Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 10:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
25 sierpnia 2018, o 10:01 kichu napisał(a):
A bez ładowania to zaraz i tak masz po baterii więc bez kabla prędzej czy później sie nie obędzie.


No nie wiem, jak jadę po mieście, to wygodniej mi by było mieć tel. w kieszeni... A co on się tam rozładuje przez tę godzinę..?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 10:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
25 sierpnia 2018, o 09:53 Smook napisał(a):
Wydaje mi się, że z założenia AppleCar i AA działać muszą po kablu. Co prawda jeździłem tylko jednym autem z tym wynalazkiem i tam było po kablu.

viewtopic.php?p=303459#p303459
Skoro wersja nieoficjalna ma wsparcie, to niby czemu oficjalna nie miała by mieć?

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 10:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jaki kabel USB trzeba kupić, aby mieć super jakość obrazu i dźwięku w Maździe, bez żadnych zakłóceń?

Macie coś lepszego na oku niż to:
https://allegro.pl/kabel-przewod-micro- ... 06818.html

?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 13:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
JaFGdy napisał(a):
Skoro wersja nieoficjalna ma wsparcie, to niby czemu oficjalna nie miała by mieć?

Nie mogę się doszukać wyjaśnienia że AC działa po BT.
Ani w DS-e
https://www.youtube.com/watch?v=ZrrMJr7EE3Q
Ani w Suberbie (domyślam.się że to standart całej grupy VW)
https://www.youtube.com/watch?v=xgKbAAcxZ0s
Podobnie AA w wersji Mirrorlink w Passacie:
https://www.youtube.com/watch?v=PPAPr4krfaA

Wszędzie w tej klasie wszystko leci po kablu. Ja osobiscie testowałem w Jeepie Compasie, gdzie AA ledwo co działał zawieszajac się co raz, a AC śmigało sprawnie.

A tutaj Mazda:
https://www.youtube.com/watch?v=RCBCP033Lj4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 14:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
AR Giulia, Kia Stinger AA również po kablu. Coś kojarzę, że google dopiero niedawno wprowadziło możliwość komunikacji bezprzewodowej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 22:04 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
No to odebrałem dziś nową M6 z już zainstalowanym Carplayem/AA. Wczesniej jezdzilem M6 od 2015 roku,
jesli chodzi o tel uzywam iPhone (ios beta 12) więc jeśli są jakieś konkretne pytania odnośnie działania tematu
chętnie odpowiem.

Kilka uwag na szybko - nowa GL ma dwa porty USB w podlokietnieku - po zainstalowaniu modulu i aktualizacji softu
przy jednym z portow jest ikonka telefonu i Carplay działa tylko jak sie podepnie telefon kablem do tego jednego portu.
Drugi port dziala tak jak wczesniej.

Na glownym ekranie MZD (tym klasycznym) pojawia sie w lewym gornym roku ikonka carplay - joyem ruszamy do gory
wciskamy i jestsmy na ekranie carplay. Mozna tez przechodzic carplay/mzd przytrzymujac dluzej przycisk home.

Nawigacja po carplayu w czasie jazdy to glownie krecenie kolkiem prawo/lewo celem wyboru opcji i zatwierdzanie.

Standardowy mamy appki muzyka, apple maps, telefon, wiadomosci, odtwarzanie i my mazda (ktora wracam do MZD).

Z aplikacji opcjonalnych sprawdzilem whatsapp i spotify (bez zastrzen).

Telefon spoko - pelne odzworowanie aplikacji telefon z iPhone (ulubione, historia, klawiatura, poczta glosowa etc)

Wiadomosci - mozna podejrzec historie i podyktowac siri nowa wiadomosc - niestety siri ja to Apple poki co po angielsku.

Mapy (apple) - dzialaja spoko - nie ma niestety komunikatow na hud wtedy - ale regulacja glosnosci komunikatow navi
jest spieta z glosnoscia navi wbudowanej - obie navi uzywaja tego samego poziomy glosnosci - jesli chodzi o regulacje.

Aplikacja Muzyka - to samo co w ajfonie w 95% ale jest jeden babol - zakladka moja biblioteka nie pokazuje mi playlist
ktore mam zrobione w apple music - widoczne sa w historii etc - ale moja biblioteka jest pusta.

