Teraz jest N, 22 lip 2018, 08:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 68  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 23:51 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3785
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W sumie te podkładki nie są drogie, raptem oryginały 40zl.
Wymiana i robocizna max 1.5h.
Może dojść jeszcze uszczelka pokrywy czy jakieś podkładki na przelewy...

Miska w dół i kontrola sita/smoka też około godziny roboty.

Koszty małe oszczędności ogromne...

Na filmie nie wiadomo jaki przebieg silnika, jakie interwały wymiany oleju, kto i jak jeździł....

Pikuś, chociaż myślałem że problem smoka i podkladek pod wtryskami w dieslu Mazdy, zakończył się na generacji przykładowo GY, później na GH nawet 2.2D...

Ale widać co tradycja to tradycja,.... japońska ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 05:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie wiem czy tutaj, czy po sąsiedzku było o akcji serwisowej (póki co Austria + Niemcy) dla SKY D. Chodziło oczywiście o podkładki, a zakres od początku produkcji do zdaje się 2015. Problemem była zbyt słaba siła dokręcenia wtrysków, co skutkować mogło właśnie tego typu awarią.
A do kolegi 2 posty wyżej. NIE KUPUJ MAZDY W DIESLU Z 2013! Jak już musisz mieć, to poszukiwania rozpoczynaj od połowy 2014 (rejestracja z 64). W przeciwnym wypadku to proszenie się o kłopoty!
Poza tym w historii serwisowej nie ma żadnych dodatkowych informacji - jedynie standardowe serwisy co 20kkm. Także o wałku tak nie będzie, za to dowiesz się co ile zmieniali olej...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 07:49 
Amator
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 75
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
16 kwietnia 2018, o 06:37 darrecki napisał(a):
Poza tym w historii serwisowej nie ma żadnych dodatkowych informacji


Jest informacja tylko w bazie o naprawach gwarancyjnych i akcjach serwisowych. Akurat ta baza jest duzo starsza niz DSR.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 08:47 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Informacje sa ale nie chca podawac ich osobom trzecim. Mnie, nawet jako wlascicielowi udalo sie dopiero po przepychankach dostac informacje o tym
ze walek byl robiony. Za to bez problemu daja informacje o tym co pisal darrecki.
U mnie podkladki byly chyba wymieniane wraz z walkiem przy 80k, bo kit od walka zawiera tez te podkladki.
Co do samych podkladek to je wymienialem je sam jakies 5tys km temu, przy ok 170k. Zamieszczalem tu zdjecia ale chyba ten host padl
ale podkladki byly w slabym stanie. Za to gdy przy okazji wymiany oleju pytalem o nie to serwis stwierdzil, ze sie nich nie wymiania,
a przeciez jest o tym w podreczniku uzytkownika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 08:55 
Amator
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 75
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
16 kwietnia 2018, o 09:47 remi napisał(a):
Mnie, nawet jako wlascicielowi udalo sie dopiero po przepychankach dostac informacje o tym
ze walek byl robiony.

Nie wiem do jakiego ASO chodzisz..... ze ci takie problemy robia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 08:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 370
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Gdzie jest wpis w podreczniku uzytkownika (instrukcja obslugi?) o wymianie podkladek pod wtryskami?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 09:00 
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
16 kwietnia 2018, o 04:37 darrecki napisał(a):
to poszukiwania rozpoczynaj od połowy 2014 (rejestracja z 64)


To 14 też mają z tym problem? Awww shite.


Niefajnie, że Mazda nie chce się dzielić informacjami. Niby jedno auto ma 12 miesięcy gwarancji od Mazdy, ale nie ufam temu ani trochę. Szczególnie czytając tyle postów na forach polskich czy brytyjskich.

A już myślałem, że Mazda poprawiła swojego śmierdziela.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 09:44 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
16 kwietnia 2018, o 09:56 niebezpieczny napisał(a):
Gdzie jest wpis w podreczniku uzytkownika (instrukcja obslugi?) o wymianie podkladek pod wtryskami?


Bylem przekonany, ze jest w tej tabelce ale sprawdzilem przed chwila i tam jest tylko Fuel Injection System / Inspection, moj blad.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 13:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
16 kwietnia 2018, o 08:00 durin90 napisał(a):
16 kwietnia 2018, o 04:37 darrecki napisał(a):
to poszukiwania rozpoczynaj od połowy 2014 (rejestracja z 64)


To 14 też mają z tym problem? Awww shite.


