Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 17:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nic z tego filmiku czego bysmy nienwiedzieli nie wynika?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 17:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przynajmniej widać jak to wygląda. Jeśli metalowa siatka jest tylko u wlotu tego plastiku (nazwijmy to dziubku) to kiepsko - powierzchnia kilka razy mniejsza niż sitka w GG, czyli jeszcze szybciej się zatyka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 17:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ale.dopoki tego nie rozlozysz na czesci pieresze to nie wiesz jak to wyglada ?;) to noze byc pierwszy separstor nieczystosci np.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 20:06 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.06.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
znalezione w sieci - nota serwisowa R074/14C dotycząca procedury sprawdzenia wałka w ASO

ponizej link do odnośnika:

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... XVXjKhUjGD


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 20:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Panowie, popelnilem taki o to watek: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=20&t=9676 i zostalem skierowany tutaj.
Krotkie pytanie, czy M6 2016-17 tez ma ta przypadlosc (walek, turbo, podkladki) czy problem ten zostal tam rozwiazany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 20:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Poprawione ... ale jak to z nowym dieslem zaleca sie czesta wymiane oleju.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 20:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Co 10tys km/6tys mil ? Auto planuje nabyc we wrzesniu pazdzierniku. Do pracy w jedna strone mam 30-36mil. 3/4 trasy po autostradzie z predkoscia 70-90mph.
Obecne auto pali ma 8.7/100 benzyny (2.2 direct Z22YH) i nie ukrywam, ze po za wiekiem (11lat) wlasnie spalanie przeszkadza mi najbardziej. Na co jeszcze nalezy uwazac?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 20:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Szukasz prawie nowego samochodu wiec masz gwarancje. Zwroc uwage na bicie tarcz podczas hamowania. Interwal 10tys km to max.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 21:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
20 lipca 2018, o 19:57 niebezpieczny napisał(a):
Szukasz prawie nowego samochodu wiec masz gwarancje. Zwroc uwage na bicie tarcz podczas hamowania. Interwal 10tys km to max.

A jak bija to co? Zwyczajnie wymienic czy wskazuje to w tym modelu na jakas usterke?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lip 2018, 21:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jest watek na forum. Poczytaj ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 08:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
[quote="20 lipca 2018, o 20:54 niebezpieczny"]Jest watek na forum. Poczytaj ;)[/quote]

Ten?: viewtopic.php?f=69&t=1368

Jeszcze pytanie o silnik, ma lancuch czy pasek? Co ile wymiana?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 08:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Lancuch. 200tys powinien dotrwac.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 20:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
21 lipca 2018, o 09:48 horizn napisał(a):
Jeszcze pytanie o silnik, ma lancuch czy pasek? Co ile wymiana?


Jeśli mam być szczery, to ma to i to :)

21 lipca 2018, o 09:49 poxtazo napisał(a):
Lancuch. 200tys powinien dotrwac.


200 tyś? Tylko tyle to w Audi w V6 (od 2.4 benz, przez 2.7 TDI po 3.0 TDI, słabe napinacze) :) nie słyszałem o problemie w 2.2 SkyActiv. Tak czy siak, będzie słychać kiedy łańcuch będzie do wymiany.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 20:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Bo to mloda konstrukcja. Ale mysle ze przy 200k rozrzad do inapekcji

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 21:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
21 lipca 2018, o 19:45 popielasty napisał(a):
21 lipca 2018, o 09:48 horizn napisał(a):
Jeszcze pytanie o silnik, ma lancuch czy pasek? Co ile wymiana?


Jeśli mam być szczery, to ma to i to :)

21 lipca 2018, o 09:49 poxtazo napisał(a):
Lancuch. 200tys powinien dotrwac.


200 tyś? Tylko tyle to w Audi w V6 (od 2.4 benz, przez 2.7 TDI po 3.0 TDI, słabe napinacze) :) nie słyszałem o problemie w 2.2 SkyActiv. Tak czy siak, będzie słychać kiedy łańcuch będzie do wymiany.


