Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 67  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 2 mar 2020, 06:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
piter79, wejdź do działu nadrzędnego w którym jest ten temat (Silniki i skrzynia biegów GJ/GL), wciśnij w przeglądarce CTRL+F i wpisz sobie "inspek" - tadaaa, masz odpowiedź na swoje pytanie, które padało 1000 razy na tym forum. Nie spamuj proszę.

Alternatywnie, wejdź w szukajkę forumową: search.php wpisz inspek* i przepatrz wyniki - tadaaa...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2020, 13:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
2 marca 2020, o 06:13 popielasty napisał(a):
dropt07, w sumie dla 2.0 chyba też to występuje. To moje stwierdzenie, bazuje na badaniach zużytego oleju, które robili użytkownicy forum (jest dla tego tematu osobny wątek: viewtopic.php?f=46&t=10110) - tam kilka osób w wynikach miało zawartość paliwa w oleju.

No właśnie, chodziło mi czy ktoś robił badanie zużytego oleju dla 2.5 (Amsoil 0W20).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2020, 13:53 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
1 marca 2020, o 19:52 Pablos napisał(a):
Temat jest ciekawy ale jak widać dotyka głównie auta poruszające się na krótkich dystansach, po mieście, w korkach i to niezależnie od używanego paliwa.


Tak. Eksploatacja na trasie pozwala odparować paliwu z oleju silnikowego.

2 marca 2020, o 06:13 popielasty napisał(a):
dropt07, w sumie dla 2.0 chyba też to występuje. To moje stwierdzenie, bazuje na badaniach zużytego oleju, które robili użytkownicy forum (jest dla tego tematu osobny wątek: viewtopic.php?f=46&t=10110) - tam kilka osób w wynikach miało zawartość paliwa w oleju.


Z uwagi na bezpośredni wtrysk paliwa wszystkie wersje silników SkyActive-G tj. 1.5, 2.0 i 2.5 narażone są na dylucję paliwem.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2020, 15:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, niemniej nie wpływa to w zauważalny sposób by z tego tytułu zwiększał się jego stan na bagnecie. Raczej są może niewielkie ale ciągle jego ubytki, w zależności kto kiedy, gdzie i jak jeździ. Jedynie można, co niektórzy zauważyli wyczuć paliwo w oleju, względnie zorientować się w oparciu o jego badanie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 mar 2020, 18:49 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Cytuj:
Acceptable fuel dilution limits
Up to 2.4 percent in gas engines
Up to 3.4 percent in diesel engines


W przypadku silnika SkyActive-G 2.5 dwukrotnie większa niż dopuszczalna dylucja tj. 4,8% to 216 ml paliwa w oleju. Poziom na bagnecie wcale nie musi się podnieść, jeśli przy okazji z jakiś względów samego oleju w tym czasie ubędzie. Warto być w związku z tym świadomym użytkownikiem, który zdaje sobie sprawę, że pokonywane regularnie krótkie odcinki sprzyjają rozrzedzeniu oleju pogarszając tym samym jego smarność. W takiej sytuacji warto planować dodatkowe trasy lub wymieniać olej częściej. Osiągnięcie dylucji >5% w SkyActive-G nie jest trudne.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 21:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam Wszystkich . Zmiana modelu ,teraz obecnie Mazda6 GJ 2.0 MT 165km 2014rok , starsza nadal w rodzinie .
Niedługo zbliża mi się wymiana oleju , i mam pytanie czy OLEJ SHELL HELIX ULTRA 0W-20 SN PLUS 5L będzie dobrym wyborem .
Roczny przebieg 10-12tys max , jazda bardziej eco od czasu do do czasu tak max do 4tys na obrotomierzu ..
Trasa 75% drogi krajowe nie autostrada 25% miasto , nieraz autostrada ..
Obecny olej 5w30 , przebieg 70tys .. <pucugg>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 10:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Skontaktuj się z czarne paliwo :)prześledź wątek :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 11:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
29 marca 2020, o 22:29 Ramzes13 napisał(a):
SHELL HELIX ULTRA 0W-20 SN PLUS


Pobieramy kartę danych technicznych i czytamy :geek:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0240/ ... _Sheet.pdf

Punkty płynięcia i zapłonu jak na 0w20 i deklarację bycia pełnym syntetykiem są takie sobie. Wynoszą kolejno -48'C i 204'C. Patrzę więc na MRV, żeby potwierdzić przypuszczenia o bazie olejowej i dostaję potwierdzenie 16200 cP w -40'C.

Dla porównania Ravenol EFS 0w20, który realnie bazuje na PAO jest płynny do -63'C, punkt zapłonu ma na poziomie 230'C a MRV znacznie niżej; 10240 cP w -40'C. Przepaść :wink:

https://www.ravenol.de/uploads/tx_raven ... 0W20_0.pdf

https://czarnepaliwo.pl/szukaj?controll ... it_search=

29 marca 2020, o 22:29 Ramzes13 napisał(a):
jazda bardziej eco


Niski CCS i HTHS oleju przysłużą Ci się w oszczędnościach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 11:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Moim zdaniem ważniejsze są testy oleju przy pewnych przebiegach a nie parametry jako nowe.
amsoil był testowany po 8, 10 tys km i porównywany z innymi i fajnie trzyma parametry i zawsze wychodził lepiej od innych.

