Teraz jest Pt, 5 cze 2020, 19:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 00:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 174
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ktoś kiedyś robił i pisał, że przeżyło. Ale poszukaj, gdzieś to na forum jest...

_________________
w chwilach wolnych od korpo --> making noise


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 cze 2017, 09:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Krótkie podsumowanie. Od dłuższego czasu miałem, opisywany wcześniej, problem z brakiem połączenia LIVE z serwerami TomTom. Zasięg GSM był. Na początku wyciągałem bezpieczniki, ale to nic nie pomogło. Potem zresetowałem TomToma do ustawień fabrycznych i choć LIVE został to problem też. Na końcu w akcie desperacji z menu serwisowego wyłączyłem i włączyłem modem, co definitywnie zakończyło życie usług LIVE w moim aucie. Będę musiał zaplanować wycieczkę do Berlina :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 cze 2017, 14:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 86
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Mnie niestety przytrafiło się to samo :-(
Włączenie/wyłączenie modemu zabiło uslugę LIVE...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 kwi 2018, 15:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie subskrypcja wygasła i kupiłem nową kila dni później. Niestety do dzisiaj nie działa Live. Pozycja w menu jest. Ciągle pokazuje problem z brakiej połączenia, brakiem usług w rejonie, problemamy z technicznymi ( różne kody ).
Ma ktoś sprawdzony sposób jak przywrócić działanie bez wyjazdu do Niemiec na reset modemu ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 cze 2018, 14:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ponownie uaktywniłem modem po niemieckiej stronie. Niestety LIVE nadal nie działa. Czyżby padł moduł GSM/GPRS?

-- Dodano: 24 czerwca 2018, o 15:10 --

Walki z LIVE ciąg dalszy. Okazało się, że jest więcej osób, które mają podobne problemy co ja. Oto jeden z wpisów znalezionych w sieci:

IN case anyone else is having a similar issue I had recently purchased the car. The previous owner had not use the live services so the sim card had been suspended by Vodafone. A call to customer services had the sim validated and I am up and running an hour or so after the call. :-):D

Co o tym myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 cze 2018, 20:22 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: łódzki
gdzie znajdę kartę SIM ? da się do niej jakoś dostać? i jak sprawdzić czy mam zasięg czy nie ? auto pochodzi z polskiego salonu, pozdrawiam.

_________________
https://annateodorczyk.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 cze 2018, 07:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1748
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Promocje w zakupie uslugi Live oferowane przez TomTom :Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 lip 2018, 19:20 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: łódzki
a w jaki sposób realizowane są usługi live ? tzn w jaki sposób łączy się z intenetem ? jak wchodzę u siebie w ustawienia to mam pokazane, że nie mam zasięgu, ktoś wie o co chodzi ?



Taka ciekawostka, ktoś ma pojęcie jak gośc zmienił TomTOma na Igo ?

_________________
https://annateodorczyk.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 lip 2018, 19:25 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Musisz aktywować. Najbliżej w DE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 05:37 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: łódzki
no dobra, ale czy moja karta sim (jeśli w ogóle jest zamontowana) sama połączy się z live w DE ? boję się że skoro poprzedni włąściciel nie aktywował tej usługi od 2014 r to karta będzie już "martwa" i nawigacja nie połączy się w ogole a ja zrobię na marne kilkaset km ...

_________________
https://annateodorczyk.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 07:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1748
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Poczytaj wcześniejsze wątki - a było ich 279- w tym temacie. Prawdopodobnie znajdziesz odpowiedź na Twoje pytania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 14:16 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: łódzki
czytałem cały wątek, ale większość postów jest sprzed 4 lat ... dlatego zastanawiam się, czy wyjazd teraz po 4 latach od zakupu samochodu ożywi moją kartę sim czy nie ?

_________________
https://annateodorczyk.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 14:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1748
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Trzeba zaryzykować, w razie niepowodzenia skorzystać z infolinii TT, podobnie jak opisano poniżej :

marksoft napisał(a):
..(..)..

