Teraz jest Śr, 20 cze 2018, 16:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 751 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 17:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 46
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zapewne Tomek masz rację, że nie zawsze najnowsza specyfikacja wiąże się z najlepszymi olejami bo nie wszyscy producenci produkują w tych że, ale skoro mazda dopuszcza stosowanie tych że to ja bym był za tym aby lać olej w lepszych klasach i dlatego takiego poszukuję tym bardziej, że ma to być 0W20.
Dzięki za info...


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 18:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3391
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
1 grudnia 2017, o 17:06 yamah1 napisał(a):
Zapewne Tomek masz rację, że nie zawsze najnowsza specyfikacja wiąże się z najlepszymi olejami


1 grudnia 2017, o 17:06 yamah1 napisał(a):
ale skoro mazda dopuszcza stosowanie tych że to ja bym był za tym aby lać olej w lepszych klasach


:facepalm:

Podobnie myślą niektórzy użytkownicy nowych samochodów z grupy VW wybierając najnowsze paliwo-oszczędne, ekologiczne specyfikacje VW 508.00. Do tego w trybie LL do 30 tys. km <suicide>

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi i dodatkami do paliwa Twojej Mazdy :pilot: Polecam jako współzałożyciel forum! :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 21:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 46
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Byc moze tak jest ja nidgy bym nie stosowal przebiegow long live olej byc moze ale z wymiana 15 tys. Long to tylko reklama, zeby klient myslał zema nizsze koszty serwisowania a potem silniki iuklad korbowo tlokowy wysiada, ja u siebie w obecnym autku stosuje 5w30 I jak 13 lat temu zaczynalem go lac do silnika to tez ludzie mowili ze taki prawie jak woda, silnik odppwiednio dotarty I od wymiany do wymiany moze 100 ml dolewam a auto ma 180 tys. Wiec dobry olej to podstawa I 0w20 bo silniki skay actiw sa do niego przystosowane...

-- Dodano: 1 grudnia 2017, o 21:56 --

Jak patrze na niektore specycikacje to ten 0w20 wydaje sie byc juz sredniakiem bo widziale 0w16 czy 0w12 oczywiscie nie do mazd ale juz takie oleje sa rekomendowane wiec tam musza juz byc pasowania jak w promach kosmicznych :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 1 gru 2017, 21:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3391
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
1 grudnia 2017, o 21:47 yamah1 napisał(a):
Long to tylko reklama, zeby klient myslał zema nizsze koszty serwisowania a potem silniki iuklad korbowo tlokowy wysiada


Tak, podzielam Twoje zdanie. Zdecydowanie częściej słyszę np. o zwiększonym poborze oleju w jednostkach, które są serwisowane w trybie LL. Nie mówiąc już o kulturze pracy silnika na wyeksploatowanym oleju, powiedzmy przy przebiegu 25 tys. km, który ma jeszcze przepracować 5 tys. km... :facepalm: Zazwyczaj przykre rezultaty takich trybów serwisowania dotykają kolejnych już właścicieli danego samochodu.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi i dodatkami do paliwa Twojej Mazdy :pilot: Polecam jako współzałożyciel forum! :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 09:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam wszystkich :)

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem szóstki, przeglądając książeczke serwisowa widac, ze wymiany oleju wykonywane byly co 20tys km. Dodatkowo nie mam plakietki, jaki olej byl lany, ale takich informacji powinien udzielic mi placowka, w ktorej serwisowane bylo auto? czy nie zapisuja oni takich danych w systemie?

