Teraz jest Wt, 25 cze 2019, 21:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3668 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 123  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 22:16 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Elvis 145 twój przypadek to klasyk z podkładkami widzę że i tak temat złapałeś wcześniej i nie zatarłeś silnika tak było w moim przypadku . Ten nagar na wtrysku zapycha smok to zwęglony olej który jest jak zrobimy metalu który zapycha smok . U mnie tak było. Ale w czas złapany temat. Jeśli chodzi o turbo jeśli był byś zainteresowany kupnem używki możesz do mnie napisać na priv.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 05:31 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dlatego ja już jestem po profilaktycznej wymianie podkładek. O dziwo, żadna jeszcze nie puszczała, było w miarę czysto. Wałki też w bardzo dobrym stanie. Przy smoku nie było wiele do czyszczenia. Jestem bardzo zadowolony z takiego stanu rzeczy. Wyszedłem z założenia, że lepiej zapobiegać niż potem leczyć :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 07:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 277
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Fajnie jakby każdy pisał przy jakim przebiegu coś robił i jak to wyglądało bez dopytywania...To da nam obraz sytuacji co i kiedy trzeba robić...Ja za 13 tyś km robię mocna rewizję czyli podkładki i smok. mam 127 w tej chwili nalatane

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 07:53 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 107
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja przy 160tys wymienilem walek (zatarty) i podkladki profilaktycznie zadna nie puszczala.
Do miski nie zagladalem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 09:15 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
macenty, dobra decyzja. U mnie stówa strzeliła i po obejrzeniu zdjęć z tego wątka już się nie wahałem. Teraz wiem, że mogę spać spokojnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 15:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 168
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Macenty mi przedmuchało podkładkę przy 110kkm ( lub troche wczesniej - trzeba też trochu pojeździć z padniętą, żeby się nakoksowało tyle co by zrobiło czop pod siedziskiem wtryskiwacza, oderwało, i poosadzało na smoku.) Popielasty robił przy prawie 200k km jak pamiętam, więc rozbieżność jest masywna. Uważam że jak stuknie 100k km, powinno się profilaktycznie micha w dół, i podkładki tak czy inaczej. bez czyszczenia tego syfu nagaru z przedmuchów będzie 3x taniej nawet w ASO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 16:04 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 107
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To nie jest tak ze ten osad z wtryskow pojdzie na dol i zapcha smok. Poprostu poprzez przepuszczajace podkladki spaliny dostaja sie do oleju i powoduja jego szybka degradacje i to sie osadza na smoku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 16:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 277
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Olej wymieniam co 10 więc liczę że dojadę do tych 140...Już co będzie...Ale widać póki co że nie ma reguły...Może trochę mój przykład rozjaśni sytuację ale to za kilka miesięcy...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

_________________
Biała perełka ma 210KM i 494nm a Pomarańczowy V2 162KM i 118nm -który szybszy?? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 16:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 168
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Prawda, ale ponadto czop który rosnie pod kopula zaworow przy gniezdzie od wtrysku, jak sie odczepi to mnostwo tego syfu na raz sie dostanie do obiegu, i malutkie sitko w smoku zapcha sié expresowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 22:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dobry kontent tego wątku wraca, dobre wnioski, dobre pomysły :)

