Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 19:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 08:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pobo Podejrzewam, że wymagana jest jakaś minimalna prędkość.

Z tego co widać u rusków to jeden reflektor do 15 stopni się kręci.


De facto nie wiem jak to działa, bo w Skypassion jest to trochę inaczej:

I to jest oficjalny filmik mazdy do ALFS nie mogę tego znaleźć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 08:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Pobo napisał(a):
...
Kolejne - w konfiguracji wersji Ski Energy jest zaznaczone, że auto posiada "Przednie reflektory diodowe Led z systemem adaptacyjnego doświetlania zakrętów AFLS". dziś jadąc późnym wieczorem nie zauważyłem aby działało doświetlanie zakrętów, kręciłem koła, dawałem kierunek i nic..Jakiś pomysł ?


A nie jest tak, że SkyEnergy ma oświetlenie LED, ale aktywne doświetlanie ma dopiero wersja SkyPassion?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 08:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
BigCactus W Skypassion jest właśnie ALH. Czyli strefy diody boczne itp itd.
W Skyenergy jako jedyna wersja ma AFLS w cenniku zaznaczone. W teorii skrętne reflektory. SkyPassion tego nie ma bo jego reflektory poprostu bardzo po bokach już mocno oświetlają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 09:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ok, czyli system jest taki jak w Sky Energy przed liftem z xenonami - u nas włączają się chyba powyżej 40km/h.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 15:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na podstawie własnych aut:
- GJ SkyPassion przed liftowa (2014): bi-xenony skrętne, robi zeza po odpaleniu silnika, w czasie jazdy efekt jak z pierwszego filmu, zakres skręcania do 15 stopni, spryskiwacze.
- GJ SkyPassion po liftowa (2016): nieruchome reflektory LED matrycowe i działanie jak na drugim filmiku, brak spryskiwaczy.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 16:18 
Offline
shutter
- GJ SkyPassion po liftowa (2015): nieruchome reflektory LED matrycowe i działanie jak na drugim filmiku, brak spryskiwaczy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lut 2017, 01:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzis zaaliczylem pierwsza wpadke systemu
awaria swiatel ledowych SCBS oraz wykrywania zmeczenia kierowcy
Byla mgla i duzo brudu na szybe
umylem szybe dalem nawiew i probowalem zrestartowac wlaczajac i wyłączając światła
ale w gl uklad restartuje sie sam po pary minutach zaczal dzialac


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sie 2017, 16:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dołączam do klubu wątku "HBC, LDWS, ALH/LAS Defog windshield completely"
W ulewie w sobotę doświadczyłem blackout-u systemów tylko i wyłącznie z powodu opadu deszczu w ilości około jedno średnie jezioro na minutę :D
Wewnątrz nie zdążyło nic zaparować więc co zabiło systemy ?
Nie wiem ...
Potem ożyły. Po długim czasie , ale przed dotarciem do celu ... :P
I tak ją kocham...
po co mi systemy bezpieczeństwa w deszcz ... mgłę czy coś ... prawda ?
;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sie 2017, 21:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
mialem to samo
systemy oparte na kamerze sa zalane ;)
imho lepiej zeby powiadomil ze nie dziala niz cos przeoczyl


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 11:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odświeżam temat. Ostatnio mam bardzo często info o awarii systemu kamery (defog windshield...), wystarczy deszcz (nie ulewa) i jazda po zmroku. Ustawienie nawiewu na szybę i podkręcenie mocy nie pomaga. Też tak macie przy obecnej aurze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 11:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
temat na pewno będzie wracał i to jest strasznie durne :(
Jest jak piszesz ...
ja miałem 2 razy do tej pory , ale zawsze wtedy kiedy mogłyby się przydać właśnie :P
Do dupy to :D

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 23:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mi się ostatnio też pojawia częściej niż zwykle ale włączenie nawiewu na szybę likwiduje komunikat po nie więcej niż kilku minutach.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 07:34 
Świeżak
Offline
Od: 22.05.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witam szanownych forumowiczów.
Od kiedy w nocy pojawiły się niskie temperatury i wilgoć, w aucie pojawił się problem z komunikatami o inspekcji LDWS i HBC.
Migają pomarańczowe kontrolki zaraz po uruchomieniu zimnego silnika. Problem ustaje, kiedy po przejechaniu kilku kilometrów zgaszę i ponownie uruchomię silnik.
Obstawiam problem z połączeniem elektrycznym w jakiejś kostce lub zwarcie poprzez wilgoć, gdzieś na przewodach w komorze silnika.
Macie jakiś pomysł gdzie zajrzeć, co sprawdzić ?