Odtwarzacz audio - wszystkie opcje to samo co w telefonie.

Spotify - pelen support - wzorowo.


Ciekawy jest temat polaczenie MZD z carplay. Otoz dziala to tak.

Odpalamy auto... jesli podlaczymy telefon kablem do carplaya - to jesli wcisniemy przycisk TEL na konsoli srodkowej
to obsluge telefonu - historia - kontakty - rozmowy - itp itd bedzie obslugiwal carplay nPoie MZD.

Pod przyciskiem NAV mamy nawigacje Mazdowa, chyba ze w carplayu odpalimy nawigowanie w apple mapach - wtedy
jak wcisniemy NAV to przenosi nas do aktywnej nawigacji czyli apple map.

Mozna rozpoczac nawigacji w apple mapach, pozniej przejsc ustawic cel w navi mazdy, ale jest jeden babol - navi mazdy
wyswietla na ekranie MZD gorny pasek z dystansem np. do aktualnego manewru i ten pasek przeslania czesc interfejsu
carplay. Wiec mamy wtedy mala przeszkadzajke.

Apple mapy wywalaja na ekranie centralnym w trakcie aktywnej nawigacje informacje o manewrach etc nawet jesli np. sluchamy
radia czy jestesmy na jakimkolwiek innym ekranie. TO jest spoko, bo mimo ze nie mamy na hudzie wtedy strzalek, to nie
przegapimy manewru.

No i jesli mamy ajfona polaczonego po bluetooth to jak podepnie o kablu do carplay to bluetooth sie wylacza, jak rozlaczymy usb
laczy sie z mzd po Bt. Przy rozlaczeniu/polaczeiu pamietana jest historia odtwarzania muzyki i po sparowaniu w jedna czy druga
telefon kontynuuje otwarzanie muzyki tam gdzie stanela/


Moim zdaniem po dwoch godzinach jazdy i zabawy nowym autem. W stosunku do MZD w carplayu na pewno dobrze zrobi
nawigacja - juz teraz apple mapy i jak po aktualizacji ios do wersji 12 pojawia sie wsparcie dla navi firm trzecich czyli google \
mapy i moze np. tom tom czy inne alternatywne oraz ,muzycznie support Spotify jesli ktos korzysta.

Obsluga telefonu (rozmowy, historia, kontakty) ,oraz muzki (w przypadku ajfona i appki apple muzyka) - bardzo dobrze
dzialala w starej mazdzie (i teraz tez) przy zwyklej synchronizacji bluetooth, pelen support dla kontaktow w telefonie,
playlist z muzyka itp itd i sam carplay wiele wartosci dodanej tu nie wnosi IMHO. Powiedzialbym nawet ze obsluga po
MZD jest wygodniejsza. Na ta chwile dla mnie jedyna wartosc dodana CP w aucie w stosunku do MZD to alterantywna
navi na centralnym ekranie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 07:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Świetna recenzja. Podziękowania!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 07:52 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Zapomniałem jeszcze o jednym moim zdaniem babolu.

Jeśli mamy telefon synchronizowany po BT to naciśnięcie na kierownicy przycisku odebrania połączenia przenosi nas do listy ostatnio wykonywanych połączeń, gdzie od razu mogę wybrać jeden z ostatnich kontaktów i dzwonić.

W CP tak się nie da, Trzeba kliknąć TEL na przy joyu i dopiero pokrętłem przejść do historii. Przyciski na kierownicy działają tylko przy odbieraniu/odrzucanie połączeń.

