Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 16:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 16:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dla mnie byłaby to zajebiście dobra wiadomość.
Mam MZD, ale jakbym miał NB1 to bez żadnej wątpliwości wkładałbym MZD.
Chociaż porównanie NB1 do MZD pozostawiam innym którzy zmieniają, a wiadomo z jakiego powodu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 16:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja nie używam na co dzień telefonu do nawigacji. Jak nie ma korków to Tomtom trasę ogarnia elegancko.
Jeśli koszt bebechów to faktycznie 250 zł to może ma jakiś sens. Ale jeszcze dolicz montaż, przeróbkę na AndroidAuto to i wyjdzie pewnie tyle samo co chińska stacja.
Ja raczej nie mam zamiaru przerabiać NB1, działa szybko, nie zawiesza się, w większości używana do słuchania radia.
I nie wyobrażam sobie żebym nie mógł korzystać z dotyku podczas jazdy, jak w MZD.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 16:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wiesz jak jest, nie chcesz nie musisz


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 19:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jak ta przeróbka będzie z sukcesem, to wkrótce potem ceny MZD na portalach z ogłoszeniami pójdą w górę.
Miejmy nadzieję, że pochodzą one jedynie z rozbitków. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 23:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Gdzie można kupić MZD za 200 złotych? Netto czy brutto? ... i HMI za 50 złotych? Komplet zaślepek na felgi z logo mazdy jest dwa razy droższy.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 11:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Na allegro można dostać MZD za 200-250 zł bez problemów. Trochę poszperałem po schematach i zastanawia mnie brak wyjścia na antenę radiowa w radiu z Cx-5. Nie jestem pewien czy tuner radiowy nie jest tam osobngm modułem. Druga sprawa ciekawe jest współpraca z modułem bluetooth wygląda.

Czekamy na info

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 14:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
gr0szek, oczywiście tuner jest osobnym bytem. Czasami sprzedają w zestawie z ekranem, czasem osobno. Mi nie udało się znaleźć ekranu + tunera do Bose, więc ten kupiłem (dzisiaj) osobno za 250 zł. Ekran za 200 zł. Łącznie 450 + jeszcze joystick, który jak się dowiedziałem jest "odpadem" dla osób rozbierających te samochody i w przyszłym tygodniu dostanę taki za darmo :P

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 14:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Kurde jaram się tematem. Trzeba było iść za ciosem i zamówić port na USB i kartę sd do podłokietnika. Żeby to podłączyć będzie gruba kabelkologia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 16:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Cytuj:
dla osób rozbierających te samochody


Taa, a potem, co to ubezpieczenie od kradzieży jest takie drogie...

BTW, daj znać, jak wyszło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sty 2020, 23:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@Pablos <brawo>
@Popielasty <slabo>

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sty 2020, 13:57 
Amator
Offline
Od: 17.09.2016
Posty: 93
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: podlaski
może jakąś fotorelacje byście zrobili jak to przerabiać ze schematami itp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sty 2020, 17:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty mógłbyś wstawić fotki swoich nabytków ? Najbardziej interesuje mnie tuner i jego wtyczki bo jest kilka typow. Jakiś progres w projekcie ?
Ja mam problem ze schematami CX-5 bo były wersje z CD oraz bez. Znalazłem tylko schematy wersji bez cd. Szczerze mówiąc to nie jest mi to w ogóle potrzebne ale nie wiem czy MZD zadziała bez podłączonego Cd.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 mar 2020, 23:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Była cisza, ale dzisiaj ruszyłem w drogę 150km w jedną stronę i wróciłem z takim wynikiem jak niżej :-) do dopracowania kilka tematów ale ogólnie jest ogień, auto w środku pod względem funkcjonalności / atrakcyjności wymłodniało o kilka lat. AA robi robotę - jutro dam więcej zdjęć.
IMG_20200304_210402_compress20_resize_0_compress41.jpg

Jeszcze jako zarzutka małe foto w takcie prac...

IMG_20200304_102344_resize_49_compress77.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 08:54 
Amator
Offline
Od: 17.09.2016
Posty: 93
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: podlaski
o kurcze to aż do przerobienia trzeba deskę ściągać to patrzę strasznie dużo roboty


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 10:50 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Z tego co widzę, to wyświetlacz komputera też jest wymieniony, widać po wskaźniku poziomu paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 12:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos, tak - bez wymiany zegarów jest słabo - wiele rzeczy nie działa w samej stacji - mocno się ze sobą komunikują. Ale to bardzo na plus wychodzi, bo te zegary z polifta mają lepszą rozdzielczość na ekraniku (tym prawym) - wygląda to lepiej moim zdaniem.

AA działa pięknie. Ja wybrałem wersję "oficjalną", taką jak montuje ASO, mam zatem wsparcie AA oraz CP no i gniazdo ładuje telefon, a nie podtrzymuje tylko (dobry prąd ładowania).