Obrazek
Obrazek

_________________
Oby do przodu...
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 11:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam wszystkich forumowiczów.
Od połowy 2017 r. jestem użytkownikiem Mazda 6 w wersji 2,5 SkyPassion. Problem opisywany w wątku dotyka mnie od początku użytkowania, bowiem już od września 2017 r. Pojawia się stale w temp. otoczenia poniżej 10 *C.

Błąd "Defog..." dotyczy kamery, która w mojej wersji jest zmodyfikowana i ma tylko jedno okienko. Mam wymienioną na nową kamerę FSC w 2017 (ASO Jaremko), a następnie skalibrowaną w 2018 r. (ASO Długołęka k./Wrocławia). Problem jest permanentny i objawia się zaparowaniem okienka kamery podczas ww. warunków pogodowych.

Problem - wg mnie - jest poważną wadą fabryczną Mazdy, ponieważ żadne ASO nie znajduje na to rozwiązania. W sytuacji drogowej przy zaparowanej kamerze nie tylko AHLS przełącza się na światła drogowe, ale przestają działać systemy dbające o bezpieczeństwo. Prędkość jazdy jest bez znaczenia. Przy każdej prędkości może to nastąpić.

ASO Jaremko i MMPol odpowiedziało mi na moje zgłoszenia tak, cyt: "Na podstawie wszystkich informacji stwierdzono, że mamy do czynienia z cechą rozwiązania konstrukcyjnego zastosowanego w pojeździe, a nie z wadą urządzenia. W instrukcji obsługi załączonej do samochodu widnieje informacja, iż działanie niektórych systemów wyposażenia pojazdu, opisanych handlową nazwą i-ACTIVSENSE, w oparciu o kamerę FSC może zostać czasowo wstrzymane. Powodem takiego zachowania jest brak możliwości rejestracji, przez czujnik w momencie, kiedy obraz przed kamerą jest częściowo lub całkowicie nieczytelny. Potwierdzeniem tego zachowania są zdjęcia, które zostały załączono w raporcie, gdzie w tym polu widoczne jest wykroplenie się pary wodnej. Fakt parowania soczewki lub szyby jest naturalnym zjawiskiem fizycznym zachodzącym na Ziemi. Producent, w momencie kiedy takie zdarzenie będzie miało miejsce nakazuje włączyć nawiew na przednią szybę, od czasu całkowitego jej odparowania i zniknięcia z wyświetlacza deski rozdzielczej komunikatu, o czasowym wyłączeniu systemu wspomagania kierowcy."

Pytanie czy jest to normalne podejście do Klienta?

U innych producentów, nawet przy wymianie przedniej szyby w autach, które posiadają taką kamerę, takie zjawisko nie występuje wcale.

Jak dla mnie to jest kpina z Klientów, a wciskanie przez ASO i MMPol kitu o normalnych zjawiskach na Ziemi, świadczy o podejściu po zakupie, odmiennym od tego przed zakupem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 12:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Serwis Tobie w korespondencji odpisał sytuację prawdziwą i nie wziętą z kosmosu. To po pierwsze...w kontekście parowania czy skraplania wilgotności w powietrzu.

Podejścia mazdy nie zmienisz, oni swoje jak na wszystko....tego nie zmienisz niestety. To po drugie.

A najważniejsze jest to, że to wszystko działa ale nie zawsze. I tego też nie zmienimy... To po trzecie.

Jedynie, co możesz zrobić to postarać się o zmianę wilgotności zawartej w powietrzu, brzmi archaicznie. Cóż, mnie tobie i wielu innym przytrafia się to samo, Zesxiej czy nie e jednak. Możesz się wspomóc tym co w aucie jest, ogrzewanie szyby czołowej, zmienić dywaniki welurowe na gumowe itp...

Nie ma co się pieklić, nie warto, szkoda zdrówka ...

