Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 12:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 12:30 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie całą zimę działały poza chyba jednym dniem. Ale ostatnio zauważyłem dziwną rzecz, jak się zrobiło tak ciepło. ieloop ok,
ale istop kilka razy nie był gotowy, bo nie był gotowy silnik...mimo iż jechałem dość długo...ale to się zdarzyło ze 2-3 razy w ciągu 2 tygodni. Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu zaraz - było OK... Pewnie różnica temperatury ustawionej wewnątrz, tam tych warunków na istop jest trochę...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 13:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
11 kwietnia 2018, o 09:37 tombien napisał(a):
Pytanie kontrolne, komu nie działają systemy w obecnych temperaturach (+20)?

Zrobiłem ostatnio małą traskę, jednego dnia 320 km, drugiego dnia 100 km, trzeciego dnia 320 km. Przed trasą miałem SOC 38%, po powrocie pokazało mi SOC 40%. Słabo to wszystko działa, a może raczej nie działa :|

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 16:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
11 kwietnia 2018, o 09:49 mazter napisał(a):
czasie temperatury na zewn >+25 kilka razu na światłach nie załączył się i-stop

A czy powodem nie była włączona klimatyzacja?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 17:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 988
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
11 kwietnia 2018, o 13:30 towi napisał(a):
bo nie był gotowy silnik...mimo iż jechałem dość długo
w czasie jazdy autostradowej ,czy na trasie zdarza się to dość często. Była o tym już mowa.
11 kwietnia 2018, o 14:27 grzees napisał(a):
Słabo to wszystko działa, a może raczej nie działa

Dokładnie tak jak piszesz.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 22:54 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
arpi napisał(a):
11 kwietnia 2018, o 09:49 mazter napisał(a):
czasie temperatury na zewn >+25 kilka razu na światłach nie załączył się i-stop

A czy powodem nie była włączona klimatyzacja?
Jeśli miałeś nadmuch na szybę tylko to i-stop się nie włączy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 06:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Odpowiadając na powyższe, klima pewnie była, ale w trybie auto, wątpię, żeby na szyby coś leciało (nie klikałem nawiew na szyby jak to się robi gdy zaparują). Przy uruchomionym i-stop po prostu klima zmniejsza wyraźnie obroty, ale jak mówiłem, na 2-3h jazdy i-stop bez wyraźnych przyczyn się nie załączył ze 2-3 razy, teorię swoją napisałem powyżej (że może przez to, że silnik/płyn w chłodnicy powyżej 92C).

--

W monitorze paliwa ikonki obrazujące: silnik, akumulator i AC były "gotowe", ale napis mówił nie gotowy, czasem tak właśnie jest z tą wizualizacją graficzną, że ikonki mówią, że jest OK a napis co innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 maja 2018, 15:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.06.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Panowie czy wie ktoś jak można skutecznie (ale bez wkładania papieru w przycisk) wyłączyć raz na zawsze i-stop ? Uwazam to za bezsens , szkoda silnika aby go wlączac i wylaczac na kilka sekund... kosztem jakiej oszczednosci na okresie uzytkowania auta ? w 10 lat ile wyjdzie ? 100l paliwa? na bank nie oplaca sie wzgledem zuzywania czesci podczas kolejnego suchego rozruchu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 maja 2018, 16:28 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Można jeździć z lekko niedoładowanym akumulatorem, niedoładowanym na tyle aby pozostałe systemy działały prawidłowo. A
naprawdę wystarczy aby akumulator zapewniał prawidłowy tj niekłopotliwy rozruch auta.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 27 maja 2018, 18:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Valhalla można to zrobić, jest od tego wątek:
viewtopic.php?f=62&t=5913


