Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 02:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I-stop ma dzialac w miescie. Na trasie to on jest na plaster.
Z tego wynika ze w tym samochodzie spieprzone jest ładowanie
Napiecie ladowania mam ok 14,5-14-3 V ale prad ladowania szybko spada do 3 A, a nawet mniej,

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ładowanie, albo raczej pomiar naładowania. Ewidentnie coś tam dziwnie działa - jak prześledzisz forum to doczytasz. Moim zdaniem akumulator nie jest rozładowany, a tylko szwankuje pomiar. Gdyby akumulatory w GJ/GL były notorycznie niedoładowane, to by padały - w sensie niemożności odpalenia, a jednak nie spotkałem się z tym. Jak będę miał chwilę, to po prostu pomierzę napięcia na klemach - ale będzie to wymagało odłączenia, nie bardzo chce mi się później wszystko ustawiać (jakieś programowanie szyb?)...
Moim zdaniem albo system nie potrafi dobrze ocenić poziomu naładowania i uważa, że aku jest rozładowane, albo wymagany próg naładowania aku jest zbyt wysoko ustawiony.
Najbardziej miarodajne by było, gdybym mógł podłączyć aku pod moją łądowarkę procesorową, którą ładuję akumulatory na jachcie i z doświadczenia wiem jakie są czasy ładowania w zależności od poziomu naładowania akumulatorów. Ale niestety nie mam gdzie podłączyć, chyba żebym wziął akumulator do domu :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Luke, z tego co czytam w tym watku to Ci którym przstaje dzials Istop i IEloop, pisza ze po na ladowaniu aku prostownikiem oba systemy dzialaja ponownie i to znacznie dluzej niż kilka godzin. Stad jednak aku jest raczej rozładowywany. Ja w lipcu miałem wymieniony aku na nowy. Po przejechaniu w dwa miesiące ponad 2000km i na dłuższych trasach w lecie , oba systemy przestaly dzialac. Dla mnie aku jest ewidentnie niedoładowany.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 22:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Peterka47, owszem, tylko dla mnie kluczowe jest jak bardzo jest niedoładowany, bo może jak pisałem po prostu ten próg jest ustawiony zbyt rygorystycznie. Tak czy owak, to wielu osobom to szwankuje. O ile brak działania i-stopa jest dla mnie pomijalny (i tak często wyłączałem w korku bo tylko przeszkadzał) o tyle brak działania i-eloopa podobno wyraźnie zwiększa spalanie. Na szczęście u mnie raczej działa, czasami tylko potrzebuje paru km żeby "zaskoczyć".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 22:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Można jeszcze zmierzyć gęstość elektrolitu. Poza tym są mierniki/testery poziomu naładowania aku, taka grzałka.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 17:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie rozumiem tego i-stopa i i-Eloop. Chyba za głupi jestem na logikę Mazdy. Dziś rano jechałem
do centrum Warszawy stałem wbkorkach i oba systemy po pewnym czasie odzyly. Pojechałem do pracy. Samochód stał na parkingu przez kilka godzin. Byłem przekonany ze nic nie działa. A tu zdziwko. Po odpaleniu kondensator lądujecie i ikona aku podświetlona.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 13:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Też mam takie wrażenie ,że jak się trochę odstoi to lepiej wszystko działa :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 16:04 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
20 listopada 2017, o 17:38 Peterka47 napisał(a):
Chyba za głupi jestem na logikę Mazdy.

Czy bierzesz pod uwagę, że działaniem i-stopa i i-Eloopa steruje radiowo centralny komputer Mazdy z Hiroshimy i może tam coś szwankuje?
Mój i-stop działał, działał aż przestał. Po kilku dniach postanowiłem naładować akumulator. Zrobiłem to w nocy. Dzisiaj byłem pewny, że i-stop zadziała, jako że aku pełny, niestety nie zadziałał. Poczekam, może jutro zadziała, jak było poprzednim razem.
Ale póki silnik rano pali więc nie mam powodu do paniki.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 19:46 
Amator
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 89
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dorzucę swoje 3 grosze. Jeżdżę od 32 miesięcy i wszystko z systemami e-loop oraz i-stop było w idealnym porządku. Styl mojej jazdy na to by nie wskazywał, gdyż używam samochodu tylko przez kilka dni w miesiącu. W sobotę przejechałem ok. 250 km i zatrzymując się stwierdziłem brak działania i-stopu. Pojeździłem jeszcze tego samego dnia i nie działał e-loop. W tym miesiącu kupiłem kamerkę samochodową włączaną wyłącznie podczas jazdy. Odłączyłem ją od zasilania i przejeżdżając jeszcze ok. 10 km systemy zaczęły działać. Następnego dnia podłączyłem kamerę i zrobiłem kolejne 250 km na początku systemy działały, jednak po przejechaniu tego odcinka przestał działać i-stop. Dziś odłączyłem kamerę i przejechałem ok. 100 km. E-loop działał od początku, i-stop ożył po kilku minutach od zgaśnięcia niebieskiej lampki od silnika. Do samego końca dnia było już wszystko w porządku. Podsumowując uważam, że jest jakiś problem z elektryką po podłączeniu urządzeń przez zapalniczkę. Akumulator podczas jazdy zamiast doładowywać się robi coś odwrotnego. Wcześniej nawet na minutę nie włączyłem czegokolwiek przez gniazdo zapalniczki. Proponuję aby ktoś kto ma problemy po testował kilka dni samochód nie podłączając ładowarki do telefonu, kamerki lub czegoś podobnego. Dodam, że kamerka której używam to nowe urządzenie, uznanego producenta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 20:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A to Ci trop... :idea:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 22:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja jeździłem z podłączonym telefonem, nawigacją i wszystko działa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 23:11 
Amator
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 89
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tak jak napisałem niech ktoś to sprawdzi u kogo jest problem, a nie wszystko działa. Za tydzień będę gdzieś jechał i dla odmiany włączę kamerkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 09:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jutro sprawdzę

