Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 7 mar 2020, 09:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie ten problem tez zaczął występować ale dopiero po akcji serwisowej tak sie zaczęło dziać. we wtorek jade do ASO na sprawdzenie poprawności wykonania tej akcji na zlecenie MMPOL ale juz kierownik serwisu w rozmowie telefonicznej powiedział mi ze znają ten problem i mam nadzieje ze maja rozwiazanie tego. Nie zamierzam nic wymieniać ani naprawiać w ASO a jeśli juz to bede chciał potwierdzenie na piśmie ze ten problem nie będzie juz występował.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 7 mar 2020, 10:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dareh ale o której akcji mówimy? Tej ostatniej AK016A?

Dominikslawek wysłałem Ci na priv namiar na magika.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2020, 11:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
dokładnie o tej. W październiku mialem ta akcje i do października problem nie występował. po tej akcji zaczął występować i to doc często. podjeżdżanie do świateł skrzyżowań itd i za każdym razem nie mogło zmienić biegu na niższy brak reakcji szarpniecie mocne i tryb serwisowy. wyłączenie i włączenie i można jechać dalej

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 mar 2020, 12:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Może po prostu przypadek. Nikt inny oprócz Ciebie nie zaobserwował takich objawów, a mieli już robioną tą akcję. Ja pojadę za około miesiąc, mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów potem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2020, 17:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Pomożecie?

Byłem dzisiaj w ASO zmianić olej, na kampani serwisowej a od wczoraj mialem jakis error "check engine" i kilka innych diodek i przy okazji ASO mi sprawdziło że ma uszkodozny czujnik ciśnienia doładowania i PN SH4618W00 ale nigdzie nie widze takiego PN w internatach.
Zna ktos co to za czujnik?
Oni chca za niego 420 zł i może być na środe, jak szukam w inetrnetach pod haslem "czujnik ciśnienia doładowania" to ceny zaczynaja sie od 120 zł.

Pzdr
mHuba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 17:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Podkladki pod wtryskamii po 50-60 tyś
jedna juz lekko nieszczelna
Jesli komus sie nudzi z wiadomych powodów.... Warto tam zajrzec :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 19:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Może nie tyle co z nudów, ale jako obowiązek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 22:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Też się chyba w końcu wezmę za te podkładki...
Obrazek
One teraz nie są miedziane?
Nr zgadza się z katalogiem EPC Mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 23:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nowe są miedziane, ale różnica polega na tym, że miedź pokryta jest....., czymś srebrnym bez srebra, tak jak na Twoim zdjęciu
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 10:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
darrecki praktykuj na swoim to sie pozniej zglosze do Ciebie :wink: chyba ze chcesz na moim popraktykowac ;)
Pozatym srednio te podkladki wygladaja po 60tys :arrow: u mnie juz 110tys i nawet nie chce myslec jak wygladaja moje.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 11:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Leń związany z "lockdown" rośnie wprost proporcjonalnie do ilości rzeczy do zrobienia. Nie wiem czy się wyrobię z podkładkami do września. :lol: Ale kupić, tak na wszelki wypadek zawsze można :)
Poza tym jak już rozkładać, to w przypadku gdy podkładki faktycznie były by nieszczelne, to chciałbym zdjąć i pokrywę aby ten syf wyczyścić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 16:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja nie wiem czy chcialbym pokrywe zdejmowac :arrow: (walki) :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 12:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Kurde się tak naczytałem opinii o silniku 2.2 D z tymi wałkami itd, że bedąc zdecydowany na zakup, moje morale spadły o 50% hehe. Ma ktoś info odnośnie podobnych przypadków ale od rocznika 2015 ? Znalazłem fajną w niemieckim salonie, co prawda troche bieda edyszyn ale mi to nie przeszkadza, 1 własciciel, pierwsza rejestracja 09.2015. 150tys, 9tys E. Co prawda data pierwszej rejestracji to nie to samo co produkcji ale mysle ze tu kwestia 2-3 miesięcy. Za takie pieniądze, to chciałem od razu lecieć po nią ale trochę się tu naczytałem problemów z tą jednostką. hmm


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 13:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
kuluem123, ja jeżdżę i jestem zadowolony. Kilometry lecą. Wałek tylko z początku produkcji i się okazuje, że to też nie sam wałek jest problemem tylko soft :D Wymieniać podkładki co 80k km i spokój. Wtryski, blok, głowica to pancerniaki. Turbo kosztuje grosze i sypie się w każdym turbodieslu po jakimś czasie.

Tak jak wielu zauważyło, problemem jest diagnostyka tego silnika. Ale z dolnego śląska nie masz tak daleko do Łodzi, gdzie jest dobry magik od tych silników ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 14:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja dla świętego spokoju wziąłem PB, szukałem fajnej 2.5 ale nie było mi to pisane.
Jeśli wziąłbym dwa lata temu znowu klekota, byłby to już piąty z kolei diesel mazdy, chciałem odpocząć troszkę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 17:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wina soft-u? Wyjasnij prosze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 18:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
....i później jest drwiący uśmieszek, ponieważ producent próbował naprawić bądź zniwelować problem z wałkiem właśnie zmianą softu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 kwi 2020, 21:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
U mnie wmówili mi, że problem z wałkiem rozwiązuje stosowanie oleju 5w30. To było w pierwszym ASO. Zmieniłem serwis, w drugim zrobili inspekcję, wałek ok, widocznie mam już ten poprawiony. Przeszli na olej 0w30. Tyle w tym temacie.
Mazda pewnie poszła na oszczędności i na początku montowała wałek z plasteliny. Po czasie dotarło to do nich i zmienili dostawcę. Standard, znam to z własnego podwórka.

kuluem123, tak jak napisał Popielasty, nie ma się czego bać. Przynajmniej będziesz miał dynamiczne auto...