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 21:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No i się nacieszyłem....
I-Stop nie działa, I-eloop jakoś działa, widać że się ładuje.
Ale akumulator Batt_SOC na poziomie 63% i ani drgnie...:(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 23:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dla osób grzebiących trochę w ustawieniach niektórych funkcji w komputerze pokładowym-czytałem ostatni wpis kolegi forumowego Welkoo funkcja Start/Stop została odwrócona, tj. domyślnie jest wyłączona z tym,że dotyczy to audi.Może udało by się pokombinować coś w tym stylu w mazdach.Nie wiem na jakiej zasadzie podaje sygnał przycisk start-stop,ale zwykła zamiana kabli raczej nie pomoże.
Spróbuję dopytać Weelkoo jak to zostało zrobione.Na pewno było by to lepsze rozwiązanie niż papierek czy wykałaczka,która jest niebezpieczna,bo można sobie o nią rękę porysować <hahaha>
Wiem ,że jest opisany sposób na wyłączenie funkcji,ale czytając niektóre spostrzeżenia innych użycie kilka razy start-stopu np.w trasie wymusza zwiększone ładowanie przez jakiś czas więc ma to pozytywny wpływ na ładowanie aku. Zamiast wyłączać start-stop w mieście można włączać jadąc po trasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..no i I-eloop też wysiadł....

Jest tylko jedna kostka niebieska, kostki wyżej nie ładują się :-)
Ale chociaż SOC wzrósł do 65% przy 1A ładowania...

Jet coraz lepiej, jutro ciekawe co wysiądzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Spróbuj pojeździć dynamicznie z hamowaniem :wink: u mnie działa , ładuje jak ta lala
Na autostradzie, tempomat -slabo ,bardzo słabo <slabo>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Fajnie, że ta lala ci ładuje, mnie moja lala nie ładuje kondensatora od dzisiaj niestety, wczoraj jeszcze lala ładowała ale I-Stop nie działał i dalej nie działa... :-)
..to ci lala kapryśna hehe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja na poważnie z ta dynamiczną jazdą, spróbuj a będziesz wiedział czy działa , miałem podobnie

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie no dynamicznie pojeździłem, niejednokrotnie, nie ma różnicy, zdechło i już :)

Akumulator ma SOC 65%, gdzie ostatnio miał 93%, w miedzyczasie mazda sobie z cztery dni stała, może zmokła lub za zimno jej było, teraz focha strzeliła, i odwidzi się jej chyba w serwisie, no bo sam to co ja mogę, sprawdzić stan akumulatora tym ustrojstwem co daje obciążenie na aku? Mam znajomego który sprzedaje aku, ma takie coś...

:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:33 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ten samochód nie przestaje zadziwiać, chociaż nierzadko i wkurwiać.
Wystarczy, że przejadę kilkanaście km obwodnicą W-wy na drugi koniec miasta i i-stop zaczyna działać, pomimo ponad 4-o letniego akumulatora, który ostatnio doładowywałem na początku zimy.
I-stop i tak wówczas wyłączam, czyli nie używam.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 09:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jestem.w garażu by sprawdzić bezpieczniki, nie wiem po co ale sprawdziłem :) są ok...
FORSCANem usunąłem wszystkie błędy, nie było żadnego ale dałem polecenie aby i tak wykasowal DTC.
Od kilku minut teraz, patrzę, a BATT CUR jest około 13A i powoli spada, po 3 minutach jest 8A, SOC w międzyczasie podniósł się z.63% do 64%. BATT_CUR pewnie za chwilę spadnie do 1A bądź 0.0A

...dupiaste to wszystko, żeby nie pisać gów..ane :-)

Edit.. Po kilku dalszych minutach w garażu, SOC podniósł się do 65% :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 10:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No tak to działa. Dokładnie tak jak piszesz.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 10:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Serwis przez telefon, powiedział mi że mam sobie jeździć, auto samo koryguje prąd ładowania odpowiednio do sprawności akumulatora. Mówię że przy pradzie 1A podczas jazdy to zajmie jakieś kilka set kilometrów jak nie więcej, odpowiedział że podczas uruchomienia silnika prąd jest znacznie większy. Hehe, tutaj miał rację....

...dupiaste systemy

...chociaż napięcie mam teraz wysokie, około 14.50V wcześniej było ledwo 13.50v...


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 10:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 czerwca 2018, o 00:48 pedrito napisał(a):
funkcja Start/Stop została odwrócona, tj. domyślnie jest wyłączona

Jak to ma być na zasadzie, że włączam zapłon i od razu świeci mi się kontrolka od wyłączonego i-Stopu a ja włączam ten system ręcznie przyciskiem, gdy potrzebuję, to jest to słabe rozwiązanie dla mnie. <slabo>
Lepiej już całkiem i-Stopa programowo wyłączyć, a jak jakiś dłuższy postój się szykuje np. przez przejazdem kolejowym to silnik zawsze można zgasić samodzielnie.
27 czerwca 2018, o 10:02 Millerek napisał(a):
..no i I-eloop też wysiadł....