Moim zdaniem to akurat cecha na minus bo ja 80-90% rozmów w samochodzie prowadzę wybierając numer z historii połączeń.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 08:00 
Świeżak
Offline
Od: 30.03.2017
Posty: 33
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wtrącę swoje 3 grosze: Mam wersję softu *.502, odblokowałem możliwość wgrywania modyfikacji, zainstalowałem najnowsze Android Auto (za darmo) i działa po kablu jak i po WiFi. Tak, po WiFi, a nie po BT. Bateria w smartfonie wcale szybko się nie rozładowuje ponieważ AA działa w nim w tle. Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 08:23 
Offline
Mając v59...502 aby odblokować zrobiłeś to ? wcześniej miałem 59....430 i w aso zrobili mi 502, nie rozumien dlaczego wcześniej mogłem wgrać tweak a po update tylko zabawa kablami.

https://mazdatweaks.com/serial/


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 09:09 
Świeżak
Offline
Od: 30.03.2017
Posty: 33
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dokładnie to zrobiłem. W jakimś wątku dokładnie opisałem co i jak robiłem + kilka fotek. Kilka minut zabawy i wszystko działa jak należy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 09:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Bo poniżej wersji .502 była luka, która umożliwiała łatwe modyfikowanie systemu. Od .502 została ona załatana. MZD Player - ten program na usb do m.in. screen mirroring też nie działa od wersji .502, przy czym deweloper wrzucił jakoś czas temu informację, że zaczyna prace, żeby coś z tym zrobić


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 10:41 
Offline
26 sierpnia 2018, o 09:00 jancu napisał(a):
Wtrącę swoje 3 grosze: Mam wersję softu *.502, odblokowałem możliwość wgrywania modyfikacji, zainstalowałem najnowsze Android Auto (za darmo) i działa po kablu jak i po WiFi. Tak, po WiFi, a nie po BT. Bateria w smartfonie wcale szybko się nie rozładowuje ponieważ AA działa w nim w tle. Pozdrawiam.

Masz postawiony hotspot na telefonie zgodnie z instrukcją? Czy może masz router USB na stałe w samochodzie? Ciekawi mnie czy bedzie to działąć na routerze...? Aby uniknąć każdorazowego stawiania hotspota. Wifi każdy ma praktycznie włączone a hotspot raczej nie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 12:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
26 sierpnia 2018, o 09:00 jancu napisał(a):
Wtrącę swoje 3 grosze: Mam wersję softu *.502, odblokowałem możliwość wgrywania modyfikacji, zainstalowałem najnowsze Android Auto (za darmo) i działa po kablu jak i po WiFi. Tak, po WiFi, a nie po BT. Bateria w smartfonie wcale szybko się nie rozładowuje ponieważ AA działa w nim w tle. Pozdrawiam.

Smook O tym pisał wcześniej kolega m6fanboy i o to mi chodziło wklejając jego wypowiedź wyżej.
Ładowanie tel mam wyprowadzone przy słupku A, ale nie ze złącza USB, tylko z dodatkowego źródła nad nogami kierowcy. Nie uśmiechało mi się ponowne ciągniecie kabla do podłokietnika i nie myślałem o instalacji AA. Teraz jednak wiedząc, że działa po Wi-Fi zmieniam zdanie i przetestuję AA z AiO tweeks.

m6fanboy Dobre pytanie.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 16:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
JaFGdy napisał(a):
Ładowanie ..(..).. z dodatkowego źródła nad nogami kierowcy.

No właśnie, miałem cały czas wrażenie, że coś ważnego przeoczyłem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sie 2018, 20:20 
Świeżak
Offline
Od: 30.03.2017
Posty: 33
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Do pytania powyżej: Stawiam hotspot w telefonie, auto łączy się automatycznie. Ładowanie telefonu jeśli potrzebuję mam z głównego wejścia zpalniczkowego.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 sie 2018, 08:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W takim przypadku to nie jest dokładnie to o czym dyskusja. AA czy AC to przecież coś w rodzaju screen mirroring. A tu masz niezależnie działajacego "Androida" w stacji multimedialnej,łączącego sie przez hotspota z netem a nie z pamięcią lub systemem smartfona. Albo czegoś wciąż nie kumam?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 sie 2018, 08:36 
Świeżak
Offline
Od: 30.03.2017
Posty: 33
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
27 sierpnia 2018, o 09:12 Smook napisał(a):
W takim przypadku to nie jest dokładnie to o czym dyskusja. AA czy AC to przecież coś w rodzaju screen mirroring. A tu masz niezależnie działajacego "Androida" w stacji multimedialnej,łączącego sie przez hotspota z netem a nie z pamięcią lub systemem smartfona. Albo czegoś wciąż nie kumam?