Ja mam to coraz częściej ,jakieś kilka razy w tym roku. Nie przeszkadza mi to, pojawia się tylko rano przeważnie. W nocy również jak jest mgła czy szybka zmiana warunków na zewnątrz. Tak zgadza się, systemy wysiadają i nie działają, wtedy przechodzę w driving PRL czyli mam robić wykorzystać to co mi zostało, wzrok, światła mijania, hamulec aby wolniej jechać. Abs DSC silnik hamulce światła mijania kierunkowskazy światło stop itp...
Czyli mimalizować ewentualne szkody powstałe z mojej winy. A te systemy które się wysypują z powodu zaparowania kamery, są tylko dodatkiem i wybaczam ponieważ to ja decyduje z tego co mam jak użytkuje i czy mi to potrzebne...w sensie jak najebane będzie 2metry śniegu to nie jadę, i nie zwalam winy że pługi nie wyjechały. Siedzę w domciu bez nerwowego nastroju, przykład tylko podaję

Nie ma co się pieklic, ale rozumiem Twoje nerwy, ale wolę Ciebie jakoś uspokoić czy zadbać o Twoje zdrowie, pośrednio tak jakby

...poprawione.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 13:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekawe spostrzeżenia. Jeżdżę moją CX-5 od półtorej roku, nigdy nie spotkałem tego komunikatu, mimo że używam automatycznych świateł i innych systemów. Może dlatego, że w każdym samochodzie pod fotelami przednimi walają się u mnie takie oto pochłaniacze...

Obrazek

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 13:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie w niedzielę wieczorem pół trasy (180 km) systemy nie działały.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
U mnie jak amba, pojawia się i znika. Sporadycznie, kilka razy raptem na kilka minut.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 13:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Czasami pomaga ponowne uruchomienie silnika jeśli szyba już nie jest zaparowana.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 14:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, to pomaga ale jeśli....tak jak piszesz, dopiero jak odparuje.
No i zostaje błąd na jakiś czas, U0156.
Później wszystko wraca do normy.
Sposób kolegi popielasty, jest dobrym patentem, na absorbcję wilgodzi z kabiny, i parowaniu szyb, tudzież kamery. Zaliczam to środków,... zaradczych.


Ostatnio edytowano Cz, 6 gru 2018, 14:59 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 14:49 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Lipa tylko że non stop jęczy z tym komunikatem.
Do tego miałem dyskotekę - łapał na sekundę co kilka sekund.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 15:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wiem czy u mnie nie wystarczy nacisnąć guzik INFO, aby komunikaty zniknęły, i nie pamiętam czy coś ciągle pipczy...czy też nie....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 15:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Komunikat tak, zapewne jak każdy inny usuwamy przez przycisk info. Z ponownym uruchomieniem chodziło mi o zadziałanie systemów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 15:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moim zdaniem problemem jest obudowa kamery, czyli to pudełko przyklejone do szyby. Jest zbyt szczelne żeby nawiew na szybę łatwo odparował kamerę, a jednocześnie za mało szczelne, żeby nie gromadziła się tam wilgoć (np. mogło by być wypełnione jakimś gazem jak okna).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 21:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Luke napisał(a) napisał(a):
Moim zdaniem problemem jest obudowa kamery, czyli to pudełko przyklejone do szyby. Jest zbyt szczelne żeby nawiew na szybę łatwo odparował kamerę, a jednocześnie za mało szczelne, żeby nie gromadziła się tam wilgoć (np. mogło by być wypełnione jakimś gazem jak okna).


Tu się zgadzam z Luke, ale ASO nie bierze tego pod uwagę wcale.

Millerek napisał(a) napisał(a):
Serwis Tobie w korespondencji odpisał sytuację prawdziwą i nie wziętą z kosmosu.[...] Nie ma co się pieklić, nie warto, szkoda zdrówka ...

Ja mam to coraz częściej ,jakieś kilka razy w tym roku. Nie przeszkadza mi to, pojawia się tylko rano przeważnie. W nocy również jak jest mgła czy szybka zmiana warunków na zewnątrz. Tak zgadza się, systemy wysiadają i nie działają, wtedy przechodzę w driving PRL czyli mam robić wykorzystać to co mi zostało, wzrok, światła mijania, hamulec aby wolniej jechać. Abs DSC silnik hamulce światła mijania kierunkowskazy światło stop itp.


Mam Mazdę, po raz pierwszy i to za namową kolegi, który ma taką samą wersję ale sprzed FL i na ksenonie, ze starego typu kamerą. Poza tym to a nie inne forum przeglądałem z miesiąc czytając o różnych aspektach związanych z tym modelem, przed podjęciem decyzji o zakupie i nawet godziłem się z tym, że w maksymalnej wersji wyposażenia, nie mam połowy tego co inni na rynku w tej klasie. Nie wpadłem jednak na to, że prosta skądinąd rzecz, jak szczelność kamery, będzie mnie przyprawiała o ból głowy w okresie jesienno-zimowym.