Chętnie bym porównał wyniki analizy Helixa i Amsoila po 10 tys km, jestem pewnie że amsoil lepiej by trzymał parametry i olej miałby mniej szkodliwych dodatków w wyniku tarcia, utleniania.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 12:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
30 marca 2020, o 12:15 Grek77 napisał(a):
Moim zdaniem ważniejsze są testy oleju przy pewnych przebiegach a nie parametry jako nowe.


Bez parametrów w kartach danych technicznych nie miałbyś na czym oprzeć swojego wyboru :wink:

30 marca 2020, o 12:15 Grek77 napisał(a):
amsoil był testowany po 8, 10 tys km i porównywany z innymi i fajnie trzyma parametry i zawsze wychodził lepiej od innych.


Masz rację. Amsoil trzyma bardzo wysoki poziom :champion:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 14:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dziękuje za odpowiedz wszystkim i za rady . Ale czy ten shell nadaje się do mojego silnika , chodzi mi o specyfikacje .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 14:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nadaje się, bo ma być:
API SN - jest
ILSAC-GF5 - jest
SAE 0W20 - jest


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 15:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ramzes13 poczytaj forum :) <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 16:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Forum czytałem ,ale im więcej się czyta tym bardziej głowa puchnie ...
Wiem ze polecany jest olej amsoil,ravenol , mitas , ale ja szukam czegoś bardziej budżetowego.
Brat jeździ na 5w40 Total zrobił już na nim ponad 200tys i silnik nadal chodzi , obecny stan licznika 358tys , a samochód nie ma łatwo -10 temp. 1 i w piec . Peugeot 407 2.0hdi 136km . Tata znowu renówka2 1.8 benzyna olej 5w40 elf 298tys na blacie , wymiany oleju były robione po 30tys chyba 3/4 razy , teraz po 15 i wszystko ok . Wiec myślę ze ten shell da rade spokojnie ...

Dzięki Andrzejsr za odp.
A takie pytanie z innej bajki . Czy wasze mazdy tez tak dziwnie chodzą , chodzi o dźwięk z przodu jakby jakie łożysko było słychać ..
Czy one tak mają . A zawory to trzeba ustawiać czy już hydrauliczne są , jak tak to co ile ..

Jeszcze raz dziękuje za odp ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 16:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To cykanie to normalne, podobno ma to coś do tego sprężania w silniku 14:1.
Cykają nawet całkiem nowe. 2.0 i 2,5.

Jeśli chodzi o ten to normalne. - 10 sec. filmu.


https://www.youtube.com/watch?v=s6bfakyd5js

w tym tez 10 sec. filmu.

https://www.youtube.com/watch?v=jI2-zil7zCE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 17:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok dzięki

-- Dodano: 30 marca 2020, o 18:30 --

RAVENOL CLEANSYNTO ECS 0W20 USVO 5L albo SHELL HELIX ULTRA 0W-20 SN PLUS 5L

Ciężki wybór , ale na pewno któryś z tych .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 17:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Auto rocznik 2013,przebieg 160 tys., kolejny raz , już 3 AMSOIL 0W20, wcześniej był mazdowy 0W20 od początku.
Zalety - oleju nie ubywa,niskie zużycie paliwa,żadnych problemów z rozruchem :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 22:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
30 marca 2020, o 18:30 Ramzes13 napisał(a):
Ok dzięki

-- Dodano: 30 marca 2020, o 18:30 --

RAVENOL CLEANSYNTO ECS 0W20 USVO 5L albo SHELL HELIX ULTRA 0W-20 SN PLUS 5L

Ciężki wybór , ale na pewno któryś z tych .



E tam ciężki , - tańszy / łatwiej dostępny i spokój. Każdy olej spełniający zalecenia będzie ok.


edit - co do temperatury płynięcia tego Shella to w analizach jest lepsza niż w danych w tabelce ( -54st C)
W ogle sporo analiz tego oleju i pozytywne komentarze i wnioski z nich - pierwsza z brzegu:

https://www.oil-club.ru/forum/topic/229 ... -svezhee/'


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2020, 10:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Padło na shella .. Cena i dostęp na miejscu w sklepie , a za różnice będzie jakiś filtr .
Jeszcze raz wielkie dzięki..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2020, 14:26 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
30 marca 2020, o 23:14 Andrzejsr napisał(a):
edit - co do temperatury płynięcia tego Shella to w analizach jest lepsza niż w danych w tabelce ( -54st C)
W ogle sporo analiz tego oleju i pozytywne komentarze i wnioski z nich - pierwsza z brzegu:

https://www.oil-club.ru/forum/topic/229 ... n-svezhee/


Shell Helix Ultra SN 0w20 i Helix Ultra SN Plus 0w20 to dwa różne oleje :wink: Twój link dotyczy starszej wersji, przed zmianą formulacji. Linkuję adekwatną, starszą kartę danych technicznych: http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/0 ... _0W-20.pdf
W niej MRV i punkt zapłonu wyglądają korzystniej.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2020, 15:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Wady szukania na szybko :-/

Ale co - ten SN PLUS ma jakieś analizy gdzie wypada źle, niekorzystnie, podejrzanie, gorzej niż w danych producenta ?