Dzis 22.11.2017 sprawdzilem i nie widze u siebie roznicy. Jak bylo zle tak jest zle.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 09:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
21 listopada 2017, o 16:04 zagryziak napisał(a):
20 listopada 2017, o 17:38 Peterka47 napisał(a):
Chyba za głupi jestem na logikę Mazdy.

Czy bierzesz pod uwagę, że działaniem i-stopa i i-Eloopa steruje radiowo centralny komputer Mazdy z Hiroshimy i może tam coś szwankuje?
Mój i-stop działał, działał aż przestał. Po kilku dniach postanowiłem naładować akumulator. Zrobiłem to w nocy. Dzisiaj byłem pewny, że i-stop zadziała, jako że aku pełny, niestety nie zadziałał. Poczekam, może jutro zadziała, jak było poprzednim razem.
Ale póki silnik rano pali więc nie mam powodu do paniki.


Ładowałeś odłączony akumulator od auta i systemy nie działaj? <o0>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 10:20 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Nie odłączam akumulatora podczas doładowywania, już 4 razy ładowałem go w ten sposób i zawsze było OK!. A ponieważ na co dzień niewiele jeżdżę, więc mam nadzieję, że po kilku dniach i-stop ponownie zaskoczy. Tak zdarzało się dotychczas. Ładuję Ctekiem MXS 5.0.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 11:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Żeby ustalić właściwy poziom na nowo musisz koniecznie odłączyć klemę, chociaż na 10sek.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 12:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
pawko. Samą kleme? Czy tez trzeba odlaczyc tyczke co jest przy minusowej klemie? To jest chyba wytczka od czujn9ika ladowania? czy tak?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 12:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Najpierw odłącz wtyczkę, potem klemę. Podłączenie w odwrotnej kolejności z kilkoma minutami odstępu.
http://nema.club/2014wsm/workshop%20manual/n6w01/html/id0117h8800800.html
U mnie napięcie po godzinnym postoju 12,3V. Gęstość elektrolitu 1,23. Trochę kiepsko, ale to właśnie wynika z kiepskiego ładowania aku.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 12:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
22 listopada 2017, o 10:20 zagryziak napisał(a):
Nie odłączam akumulatora podczas doładowywania, już 4 razy ładowałem go w ten sposób i zawsze było OK!. A ponieważ na co dzień niewiele jeżdżę, więc mam nadzieję, że po kilku dniach i-stop ponownie zaskoczy. Tak zdarzało się dotychczas. Ładuję Ctekiem MXS 5.0.

U mnie dla odmiany system zadziałał po ładowaniu z odpiętą klemą i nie trzeba było czekać nie wiadomo ile czasu, po przejechaniu około 10 km. Generalnie i-stop oraz i-eloop nie działał od wielu miesięcy. Ładowane takim samym cetekiem.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 12:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ja zawsze robię tak:
Odłączam czujnik, później minusową klemę.
Następnie podłączam klemę i po 10minutach czujnik.
Dlatego, że jak podłączysz klemę to jest od razu duży pobór prądu i napięcie spada na 12,5 i trzeba zaczekać aż się ustabilizuje czyli osiągnie z powrotem ~12.7V i wtedy dopiero podłączasz czujnik.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 12:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy to ma byc powiazane z ladowaniem prostownikiem aku? czy moze byc rzrobione odlaczenaie aby zresetowac SOC?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lis 2017, 15:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Może być tylko odłączone bez ładowania, ale na pewno nie pokaże Ci raptem 80%. Obstawiam że coś około 60 :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lis 2017, 19:49 
Adept
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 128
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica


Ktos pomoze z tym hiszpanskim, zeby wylaczyc kompletnie i stop.

