Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 16:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kolega próbował zrobić inicjacje istopa za pomocą kombinacji klawisza na zapłonie/uruchomieniu mazdy.
Tak o to chodzi?
Jeśli coś poszło nie tak, to może nie być konkretnie wina nowego akumulatora tylko samego procesu inicjacji.

Po zmianie akumulatora na nowy, zapraszam do tematu o akumulatorze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 20:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2020
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Czy I stop nie Bedzie sie wlaczac jezeli computer widzi nierowne cisnienie w oponach? Kupilem auto I jedna opony ma profil 45 a reszta 40. Zalozylem nowy akumulatro zresetowale istopa lampka mrugala na zielono pozniej zgasla a auto Nadal nie gasnie przy zatrzymaniu. Czy to wine tego komunikatu cisnienia w oponach czy akumulator? I loop laduje sie normalnie? Help


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 21:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Cytuj:
Kupilem auto I jedna opony ma profil 45 a reszta 40.
:arrow:

To Twoje auto to z dwóch było składane? :idea: :lol: Przecież tak nie można jeździć <nie>

Jakbyś miał problem z ciśnieniem, to byłby odpowiedni komunikat. I-stop może wymaga trochę czasu na adaptację. Żeby zadziałał, silnik musi być rozgrzany, akumulator musi mieć odpowiedni SOC. U mnie też zawsze najpierw I-eloop działa a dopiero potem I-stop. Bez adaptacji I-stop też powinien zacząć działać ale po dłuższym czasie niż z adaptacją.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 maja 2020, 13:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czy auto było dobrze sprawdzone przed zakupem - komputer etc? Bo jeśli poprzedni właściciel jeździł na nierównym profilu opony, to aż strach myśleć, co w tym aucie jeszcze się kryje:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lip 2020, 07:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.01.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2023
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
Pod koniec stycznia miałem przegląd po 4 latach w ASO w Poznaniu.i-Stop działał tylko 2 dni i czekałem parę miesięcy do momentu ocieplenia(wg Serwisu to miało spowodować ,że system zadziała), bezskutecznie .Odłączyłem klemę minusową ,przeprowadziłem aktywację i_stopu sam i system działa .Serwis w Poznaniu powinien się wstydzić, że takie KITY wciskają klientom a cennik przeglądów to kosmos a jakość jak w PRL-u.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lip 2020, 12:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Teraz latem wszystko powinno działać bez problemu. U mnie zaraz po zgaśnięciu niebieskiej lampki od temperatury silnika uaktywnia się i-Eloop.
Potem zaczyna działać i-Stop, co zauważyłem to system szybko uruchamia silnik ponownie, chyba ze względu na klimatyzację.
Ja i-Stopu normalnie nie używam, szkoda sensu, oszczędność żadna, jedynie szybciej zużywają się pasek, napinacz, rozrusznik i akumulator.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lip 2020, 10:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2020
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Wlasnie tez swoj mam rozlaczony bo nie widze w tym sensu. I loop smiga bez problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2020, 14:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Panowie, dziś miałem dziwną historię z i-stopem. Kiedy zatrzymałem się, zadziałał i-stop, dałem skrzynię na P i auto się "zawiesiło". Ikonka i-stop zaświeciła się na pomarańczowo (zwykle w takiej sytuacji pali się na zielono i nie dało rady jej wyłączyć), a na head-upie wyświetlił się komunikat na czerwono: przemieść pojazd w bezpieczne miejsce, ale silnik wyłączony, wspomaganie nie działa itp. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy. Komunikat z serwisu: obserwować, jak się będzie powtarzało, przyjechać. Dodam, że od kilku dni autem jeździ żona, która system wyłącza, a ja jeździłem z włączonym. Co sądzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2020, 15:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gdy dźwignia biegów jest na P lub N silnik nie uruchomi się ponownie po uwolnieniu pedału hamulca. Instrukcja kłania się.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2020, 17:57 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
dropt07 napisał(a):
Gdy dźwignia biegów jest na P lub N silnik nie uruchomi się ponownie po uwolnieniu pedału hamulca. Instrukcja kłania się.

