Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 09:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 585 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 19:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Możesz opisać z grubsza sposób rozwiązania problemu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 20:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
rad28 no właśnie, napisz proszę bo nie wiem, czy iść po kartę do samochodu :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 21:37 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Spróbowałem na drugą zapasową kartę wgrać strefę 5 mapy EU i udało się. Podczas wgrywania strefy 6 pojawia się taki sam błąd, jak przy wgrywaniu kompletnej mapy EU.
rad28 na czym konkretnie polegała pomoc TomToma?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 23:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tak jak pisałem najpier wykonałem tel. Opisałem problem który oczywiście się pojawiał jak dobrze wiecie jaki.
W programie tomTom hoom wchodzisz w zakładkę pomoc jest tam coś takiego jak informacje o systemie jak klikniesz wyświetlają sie wszystkie błędy sytuacji która nas dręczy
Zrobiłem kopię i wysłałem na emaila ze strony tomtom wsparcie techniczne. Po 3-4 h była już informacja ze z mapy którą nam udostępniają zdjęli program anty wirusowy i zaporowy. Spróbowałem jeszcze raz od początku zrobić aktualizacje i wszystko poszło i chula.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 07:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
 Do mnie w końcu support odpowiedział sugerujac skorzystanienie z poniższego linka. Jeszcze nie sprobowałem, ale bedę dzisiaj walczył.

suggest you to follow the instructions to mentioned in our support link-> http://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/13346/~/home-error%3A-this-file-is-invalid-%28archive-file%29


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 08:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nic nowego. Sam fakt, że każdy z nas korzysta z różnych systemów, różnych antywirusów czy łącz internetowych wyklucza podane po linkiem sposoby na rozwiązanie problemu.

Poza tym na Forum TomTom'a wątek z naszym problemem znacznie się rozrósł i oczywiście rozwiązania w dalszym ciągu brak. TomTom NB1 Update Problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 12:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Właśnie, nic pomocnego pod linkiem nie ma..że niby jest jakaś wersja TTH 2.84?? Właśnie ściągnęła sie krytyczna poprawka ale wciąż 2.11


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 14:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No i lipa. Mapa Europy - cała wraz z radarami ściąga się ładnie. W momencie instalacji na karcie wywala błąd:

"Nieprawidłowy plik (plik archiwum) Documents\TomTom\HOME\Download\complete\map\Europa-2\Europe_1.zip".

Co ciekawe archiwum to można normalnie otworzyć, jedno co jest zastanawiające to, że wcześniej był jeden Europe.zip 4,5GB, a teraz są cztery pliki Europe_1, Europe_2, Europe_3, Europe_4 o sumarycznej wielkości 3,8GB. Ewidentnie coś zostało zmienione w sposobie zapisu tych map przy ostatniej aktualizacji.

Jak mniemam pewnie jeszcze nikomu nie udało się zainstalować całej mapy Europy, więc też temat zgłaszam do supportu TomTom'a.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 14:58 
Świeżak
Offline
Od: 15.09.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wsparcie TomTom potwierdziło mi dzisiaj, że to problem "generalny" i nie jestem pierwszą ani jedyną osobą która to zgłasza. Pracują nad rozwiązaniem.

Jak ktoś chce się powołać na mój nr sprawy w TomTom to proszę - 190307-000037.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 15:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A ja tego archiwum tzn zipa w ogole nie mam na kompie , chociaż pokazuje że się sciagnał. Koresponduję własnie z niejakim Rasishem ktory mi radzi zmienic zonę mapy. Ci z tego , kiedy u mnie takiej opcji nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 15:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Można zmieniać strefy, jest to gdzieś w ustawieniach. Oryginalnie miałem całą Europę na karcie 4GB, która była z autem. Po kupnie aktualizacji latem zeszłego roku mapa już się nie mieściła. Wybrałem wtedy strefę i to poszło. W międzyczasie kupiłem sobie do aparatu większą kartę i w ten sposób do nawigacji miałem już 8GB. Przy następnej aktualizacji ściągnęła się strefa ale usunąłem to w opcjach i mogłem od nowa wybrać całą Europę. I do tej pory aktualizowała mi się cała Europa z radarami, które w międzyczasie dokupiłem.