Z racji tego, ze olej byl wymienany wg zalecen producenta co 20tys, a nie wg tego co powinno sie robic, czyli 10tys km przed kolejna wymiana zastosowac jakas plukanke, np ta mitasu flush fluid? Jakies wskazowki, jakie zabiegi przerpwoadzic, aby silnik jak najdluzej cieszyl sie dobra werwa? :)

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 10:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 46
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam mam pytanie do czarne paliwo planujesz moze sprzedawc nowy olej mitasu SN 0W20 gold i co o nim sadzisz w porownaniu do amsoila. Mam na uwadze zalanie do silnika 2.5... :) pytam bo obecny miatsu ktory oferujesz jest jeszcze w specyfikacji SM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 19:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2269
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
damianc !!!
masz książeczkę serwisową? :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 21:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Troszke sie zagalopowalem ze stwierdzeniem ksiazeczka serwisowa,

Chodzilo mi oczywiscie o wydruk elektronicznego rejestru przeglądów okresowych, ktory otrzymalem przy sprawdzaniu auta w ASO

szczegolnie duzo z niego nie wynika, sa infofrmacje kiedy wymianiane byly plyny, filtry, czy swiece zaplonowe, natomiast zadnych wiekszych szczegolow


Ostatnio edytowano N, 7 sty 2018, 21:13 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sty 2018, 19:45 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 447
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
7 stycznia 2018, o 09:47 damianc napisał(a):
Witam wszystkich :)

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem szóstki, przeglądając książeczke serwisowa widac, ze wymiany oleju wykonywane byly co 20tys km. Dodatkowo nie mam plakietki, jaki olej byl lany, ale takich informacji powinien udzielic mi placowka, w ktorej serwisowane bylo auto? czy nie zapisuja oni takich danych w systemie?

Z racji tego, ze olej byl wymienany wg zalecen producenta co 20tys, a nie wg tego co powinno sie robic, czyli 10tys km przed kolejna wymiana zastosowac jakas plukanke, np ta mitasu flush fluid? Jakies wskazowki, jakie zabiegi przerpwoadzic, aby silnik jak najdluzej cieszyl sie dobra werwa? :)

Pozdrawiam


Twój silnik mieści 4,5l oleju wraz z wymianą jego filtra. Interwał 20 tys. km to dużo. Za dużo. Moje doświadczenie pokazuje, że silniki MZR w II generacji Mazdy 6 (GH) po przekroczeniu pewnego przebiegu (ok. 100 tys. km) zaczynają pobierać znacznie więcej oleju, jeśli były serwisowane sztywno co ok. 20 tys. km. Właściciele egzemplarzy, które na danym oleju robiły 10-15 tys. km mają mniejsze problemy z poborem oleju. Warto uczyć się na błędach.

Płukanie olejem płuczącym z całą pewnością jest dobrym pomysłem. Pomoże usunąć z silnika złogi, których wyeksploatowany przez 20 tys. km przebiegu olej nie był już w stanie zneutralizować.

https://czarnepaliwo.pl/glowna/152-mita ... id-4l.html

W kwestii docelowego już oleju napisz proszę co ile planujesz teraz wymieniać olej? Co 10 tys. km? W jakim trybie zazwyczaj użytkujesz Mazdę - miejskim, mieszanym czy w trasie?

7 stycznia 2018, o 10:42 yamah1 napisał(a):
mam pytanie do czarne paliwo planujesz moze sprzedawc nowy olej mitasu SN 0W20 gold


Jest dostępny na zamówienie. Jeśli jesteś nim zainteresowany napisz proszę maila na biuro@czarnepaliwo.pl. Nie jest oferowany od ręki, ponieważ w mojej ocenie Moly-Trimer 0w20 jest bardziej interesującym produktem, o lepszych od Golda parametrach. Opisywałem tę kwestię już na forum. Także w kontekście specyfikacji API SN.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sty 2018, 23:45 
Bywalec
Offline
Od: 16.01.2016
Posty: 411
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Słuchajcie jaki powinien być prawidłowy poziom oleju w 2.0 ? Ostatnio byłem na wymianie oleju i po zmierzeniu poziomu na zimnym silniku po nocy wygląda to jak na zdjęciu. Natomiast po sprawdzeniu sposobem podanym w instrukcji czyli rozgrzaniu silnila do temperatury roboczej zgaszeniu i odczekaniu 5 minut poziom jest o jakieś 4-5 mm większy. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku poziom przekracza zakres min-max. Nie wiem co z tym dalej robić odciągać czy zostawić ?