Jak to nie. Podłączam kabel - włącza się AA w aucie, stawiam hot spot w telefonie, też włącza się AA w aucie. Mój wybór jak chcę się łączyć. Przewaga AIO jest taka, że dotyk działa na postoju i w czasie jazdy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 sie 2018, 09:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A jak wyłaczysz transmisję danych w takiej konfiguracji to odtworzysz np pobrane na tfn pliki z Spotify?
Chociaż glupio pytam, bo jak wyłączysz trandmisję danych to hotspot się rownież wyłaczy...chodzi mi głównie o to, jak przez hotspot taka konfiguracja korzysta z plików telefonu? Czy tu chodzi o hotspot Mazdy a nie fona?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 11:48 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 25
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Jestem po instalacji CP w M6 2016r.

Generalnie jestem mega zadowolony - CP działa dokładnie tak samo jak w moim drugim samochodzie wyższej klasy.

Na codzień używam iPhone, wiec najbardziej interesował mnie CP. Działa płynnie bez zastrzeżeń i zwisów. Jakość obrazu jest moim zdaniem rewelacyjna.
Bawiłem się trochę z nawigacją applowską - MZD wyswietla obraz znakomicie, wskazówki są czytelne - moim zdaniem ta nawigacja działa lepiej niż natywna z MZD.

Oczywiście po wejściu w CP - przyciski wokół joysticka odpowiadają za sterowanie telefonem - navi przełącza na nawigację Apple, Nutka na odtwarzanie, Home - ekran centralny CP.
Nie działa przycisk na kierownicy - słuchawka telefonu (ten z lewej) - więc nie mamy niestety dostępu do ostatnich połączeń - to jest słabe, ale ten przycisk w innych markach z CP też nie działa. Odkładanie telefonu działa.

Dużym minusem CP jest brak wsparcia języka polskiego przez SIRI, ale o tym każdy wie. Niemniej jednak ulubione kontakty można zapisać sobie w telefonie fonetycznie, pseudonimami lub też w osobach powiązanych - wiec zamiast męczyć się z polskimi nazwiskami, mozna zainicjować połączenie - Hey Siri, call my wife, albo call my boss.
Podobnie można wpisać adresy ulubionych lokalizacji - wtedy też Siri świetnie sobie radzi z ich wyborem.
Na codzień używam Spotify oraz Apple Music - niestety SIRI przeszukuje muzykę tylko w AM - ale rewelacyjnie jest móc poprosić ją aby włączyła ulubione playlisty albo znalazła coś z repertuaru AM. Brakuje mi obsługi Homekit przez CP - SIRI twierdzi, że nie może włączyć świateł w domu kiedy prowadzę samochód:(

Moje MZD jest odblokowane po serialu, więc mogę swobodnie sterować dotykowo ekranem w trakcie jazdy. Za duży plus uważam jednak możliwość dodatkowego sterowania joystikiem - to czasem jest łatwiejsze niż dotyk.

A teraz parę słów o AA, który również wypróbowałem, podłączając Samsunga. Uważam, że jest to jednak pewne nieporozumienie. Dotyk nie działa w ogóle - na postoju i w trakcie jazdy, nawet pod odblokowaniu. Jakość obrazu jest jednak gorsza, dzwięk ze spotify też jest nieznacznie gorszy. Dla mnie trochę nieintuicyjne to wszystko, ale być może ze względu na codzienne użytkowanie Ip.

Oczywiście wszystkie połączenia po kablu, to mnie nie dziwi, w drugim samochodzie klasy premium CP też działa wyłącznie po kablu, mi to odpowiada jednak, bo mam okazję podładować telefon.

