Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 19:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bez przesady z tym użytkowaniem. Przez dwa lata nie miałem żadnych problemów z iStopem a auto użytkowałem normalnie. Parkuję na dworze więc ogrzewanie wnętrza, tylnej szyby i fotela było w ciągłym użyciu. Telefon też często podłączałem. iStop zawsze działał. Dopiero podłączenie kamery na stałe do gniazda zapalniczki zrobiło jakiś problem. Z ciekawości zainspirowany postem kolegi semp odłączyłem kamerkę i po tygodniu, może dwóch iStop odżył. Ikonka akumulatora była podświetlona jak tylko odpaliłem rano auto, po nagrzaniu silnika i wnętrza system pokazał GOTOWY.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 19:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie jeszcze działają oba systemy. Ale niecałe dwa tygodnie temu dopasowywałem aku prostownikiem. Mimo ze SIC pokazuje 0% to systemy działają i ikona akumulatora jest podświetlona zaraz pi uruchomieniu silnika. Nie mam kamerki a telefon ostatnio rzadko ładuje. A obserwowany prąd aku jest ok1A czyli aku jest rozładowywany i pewnie za kilka dni znów oba systemy przestaną działać. Wynika z tego ze w pewnych egzemplarzach to działa a w innych nie. Moze masz lepszy aku ? U mnie w lecie mimo długich jazd aku został rozładowany poniżej 65% o nie udało sie ożywić żadnego z systemów bez doładowania aku w ASO.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 19:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Odłączyłem wczoraj wszystkie ładowarki. Nic to nie zmienia dla prądu ładowania. Nic nie zmieniło też w ładowaniu oceniając po %.
Także dla mnie fałszywy trop z tymi ładowarkami.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 21:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jak macie klopoty z tym i-stopem, jescze tam jest jedna rzec z ustawieniem temperatury powietrza. Jak jest duza roznica miedzy ustawiona na klime a tom w samochodze, to i-stop niedziala ( min. u mnie ). Jak si ustawiam na 23 to mi na krotkym dystancie i-stop nieaktywuje a silnik moze byc nagrzany ile chce. Wystarczy obnizic temperature ( czasamy musi byc ustawione max 16) i i-stop dziala. Naraze mam ustawione na 23 i i-stop nie aktywny

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wiemy. Ale każdy tutaj chyba zdaje sobie z tego sprawę która ikonka odpowiada za który element. Nam tu w większości chodzi o akumulator.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 21:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
mirecksk38 tu nie chodzi o samo działanie I-Stopa ale o to aby akumulator był zawsze gotowy czyli ikona akumulatora podświetlona. Jsk nie jest podświetlona, to oznacza ze akumulator jest niedoladowany


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 6 gru 2017, 21:37 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 21:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
no sprobuje sie na to zamierzic, bo detailnie to nieobserwuje. Pamietam tylko, ze i-stop mi po 2 latach przestal dzialac jak sie ochlodzilo pod moze +5 a niedzialal nawet i po 100km jazdy. Po doladowaniu w ASO moze tydzen dzialal a potem znow nic. Jak na zime zrobylem zacieplenie silnika :) od tego czasu i-stop dziala i przez zime jak sa ostatnie warunki ( nagrzany silnik, interier/lub klima ustawiona na 15 stopni :) ) spelnione, czyli AKU by mial byc doladowany. Nieuzywam kamery, czas od czasu doladujem smartfona, nagrzewanie fotely nieuzywam.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 22:50 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko u mnie zazwyczaj jak jadę to akumulator jest niepodświetlony, i-stop niegotowy. Zatrzymam się - od ręki gotowy i świeci się aku.
Dziś myślałem że w końcu dołączę do tych co mają problem z aku. Stety niestety, po korkach warszawskich na wisłostradzie po 15(?) minutach jazdy przy kolejnym postoju - starówka po prawej - silnik wyłączył się.