Od września 2013 nie powinno być problemów z wałkiem, ale to data produkcji. Zanim takie auto zostanie zarejestrowane moja dobrych kilka miesięcy i jakaś partia brytyjskich 14 może być obarczona tym problemem. Dlatego 64 to bezpieczny wybór wg mnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 13:59 
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Widziałem oba TSB, w sumie trudno jest wyjąć vin z numerów (za darmo), tak to bym sobie sprawdził.
Chociaż teraz patrzę na kilka 64 (2014 i przed marcem 2015) i...wszystkie 3 mają recall związany z hamulcem ręcznym. :mad:

Jak widzę, to Mazda się nie popisała i i diesle i tylne hamulce 6 mają problemy. Jak w GG i GH.

Z drugiej strony, wolę jeździć do znachora z tylnymi hamulcami, niż silnikiem w rozsypce.


Dzięki za info, zawężę szukania do 64-reg, dziś umawiam się oglądać jedną z 2015. Trochę więcej nastukane i brzydszy kolor(niebieski), ale przynajmniej wałek będzie spoko.

Pogadałem dziś z Mazdą UK i mają mi przysłać historię serwisowania dwóch samochodów. Zobaczymy czy faktycznie przyślą i co w tej historii będzie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 16:03 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jesli masz dostep fizyczny to numer VIN jest widoczny zaraz za szyba po prawej stronie patrzac od frontu.
Patrz jeszcze na rdze na dachu, tylnich nadkolach i odryski na przedniej szybie, a jeszcze drzenie drazka
zmiany biegow pomiedzy 100 a 120km/h :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 16:08 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3785
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy to temat kupię/sprzedam? :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 16:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 370
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Rdza na tylnych nadkolach? Ty tak powaznie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 16:55 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3785
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Taki żart jak ... tylne zaciski w GG czy GH?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 17:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 370
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
A slyszales o rdzy na nadkolach w GJ?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 17:51 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3785
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie, nie słyszałem. Tak samo nie słyszałem o problemach z tylnymi zaciskami w GG czy GH.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 17:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 370
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
To po co siejesz panike. Jak bede mial rdze to sam o niej napisze. O zaciskach pisalem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 20:31 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3785
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja sieje panikę? Żarty jakieś!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 21:17 
Świeżak
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
16 kwietnia 2018, o 16:51 Millerek napisał(a):
Tak samo nie słyszałem o problemach z tylnymi zaciskami w GG czy GH


No a mi w GG się zasyfiają(zasyfiały? Auto skasowane, więc chyba tak) regulanie, a w ostatnią zimę "bestia ze wschodu" zamroziła mi ręczny na amen. Przez 6 lat posiadania auta częściej robiłem coś przy hamulcach z tyłu niż z przodu. Kilku znajomych i z GG i z GH miało podobnie (inb4, że słaba próba, to jednak na różnych forach są tematy o tym, przynajmniej w przypadku GG)

Dziś oglądałem z teoretycznie poprawionym silnikiem (rocznik 2015) to...tylne hamulce zapieczone tak, że po jeździe próbnej poparzyłem się. Z tego co widzę w internecie, to Mazda już woła to auto do warszatu na akcję serwisową, ale te hamulce to nie był jedyny problem tego auta <slabo>


Czy silniki poprawione mają jakiś inny dźwięk, są zrywniejsze czy coś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 22:05 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z tymi nadkolami to nie żart, jutro zrobię Wam zdjęcie pięknego Red soul z trzema ogniskami rdzy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 08:21 
Amator
Offline
Od: 04.10.2015
Posty: 77
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Korozja sie moze przytrafic we wszystkich autach ,nawet tych z alu. Powodem sa zazwyczaj zle wukonane naprawy blacharsko lakiernicze oraz uszkodzenia warstwy lakieru wraz z podkladem. Akurat na rantach blotnikow pokazala mi sie ruda w 2,5 letnim superbie. Powodem byly odbicia od kamieni ktorych nie zauwazylem.



Remi , nadkola w Mazdach mamy plastikowe,chyba mowa o Blotnikach lub ich rantach.