U mnie wymiana podkładek przy 200k km (po zatkaniu smoka, ale przed zatarciem silnika :D), auto kupiłem przy 150k km i nie sądzę że podkładki były wymieniane do tego czasu. Co prawa na 2 "górnych" podkładkach na górze wtysków od przewodu do powrotu paliwa były zerwane blaszki - podejrzewam że może coś było dokręcane tam? W sumie nie wiem, w serwisie mówili że nie było szczególnych napraw w okresie gwarancyjnym. Należy jeszcze dodać, że poprzedni właściciel zmieniał olej co 10k km i to od początku posiadania auta. Pierwsza wymiana po 12k km, kolejna przy 20k km przy przeglądzie, kolejna przy 32k km i kolejna przy 40k km i tak dalej. Generalnie był co 2-3 miesiące w ASO :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 07:04 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja mógłbym jeszcze dodać, że przy przebiegu 100k warto się zainteresować paskiem osprzętu i jego napinaczem. U mnie zauważył serwis, pasek faktycznie był już naderwany, rolka mocno wytarta. Obie rzeczy wymieniłem. Jeśli ktoś nie robi przeglądów w ASO może tego nie zauważyć. Oni mają to na liście.
No i nieszczęsna wadliwa turbina, także lubi padać przy tym przebiegu. U mnie wymieniona na gwarancji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 20:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 168
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z tą turbiną to dziwna sprawa swoją drogą. Jednym siada przy 75 k, innym przy 100k, jeszcze innym przy 130 k, a popielasty popyla ( hehe :hi: ) już ponad 200k km i mu się sławienny grzybek nie urwał ( jeszcze :P - mam nadzieję że nie zapeszę pisząc to)
Może honeywell wypuścił jakąs wadliwą serię, przez jakis okres, pozniej sie połapali, i po cichaczu poprawili ? nie konieczne regulowaną datą produkcji.. Może wadliwą partię zlecili gdzieś na srilance czy innym hondurasie, bo sie nie wyrabiali, ?
Wiem, Wiem trochę naciągana teoria, ale chcę w nią wierzyć :hihi: <offtopic> :hahahaha:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 09:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1287
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak jak mowilem, znajde chwile checi i czasu to wam udowodnie ze bzdury gadacie i szukac nie potraficie ;) dla wszystkich ktorzy nie potrafia znalesc sobie doladowania na obu turbosprezarkach. Prosze bardzo. Nie musicie dziekowac :D a no i nie telefon i wifi tylki komluter i kabel ;)Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 14:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 168
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Oba te pidy są też w wersji na telefon iOS, przez bluetooth bez żadnych kabli.
Wystarczyło napisać ich nazwy...Obrazek

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 14:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1287
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Telefon mi nienpokazuje doladowania na drugiej. Komputer tak.
Teraz odnajdujecie sobie jeszcze zadane cisnienia na A i B i tyle. Nie podniecac sie tylko roznicami na poziomie 0.1-0.2 bo to.normalne roznice. Martwic sie nalesy gdy roznica wynosza od 0.5
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 15:08 
Świeżak
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: łódzki
Trzeci raz, odkąd mam auto, pojawia mi się błąd usterki układu pojazdu. Nie wiem czemu, ale ostatnie 2 razy w ciągu dwóch dni. Po zgaszeniu i odpaleniu auta ikonka z wykrzyknikiem zgasła i nic się nie dzieje. Poza tym błędem jaki się pokazał. Czy to coś niepokojącego? Czy po prostu jakiś normalny błąd w komputerze tylko?

Przepustnica wymieniona na nowa 10 tys. km wstecz

Opis blędu:
zoFtswW.jpg

Ikonka blędu:
STA1QEZ.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano N, 14 kwi 2019, 15:10 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 07:24 
Adept
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 128
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
14 kwietnia 2019, o 15:37 poxtazo napisał(a):
Telefon mi nienpokazuje doladowania na drugiej. Komputer tak.
Teraz odnajdujecie sobie jeszcze zadane cisnienia na A i B i tyle. Nie podniecac sie tylko roznicami na poziomie 0.1-0.2 bo to.normalne roznice. Martwic sie nalesy gdy roznica wynosza od 0.5
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Bądź tak uprzejmy jak miewasz w zwyczaju i podaj lub podpowiedź skąd wziąć wartości żądane, proszę.

Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 08:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
BP_A_CMD oraz BP_B_CMD - z czego ja mam tylko BP_A_CMD :D tego drugiego nie widzę.