Nie podpinam nic poza pendrive który siedzi w porcie usb od dnia pierwszego. Czasem podpinałem komórkę w trakcie jazdy, nigdy nie zostawiałem urządzenia podpiętego w aucie przy wyłączonym silniku. Kabel usb siedział w porcie przez rok, non stop, bez podpięcia pod urządzenie.


edit: start powiedzmy AK/Broniewskiego. Ostatni raz odpaliłem auto w poniedziałek, rzut beretem na Bemowo, poniżej 10 Km. Zimniej było, silnik niestety się wyłączał.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 07:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Zrobimy eksperyment. Aku podświetlony, i-stop gotowy, wszystko działa OK. Dzisiaj podłączyłem ponownie kamerkę...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 10:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Podłączasz ją na stałe, czy pod ACC?

Poza tym, co z tymi którym ASO montuje Webasto? Obciążenie jakie robi grzanie w porównaniu z kamerą czy ładowarką jest raczej na nieporównywalnym poziomie.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 gru 2017, 05:40 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wtyczka do gniazda zapalniczki. Zobaczymy, może to był tylko przypadek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 gru 2017, 10:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mam nowe spostrzeżenia co do działania i-eloopa.
Otóż ostatnio często nie działa mi oprócz i-stopa (od 2 miesięcy) również i-eloop. Tzn. stoi na pierwszym klocku i nie ładuje. Zapewne dlatego, żeby cały prąd pchać w niedoładowane aku. Mogę jeździć godzinę i nie ruszy. Ale... Wystarczy że wyłączę silnik i włączę i natychmiast kondensator zaczyna się ładować przy hamowaniu.
Dziś zrobiłem eksperyment: ruszyłem rano z parkingu, nie działa. Po przejechaniu 200 m na światłach zgasiłem i od razu włączyłem silnik i od razu i-eloop zaczął działać!
I teraz zasadnicza sprawa: czy ktoś, komu podobnie to działa może sprawdzić forscanem jakie są prądy ładowania kiedy i-eloop nie działa i kiedy zacznie działać? Może po prostu trzeba odpalić, zgasić i jeszcze raz odpalić i wtedy np. moduł pomiarowy zacznie lepiej mierzyć, a na aku zostanie podany większy prąd..?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 gru 2017, 10:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mi tak nie działa...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 gru 2017, 11:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zauważyłem u siebie cos podobnego, tzn jeździłem i I-Eloop nie działał. Zatrzymałem sie po sklepem i wróciłem i odpaliłem to po krotkiej chwili zaczął działać. Teraz gdy doladowalem aku to działa za każdym razem. SOC na Forscan cały czas 0%. Ale wszytko gra Poza tym Panowie, to qrwa ma zawsze działać,a nie trzeba zrobić jakies sztuczki czy czary mary odczynić , aby system prawidłowo działał


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano So, 9 gru 2017, 12:57 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 gru 2017, 12:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
fajny rebus słowny :P POLSKA !!! POLSKA !!!
:hihi: :hahahaha: :hophop:

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 gru 2017, 12:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Język polska trudna byc język


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2017, 00:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
9 grudnia 2017, o 11:42 Peterka47 napisał(a):
Teraz gdy doladowalem aku to działa za każdym razem.

Jak ładowałeś? Ile czasu? Odpięta klema? Jak tak, to co później trzeba na nowo ustawiać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2017, 06:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja musiałem wyjąc aku i zabrać do domu. Nie miałem jak naładować go w halit garażowej . Ladowalem go prostownikiem Ceteck mxs 5.0. Ładowalem bez recond. Pierwsze ladowanie trwało ok chyba 6 godz drugie pi dwugodzinnej przerwie ok 3 godzin. Robiłem to jak zalecał KMBak. Podłączenie plus potem minus i po ok 15 minutach wtyczka przy minusie. Dokładnie dwa tygodniowy emu podłączyłem aku i działa


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2017, 10:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ale % widzisz?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2017, 11:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie. Forscan pokazuje 0%


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2017, 12:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
6 grudnia 2017, o 22:50 Wedrowiec napisał(a):
Tylko u mnie zazwyczaj jak jadę to akumulator jest niepodświetlony, i-stop niegotowy. Zatrzymam się - od ręki gotowy i świeci się aku.


mam tak samo, nic mi tam nie swieci do czasu aktiwacje i-stopa. Teraz sie sie samochodem nic nie jezdzi, tylko krotkie trasy po 9-11km i i-stop dziala i przy -1. Dwie latal temu przed "tunningem" nie dzialal. Jestem ciekawy czy wytrzyma 6 zime i niepadne predzej