THX

_________________
Mazda 6 Kombi 2016 GJ, manual, SKYACTIV-D 150 i-ELOOP
Mazda 6 Kombi 2017 GL, manual, SKYACTIV-G 165 MZD 74.00.311 EU N


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lis 2017, 00:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Przecież na filmie masz angielskie napisy.Jednak gdyby coś było dodatkowo potrzebne do wyjaśnienia służę pomocą.
Gość się trochę sepleni ale zrozumiałem ,że po tej zmianie przycisk istopu będzie funkcjonował jako opcja wyboru. Na koniec wspomina jeszcze,że przy okazji tej operacji zmieniły się niektóre ustawienia np sygnał dzwiękowy otwartych drzwi itp i trzeba to poustawiać od nowa.
Jeśli ktoś chce być w pełni uszczęśliwiony mogę zrobić pełne streszczenie filmu (oczywiście bez pierdół typu podłączenie OBD i uruchomienie Forscana z początku filmu) , ale z natury jestem bardzo leniwy (w stylu hiszpańskim -"maniana" :hahahaha: ) i pewnie bym się pier..ił z tym połowę weekendu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 12:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
problem s z aku wystpuje tylko u samochodow z eloopem czy i bez ? U mnie przestal prawidlowo po ochlodzeniu dzialac i-stop. Zona jezdi krotkie trasy 9+9km i wtedy sie aku niedoladuje. Nieuzywam camery, tylko laduje telefon jak ja jade. Ale ja jezdze glowne trasy mimo miasto.
Ale co chcialem. Zrobylem jak u poprzedniego samochodu 1.5dci, przes zime przed listopadem, zatkalem wszystkie otwory z przodu ( ze by sie nie tylko woda ale i olej w silniku narzal za 9km jazdy ) a od tego czasu istop dziala i przez zime. Aku moze miec od wyroby 5l i przejechanych 59tkm Jak by mial ktosz ochote a robi krotkie odcinky przes miasto, mogl by potestowac i dac znac czy to droga czy placebo czy mazda mi przy wizite w ASO cosz poprawila

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


Ostatnio edytowano N, 26 lis 2017, 17:00 przez mirecsk38, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 15:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie w poprzednia zimę oba systemy działały. Tak mniej więcej do marca. Samochód był nowy z października 2016. Potem przestało. W lipcu 2017 wymienili mi aku i mimo lata i długich tras sierpniu 2017 juz we wrześniu tego samego roku oba systemy przestały działać. Ale czego sie spodziewać jeśli prąd aku jest 0A-1A. Nie ma szans na naładowanie aku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 21:56 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
21 listopada 2017, o 19:46 semp napisał(a):
...Podsumowując uważam, że jest jakiś problem z elektryką po podłączeniu urządzeń przez zapalniczkę. Akumulator podczas jazdy zamiast doładowywać się robi coś odwrotnego. Wcześniej nawet na minutę nie włączyłem czegokolwiek przez gniazdo zapalniczki. Proponuję aby ktoś kto ma problemy po testował kilka dni samochód nie podłączając ładowarki do telefonu, kamerki lub czegoś podobnego. Dodam, że kamerka której używam to nowe urządzenie, uznanego producenta.


Prawdopodobnie mogę potwierdzić. Przez 2 lata iStop działał mi bez zarzutu (wyłączając rozładowanie akumulatora na przeglądzie w ASO). Po założeniu kamerki gdzieś po 2-3 tygodniach przestał działać i kolejne 2-3 tygodnie nie działał. Nie skojarzyłem tego z kamerką. Dopiero po Twoim poście odłączyłem kamerę i po tygodniu jazdy iStop odżył i znowu działa.
Może zbieg okoliczności a może faktycznie coś w tym jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Normalnie nie chce mi się wierzyć... Ale może faktycznie trzeba sprawdzić. <%>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 22:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mnie tez sie nie chce wierzyc, ze taka jest zaleznosc. Sprawdzalem to przez chwile i nie potwierdilo sie, ale moze za krotko jezdzilem bez dodatkowych odbiornikow prądu typu smartphone. Ale jesli to prawda to Mazda to jest jedna wielka wydmuszka, ladna z zrwnatrz ale totalnie pusta w srodku i nie warta tych pieniedzy. Jesli tak jest jak pisze marco406 to dowodzi to ze Mazda nie radzi sobie z zapewnieniem odpowiedniej ilosci energii. Dobra jest jedynie w PR.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 09:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To jakaś patologia... Jeszcze może w nocy jeździć bez świateł żeby akumulator był naładowany. Teoria według mnie nie trafiona. Włączanie np tylnej szyby na chwilę obniża ładowanie po czym wraca na swoje 1A. Po to są czujniki, alternator, żeby ładować i odciążać akumulator, jak życie pokazuje jest w stanie podawać nawet 30A, tylko nie do końca wie w którym momencie...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.