Olivier - ja nie wiem co to jest, musiałbyś mieć interfejs i odczytać kody błędów, jak nie masz i nie umiesz to ASO. Wymieniałeś podkładki pod wtryskami? Jeden błąd związany z ciśnieniem jest właśnie oznaczany żółtym trójkątem i znika po zgaszeniu auta. Jeśli masz problemy z ciśnieniem oleju to lepiej nie jeździj już tym autem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 21:31 
Adept
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 128
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie to samo. Możesz wyslac mi log to porównam ze swoimi?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 05:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zbiorę jeszcze dzisiaj dane, bo to co mam jest mega dziwne, zbierane podczas wypalania DPF :D Patrzcie na to, but w podłogę był, według tych danych to pracuje tylko jedno turbo u mnie :D


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 06:15 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty, już pisałem wcześniej, żaden program nie czyta wartości B. Ja nawet nie wiem czy tam są dwa czujniki, zauważ, że wartość A zmienia się w dość dużym zakresie. Ja nie wiem, jak Poxtazo to odczytuje. Niech pokaże przebiegi z obu turbin.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 06:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1287
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tak samo, jak nie było według was wartości doładowania 2 turbiny. Tak teraz nie ma zadanego ciśnienia?;D yyy ok. Nie chce mi biegać z komputerem, żeby wam coś udowadniać, bo wy i tak wiecie lepiej. ;) Miłego dnia.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 09:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 430
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mnie się już znudziło grzebanie w czujnikach, kolejnych nie zamierzam sprawdzać. Pidy CINP dawno temu miałem dodane, tak jak u Was jeden z nich zmieniał się tyle co nic. Dla mnie MAP jest bardziej miarodajny, bo to jest efekt pracy obu sprężarek + szczelności układu doładowania, a przy wciśniętym gazie zadne EGR czy bypasy się nie otwierają "choćby skały srały". Normalnie w paranoję można popaść, pewnie następne będzie CACT11 - dlaczego zawsze jest -40°C?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 10:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A może ktoś wrzucić wykres lub dane przy podobnym scenariuszu jak mój? Czyli but w podłogę? TCA_CINP + RPM.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 10:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1287
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
darrecki true :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 11:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie myślę że nie potrzebnie brniecie w to. Po co się tym przejmować??? Jeździć i czerpać radość z jazdy, ja się spier....li to wtedy się podłącza kompa i myśli <spoko>
Ps fajnie jest wiedzieć jak co działa we własnym aucie, też tak mam ale do pewnego momentu, potem to już się przekształca w małą obsesję <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 177.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 13:34 
Bywalec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Lucasbadboy, dokładnie zgadzam się z Tobą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 16:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 168
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
> pomagać
> pisać takie durne posty bez ładu i składu

Wybierz jedno


Dodam tylko, żeby więcej burdelu nie robić, że
od wymiany turbiny i wyczyszczenia sensoru MAP, auto działa pięknie.
Nawet zrobiłem spalanie 4.4/100, pusta droga po 22. Jednak co to za jazda, nudna taka.

Jak będę miał wymieniane podkładki, to poproszę mechanika o zdjęcia jak wygląda pod miską i po pokrywą.

Na pidy już nie patrzę, szkoda mi czasu :)


Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 22:53 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 291
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Lucasbadboy również zgoda. A potem mamy wątek nabity postami i wszyscy piszą jakie beznadziejne sa dizle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 04:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 kwietnia 2019, o 12:23 Lucasbadboy napisał(a):
ja się spier....li to wtedy się podłącza kompa i myśli


Wtedy często może być już za późno. Ten wątek powinien mieć inną nazwę, bo tytuł prowokuje o wylewaniu wiadra pomyj o dieslu, a połowa tego tematu to wnioski / obserwacje / spostrzeżenia które być może będą pomocne dla innych... Ja tam nadal będę sobie obserwował pewne rzeczy bo mnie to interesuje i ciekawi.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3668 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 123  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Szybki i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.