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2017, 12:44 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ni z gruchy, ni z pietruchy i-stop zaczął mi dzisiaj działać, zupełnie niespodziewanie. Niczego nie robiłem, przez ostatni miesiąc był uśpiony, spał nawet po doładowywaniu aku ok. 3 tygodnie temu. Przejeżdżam ostatnio dziennie przeciętnie od kilku do kilkunastu kilometrów.
Tego algorytmu, który nim steruje nikt nie jest w stanie pojąć, podejrzewam że łącznie z jego projektantem.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 gru 2017, 09:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Po naładowaniu akumulatora w serwisie (przy okazji jakiś drobnych napraw), systemy odżyły. SOC było podobno 56 albo 59%. O tyle to dziwne, że i-eloop działał od czasu do czasu, a teoretycznie nie powinien :) Pytanie na jak długo starczy, bo nie wiem czym było ładowane, ani jak długo (przez noc nie ładowali). Ale aku odpinali, bo parę rzeczy się zresetowało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 gru 2017, 16:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 grudnia 2017, o 21:56 marco406 napisał(a):

Prawdopodobnie mogę potwierdzić. Przez 2 lata iStop działał mi bez zarzutu (wyłączając rozładowanie akumulatora na przeglądzie w ASO). Po założeniu kamerki gdzieś po 2-3 tygodniach przestał działać i kolejne 2-3 tygodnie nie działał. Nie skojarzyłem tego z kamerką. Dopiero po Twoim poście odłączyłem kamerę i po tygodniu jazdy iStop odżył i znowu działa.
Może zbieg okoliczności a może faktycznie coś w tym jest.


Mi iStop działał to montażu kamerki (z trybem parkingowym i ustrojstwem do odcinania zasilania przy spadku napięcia). Kamerkę montowałem w październiku, parę dni i zdechło.
Przestał mi działać szybko po montażu i mimo dłuższych tras nie ożył już ani razu.
Na razie nie robiłem (tym bardziej, że nie tęsknię za tym systemem, mimo, że w M6 nie działa jakoś źle) jeszcze nic z tematem, w święta podładuję aku prostownikiem, odłączę kamerę i zobaczę.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 gru 2017, 17:14 
Offline
Ci co nie mają iEloopa mogą traktować niedoładowane aku jako gift od Mazdy.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 gru 2017, 06:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u mnie po ostatnim doladowaniu akumulatora prostownikiem ( trzy tygodnie temu) oba systemy dzialaja. Co prawda wczoraj bez problemow dzialal I-Stop , a I-Eloop tak jakby sie zawieszal., ale moze tojest to taka charakterystyka pracy ( wlaczone wycieraczki tylna szyba i podgrzewanei fotela). Dzis bylo wszystko OK. A Forscan nadal pokazuje SOC 0% :idea: Zastanawiam sie jak wiarygodne jest wskazanie Forscana.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 gru 2017, 08:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jest tak samo wiarygodny jak w ASO. SOC 0% masz w momencie kiedy nie może ECU ustalić poziomu. Np jak podłączysz kleme razem z czujnikiem i są nienaturalne dla niego skoki napięcia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 gru 2017, 08:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Peterka47 Pokazuje to co odczyta ECU. Nie widzę problemu dla którego miałby nie pokazywać dobrze. Wrzuć inne parametry dla porównania, choćby np. położenie pedału przyśpieszenia i będziesz wiedział.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 gru 2017, 08:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
15 grudnia 2017, o 08:24 pawko napisał(a):
...Np jak podłączysz kleme razem z czujnikiem i są nienaturalne dla niego skoki napięcia.

Pawko, ja zrobilem dokladnie jak sugerowal KMBak. Czyli podlaczylem kleme minusowa to potem odczekalem 15 minut i podlaczylem te slynna wtyczke. i caly czas SOC pokazuje 0%

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 gru 2017, 09:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
U mnie po jednym z ładowań ustalał poziom przez 4 tygodnie (i potem wskoczyło ~60%).
A ostatnio w 10 godzin po ładowaniu było 85%. SkyKurdeActive.

To jest gówniane rozwiązanie i tyle.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.