U mnie też nie działał ostatnio. Czyżby temperatury powietrza ostatnio się znacznie obniżyły? :lol:
27 czerwca 2018, o 10:31 Millerek napisał(a):
Nie no dynamicznie pojeździłem, niejednokrotnie, nie ma różnicy, zdechło i już

Trzeba pojeździć, najlepiej w trasie, nie mniej niż 75 km i się naładuje, u mnie w każdym razie zawsze to pomaga. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pojeżdżę jeszcze trochę, zobaczymy.
Ale to jak, tak po kilku dniach i sru się zdupiło? Faktycznie, było dość chłodno w nocy około 11stC, kilka dni stania i problem gotowy? Hehe, spoko, mam kilka wyjazdów i się zobaczy. Na serwis wstępnie w piątek, za dwa dni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 12:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wracam w piątek po 14-dniowej przerwie od jeżdżenia mazdą (BTW mam wynajętego nissana qashqai - straszne g... o), to będzie pierwszy sprawdzian systemów i aku. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 22:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.02.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Witam mam problem męczę się z nim 2 miesiące. Auto miało wypadek, wymieniłem kondesator od i-Eloop, bo stary był zniszczony. Wsiadam do auta, i-Eloop nie pokazuje baterii w ogóle a i-Stop świeci na pomarańczowo. Auto od wstawienia kondensatora zrobiło może 50 km, dalej nic nie działa, łącznie auto stoi 3 miesiące. Czy po wystawieniu kondensatora muszę wgrywać coś do systemu? Czy on musi się naładować? Proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano Pt, 29 cze 2018, 14:04 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 23:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Karolek124 Nie wiem czy wiesz,ale obok przycisku wyślij jest przycisk pełny edytor (podgląd) lub chociaż przeczytaj to co napisałeś przed wysłaniem bo oczy bolą. <suicide>
Co do tematu nie mam i-ELOOPa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 cze 2018, 09:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1519
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie bardzo rozumiem dlaczego "auto stoi 3 miesiące", bez kondensatora można chyba jeździć?
Poza tym przy tak drogim aucie (SkyPassion) nie masz AC? Zgłaszasz do TU, wstawiasz do ASO i ma działać. To tak OT. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 10:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wróciłem z urlopu. Auto 2 tygodnie stało w garażu. Systemy gotowe od razu po osiągnięciu temperatury. Zrobiłem dzisiaj tylko 6 km po zakupy, po odpaleniu soc 68% i ładowanie 19A, po 6km 11A i soc 73%. Akumulator ma rok (batt Day 378)
Żony trójka z 3,5-letnim aku soc 58% i ładowanie 7A, tylko odpalona do sprawdzenia.

-- Dodano: 4 lipca 2018, o 11:53 --

Update po kilku dniach użytkowania...
Po tych 6km przejechanych po dwutygodniowym postoju auto odstawiłem do garażu na cały weekend. Poranne uruchomienie w poniedziałek to soc 66%. Od poniedziałku do teraz zrobiłem 5x odcinek 36km, dzisiaj soc 87% i ładowanie powróciło do poziomu 1-2A. Systemy oczywiście cały czas działają, jedyny niekorzystny objaw powracania Aku do stanu sprzed urlopu to nieco większe średnie spalanie w ciągu tych 3 dni, około 0.3l/100km (te same trasy w podobnym stylu co zwykle).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Zaraz po zabieram wam te wszystkie mierniki :hihi: nic tylko soc,db..... a gdzie przyjemność z posiadania auta

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 21:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Przyjemność znika jak przestaje coś działać bez powodu, za co zapłaciłeś kupę ciężko zarobionego hajsu.
U mnie dziś prawe lusterko się nie chciało rozłożyć, mimo, że używam tego raz w miesiącu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 wrz 2018, 13:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Wydaje mi się, że przez rok z okładem był wałkowany temat e-loopa, ładowania aku itp. Będac tego mimowolnym czytelnikiem uznałem, że to nie jest problem z którym chciałbym się kiedykolwiek kopać. Poczytajcie, wasz wybór.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.