Ostatnio edytowano Cz, 9 kwi 2020, 21:21 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz
Wywaliłem offtop. Temat jest o problemach z dieslem a nie o diesel vs benzyna, czy japońskie vs niemieckie... Kiedyś stracę cierpliwość i pójdą ostrzeżenia...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 kwi 2020, 18:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie dziala dodawanie zdj.przez taptalk, a pokazalbym wam ciekawe rzeczy jakie dzieja sie z waszymi silnikami po 180k km.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 03:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Poxtazo, darmowy Tapatalk ogranicza do rozmiaru wysyłanego jednego zdjęcia, a w edycji posta dodajesz drugie zdjęcie itd.
Jeśli masz duże zdjęcie, za duże..., to musisz je zmniejszyć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 05:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mysle ze nie trzeba dodawac jak wygladal kolektor, zdjecia kanalow w glowicy mowia same za siebieObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 07:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jakoś nie jestem zaskoczony. Przynajmniej nie ma klapek, więc nie ma się co urwać :)

Osobiście podjąłem środki zaradcze.
- wyczyściłem wszystko przy przebiegu ~50 kkm
- wyłączyłem EGR
- założyłem filtr na odmę, to niestety ~30 kkm później, bo nie miałem weny wcześniej.
I nie zamierzam tam więcej zaglądać.

Jak widać akcja serwisowa na brudny dolot to piękna ściema. To samo z pokładami i vacuum (wałka nie oglądają).
Na żadnej nie byłem, wszystko działa jak należy więc po co dać im możliwość zepsucia czegoś?
I nie, nie należę do grona anty szczepionkowców :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 13:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
paxtazo gaz zakladasz do diesla? :>
U mnie syf byl taki sam lub gorszy. Bez zabiegow ktore opisal Darek to za chwile bedzie to samo. Widac to po tym czujniku.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 kwi 2020, 15:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u mnie po 160k km nie było aż takiej tragedii. Może dużo tu zależy od tego w jaki sposób jeździmy (miasto / trasa). Tak czy siak, u mnie EGR zatkany już ponad 50k km... Może zajrzę tam jakoś niebawem zobaczyć jak to wygląda.

Przecież problem nie jest nowy i dotyka każdego diesla / benzyniaka z bezpośrednim wtryskiem...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 17:59 
Świeżak
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 19
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Panowie,
Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem mazdy 6 gj 2.2 2016 rok. Czy opisywane przez Was problemy związane z wadliwymi podkładkami, wycierającymi się wałkami, zapchanym smokiem dotyczą mojego rocznika? Auto aktualnie ma przebieg 188000 km. serwis do końca. .

Co do smoka, to mogę sobie sam odpowiedzieć... tak zapycha się. Podczas ostatniej jazdy wyświetliło komunikat o niskim ciśnienie oleju i błąd (P06DE:00-6C, P055F:00-EC) - wszystko to przy podjeździe pod gore. Reakcja natychmiastowa, kierunek parking i laweta do domu. Na miejscu miska w dół i ... sprawdzenie zawartości. Jak się okazało, na szczęście opiłków brak, obecne jednak były liczne spieki, "szyszki". Sitko w smoku konkretnie zapchane. Niestety, ale smoka w tym modelu tak łatwo nie wyciągniemy... pozostało czyszczenie na samochodzie. Zużyte 2 puszki do czyszczenia DPF, kilka wyciorów :) i smok jak nowy. Uwierzcie, że sam byłem zdziwiony jak zobaczyłem ile spieków jest w środku. Po czyszczeniu, oczywiście nowy filtr + olej mazdy 0-w30 i jazda z odpalonym Foscan'em i pomiar ciśnień. Zrobiona trasa ok. 100km i błędów brak. Poniżej screeny z ciśnienia na biegu jałowym (obroty na dodatkowym wskaźniku).

Za wszelkie wskazówki, podpowiedzi będę wdzięczny.

Screenshot_2020-04-30-15-29-55-350_com.astech.forscanlite.jpg
Screenshot_2020-04-30-15-29-27-980_com.astech.forscanlite.jpg
Screenshot_2020-04-30-15-28-29-945_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano Cz, 30 kwi 2020, 18:21 przez misakipl24, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 18:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
2016 i walki?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 18:25 
Świeżak
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 19
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Według mnie, to problem walkow mnie nie dotyczy, ale wole zapytać? a co z podkładkami??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 18:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podkładki wymienić obowiązkowo teraz i za 60kkm.
Serwis wymienia podkładki przy przeglądzie drugim bądź trzecim....
Smok masz już czysty, zanik ciśnienia oby był tylko ten jeden i bardzo krótki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 19:14 
Świeżak
Offline
Od: 27.05.2019
Posty: 19
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Czy jest sens ściągania pokrywy zaworów ?
Podkładki juz zakupione, czekaja na wymiane. Czy dysponuje ktoś instrukcja ich demontażu/montazu (mam na myśli srebrne podkładki)? czy moze momenty dokręcania sa identyczne jak tych miedzianych?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 20:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Serwis nie wymienia podkladek. Srebrne to tez miedziane tylko pomalowane.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.