Millerek napisał(a) napisał(a):
Nie wiem czy u mnie nie wystarczy nacisnąć guzik INFO, aby komunikaty zniknęły, i nie pamiętam czy coś ciągle pipczy...czy też nie....


To nie eliminuje występowania wady, a jedynie przywraca ekran z informacjami o bieżącym stanie pojazdu.
***

Pytanie zatem nasuwają się proste:
1. Czy za tę cenę pojazdu (ponad 160 tys.) jest to normalne zjawisko na Ziemi, że płaci się za wadliwie działające systemy i wadę konstrukcyjną kamery? Według mnie nie.
2. Czy w związku z pkt. 1 mam instalować pochłaniacze wilgoci, by systemy działały, tym bardziej, że szyba nie jest zaparowana od środka? Moim zdaniem również nie.
3. Czy fakt, że zapłaciłem za systemy, które nie działają prawidłowo, ma uzasadniać milczenie w tym temacie i godzenie się na jazdę w stylu PRL (jak to delikatnie ujął cytowany wyżej?). Także nie.

Jak dla mnie jest to na tyle istotna wada produkcyjna pojazdu, wpływająca na bezpieczeństwo podróżowania (przy trybie świateł AUTO oślepianie innych jadących z naprzeciwka, jeśli FSC zaparuje, ale także tych jadących przede mną - o czym pisali poprzednicy), że nadaje się do akcji serwisowej. Takiej akcji nie przeprowadzi jednak MMPol co już wie każdy, kto miał z nimi kontakt.

Moja obecność na forum to także zebranie informacji, ile pojazdów posiada taką wadę?
Rozważam uruchomienie innego rodzaju mechanizmu, choć zgodnego z prawem, by z drugiej strony przymusić MMPol do usunięcia tej wady w ramach ogólnopolskiej akcji serwisowej. Nie mam tylko czasu by to opisać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 22:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy dobrze rozumiem, że masz skuteczny i przetestowany sposób na usunięcie tej wady?
A jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, to system tylko je wspomagają... Informacja o niedziałającym systemie kamery powoduje, że po prostu sam masz przełączać światła drogowe... Mój kumpel jak jedzie moja Mazda to wyłącza te automatyczne długie, bo mu to przeszkadza :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 00:03 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
6 grudnia 2018, o 22:32 Luke napisał(a):
Czy dobrze rozumiem, że masz skuteczny i przetestowany sposób na usunięcie tej wady?

Niewłaściwie zrozumiałeś wypowiedź weMeM6. On zna sposób wymuszenia na MMPol przeprowadzenia akcji serwisowej na usunięcie tej ułomności mazdy 6. Może tę znaną mu metodę można będzie wykorzystać do usunięcia pozostałych ewidentnych wad, o których mowa w innych wątkach.
Swoją drogą rozumiem wkurw eMeM6a, bo nie po to kupuje się auto wyposażone w różne systemy i płaci za nie stosownie drożej w porównaniu do wersji podstawowej aby one wszystkie działały a nie wisiały jako typowe bajery - rowery.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 08:05 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@eMeM6
" Pytanie zatem nasuwają się proste:
1. Czy za tę cenę pojazdu (ponad 160 tys.) jest to normalne zjawisko na Ziemi, że płaci się za wadliwie działające systemy i wadę konstrukcyjną kamery? Według mnie nie. "

Zobacz Sokdę SIII i Passata to samo i nie tylko tam Mercedes itp. Czy to normalne w tej klasie i cenie TAK niestety ale tak .

Mając Skode SIII ( za ponad 160 tyś ) dodam że tempomat aktywny robi co mu się podoba potrafi sam od siebie dodać gazu mimo ze masz TIRA 20m przed sobą .

eMeM6 Ty ja i inni są tylko do zakupu potrzebni a potem bujaj się "Pertyn" sam kiedyś powiedział jadąc Premium autem że systemy te działają ale nie zimą ( dlatego nie wierzy w autonomiczne auta ) a czy cena auta to 100 tyś czy 300tyś niewiele zmienia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 09:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jak rozumiem wkurw i dążenie do naprawy i jak trzeba będzie poprę wszelkie inicjatywy dot. podejścia MMPol do usunięcia problemów/wad, czy chociaż próby ich usunięcia,
tak poniższe zdanie
6 grudnia 2018, o 21:38 eMeM6 napisał(a):
nawet godziłem się z tym, że w maksymalnej wersji wyposażenia, nie mam połowy tego co inni na rynku w tej klasie

to wierutne kłamstwo...