Czyli tak - SN bez plus miał w karcie -48 tą temperaturę, a w badaniu wychodzi -54 . Czyli Shell taki gratis daje - lepszą płynność w niskich temperaturach w realu niż na karcie. To chyba dobrze o marce świadczy i nie naciąganiu klienta.

Edit -pa ruski nie wiem czy to co oni mierzą i nazywają temp. krzepnięcia to to samo co w kartach temp płynięcia (moment kiedy przechodzi z płynnego w stały czy odwrotnie). Generalnie to już trochę(lub bardzo ) akademickie dyskusje i od takich są te fora olejowe.

ps nigdy żadnego oleju Shella nie stosowałem żeby nie było, bliski byłem 10W60 do amatorsko sportowych zastosowań, ale coś tańszego znalazłem

O tej ich technologii GTL coś całkiem pozytywnego czytałem, że niegłupia jest jak na swą cenę. Ale może nie pamiętam dobrze, bo nie wchodzę już w takie niuanse, bo wiem że naprawdę trzeba się dobrze postarać żeby silnik olejem zarżnąć, i odwrotnie - konstrukcyjnie "popsutego" czy źle wykonanego silnika, czy puszczającego chłodziwo do oleju i tak żaden olej nie uleczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2020, 17:23 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
31 marca 2020, o 16:47 Andrzejsr napisał(a):
Ale co - ten SN PLUS ma jakieś analizy gdzie wypada źle, niekorzystnie, podejrzanie, gorzej niż w danych producenta ?


Nie pisałem niczego takiego :wink: Pokazałem jak na podstawie parametrów zawartych w karcie danych technicznych ocenić jakość bazy olejowej. W tym przypadku grupy III+ (GTL) i grupy IV (PAO) pomiędzy, którymi jest ewidentna różnica. Tak w performance jak i w cenie :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2020, 18:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Wiem że nie pisałeś, ale w temacie tym "siedzisz" wiec może na takie testy, w których Shell wypada po prostu źle gdzieś natrafiłeś. Ja widzę że to jest przyzwoity olej i niczego mu nie brakuje, to nie minerał gdzie lepkość się zmienia zaraz po zalaniu a to podstawa. Może jest za tani, ale nie dla wszystkich to wada.
Dyskusji na temat tej bazy GTL (w Shellu) jest sporo, generalnie są chwalone, naprawdę nie wszędzie trzeba to święte PAO stosować.
(przykładowa dyskusja bo może nie wszyscy wiedzą co to GTL i ktoś mógłby odnieść wrażenie że to taki ciut lepsz yminerał:

https://www.oil-club.pl/index.php?threa ... tykiem.85/

)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 16:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Panowie zrobiłem 500 km głównie po mieście miałem 100 procent A teraz spadło na 80 procent. 500 km i 20 procent w dół wtf?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 11:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
No niestety tak to wygląda. Eksploatacja miejska to trudne warunki. Mazda w Europie powinna podejść do tematu uczciwie i pokazać tabelkę z ich rodzimego rynku:

SkyActive-D 2.2; dla eksploatacji miejskiej zaleca się wymianę co 5 tys. km/6 miesięcy.

W Europie wyścig na najdłuższy interwał bez wymiany oleju trwa jednak w najlepsze. Silniki przeżywają okres gwarancyjny a po nim klient zostaje się z ręką w nocniku.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 11:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
No to mega slabo to wygląda auto piekne super się prowadzi Ale.......za dużo tych Ale


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 14:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Piter79 jakich ale ?? Przynajmniej piszą prawdę !!! A Nie przeglądy co 2lata albo 30tyś km. Bez żadnego podziału na rodzaj eksploatacji.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 18:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Miałem mnóstwo samochodów przed Mazda 6 zdecydowałem się na nią że względu na design i charakter teraz widzę że to był błąd pora wrzucić do sprawdzonych technologii czyli BMW lub Audi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 19:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
4 kwietnia 2020, o 19:44 piter79 napisał(a):
pora wrzucić do sprawdzonych technologii czyli BMW lub Audi.

<hahaha>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 19:46 
Świeżak
Offline
Od: 03.09.2019
Posty: 35
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: opolski
To wracaj płakać nie będziemy jak coś ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.