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 09:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
8 stycznia 2018, o 19:45 CzarnePaliwo napisał(a):
(...)
W kwestii docelowego już oleju napisz proszę co ile planujesz teraz wymieniać olej? Co 10 tys. km? W jakim trybie zazwyczaj użytkujesz Mazdę - miejskim, mieszanym czy w trasie?

Hej,

Dzięki wielkie za odpowiedź i zaangażowanie. Olej chciałbym wymieniać tak często jak to konieczne - myślałem o właśnie 10tys km, zawsze w takim interwale wymieniałem olej, Czy warto teraz nawet częściej? Płukankę napewno zakupię.

Auto używane głównie w trybie miejskim, czesto dosc krotkie odcinki, trasa średnio raz na 1.5-2 miesiące okolo 1000km.


Ostatnio edytowano Wt, 9 sty 2018, 09:04 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 18:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 46
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam dzieki za odpowiedz I link, w miedzy czasie zrobilem jeszcze rekonesans na innych forach i cyba na ta chwile moimi faworytami jest eneos 0w20 I amsoil 0w20 obydwa olej to podobno premium I z porzadnych rafinerii tylko ktory bedzie lepszy dla madzi eneos podobno ma, dodatki cynku ktore maja robic to co molibden w innych npmitasu moze macie jakies info co do mitasu bo na innych forach pisali ze, mitasu to tylko piekny znak i. Opakowanie a produkt z jakiegos kraju azjatyckiego napewno nie, japoni mitasu to podobno jakis fundusz inwestycyjny ktory stoi, za tym produktem co o tym sadzicei przeczytalem o tym na forum olejowym bodajze toyoty albo hondy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 22:46 
Bywalec
Offline
Od: 16.01.2016
Posty: 411
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok. w związku z brakiem odpowiedzi na mój wcześniejszy post to mam kolejne pytanie czy tak powinien wyglądać olej zlany z silnika 2.0 benzyna po wymianie w aso i przejechaniu 150-200 km ? Obrazek

Tak wygląda zlany z silnika olej po wymianie i przejechaniu ok. 150 km. Na moje oko trochę ciemny jest z tego co pamiętam w starszych samochodach na benzynę bywał bardziej klarowny po kilku tyś przejechanych.

A taki miałem poziom oleju po wymianie w aso mierzony na zimno po nocy. Zmierzony zgodnie z instrukcją wychodził około 5-6 mm za poziom max na bagnecie. Wydaje mi się, że jest go za dużo.



Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 10 sty 2018, 12:30 przez MateZ, łącznie edytowano 5 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 10:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7022
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
MateZ może byś uraczył nas nieco większymi zdjęciami? Z tych co zamieściłeś ja np. nic nie widzę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 20:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 725
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Może nie wymienili :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 21:08 
Bywalec
Offline
Od: 16.01.2016
Posty: 411
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Weź mi nawet nie mów. :| pytam poważnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 21:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7022
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pytanie pomocnicze, spuszczałeś olej po 200 km od wymiany?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 23:11 
Bywalec
Offline
Od: 16.01.2016
Posty: 411
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak zlałem poprzez bagnet ok 100 ml bo tak jak załączyłem na zdjęciu bagnetu było go na oka za dużo. Wg. Mojej wiedzy a i doświadczenia poziom oleju powinien być między min-max. Na załączonym zdjęciu przekraczał na zimno max o ok 2-3 mm na mierniku. Po zmierzeniu sposobem wg. instrukcji przekraczał max już o ok 5-7 mm. Na zdjęciu w butelce jest zlane 100ml z silnika, w którym olej był wymieniony 150 km wcześniej przed kilkoma dniami. Z uwagi na to, że barwa jest conajmniej ciemna, zadałem pytanie czy może ktoś wie, czy tak wyglądać może olej po takim przebiegu od wymiany, czy może aso poleciało w kulki i nie wymieniło oleju a np. tylko dolało albo co. Mam też samochód w dieslu i tam to norma że olej po kilku kilometrach czernieje, ale w benzynie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 00:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7022
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wszystko zależy od tego co jest w silniku. Jak posiada osady, to nawet po wymianie oleju będzie taki kolor. Może też tak być, że oleju Ci nie wymienili. Około sierpnia '17 wrzuciłem zdjęcia oleju po wcześniejszym płukaniu silnika. Na Mazdowym u mnie też się szybko robił ciemny, ale przebiegu po jakim to następowało nie wychwyciłem. :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 09:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2269
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No bez przesady :sad:
Tak nie powinien wyglądać olej po wymianie jeżeliby wymiany w ASO odbywały się tak jak trzeba.
Ostatni przegląd z wymianą filtrów i olejów robiłem w zaprzyjaźnionym zakładzie nie ASO
i teraz wiem :
1) auto,silnik jest cichsze :)
2) olej po kilku tys km. wygląda lepiej niż ten na zdjęciach kolegi co widzę na bagnecie :)