Walki z LIVE ciąg dalszy. Okazało się, że jest więcej osób, które mają podobne problemy co ja. Oto jeden z wpisów znalezionych w sieci:

IN case anyone else is having a similar issue I had recently purchased the car. The previous owner had not use the live services so the sim card had been suspended by Vodafone. A call to customer services had the sim validated and I am up and running an hour or so after the call. :-):D



 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sie 2018, 12:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie do kolegów, którym działa LIVE. Z którym operatorem łączy się urządzenie? Chodzi o numer MCC/MNC widoczny w sekcji Connection status.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 18:54 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 11.05.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Od dwóch tygodni w aplikacji TomTom Home nie mogę się zalogować na swoje konto, poza tym też od tego czasu nie mam informacji na żywo o natężeniu ruchu, wcześniej przez 4 lata działało OK po uruchomieniu wg "zaleceń" z forum. Oczywiście stosowne pakiety są wykupione. Mam informację o pogodzie i fotoradarach na żywo.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Wiadomo jak można by było to naprawić?

_________________
Obrazek - odeszła do ludzi
Obrazek
Mistrz Zen - nie przyzwyczajaj się, prędzej czy później i tak wszystko ch** strzeli


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 22:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy chodzi koledze o LIVE ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 08:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 11.05.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
17 kwietnia 2019, o 23:41 marksoft napisał(a):
Czy chodzi koledze o LIVE ?

Tak chodzi mi o usługę LIVE, pogoda działa, fotoradary działają, w systemie w samochodzie mam potwierdzenie prawidłowego logowania, a nie ma informacji o ruchu drogowym :(

_________________
Obrazek - odeszła do ludzi
Obrazek
Mistrz Zen - nie przyzwyczajaj się, prędzej czy później i tak wszystko ch** strzeli


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 07:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.03.2019
Posty: 54
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Proszę powiedzcie mi czy w nowej Mazdzie 2019 można w PL włączyć usługi TomTom Live?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 07:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1748
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nowa Mazda 2019 nie korzysta z map oraz usług TOM TOM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 08:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.03.2019
Posty: 54
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dziękuje za odpowiedz. Odbieram auto w czerwcu stad pytanie :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 maja 2019, 08:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 11.05.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
18 kwietnia 2019, o 09:00 Mamut napisał(a):
17 kwietnia 2019, o 23:41 marksoft napisał(a):
Czy chodzi koledze o LIVE ?

Tak chodzi mi o usługę LIVE, pogoda działa, fotoradary działają, w systemie w samochodzie mam potwierdzenie prawidłowego logowania, a nie ma informacji o ruchu drogowym :(
15 kwietnia 2019, o 19:54 Mamut napisał(a):
Od dwóch tygodni w aplikacji TomTom Home nie mogę się zalogować na swoje konto, poza tym też od tego czasu nie mam informacji na żywo o natężeniu ruchu, wcześniej przez 4 lata działało OK po uruchomieniu wg "zaleceń" z forum. Oczywiście stosowne pakiety są wykupione. Mam informację o pogodzie i fotoradarach na żywo.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Wiadomo jak można by było to naprawić?


Ktoś coś w temacie, bo u mnie bez zmian :(

_________________
Obrazek - odeszła do ludzi
Obrazek
Mistrz Zen - nie przyzwyczajaj się, prędzej czy później i tak wszystko ch** strzeli


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 maja 2019, 08:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1748
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Proponuję kontakt z supportem TT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 maja 2019, 10:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
15 maja 2019, o 09:19 Mamut napisał(a):
Ktoś coś w temacie, bo u mnie bez zmian

