Teraz jest Śr, 20 mar 2019, 02:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 495 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 14:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 331
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ten Rashi to nie z niemiec czasami ??

_________________
był: Rover 420 SDi, Focus mk2 2.0 TDCi
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014)
- Mazda 6 sedan 2.0 165KM e-loop (2017)
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 14:49 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2113
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
12 marca 2019, o 11:57 Smook napisał(a):
Workaround 2: If you are using 8 GB SD card

Restore everything on the SD card: http://uk.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/18349/~/restoring-your-built-in-navigation-device


Jakaś totalna bzdura, kto teraz używa windowsa XP albo Visty?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 mar 2019, 13:10 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 172
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Chyba przeszedłem na następny poziom, masakra normalnie <hahaha>

Szanowny kliencie TomTom,

Dziękujemy za aktualizację informacji. numer referencyjny dla tego zapytania to 190308-002132.

Dziękuję bardzo za informacje o systemie.

Przekazałam te informacje do naszego zespołu technicznego drugiej linii, który poinformował mnie, że jest to ciągły problem.

Nasz zespół programistów bardzo ciężko pracuje, aby go jak najszybciej rozwiązać.

Po znalezieniu rozwiązania tego problemu zostanie on naprawiony w urządzeniu za pomocą aktualizacji.

Bardzo przepraszam za wszelkie związane z tym niedogodności.

Zawsze ulepszamy nasze produkty zgodnie z potrzebami naszych klientów, ponieważ to Państwo jesteście tymi, którzy pomagają nam w tym wyrażając to, co czujecie i czego dokładnie potrzebujecie.

Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu do nas. Doceniam Pański wysiłek w tym przypadku.

Jako potencjalne obejście można spróbować zainstalować na urządzeniu strefy mapy. Nie mogę zagwarantować, że to z pewnością zadziała, ale w niektórych przypadkach pomogło.

Poniższy link pomoże zarządzać strefami mapy na urządzeniu:

ZMIANA WYCINKA MAPY (APLIKACJA TomTom HOME) http://pl.support.tomtom.com/app/answer ... _F~zj~PP9M

Życzę miłego dnia, a jeśli ma Pan dalsze pytania lub problemy, proszę skontaktować się ze mną lub jednym z moich kolegów - chętnie pomożemy!


Z poważaniem,
Rashi
zespół ds. obsługi klienta TomTom


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 mar 2019, 15:21 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2113
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
13 marca 2019, o 13:10 Pablos napisał(a):
"Szanowny kliencie TomTom,
...... jest to ciągły problem.......
Nasz zespół programistów bardzo ciężko pracuje, aby go jak najszybciej rozwiązać.
[i]Z poważaniem,
Rashi
zespół ds. obsługi klienta TomTom
[/i]

Koledzy! Może dajmy sobie już spokój. Chyba oczekujemy od TomToma zbyt wiele a te ciężko tam pracujące chłopy zaj...bią się przez nas na śmierć.
I po co nam to!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 09:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 172
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Jest jakieś rozwiązanie z sytuacji (informacja z forum TomTom'a):

Partial succes updating europe chart:
Reduce free room on the sd card till less than 1.5 gbytes free space, then start TomTom Home and update. With less than 1.5 gb program decides that you don't have enough room for the complete chart and lets you choose a map zone.
Just put some extra files on the sd card till less than 1.5 free space, after updating you can remove the extra files.
Once you have a map zone on your sd card you can later change to another zone without extra detours.


Ale jak dla mnie, kupując całą mapę Europy, chcę żeby taka była w urządzeniu. Także mam już trochę dość tej zabawy, karta niezaktualizowana, wsadzona z powrotem do auta. Może ktoś będzie miał cierpliwość i chęć jeszcze się pobawić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 09:53 
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 103
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Pytałem wcześniej co się stanie jak zaciągnie sie mape z nie do konca legalnego żródła. TomTom Home nie aktywuje jej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 09:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1363
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zapytaj Rakisha.Bo nie slyszałem aby ktoś na forum pirata używał przy cenie orginalu rzędu 175 w regularnych promocjach. Pozatym to trochę wstyd się przyznać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 10:30 
Adept
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 103
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
14 marca 2019, o 10:57 Smook napisał(a):
Pozatym to trochę wstyd się przyznać.

Kurde ale nie mowie ze masz uzywac pirata. Tylko same mapy zaciagnac od pirata. Wrzucić na karte i zoboaczyc czy tomtom home je aktywuje.
Kto to mówi o piraceniu?

14 marca 2019, o 10:57 Smook napisał(a):
cenie orginalu rzędu 175 w regularnych promocjach

175 za nic to dość dużo, a mniej wiecej to tak wyglada na dzien dzisiejszy :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 12:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1363
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Do lutego TT działał bardzo sprawnie, w cenie 4 aktualizacje rocznie.
Bez przesady, 175 to trochę więcej niż pół baku benzyny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 15:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1363
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Szanowni koledzy, od południa TomTom z powrotem normalnie działa i aktualizuje mapy NB1.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 15:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 172
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Kurczę, aż sprawdzę na weekend. Przysłali mi jakąś ankietkę odnośnie supportu to może dostaną punkcik :lol:
Dzięki za info!


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 17:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7717
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
19 marca 2019, o 15:30 Smook napisał(a):
zanowni koledzy, od południa TomTom z powrotem normalnie działa i aktualizuje mapy NB1.

Potwierdzam, jest ok. :)

Obserwowałem cały proces pod kątem zmian w plikach i ewidentnie poprzednio ściągał za mało danych w postaci plików .tmp stąd też pliki zip z mapami nie mogły się wygenerować prawidłowo.

Smook a Ciebie ktoś poinformował, że naprawili, czy sam z siebie próbowałeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1363
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Na forum TT pojawiła się wiadomość okolo południa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 17:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7717
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Faktycznie, rano sprawdzałem i nie było wpisów o usunięciu problemu. Swoją drogą to zeszło im prawie 3 tygodnie. :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 17:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1363
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jeszcze wczoraj Rakesh znowu powrócił z poradą na zmianę regionu, chociaż mejl wcześniej mu wysłałem zrzut pokazujacy, że takiej opcji u mnie brak. Ech...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 495 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.