Do 100% szczęścia trzeba zrobić:
- ogarną obrotomierz - prawdopodobnie coś w kodowaniu licznika jest nie tak - obroty pokazywane na obrotomierzu są dokładnie 2x większe niż realne + kręci się tylko do 3000 obr (widać to na foto, realnie mam pewnie ok 1600-1700 RPM na tym foto).
- ogarnąć kontrolkę ręcznego - ponieważ te zegary są dostosowane do elektrycznego ręcznego a ja mam zwykły - zegary nie widzą w ogóle hamulca, cały czas wyświetlają pomarańczową kontrolkę (zaciągnięcie ręcznego też nie jest pokazywane) - prawdopodobnie trzeba tu zrobić jakiś emulator sygnału z ręcznego, albo pobawić się znów kodowaniem licznika
- SCBS - pokazuje się warning na zegarach, ale nie ma żadnych DTC w samym module. Podejrzewamy, że radar (i SCBS) działa normalnie, ale licznik nie może się coś dogadać z modułem. Trzeba poszukać.

Co do rozróby przy desce - może i nie trzeba takiej byłoby robić, ale by to było zrobione lipnie. Wbrew pozorom rozebranie całej deski wprawionej osobie zajęło 1,5h. U mnie brak zmian w oryginalnej wiązce - została. Dołożona została nowa, spinająca MZD i zegary. W każdej chwili mogę wrócić do NB1. Moim zdaniem bardzo profesjonalne podejście Marka który mi to ogarniał. Cała robota niespodziewanie zajęła 10 godzin (zakładaliśmy 6-8) - BOSE w CX-5 trochę inaczej jest zrobione niż w M6 i Marek się tego nie spodziewał, musiał przerabiać wiązkę żeby to działało, później jeszcze trochę przy samym AA było komplikacji (pomylone kostki).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 12:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ale widzę ze zdjęć że kolega (Marek) zegary ma bez zmian. Orientujesz się co nie działa bez wymiany zegarów w MZD?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 12:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
gr0szek ale już ma zegary z polifta. Bez nowych zegarów jest problem z monitorem spalania, i-stop, i-eloop z tego co pamiętam jak mówił. W razie przekładki polecam te nowe zegary, są ładniejsze :D

Co do samej przekładki / tutorial - nie sądzę że powstanie - ja nie mam diagramów do wiązek, nie interesowałem się tym. Marek z tego żyje, więc nie wiem czy będzie chciał się tym chwalić (aczkolwiek on i tak masę wiedzy oddaje na grupie na fb i nie ma z tym problemu - jak mówi, sam ma tyle roboty, że nie wie w co ręce włożyć) - ale utworzenie opisu do tego swapa na pewno zajęłoby dużo czasu. On jest technikiem elektronikiem z zawodu, jak dla mnie zamiast zwojów w mózgu ma kabelki miedziane - widziałem jak się w tym porusza :D Co do samych rozbiórek aut, to uwierzcie mi - rozebrał i złożył setki Mazd :P Jak rozbierał deskę, to ciągle gadaliśmy o dieslu i nawet chwilę się nie zająknął, rozbierał to już w sposób mechaniczny, bez potrzeby zastanowienia się nad tym co robi.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 12:56 
Amator
Offline
Od: 17.09.2016
Posty: 93
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: podlaski
możesz podać przybliżony koszt jaki poniosłeś mniej więcej


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 13:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W przybliżeniu 1200 zł (z czego 400 zł sam oryginalny moduł USB pod AA/CP, ten nowy co ASO też montuje).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 13:06 
Amator
Offline
Od: 18.02.2019
Posty: 75
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty działa Ci dotyk w CP i AA?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 19:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, w AA / CP z ori modułem z ASO nie działa dotyk, ale z tego co kojarzę to w wersji z AIO Tweaks dotyk jest, ale moim zdaniem nie jest potrzebny, wszystko można z joysticka zrobić.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 20:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A czujniki i wizualizacja czujników parkowania działa bez problemu czy też trzeba coś kombinować ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 20:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
gr0szek, działa poprawnie. Jedyne co teraz boli, to jakość kamery. W NB1 to tak nie raziło. Tu ekran jest większy i rozdzielczość lepsza, a jakoś kamery dalej mierna, trochę szoku doznałem.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 21:58 
Amator
Offline
Od: 18.02.2019
Posty: 75
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
CP z ori z ASO dotyk u mnie działa, nie wiem czy w czasie jazdy też. Tylko AA próbuje zmusić do dotyku.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 22:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Lizak99991, faktycznie gdzieś było że w CP dotyk działa.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 22:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
W CP dotyk działa na postoju. W AP nie pamiętam, a nie mam już androshitu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 mar 2020, 08:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
popielasty a jak joystick zamontowałeś i zamaskowałeś "dziury"?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 mar 2020, 09:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
gr0szek, na razie jest tymczasowo przyklejony klejem na ciepło :) docelowo będę myślał żeby joystick z polifta dociąć jakoś ładnie / dopasować.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 gru 2020, 18:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy jakiś kontakt do p. Marka? Gdzie przyjmuje? Widziałem wzmiankę o FB, można prosić link?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.