Ja już odpuściłem temat LIVE. W moim przypadku, jakieś dwa lata temu, system przestał logować się do serwerów TomTom, mimo, że abonament był jeszcze opłacony. Robiłem wtedy chyba wszystko. Resetowałem TomToma, resetowałem całą stację i nawet w akcie desperacji wyłączyłem modem co zakończyło się zablokowaniem usługi. Jakiś czas potem, będąc za zachodnią granicą włączyłem modem ponownie, ale sytuacja była identyczna jak wcześniej. Brak logowania do serwerów TomTom. Szukałem odpowiedzi na zagranicznych forach i jedyne co znalazłem to informacje, że może to być padnięta karta SIM lub zablokowanie usługi u operatora komórkowego. Ktoś tam z Niemiec pisał nawet, że wystarczył telefon do Vodafone i usługi wróciły. Sam zadałem kiedyś pytanie na tym forum o kody operatorów, przez których w roamingu łączy się LIVE, ale odpowiedzi nie było. W Polsce działa to chyba tylko przez Polkomtel ale w Niemczech wyświetlały mi się różne kody. Mam gdzieś jakieś foty z trasy z ekranem statusu połączenia, więc jeśli ktoś chce powalczyć z tematem to mogę poszukać. Do polskiego supportu z problemem nie dzwoniłem, bo kiedyś (jeszcze jak wszystko działało) próbowałem wyciągnąć od nich jakieś informacje a oni jak mantrę powtarzali, że w Polsce nie ma wsparcia dla tej usługi i nic więcej mi nie powiedzą. Swoją drogą dobrze byłoby wiedzieć, jaki jest "macierzysty" operator naszych kart SIM w NB1.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 gru 2019, 08:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1414
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja wyłączyłem modem, na darmowej, 3 miesięcznej subskrypcji strasznie zawieszała mi się cala stacja - nie dało się korzystać... Co prawda info o pogodzie i korkach działało, ale nie było to warte męczarni z wieszającą się stacją.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~235000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2020, 20:59 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Cześć,

jak wyłączyć to powiadomienie na samym początku jak się włącza nawigację ? ... też tak macie ?
Kiedyś tego komunikatu nie miałem, coś zacząłem mieszać na karcie i teraz pokazuje się ten komunikat

https://www.fotosik.pl/zdjecie/7a96996213c98355


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 21:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 129
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam,
Kończyła mi się subskrypcja LIVE więc zakupiłem update na kolejny rok oraz dokupiłem aktualizacje map (moja ostatnia aktualizacja była chyba z lipca)
Po zainstalowaniu map na karcie i opłaceniu usług wyglądało, że wszystko działa jak dawniej.
Niestety zauważyłem, że nie pojawiają mi się dane o ruchu.
Jak wszedłem na HD traffic to pojawia mi się okno jak na zdjęciu z tekstem jak poniżej.
"An error occurred on the TOMTOM server. Please try again"
Obrazek
Sprawdzanie pogody oraz opcja szukania w okolicy działa tak że sama karta powinna być sprawna.
Jedyne co nie działa to traffic.

Serwisy mam aktywne:
Obrazek

Czy miał ktoś już coś podobnego lub jak to naprawić?

Pozdrawiam.

-- Dodano: 23 stycznia 2020, o 21:56 --

12 czerwca 2017, o 09:30 marksoft napisał(a):
Krótkie podsumowanie. Od dłuższego czasu miałem, opisywany wcześniej, problem z brakiem połączenia LIVE z serwerami TomTom. Zasięg GSM był. Na początku wyciągałem bezpieczniki, ale to nic nie pomogło. Potem zresetowałem TomToma do ustawień fabrycznych i choć LIVE został to problem też. Na końcu w akcie desperacji z menu serwisowego wyłączyłem i włączyłem modem, co definitywnie zakończyło życie usług LIVE w moim aucie. Będę musiał zaplanować wycieczkę do Berlina :)

Dzisiaj z pomocą znajomego zgłosiłem temat do NIEMIECKIEGO Hotlinu i dostałem taką odpowiedz:

Es tut mir leid, dass Ihr Gerät den LIVE-Dienst nicht empfängt.