Rozumiem jakbyś napisał że dotyczy to tego czego oczekiwałeś... Bo przy porównaniu pełnych list wyposażenia to może są ze 4 rzeczy które by można do Mazdy dołożyć...

Poza tym w Maździe w standardzie jest wiele rzeczy, które u innych są tylko w opcjach... i to zazwyczaj solidnie płatnych...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 10:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
zagryziak napisał(a) napisał(a):
6 grudnia 2018, o 22:32 Luke napisał(a):
Czy dobrze rozumiem, że masz skuteczny i przetestowany sposób na usunięcie tej wady?

Niewłaściwie zrozumiałeś wypowiedź weMeM6. On zna sposób wymuszenia na MMPol przeprowadzenia akcji serwisowej na usunięcie tej ułomności mazdy 6. Może tę znaną mu metodę można będzie wykorzystać do usunięcia pozostałych ewidentnych wad, o których mowa w innych wątkach.
Swoją drogą rozumiem wkurw eMeM6a, bo nie po to kupuje się auto wyposażone w różne systemy i płaci za nie stosownie drożej w porównaniu do wersji podstawowej aby one wszystkie działały a nie wisiały jako typowe bajery - rowery.


Czy owy sposób będzie skuteczny to się dowiemy. Nie jest tajemnicą, a prochu nie wymyślę, jeśli napiszę, że coraz lepiej funkcjonuje w naszym kraju instytucja kontrolująca także aspekty związane bezpieczeństwem produktów. Akcje serwisowe nie są ogłaszane od tak, przez MMPol (te są w moim aucie tylko na lusterka składane, które jedno dziś ponownie padło), ani przez innych dystrybutorów. Dlatego muszę znaleźć chwilę i napisać pismo, a o efekcie poinformuję Szanownych Forumowiczów.

ABC1 napisał(a) napisał(a):
@eMeM6
" Pytanie zatem nasuwają się proste:
1. Czy za tę cenę pojazdu (ponad 160 tys.) jest to normalne zjawisko na Ziemi, że płaci się za wadliwie działające systemy i wadę konstrukcyjną kamery? Według mnie nie. "
Zobacz Sokdę SIII i Passata to samo i nie tylko tam Mercedes itp. Czy to normalne w tej klasie i cenie TAK niestety ale tak .
Mając Skode SIII ( za ponad 160 tyś ) dodam że tempomat aktywny robi co mu się podoba potrafi sam od siebie dodać gazu mimo ze masz TIRA 20m przed sobą .
eMeM6 Ty ja i inni są tylko do zakupu potrzebni a potem bujaj się "Pertyn" sam kiedyś powiedział jadąc Premium autem że systemy te działają ale nie zimą ( dlatego nie wierzy w autonomiczne auta ) a czy cena auta to 100 tyś czy 300tyś niewiele zmienia.


Tu ABC1 dotknął istoty problemu, choć ja przesiadłem się na Mazdę 6 ze swojej Skody SII FL L&K 4x4, wiedząc, że SIII się sypie na starcie, a Mazda cenę miała odpowiednią, choć nie ma tego, co miałem w poprzedniku. Tak na marginesie do "Kury" nie wrócę, bo cenę ma z innej galaktyki, a wykonanie takie, jak pisze ABC1.

Niemniej jednak, filozofia KODO coraz bardziej mnie pochłania i łączę się z moją Mazdą 6, poprzez wyłączanie, bądź niekorzystanie z systemów, które są, ale nie działają. W ramach tej filozofii należy połączyć siły i wymusić, jeśli się da na MMPol inne podejście do klienta. Każdego.

-- Dodano: 7 grudnia 2018, o 10:12 --

ABC1 napisał(a) napisał(a):
@eMeM6
[...] Mając Skode SIII ( za ponad 160 tyś ) dodam że tempomat aktywny robi co mu się podoba potrafi sam od siebie dodać gazu mimo ze masz TIRA 20m przed sobą .


Jeszcze jedno. Aktywny tempomat w Maździe także się gubi i potrafi wyhamować na łuku drogi przy wolnym lewym pasie, po którym jadę na "S3" lub "S8", widząc na prawym TIR'a, albo barierkę. Także i tutaj jest problem, choć wiadomo to kwestia radaru, choć zaczynam się zastanawiać czy nie kamery FSC.

Odnośnie komunikatów - jak w temacie wątku "Defog [...]" - to instrukcja Mazdy powiada, że należy niezwłocznie udać się do serwisu, jak taki komunikat się pojawi. A w serwisie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.