Wiem o tym i rzecz przerabiałem w instrukcji, ale "unieczynnienie" auta i nakaz zjazdu w bezpieczne miejsce, to inna sprawa...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2020, 19:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Od samego przestawienia dźwigni na i-stopie w pozycję P lampka i-stop nie powinna zapalić się na pomarańczowo, chyba, że zrobiłeś świadomie lub nie coś niestandardowego, np. rozpiąłeś pasy, otworzyłeś drzwi. Stąd następstwem mógł być również ten komunikat. Nie przejmowałbym się tym szczególnie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 sie 2020, 22:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.09.2019
Posty: 37
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
dropt07 napisał(a):
Od samego przestawienia dźwigni na i-stopie w pozycję P lampka i-stop nie powinna zapalić się na pomarańczowo, chyba, że zrobiłeś świadomie lub nie coś niestandardowego, np. rozpiąłeś pasy, otworzyłeś drzwi. Stąd następstwem mógł być również ten komunikat. Nie przejmowałbym się tym szczególnie.


Faktycznie, otworzyłem drzwi - dzięki za podpowiedź, kamień z serca:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 paź 2020, 18:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Też mam problem z I stopem. Wynika z tego że poziom naładowania akumulatora jest niski bo stał 2 tygodnie. Liczyłem że naładuje się w trasie bo zrobiłem trase 500km lecz nadal nie działa. Czy mogę zabrać aku do domu doładować prostownikiem czy nie będzie błędów i problemów po ponownym włożeniu go do auta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2020, 10:00 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czesc, jezdza GJ od miesiaca i jeszcze sie ucze ;) Przestudiowalem instrukcje ale nie znalazlem przyczyny dla ktorej silnik nie uruchomil sie po zgaszeniu go przez istop.

Sytuacja podczas stania na czerwonym" - nie otworzylem drzwi ani nie odpialem pasow. Po wcisnieciu sprzegla nie odpalil. Dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu przyciskiem start odpalil...oczywiscie trwalo to pare sek zanim moglem ruszyc ze swiatel. Zdazylo mi sie to moze 2-3 razy do tej pory. Poza tym wszystko dziala. Auto/aku ma 5 lat. Co moglo pojsc nie tak? auto wersja europejska z Luxemburga/Belgii.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lis 2020, 07:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.07.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Znalazłem takie coś może się komuś przyda pozdrawiam https://www.youtube.com/watch?v=8sf-rLDHOQY