Dla mnie nie jest sposobem ograniczenie sobie mapy do jakiejś strefy skoro kupiłem licencję na całą Europę i na karcie mi się to mieści.
Niech TomTom się ogarnie i to naprawią, dlaczego mamy kombinować? Mi aż tak nie zależy, mogę poczekać na naprawioną aktualizację.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 15:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jest zmiana strefy ale nie dla wszystkich map.Niektore tego nie mają.No i wlaśnie akurat u mnie opcja zmiany strefy się nie wyświetla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 16:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Jaka jest najnowsza wersja map?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 17:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
1025


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 17:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
8 marca 2019, o 15:00 Smook napisał(a):
A ja tego archiwum tzn zipa w ogole nie mam na kompie

Przed przeinstalowaniem TomTomHome po pierwszym błędzie też miałem "zip'a" z mapą. Ale co z tego i tak był niepełny. Teraz jest dokładnie jak u Ciebie Smook - po pobraniu całości pliki tmp znikają z dysku i nic się z nich nie tworzy. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 mar 2019, 20:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja do samochodu nie robiłem,ale wczoraj aktualizowałem do przenośnej (GO600) bo będzie mi potrzebna do furgonetki i wszystko poszło jak po maśle (Europe v 1025.9402 01/2019).Tak więc problem jest chyba tylko z wersją map na TomTom Home.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 01:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
8 marca 2019, o 15:17 Pablos napisał(a):
Jak mniemam pewnie jeszcze nikomu nie udało się zainstalować całej mapy Europy, więc też temat zgłaszam do supportu TomTom'a.


Zeby pirata było prościej załadować niż oryginał to już się w głowie nie mieści. A co jakby ściągnać mapy z innego źródła? TT Home ich nie zaktywuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 21:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Problem jest chyba wyjatkowo polityczny, skoro 'pierwsza pomoc' sobie nie radzi. Ostatecznie - po ponad tygodniowej korespondencji- dostałem taką odpowiedź:

...(..)..Thank you so much for the details, much appreciated.
Jacek, I cannot offer you an immediate suitable solution for this challenge.  I have sent your question to our 2nd line technical department. 
I hope to have an answer for you as soon as possible, please bear with us while we find a solution for your query.
With Kind Regards 

Rakesh S.  
Customer Service Representative 


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 22:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja dziś otrzymałem taką odpowiedź:
Kod:
Szanowny Kliencie TomTom,

dziękuję za przesłanie dodatkowych informacji dotyczących tej sprawy.

Dziękuję bardzo za pomoc i podanie informacji systemowych. Przekazałem je naszemu specjalistycznemu zespołowi technicznemu i poinformowali mnie oni, że jest to znana, jednak jeszcze nierozwiązana usterka.

Nasz zespół programistów pracuje bardzo ciężko, aby rozwiązać ten problem tak szybko, jak to tylko możliwe.

Po opracowaniu rozwiązania, zostanie ono wdrożone w urządzeniu przez aktualizację oprogramowania.

Szczerze przepraszam za wszelkie związane z tą sprawą niedogodności.

Staramy się bezustannie ulepszać nasze produkty zgodnie z potrzebami naszych klientów, ponieważ to właśnie Wy jesteście tymi, którzy mogą nam w tym najlepiej pomóc  pisząc o swoich doświadczeniach oraz tym, czego dokładnie potrzebujecie.

Czekamy na opinie klientów wychodzących z tego typu inicjatywą, aby ulepszać nasze produkty i oferowane usługi. Twoje komentarze zostaną wykorzystane do oceny i rozwoju obecnych i przyszłych funkcji produktu.

Rozumiem też, że to, z którymi się obecnie zmagamy sprawiają problemy w korzystaniu z naszych usług, ale nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać je tak szybko, jak to tylko możliwe.

Dziękujemy też za zwrócenie na ten błąd naszej uwagi. Doceniam Twój wysiłek w tej sprawie.

Życzę miłego dnia i jeśli masz jeszcze jakiekolwiek inne pytania lub problemy, możesz skontaktować się ze mną lub z jednym z moich kolegów  chętnie służymy pomocą!


Z poważaniem,
Rashi
Zespół obsługi klienta TomTom


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 23:11 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Przez 5 lat uaktualnialiśmy mapy TomToma bez żadnego problemu i wszyscy byliśmy zadowoleni. Jednak specjaliści TomToma postanowili zadowolić nas jeszcze bardziej i od tej chwili wszystko się posypało i to za nasze pieniądze.
Podejrzewam, że gdy już wszystko wróci do stanu sprzed ostatniego upgrade, nasze dotychczasowe zadowolenie przerodzi się w pełne szczęścia.
Ciekawe, czy przedłużą nam subskrypcję o ten okres?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 06:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Hmm, u mnie coś takiego przyszło:

Szanowny Kliencie TomTom,

dziękujemy za skontaktowanie się z zespołem TomTom. Numer referencyjny tego zapytania to 190308-002132.