Jeżeli nawet u kolegi były jakieś osady to wynikało to z nieprawidłowej,niepełnej wymiany oleju.
MateZ! zmień przynajmniej ASO.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 09:40 
Bywalec
Offline
Od: 16.01.2016
Posty: 411
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chyba będę musiał tak zrobić. Osady owszem ale w samochodzie z niecałymi 30 tyś km przelotu to chyba trochę za wcześnie na zasyfiony silnik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 09:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2269
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja ostatni przegląd ten nie w ASO tylko u kolegów miałem na 100 tys.km. i naprawdę po przejechanych ponad 9 tys.km. olej wygląda lepiej niż u Ciebie :) .

-- Dodano: 11 stycznia 2018, o 09:46 --

Aha zalałem oryginalnym mazdowym Mazda Oil Supra 0W20, to dobry olej. :D
Myślę,że te cholerne osady w silnikach mogą wynikać z niepełnego zlewania w ASO :sad:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 15:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 844
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ewentualnie stosowana była wymiana za pomocą ssaka. W takim przypadku to nawet opilki zostają w spadku po starym oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 16:07 
Bywalec
Offline
Od: 16.01.2016
Posty: 411
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ogólnie nie wiem jakie tam aso stosuje metody, mam tylko nadzieję, że ten olej i filtr oleju wogóle wymienili.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 16:27 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 1975
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Problemem nie jest ASO, jako punkt serwisowy czy jego właściciel (dealer) któremu najmniej chyba zależy na złej opinii, a już z pewnością na dorabianiu się poprzez oszustwo na wymianie oleju.
Winić należy poszczególnych pracowników: lewusów, niedouków, cwaniaków i tych mających dwie lewe i w dodatku lepkie ręce.
Właściciel oczywiście odpowiada za dobór ludzi i w tym sensie można oceniać zarówno jego, jak i poszczególne ASO w zależności od ilości takich nietypowych przypadków niedbałości o serwisowane pojazdy oraz nieprofesjonalnych zachowań zatrudnionych tam pracowników.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 sty 2018, 22:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 725
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
W aso odsysaja czy odkręcaja korek w misce ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 sty 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 447
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
damianc, wysłałem Ci pw :wink:

MateZ, jaki przebieg ma Twój samochód? Rozpisz kolejne wymiany oleju od nowości.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 09:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 348
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czy w ASO do diesla leja tylko Supre DPF 0W30? Czy jakis inny 5W30 tez?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 10:22 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 32
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witam ,jaki polecicie olej do mazdy 6 gj 2,5pb do wczesniejszego auta zalwalem millersem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 11:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 207
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W UK leją 5w30, przeważnie Shell (sprawdzone w 2 okolicznych serwisach) za który krzyczą £60 + VAT, kiedy Millers 0w30 można kupić za £50. Innego 0w30 (oprócz Supry) nie idzie kupić w UK.
W PL też raczej nie leją 0w30, Diesle 2.2l to produkt niszowy i trzymać jakikolwiek zapas się nie opłaca.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 751 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.