadają. Przedlifta (części przedliftów) dotyczy problem z wycierającym się wałkiem. Podkładki, zasyfiony dolot jest aktualny minimum do 2018 roku (w 2019 jakieś lekkie zmiany nastąpiły zdaje się, ale jeszcze nie mamy wiedzy dokładnej na ten temat). Zdecydowanie polecam wymienić podkładki jeśli nie robiłeś tego.

Przy okazji pytanie do Ciebie - często jeździsz na małej ilości paliwa? Zdarzyło Ci się kiedyś, że samochód Ci gasł, gdzie miałeś jeszcze paliwo? :) Pytam, bo przy AWD jest słabo rozwiązany bak i pompa i mnie ciągle prześladuje ten problem.


może raz lub dwa aż rezerwa 0km pokazywała, tak to staram się nie póżniej niż 50km lub jak zaświeci rezerwa. Wache leje głównie na renomowanych stacjach paliw Orlen, shell, BP. Czasem coś lepszego. Jeszcze mi sam od siebie nie zgasł, nawet przy świecącej sie rezerwie.
Gdzie w woj. Opolskim albo Śląskim takie coś praktycznie od ręki by mi zrobili ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 18:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Panowie, szybkie pytanie. Jaką macie temperaturę płynu chłodzącego w mieście, a jaką w trasie? Może ktoś wie jakie wartości maksymalne dopuszcza Mazda?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 lip 2020, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Panowie proszę o pomoc. Przerzucilem cały osprzęt typu przepustnica egr z starego silnika i ciągle mam następujące błędy. Gdzie szukać przyczyny proszę o pomoc.
Ciągle odcina przy 3000 i podczas dodawania gazu na luzie dlawi ten silnik. Podczas jazdy przy pelnym bucie dlawi przed 3000 i silnik prawie ma zgasnac.
U0442
P0222
P0488
P2118
P0652
U0401
U0415
U0301


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 06:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 561
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Eh, a mi zamiast grzybka w turbinie to padła skrzynia podczas urlopu. 1500km bez problemu, ostatnie 500 zaczęło wybijać 6 bieg. Początkowo rzadko, teraz potrafi po 5 sekundach od wrzucenia - nie da się zwyczajnie na nim jechać. Pozostałe biegi póki co są ok.
Plus taki, że akurat urlop wypadł mi przez ten cały Covid w PL. Teraz myślę, czy nie dało by się wrzucić automatu zamiast manuala. Ktoś coś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 17:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 154
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dasz namiary na wszelki wypadek? Jestem z Łodzi więc pasuje idealnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 22:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1412
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Raczej nie oplacalna zabawa. Duzo zmian, bez komputera serwisowego ani rusz.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 22:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 561
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo wiązki, sterowniki, pewnie półosie, lewarek cięgna i trochę plastiku. Gdybym miał na to 2 miesiące i spore fundusze to może chęć posiadania automatu by wygrała. A tak, to mam 10 dni na znalezienie sprawnej skrzyni i wymianę. Może być z tym ciężko.
A chciałem sobie w spokoju zdjąć pokrywę, zobaczyć jak tam wałek i zmienić podkładki pod wtryskami. A tu taki bonusik się trafił.


Dziwne, że jeszcze nie było o problemach z manualną skrzynią w dieslu tu na forum. W necie znalazłem już kilka przypadków wyskakiwania 6 biegu, najwyraźniej jestem szczęściarzem i pierwszym tutaj.
Pamiętam w starym dieslu 6 GG było to samo z ostatnim biegiem, po pewnym czasie stało się to "standardową" usterką.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 16:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.03.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Witam,
przy 91kkm (Mazda 6, 2016, 2.2, 175) padło mi turbo. Jak na razie jak nie przekraczam ok 2000obr/min i dalikatnie wciskam gaz to auto jedzie normalnie. Jak przygazuje i obroty przekroczą ok 3000obr to coś szybko stuka, jak gdyby jakiś wentylator o coś ocierał...

We wtorek mam termin w ASO ale te wyceny o których tu czytałem (16000zl) nieco mnie przeraziły...
Czy ktoś mógł by polecić jakiegoś specjalistę w Łodzi?

Z góry dziękuję!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Spotkał się ktos z problemem wyrzucania płynu chłodniczego przy większym obciążeniu/prędkościach autostradowych? Auto nie sygnalizuje żadnych błędów, brak info o wysokiej temp., auto nie cierpi na brak mocy... Jedyny objaw, to zachlapania osłona silnika sugerująca wystrzał płynu. Temperatura, to max. 103 stopnie. W większości trasy ok. 95 stopni.
Podejrzewam uszczelkę pod glowica. Jednak może ktoś spotkał się z podobnym problemem?? Może chłodnica EGR?? Jakieś podpowiedzi od bardziej doświadczonych użytkowników.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1412
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Moze byc uszczelka. Moze byc glowica peknieta, moze byc chlodnica egr. Tak jak rowniez turbo.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Zacznę od chlodniczki EGR... Jak okaże się ok, zabierzemy się za głowicę i przy okazji turbo....

Czy turbina jest tu chłodzona cieczą??

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1412
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak,masz magistrale olejowa i plynu chlodniczego.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Znasz przypadki gdzie turbo pompowało spaliny do płynu??

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1412
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Znam ale nie w mazdzie. Zacznij od egr, do zdjecianglowicy i tak bedziesz musial to rozebrac. Turbo zostaw na koniec.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Dzięki za wskazówki. Myslisz, że ominięcie chłodnicy EGR kawałkiem węża chłodniczego w niczym nie zaszkodzi?? Oczywiście tylko celem sprawdzenia.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 17:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1412
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mysle ze moze byc to ciezko wykonalne. Ale sojdziesz do tego jak zaczniesz krecic przy aucie.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 18:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jutro zabieramy się za rozbieranie... Widzę, że ciężko będzie ominąć chłodnicę... Jednak moja uwagę zwraca uszczelka, która też może puszczać spaliny do układu... ObrazekObrazek

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 20:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 561
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Chlapie korkiem na chłodnicy? To może zacząć od wymiany samego korka?
Sprawdź zaraz po albo i w czasie trasy czy węże nie są twarde. To mogło by sygnalizować przepuszczanie spalin do układu.
Jak już koniecznie chcesz sprawdzić chłodnicę EGR, to zwyczajnie zaślep jej wlot, nie będziesz musiał kombinować z jakimiś wężami. Chwilowy błąd silnika możesz zignorować, bo nie wpływa na osiągi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 20:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 14
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Korek kupiony nowy, jutro beda testy . Węże wydają się być lekko twarde...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4352 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 142, 143, 144, 145, 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.