Mam na imię Rashi i chętnie będę Ci służyć pomocą.

Jak rozumiem, podczas aktualizowania mapy w systemie TomTom Mazda, otrzymujesz komunikat błędu dotyczący nieprawidłowego pliku.

Przepraszamy za niedogodności spowodowane tą sytuacją. Pozwól mi zatem sprawdzić, co mogę dla ciebie zrobić w tej sprawie.

Prosiłabym w związku z tym o wykonanie kroków wymienionych poniżej:

BŁĄD HOME: NIEPRAWIDŁOWY PLIK (PLIK ARCHIWALNY)

Jeśli powyższe instrukcje nie zadziałają, nasz zespół techniczny jest gotowy, aby Ci dalej pomóc.

Nasi specjaliści będą jednak potrzebowali informacji systemowych z Twojego urządzenia w celu zapoznania się ze szczegółami tej sprawy.

Informacje te można znaleźć, wykonując następujące czynności:

 Podłączyć kartę SD do komputera, a następnie uruchomić program TomTom HOME
 Kliknąć Pomoc > Informacje systemowe
 Kliknąć Kopiuj do Schowka, a następnie Gotowe (na tym etapie nic się jeszcze nie wydarzy)
 Pojawi się pole z napisem Dodaj dodatkowe informacje do pytania  kliknąć prawym przyciskiem myszy to białe pole, a następnie wybrać polecenie Wklej
 Kliknąć Wyślij, aby zaktualizować pytanie

Gdy tylko otrzymam te informacje, będę mogła dokładniej przyjrzeć się Twojemu urządzeniu i skuteczniej przystąpić do rozwiązywania problemu

Czekam na odpowiedź i życzę miłego dnia.

Z poważaniem,
Rashi
Zespół obsługi klienta TomTom


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 07:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak czytam te odpowiedzi to mnie pusty smiech ogarnia.
Wkraczamy w nowa ere, bezstresowo wychowane pokolenie zaczyna prace !

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 07:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przecież to Rashi odpisywał... Rashi pozdrawia z Indii...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 08:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Pablos jesteś jeden krok za mną. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 09:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Już im wysłałem ustawienia systemu. Tylko co z tego, jak dalej jest to samo. Teraz jest chyba jakaś moda na te indyjskie wsparcie IT. Widzę, że dalej trzeba czekać na rozwój wydarzeń :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 10:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos to nie moda tylko koszty ;)

Dostarczyli jakieś wadliwe / niekompletne archiwum...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 10:45 
Offline
A tego zipa, którego ściąga, da się otworzyć normalnie w systemie operacyjnym? Bo to może być wina samego oprogramowania, a nie koniecznie archiwum. Gdzieś coś się wywala, bo jest bug, ale łapany jest wyjątek gdzieś dalej i dlatego komunikat jest o problemie z plikiem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zip się przemienia w fantoma. Czyli niby się ściągnął ale znika podczas nieudanej instalacji w czytniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:34 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Poprzednio był jeden ZIP. Teraz są cztery i już na pierwszym wywala. Na komputerze można go otworzyć ale w środku jest jeden plik. Przy poprzedniej aktualizacji plików w środku było dużo więcej. Jak macie folder Documents/TomTom/HOME/Download/complete/map to możecie zobaczyć wszystkie ściągane archiwa.
Ewidentnie coś jest skopane jeśli każdy ma ten sam problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 11:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Własnie dostałem kolejną porcję rad od indiańskiego wujka.
Z tego co pobieżnie zobaczyłem o kant dupy rozbić. Ponieważ mam orginalnie 8GB to raczej kupię jakąś nową i spróbuję scenariusza 2, bez formatowania orginału....
Pablos - jak się zrobi parę prób to pliki ze ścieżki ktorą podałeś tajemniczo znikają nie wiadomo gdzie.

Jacek, I have discussed this case with the 2nd line technical team, I am sorry to inform you that you are facing an ongoing issue with the Mazda navigation system in which Europe map zone 1 is not getting installed and comes up with “This file is invalid” error. A ticket has been raised for the same (CCARE-3229). This is being worked on with high priority and we hope to resolve this issue as soon as possible.

 

As a workaround, I would suggest you to follow the instructions given below:

 

Workaround 1: If you are using 4 GB SD card:

 

Change map zone on your device, try downloading different map zones (Please do not download Europe map zone 1): http://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/12185/related/1

 

Workaround 2: If you are using 8 GB SD card

 

Restore everything on the SD card: http://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/18349/~/restoring-your-built-in-navigation-device


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 585 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.