-- Dodano: 29 sierpnia 2018, o 12:48 --

Potwierdzam, prosta zabawa - a tyle radości

26 sierpnia 2018, o 10:09 jancu napisał(a):
Dokładnie to zrobiłem. W jakimś wątku dokładnie opisałem co i jak robiłem + kilka fotek. Kilka minut zabawy i wszystko działa jak należy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 11:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.06.2016
Posty: 196
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A możecie wejść w smsy?
Mi po kliknięciu w ikonkę wiadomości od razy włącza się Siri i nie mam możliwości przeczytania smsów.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 11:54 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
To widzę kolega ma podobne wrażenia jak moje :) Tylko dla mnie osobiście jedyne co CP daje w stosunku do MZD to mapy + spotify, bo obsluga telefonu czy Apple Music w samym MZD przy synchronizacji po bluetooth jest spoko. Fajnie, że jest ale jesli nie pojade w trasę
gdzie będę chciał odpalić inną navi niż firmową Mazdy, to cała reszta działa bezproblemowo bez CP przy zwykłej sycnhronizacji BT.


Ostatnio edytowano Śr, 29 sie 2018, 11:55 przez kichu, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Chciałbym zapytać o następujacą rzecz: czy po podłączeniu kablem i odpaleniu AC system rozłączy sparowany wcześniej przez BT inny telefon np z androidem?
Chodzi mi o banalną sprawę- mam iPoda touch ostatniej generacji, gdzie jest i navi i sporo muzy z apple music. Ma ten sam system co ifony wiec przez AC pójdzie. Ale ponieważ to tylko iPod więc połaczenia musialbym realizować z innego urzadzenia. Stąd pytanie..


Ostatnio edytowano Śr, 29 sie 2018, 11:56 przez Smook, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 11:55 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Jak podpinam po USB Carplay, to rozłącza mi ten sam telefon sparowany po BT. Jak to będzie z drugim urządzeniem nie wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 11:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.06.2016
Posty: 196
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, podłączenie BT zostaje (2gi tel)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 12:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
O to chodzilo, dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 12:54 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja z niecierpliwością czekałem na AA w Maździe... Ale jak tak sobie czytam ten wątek, to ponieważ interesują mnie wyłącznie mapy googla, to chyba sobie daruję. Nie ma wskazówek na HUD (a na to przede wszystkim liczyłem), trzeba za każdym razem podłączać kablem, nie działa dotyk (sic!)...
To ja już wolę zainwestować 10 zł w uchwyt na telefon, niż 1000 zł w AA...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 13:08 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja też sobie odpuszczam na razie. Boli tylko to że... jak wszystko w maździe. Po łebkach. System niby jest i w sumie nawet trochę działa. Wszystko jak zawsze niedorobione.
Mówię o AA.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 13:55 
Świeżak
Offline
Od: 07.02.2017
Posty: 25
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
29 sierpnia 2018, o 14:08 Wedrowiec napisał(a):
Ja też sobie odpuszczam na razie. Boli tylko to że... jak wszystko w maździe. Po łebkach. System niby jest i w sumie nawet trochę działa. Wszystko jak zawsze niedorobione.
Mówię o AA.


Niedoróbką Mazdy jest "tylko" albo "aż" brak dotyku AA zarówno podczas postoju jak i w trakcie jazdy. Co do wyświetlania wskazówek w HUD to nie sądzę aby którykolwiek z producentów miał taką opcję. W volvo nowej serii XC też nie wyświetla wskazówek, chociaż oryginalna nawigacja pokazuje drugi obraz ze wskazówkami na cyfrowych licznikach, też należy podłączyć kablem itd, obraz z AA jest znacznie gorszy niż z CP. Te ograniczenia wypływają moim zdaniem raczej z technologii Googla i Appla, nie winiłbym Mazdy za to. Dla przykładu system multimedialny Volvo jest 100 lat świetlnych przed MZD - posiada np własny modem LTE, router wifi, natywną aplikację Spotify, Google itd.

Mnie tylko dziwi argumentacja Mazdy dotycząca blokady ekranu podczas jazdy - ze względu na bezpieczeństwo kierowcy w trakcie jazdy:) Volvo z założenia robi bezpieczne samochody a AA i CP nie blokują :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sie 2018, 14:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mazda nie ma takiego systemu utrzymania ( mamy coś podobnego ale niezupełnie ta idea) toru ruchu jak Volvo czy Mercedes. Być może dlatego. Zagapisz się macając - Mazda zacznie się zataczać jak pijany zając albo opierdoli, że nie trzymasz obu łap na kierownicy. I że masz sobie przerwę w podróży zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.