Teraz jest N, 25 sie 2019, 00:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 18:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1423
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Obrazek
Obrazek

swieca wigladaja ok, jak bym nemial nowe spokojne by zalozyl spowrotem
ale u 4 my sie niepodoba , moze nieszczelność ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 18:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7922
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Za szczelność odpowiada podkładka, sam gwint nie uszczelnia świecy. Jakbyś miał jakieś ślady powyżej podkładki to ok, ale to jest poniżej.

Ja też mam już kupione nowe świece, ale jeszcze nie wymieniam, może przy 110 tys. km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 18:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1423
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tombien: na SK forum teraz znalazlem foto z wymiany przy 50tkm a tak samo jak u mnie 3x czysta a jedna jak u mnie , czyli jak mowisz jest ok

jutro sproboje szarpanie na zimnym silniku, ale mysle ze bedze tak samo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 21:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 249
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Moje po 75 tys. tak wyglądają.

Myslałem o wymianie ale się na razie wstrzymałem.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lis 2018, 16:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 438
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wedlug mnie nie wygladaja najlepiej. Ostatni dystans miales krotki czy dluzsza trase ?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lis 2018, 19:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1423
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
pedrito ma w porownaniu z mojimi ladne, e moje sa czarne jak wegel

-- Dodano: 15 listopada 2018, o 19:53 --

10 listopada 2018, o 12:23 malagb napisał(a):
mirecsk38 jak wymiana swiec na szarpanie pomoze to sie koniecznie pochwal :)


zona mowi ze jest bez szarpania, ja jechalem tylko raz ale bylo cieplo , wyglada ze naprawde nie szarpalo sprzeglo tylko swiece, ale dzine ze objawy zaczely juz przez druga zime po kolo 30tkm. ale tylko przy 1,2 rozjazdu z parkingu na zimno bez dodania gazu . Choc przed wymiana sa chyba zdarzilo i po przejechaniu kolo 500m i rozjazdu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 14:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 438
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
mirecsk38 i jak z tym szarpaniem? Powróciło czy nie szarpie ?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 17:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1423
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
bardzo malo jezdze ( z 90% zony samochod :) ) , jakas tam poprawa jest, ale szarpanie nadal wystepuje jak sie nedoda gazu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 4 mar 2019, 21:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7922
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Świece już czekały od paru miesięcy, miałem wymieniać przy 110 tys. km, jednak postanowiłem sprawę przyśpieszyć. To była dobra decyzja, myślę, że wymianę powinno się zrobić między 90-100 tys. km.

Silnik lepiej chodzi, zdecydowanie zmiana na +. Potrzebny czas - 20 minut.

Co jest potrzebne do wymiany:
- komplet 4 szt. nowych świec, ja użyłem Denso IXEH22TT 4712
- klucz 8 (do odkręcenia cewki z fajką)
- klucz z długą nasadką do świec 14 mm (najlepiej z gumą w środku, aby wyjąć wykręconą świecę)
- szczypce lub magnes jeżeli nie mamy nasadki z gumą
- użyłem jeszcze sprężonego powietrza w celu wydmuchania gniazda po lekkim odkręceniu starej świecy, ale jest tam bardzo czysto - fajka ma dobre uszczelnienie gumowe.

1.jpg
2.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 mar 2019, 22:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 249
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Co to za Świece.A już widzę Denso.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2019, 09:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.05.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jaka jest wartość siły (Nm) dokręcenia świec zapłonowych w benzynie 2.0 165 KM?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2019, 18:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 249
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Nie jestem pewien ale chyba 11,5-14,5 Nm.
Odczuwalnie jest to bardzo lekko dokręcone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2019, 20:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.05.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzięki za informacje. Teraz to dopiero mam zagadkę. Według jednego ASO to wartość 20Nm, drugie ASO 15 - 17,5 Nm a na opakowaniu świecy widnieje wartość 20 - 25 Nm. Na koniec jeszcze świeża informacja jaką dostałem mailowo od BERU, że to wartość max 25 Nm. Co radzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2019, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1423
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
mnie to ojtec zrobil rok temu tak od oka, chyba niebeda klopoty


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2019, 21:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 249
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Faktycznie teraz doczytałem w Workshop manual
2012 Mazda North American Operations USA jest napisane 15-20 Nm (1,6-2,0 kG , 14-16 lbs)
Dodatkowo przeczytałem że właściwa resistance (oporność) przy temp.25 stopni C powinna zawierać się w zakresie 3-7,5 kilohms.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sie 2019, 20:47 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Właśnie profilaktycznie zmieniłem świece przy przebiegu 100 tysięcy kilometrów. Włożyłem NGK. Poprawa kultury pracy subiektywna. Mam natomiast wrażenie, że lepiej się zbiera. Trzy świece suche. Pierwsza od strony skrzyni biegów i (co pewnie kluczowe) odmy ciemniejsza od przypalonego oleju. Także TTTM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sie 2019, 20:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1423
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
SebaK zdieca przypalonej niemas?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 sie 2019, 21:51 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ona może nawet nie tyle jest przypalona co lekko zaolejona. Co ciekawe brązowy pasek na ceramice powyżej gwintu daje się zeskrobać.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.