_________________
2015 ale przed lift,
wersja VISION


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 09:47 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sorki za offtopic. Intruder, masz racje chodzi o blotnik. Wrzucilem fotki do tematu o korozji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 14:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 991
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Odnosnie podkladek pod wtryski to ja wymienial3n teraz przy 110k km. Generalnie nie bylo tragedi ale juz popuszczaly i mysle ze nie dalyby rady kokejnych 50k km. Miske tez zdejmowalem. Nie mialen zalepionego smoka , w misce tez czysto. Interwal olejowy mam co max 10k km.Do tego co 40k km ceramizer. No i chyba przy 70k km robilem plukanke. Tylko nie taka 15 minutowa, tylko dodatkie z ktoryn jezdzi sie od 5-10k km i zlewa z wyniana nastepna oleju. Zurzucie jak to przy 100k km + w normie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 17:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 54
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie podkladki wymienione przy 112 k km, tyle że moja madzia pojechala na lawecie do dealera.. pewnego pieknego dnia po powrocie z pierwszego MOT ( badan tech) czyli po 3 latach i jednym dniu wywalilo mi na screenie "vehicle system inspection required" na pomaranczowo, ale do tego czerwony trójkącik MIL. Dojechalem do domu i na drugi dzien laweta do dealera. Zatkany smok, z tym ze nie calkiem.. , jedna z podkladek calkiem przedmuchana, wtrysk okopcony, a pod gniazdem wtrysku kokon z z nalotu ..
Dkmniemam wiec ze podkladka puscila duzo wczesniej.. pewnie kolo 80k km.
Polecam wszystkim okolicach tego przebiegu.. badz wczesniej 60-80 wymiane podkladek, + micha w dol i kontrola smoka. Mi sie upieklo bez kill'a silnika:) w sumie to moze szkoda bo by mi szpeje wymienili klekota na nowego...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 20:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 78
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Mam pytanie. Czy ktoś wymieniał juz wałek na własny koszt? Chodzi mi dokładnie ile takie cos moze kosztować? Jeszcze przed wykończeniem błędu. Poprostu tak zapobiegawczo wymiana walka rozrządu i plukanie silnika chce zrobić. I może ktoś to robił w okolicach Poznania i doradzil by serwis w którym już znają temat mazdy

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 21:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jaki jest koszt wymiany podkładek pod wtryskiwacze w ASO? Czy przy tej operacji oprócz podkładek wymienia się coś jeszcze (np. przewody paliwowe czy uszczelka pokrywy zaworów)? Gdzieś na forum była informacja, że dodatkowo powinno się wykonać kalibrację korekty wtryskiwaczy - prawda? Ja mam 140k km przebiegu i podkładki nie były ruszane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 21:41 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Poxtazo, czy smok jest jest łatwo widoczny po zdjęciu miski? Kamerą inspekcyjną coś zobaczy przez spust oleju czy nie ma szans?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 21:50 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3785
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Millerek napisał(a):
W sumie te podkładki nie są drogie, raptem oryginały 40zl.
Wymiana i robocizna max 1.5h.
Może dojść jeszcze uszczelka pokrywy czy jakieś podkładki na przelewy...

Miska w dół i kontrola sita/smoka też około godziny roboty.

Koszty małe oszczędności ogromne...

Ale widać co tradycja to tradycja,.... japońska ;)


Nie wiem jak to liczą w serwisie patrząc na dzień dzisiejszy i generacje GJ, ale taką robotę w mojej GH, trzy lata wstecz, wycenili na 1800zl, dochodzi do tego jeszcze ich oliwa i filtr, kalibracja wtryskiwaczy więc diagnostyka dochodzi za podłączenie.

Obawiam się że kamerką będzie ciężko coś dojrzeć, bo jak widać na filmie, smok jest plastikowy, a sito jest dopiero wewnątrz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 00:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 130
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja czyściłem DPF chemicznie. Problematyczne w nim było to, że po wypalaniu (tym zwykłym) parametr PM_ACC_DSD nie spadał blisko zera (zostawał 2.5-3.2). Po chemicznym czyszczeniu spada do 0.4-0.8 po procesie wypalania. Zaślepiony EGR i cykle wypalania mam co 160-200km.

Ale ja mam podejrzenie, że słabe są już wtryski (poza tym tak mi powiedzieli w serwisie Boscha gdzie robiłem czyszczenie DPF). W dodatku nie wymieniałem podkładek i nie sądzę że ktoś wcześniej wymieniał.

Prawdą jest to, że jak mocno cisnę gaz to wypalanie mam szybko... Sprawdziłem sobie to na spokojnie i zaślepienie / odślepienie EGR nie ma z tym nic wspólnego. Możliwe że wtryski leją i dymi mocno...

Spróbuję namówić mojego mechanika żeby zrzucić miskę olejową :) mam już 181 tyś km.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 09:29 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 142
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Poxtazo, na filmie widac, ze ten Oil Strainer to na jakies zatrzaski jest, sciagales ta oslone cala? Jest tam siatka metalowa czy jakis inny rodzaj filtra?

Sciagnal bym to chetnie ta miske olejowa. Pewnie cos tam zostalo po moim wytartym walku. Generalnie serwis sam to powinien od razu zrobic po wymianie walka, ale sami wiemy jak
to z nimi jest. Moze nawet podjade do tego goscia z Youtuba, to tylko 2godz drogi, a u mnie nikogo kumatego w dieslach nie znam.


Popielasty, podkladki wymien bo koszt jest zaden, a z tego co czytalem przez puszczajace podkladki generuja duza ilosc dymu. Oczywiscie przy wymianie podkladek nie zpomnij wyczyscic
tych kanalow od wtryskow. Pokazuja to tez w nocie od walka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 68  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.