Bitte folgen Sie den Schritten in genau dieser Reihenfolge. Sollte etwas nicht funktionieren, geben Sie mir bitte Bescheid, wie unten in dieser E-Mail-Nachricht erklärt.

STANDARD WIEDERHERSTELLEN

BITTE BEACHTEN: Durch folgenden Vorgang löschen Sie nun alle Ihre Favoriten. Unter http://www.tomtom.com/7034 finden Sie eine Anleitung, wie Sie Ihre Favoriten sichern können.

Stellen Sie nun den werksseitigen Standard Ihres Gerätes wie folgt her:
- Einstellungen
- Standard wiederherstellen
- Wählen Sie die Option "Vollständig" aus
- Fertig

ZURÜCKSETZUNG DES GERÄTES

Um Ihr Gerät zurückzusetzen, stellen Sie den Motor des Fahrzeugs ab und entnehmen Sie dann die Speicherkarte.
Setzen Sie die Speicherkarte wieder ein und starten Sie den Motor des Fahrzeugs.

Anschließend, nehmen Sie die Grundeinstellungen Ihres Gerätes vor.
[..]
Podczas rozmowy konsultant stwierdził ze coś tam na koncie ustawił i mam wykonać to co powyżej wkleiłem.

Wygląda mi to na reset "paranoidalny" ale z drobnym wyjątkiem - nie ma wyłączenia i załączenia modemu (opcja 20 w trybie serwisowym) co już wielokrotnie ludzie tu ćwiczyli i tracili LIVE'a.
Zastanawiam się jednak nad wykonaniem tego bez wyłączenia modemu.
Zgodnie z twoim bardzo dawnym postem - jak wykonałeś reset do ustawień fabrycznych to jeszcze LIVE pozostał proszę o potwierdzenie.

Może po resecie i po tym mieszaniu przez konsultanta jednak zaskoczy....

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sty 2020, 02:49 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gratuluję uporu, bo ja już nie mam siły i chęci. Tak, mogę potwierdzić, że LIVE działał po resecie do ustawień fabrycznych. Zabiło go wyłączenie modemu. Życzę powodzenia, choć ja obstawiam padniętą kartę lub jakąś blokadę u operatora. Nie chcę cię martwić, ale opisana przez Ciebie procedura, to zwykłe wyciągnięcie karty. Robiłem to wiele razy przy aktualizacji i u mnie nie pomogło. Z tego co czytam, twój problem jest jednak trochę inny niż mój. U mnie jest całkowity brak połączenia z serwerem a z tego co ty piszesz część usług masz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sty 2020, 06:45 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 129
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Walki ciąg dalszy. Po wykonaniu operacji jak w opisie z supportu niemieckiego LIVE ożył ! :)

Obrazek

Nawet kilka razy.
Za pierwszym razem szybko znikł, za drugim razem dłużej go widziałem .
Właściwie to gubi się HD TRAFFIC - Pogoda, local search itd działają jak przedtem ..

Zauważyłem, że gubi się w momencie kiedy wprowadzam konto TomToma w nawigacji !!!
Po kolejnym resecie już nie wpisałem żadnego konta i..... na razie pełny LIVE działa.

Proponuje wszystkim którym pogoda i pozostałe funkcje działają niech spróbują przywrócić ustawienia fabryczne ( ale bez wyłączania Modemu w menu serwisowym!) a następnie nie wpisują maila.
Jutro czeka mnie kolejny telefon do serwisu -ciekawe czy odblokują mi adres EMAIL ;)

-- Dodano: 29 stycznia 2020, o 06:45 --

Jestem już po rozmowie z Hotlinem niemieckim.
Tym razem był jakiś Szwajcar.
Stwierdził że mają jakiś błąd i żeby jeździć bez wprowadzonego adresu bo jest nie potrzebny.
Cały hotline....
Na razie jeżdżę bez wprowadzonego adresu i działa :)
Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.