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 gru 2020, 21:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
i-Stop Mazdy jednak nie do ogarnięcia :) .
Po miesiącu gdy się nie włączał ......nagle? ....ożył.... mimo,że mróz -3.
M6 mam już ponad 7 lat i zawsze jakieś numery z i-Stopem :| . Mam włączony jednak cały czas i mogę przeżywać takie cuda. Nie trzeba nawet doładowywać akumulatora bo prędzej czy później zadziała. Dziwnie skonfigurowane :idea: :wink:
Mam też w drugim aucie, Golfie VII i tam takich cudów nie ma po prostu działa i to załącza się dość szybko i jeszcze jedno-włącza silnik automatycznie też gdy rusza poprzedzające nas auto. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 gru 2020, 00:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy spełnieniu określonych warunków i-stop włączy się samoczynnie, bez twojego udziału. Ale nie zdarzyło mi się jeszcze abym go nie miał któregokolwiek dnia, choć go praktycznie nie używam. Natomiast zdarzyło mi się, że jak czekałem na światłach to sam się włączył niespodziewanie. I tak ma być. Niemniej nie zamierzam się na tym „doktoryzować” więcej niż to pisze w instrukcji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 gru 2020, 18:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja mam włączony cały czas i działa,obecnie też działa ale ma okresy ,że nie działa i potem cudowne ożywienie :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 gru 2020, 20:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A u mnie działa ale wyłączam. Już pasek osprzętu wymieniałem przez to gówno bo poprzednik używał. Teraz szkoda mi rozrusznika i akumulatora na ten szajs. Walić UE i ich ekologiczne wynalazki.
I-Stop dla mnie to porażka, jest tylko po to żeby pseudo spalanie się zgadzało. Jedynie ten I-Eloop ma jakiś marny sens, taka pseudo hybryda. Ogólnie systemy na siłę wsadzone żeby CO2 się zgadzało. Beznadziejna ściema.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 17:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Pablos!!!
nie chcesz to nie używasz bez dorabiania pseudoteorii o pseudospalniu i pseudohybrydach.
Masz wybór jak ze szczepionką ale rozmumiem,że nie chcesz być ,,zaczipowany" :wink:
nie używasz i koniec :)
Ja używam od zawsze czyli 2013r.
Nic się z autem do tej pory nie stało a przebieg ponad 170 tys.W drugim aucie też mam i też używam :)
Dużo zdrowia :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 19:22 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja używam ale też uważam że to jest wyłącznie dla poprawienia wyników emisji w testach. A używam bo nie mogę wyłączyć na stałe, a przyciskiem mi się nie chce wachlowac. Jedynie w jednym miejscu na drodze do pracy mam sytuację, że moooze to trochę paliwa zaoszczedzi (stoję do lewoskretu długo). Poza tym w większości są to parosekundowe wyłączenia, które nic nie dają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 22:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Leke, w 2013 mozna i-stop wylaczyc ustawieniem powtrza tylko na szybe

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 22:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Albo oszukać krańcówke zamknięcia maski. Niech myśli że pokrywa silnika jest otwarta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 22:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Millerek, a to ciekawe. Nie wiedziałem że otwarta maska ma wpływ na i-stopa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 22:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ciekawie, to się zrobi jak pomyślisz o fabrycznym alarmie który nie ma nic wspólnego z tą krańcówką.
Pisałem o tym około 2lata temu ,....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sty 2021, 23:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To ja już dawno zauważyłem, że otwarcie maski nie włącza alarmu :) Ale powiedzmy sobie szczerze: kto zwróci uwagę na włączony 5 sek. alarm na ulicy?
Odpowiem: ja. :) Uratowało mi to poprzedni samochód, kiedy spłoszyłem złodziei w momencie kiedy już mieli otwartą maskę. Ale to był przypadek, że samochód stał akurat pod oknem pokoju w którym siedziałem :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 2 sty 2021, 08:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Luke, można to wyprogramować permanentnie - jeśli masz ochotę, to zapraszam do Wołomina, ogarnę Ci to w ramach pomocy forumowej :)

Co do maski - u mnie jak maska jest niedomknięta i zamykam samochód, to mam bardzo głośny alert ostrzegawczy. Ciekawy jestem, czy odpięcie tej krańcówki tego nie wywoła?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 sty 2021, 08:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przy -20 stopni C. i-stop nie zadziałał i pojawił się komunikat ,,Battery menagment ...."i ikonka i migający i-stop
ale dzisiaj -4 i wszystko OK :)
znaczy nie wiem czy sie włączy i-stop ale nie ma już żadnych komunikatów :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 sty 2021, 09:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przy - 20stC miał prawo nie działać, i nie było to zależne od akumulatora.
Chyba że...., najpierw był komunikat o słabym akumulatorze a później zrobiło się - 20.

Komunikat Battery Menegment..., cóż, chyba słabo trzyma akumulator.
W wyższych temp będzie lepiej trzymać napięcie minimalne akumulatora i komunikat nie pojawi się.
Myślę że będzie dobrze, Do momentu ponownego rozruchu, za jakiś czas.

Przy temp - 20, nikomu nie działa I-Stop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 sty 2021, 09:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nic wcześniej nie było :)
teraz jest OK działa wszystko bez komunikatów :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.