Co to znaczy, ze ma to i to? Chodzi mi o 2.2 175KM '16-17.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lip 2018, 21:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ma łańcuch i pasek, pasek na osprzęcie a łańcuch na rozrządzie... ;)
..A nawet dwa łańcuchy
Jeden do pompy oleju, drugi do rozrządu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 16:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
21 lipca 2018, o 20:46 Millerek napisał(a):
Ma łańcuch i pasek, pasek na osprzęcie a łańcuch na rozrządzie... ;)
..A nawet dwa łańcuchy
Jeden do pompy oleju, drugi do rozrządu.


Dwa lancuchy sa dosc czesto spotykanym rozwiazaniem nawet w benzynie, np. Z22YH tak ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, ale co to jest to Z22YH tego nie wiem, to coś wartego szukania w sieci? ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 17:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Osprzet na lancuchu?;) w jakim to aucie ?;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 17:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jaki łańcuch na osprzęcie.... :o


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 18:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No tam wyzej kolega coa pisze ze 2 lancuchy ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 lip 2018, 07:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy ktoś ma informacje na temat akcji serwisowej ze zmianą oprogramowania pod kątem DPF? Czytałem tu kilka razy, że parę osób miało modyfikację softu w ASO - czy macie jakieś materiały / informację kiedy to było?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lip 2018, 09:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Na przeglądzie gwarancyjnym we wrześniu 2016 coś mi tam wgrywali odnośnie DPF. Nawet dali nr akcji, aczkolwiek nie mam pojęcia czy uda mu się ją znaleźć. Od tego czasu zero nowych akcji, regularnie pytam w ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 lip 2018, 12:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dobra, miałem tą akcję serwisową robioną:

Cytuj:
Szanowny Panie,

Pana auto uczestniczyło w poniższych kampaniach serwisowych:

- wahania wolnych obrotów kiedy silnik pracuje na luzie (nie włączony bieg) bezpośrednio po zimnym rozruchu (25.02.2015r)

- przewód wylotowy chłodnicy powietrza od rurki wylotowej chłodnicy powietrza (możliwość odłączenie się tego przewodu od konektora szybkozłącznego) (27.07.2016r)

- czujnik ciśnienia różnicowego, dot. monitorowania stanu filtra DPF (27.07.2016r)

- amortyzator gazowy klapy tylnej (11.08.2017r)


Mam nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne.

Z poważaniem,
Jarosław Z*********

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lip 2018, 16:42 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.06.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
czy jest możliwe, żeby kontrolka ostrzegawcza czerwony trójkącik z wykrzyknikiem + info "vehicle system inspection required" jakims cudem samo wykasowało sie z pamięci komputera?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 lip 2018, 21:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dobra to kto.mial juz wynieniana turbosprezarke, bo moja chyba dzis padla ;) a tego komputer nie powie. Konkretne objawy i przypadki? Ktos? cos ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lip 2018, 08:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
26 lipca 2018, o 22:54 poxtazo napisał(a):
moja chyba dzis padla

Może napisz wcześniej, jakie Ty masz objawy. Czy przy przyspieszaniu widzisz za sobą chmurę dymu? Czy objawem jest tylko spadek mocy?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 lip 2018, 08:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chmury raczej nie zobaczy, bo DPF wszystko przejmie... Prędzej brak mocy?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lip 2018, 08:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Brak mocy nie oznacza od razu padu turbiny. Sprawdziłbym najpierw szczelność węży, bo może to powodować taki sam objaw.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 lip 2018, 08:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zmienna geometria terminy, ich sterowanie, przełączanie, może czujnik ciśnienia w kolektorze jest zapchany itp etc...

Do padniecia turbiny to masz tak daleko, a to i tak spec musi obejrzeć...

To że nie ma mocy, nie ciągnie to wiesz....tysiąc rzeczy może być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Pablos i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.